Het paste net niet?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:48 schreef Godlike02 het volgende:
ie
Ja dat zuigtquote:Op maandag 30 januari 2006 16:52 schreef amaranta het volgende:
he he das ff geleden, heb het best wel druk gehad![]()
sociaal leven enzo...
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:53 schreef Godlike02 het volgende:
gezellig doen
zeg dat welquote:Op maandag 30 januari 2006 16:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja dat zuigt![]()
Verjaardagen, feestjes, gezellig doen en andere verplichtingen!![]()
Gewoon kut![]()
Maar welkom terug![]()
Ik hoop dat je vriendin het daarmee eens is.quote:
Ik kijk nooit naar homo's in een korte broekquote:Op maandag 30 januari 2006 17:01 schreef amaranta het volgende:
ff iets anders he... in die reclame van gerard joling met een afgrijselijke korte spijkerbroek en gordon, roepen ze iets als het geweer afgaat, mijn vraag is; wat roepen ze eigenlijk?
Nee, maar ik ben te moe om vaak te kunnen reageren.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:01 schreef amaranta het volgende:
ben ik alleen ofzo?
Welke roddels?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Yup, hij ging alleen lunchen, maar zat de hele tijd te kijken, wat een watjeBang dat de roddels waar worden denk ik
Het is Slowchat geen fastchatquote:Op maandag 30 januari 2006 17:01 schreef amaranta het volgende:
ben ik alleen ofzo?
tja, die reclame die overkomt je gewoonquote:Op maandag 30 januari 2006 17:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar homo's in een korte broek![]()
Lees: Ik heb geen idee
Dat zeg je ook als die op eens achter je staat met de broek op de enkels?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
tja, die reclame die overkomt je gewoon![]()
ik ben een slechte juf, ik ben vandaag gewoon een kind vergetenquote:Op maandag 30 januari 2006 17:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben te moe om vaak te kunnen reageren.
eh..quote:Op maandag 30 januari 2006 17:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zeg je ook als die op eens achter je staat met de broek op de enkels?![]()
Waarom citeer je mij dan? Ik geloof niet dat ik om een schuldbekentwnis vroeg.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik ben een slechte juf, ik ben vandaag gewoon een kind vergeten![]()
(ik ben invaljuf dus ken alle kinderen niet, en toen we naar de gym liepen is hij op het schoolplein blijven staan)
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 30 januari 2006 17:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom citeer je mij dan? Ik geloof niet dat ik om een schuldbekentwnis vroeg.![]()
owja dat vergat, ik ben niet luimoequote:Op maandag 30 januari 2006 17:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom citeer je mij dan? Ik geloof niet dat ik om een schuldbekentwnis vroeg.![]()
Maar je voelt je wel schuldig?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
owja dat vergat, ik ben niet luimoe![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vriendin het daarmee eens is.![]()
Als het net zo iets is als wat je hier kunt krijgen: Sterkte!quote:Op maandag 30 januari 2006 17:11 schreef Plato1980 het volgende:
Goed ik ga eens kijken wat de kantine vandaag voor voer in de aanbieding heeft.![]()
Het hangt er vanaf: de aardappelgerechten zijn meestal wel te eten maar hun pasta is meestal niet te vreten.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:13 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als het net zo iets is als wat je hier kunt krijgen: Sterkte!![]()
smakelijkquote:Op maandag 30 januari 2006 17:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf: de aardappelgerechten zijn meestal wel te eten maar hun pasta is meestal niet te vreten.
datte.quote:
Meestal in die schijt kantinesquote:Op maandag 30 januari 2006 17:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf: de aardappelgerechten zijn meestal wel te eten maar hun pasta is meestal niet te vreten.
quote:
Ik ook, morgen vrije dagquote:Op maandag 30 januari 2006 17:25 schreef nixxx het volgende:
[..]wilde al eerder gaan.. maar was "bezig"
Hier is met het nieuwe jaar een andere cateraar aan de slag gegaan, met gruwelijk ranzige koffie.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Meestal in die schijt kantines![]()
Al heb ik enkele uitstekende gehad![]()
ach troost je, vele mensen en bedrijven hebben al zonder enige reden enorme boetes betaald en vele mensen zijn al hun job kwijtgeraakt door mijn onkundequote:Op maandag 30 januari 2006 17:04 schreef amaranta het volgende:
ik ben een slechte juf, ik ben vandaag gewoon een kind vergeten![]()
(ik ben invaljuf dus ken alle kinderen niet, en toen we naar de gym liepen is hij op het schoolplein blijven staan)
Salt&Pepa ?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:27 schreef Tranceptor het volgende:
Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
Iets teveel bas in mn muziek hier.
man.. dat zijn wel 6 of 8 tieten in 1quote:
Je vriendin toch?quote:
Ja maarquote:Op maandag 30 januari 2006 17:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
man.. dat zijn wel 6 of 8 tieten in 1
Die hebben wij hier al jaren, ik weet onderhand niet beter meer.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:30 schreef Frezer het volgende:
Dag Pheno!
[..]
Hier is met het nieuwe jaar een andere cateraar aan de slag gegaan, met gruwelijk ranzige koffie.![]()
meer is beterquote:
liefst helemaal niet?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:04 schreef GF het volgende:
[..]
Soms.
Maar tieten is net als schaamhaar.
En nu ga ik eten
Te vroeg.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:07 schreef QyRoZ het volgende:
Bier.
Jij bent geen student meer en dat heeft consequenties voor het tijdstip waarop je met bierdrinken kunt beginnen.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:11 schreef QyRoZ het volgende:
Het is nooit te vroeg voor bier. Nep-student.
nee, geen Barbar maar zelfgemaaktquote:
Ja, tegenwoordig is het vroeg op en dus vroeg aan het bier.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij bent geen student meer en dat heeft consequenties voor het tijdstip waarop je met bierdrinken kunt beginnen.
Bij lasagna hoort wijn en geen bier.quote:
Ik moet toegeven dat je een punt hebt.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig is het vroeg op en dus vroeg aan het bier.
alloquote:Op maandag 30 januari 2006 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
savonds
je moet je niet laten beperken door traditiesquote:Op maandag 30 januari 2006 18:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bij lasagna hoort wijn en geen bier.![]()
Maar wel door mijn smaak.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
je moet je niet laten beperken door tradities
Moderatietopic: vragen, klagen én behagen staat vrijquote:Op maandag 30 januari 2006 18:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig is het vroeg op en dus vroeg aan het bier.
Ik wil het topic dat op slot gedaan is wel eens lezen.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moderatietopic: vragen, klagen én behagen staat vrij
En met zoveel pit ken ik je niet![]()
Ik was boos.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moderatietopic: vragen, klagen én behagen staat vrij
En met zoveel pit ken ik je niet![]()
Hoofdpijn en geirriteerd, maar gaat wel weer over hoorquote:
Het was iets negatiefs over vrouwen.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wil het topic dat op slot gedaan is wel eens lezen.![]()
Dat spreekt voor zich.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het was iets negatiefs over vrouwen.
duh!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het was iets negatiefs over vrouwen.
Nu toch niet meer?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:24 schreef QyRoZ het volgende:
Ik was boos.
Aanklagen!!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:28 schreef Copycat het volgende:
Nu ben ik boos. Fuckin' 30 januari en die lijers hebben mijn salaris nog niet gestort.
Maar ik heb wel mooi gekleurd haar.
Bitchy with a smile...quote:
Wat een enthousiasme!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:23 schreef Breetai het volgende:
Hey Melis!!!!
Geen geld voor water en shampoo om je haar te wassen?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ik heb wel mooi gekleurd haar.
quote:
Nixxx!quote:
This is not America...quote:
Blond met 'veertjes', schijnt de next generation highlights te zijn.quote:wat voor kleurtje? en remember, mannen zijn visueel ingesteld
ja.. hallo zeg.. post dan bold italic en underlined!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Nixxx!Je bent wel lekker bezig zeg
Bij mij valt dat in het algemeen op de 2e plaats.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:29 schreef nixxx het volgende:
wat voor kleurtje? en remember, mannen zijn visueel ingesteld
quote:Op maandag 30 januari 2006 18:34 schreef Copycat het volgende:
Blond met 'veertjes', schijnt de next generation highlights te zijn.
Eigenlijk zo goed als hetzelfde als op mijn meest recente foto in m'n fobo.
Hell, ik heb zelfs dezelfde sweater en jeans aan.
Gezichten picsquote:Op maandag 30 januari 2006 18:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
This is not America...
Morgen moet het er zijn, or else.
[..]
Blond met 'veertjes', schijnt de next generation highlights te zijn.
Eigenlijk zo goed als hetzelfde als op mijn meest recente foto in m'n fobo.
Hell, ik heb zelfs dezelfde sweater en jeans aan.
Zou wel ernstig zijn als dat niet zo zou zijn hequote:Op maandag 30 januari 2006 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoofdpijn en geirriteerd, maar gaat wel weer over hoor
Het overkwam me gewoon.quote:
Nee, en dus laat ik het bij de kapper doen...quote:Op maandag 30 januari 2006 18:32 schreef QyRoZ het volgende:
Geen geld voor water en shampoo om je haar te wassen?
Je kunt ook gewoon oplettenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja.. hallo zeg.. post dan bold italic en underlined!
Eet smakeijk!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:37 schreef Breetai het volgende:
[..]
Het overkwam me gewoon.
Nu eersten bier.
dat is teveel gevraagdquote:
Huiswerk en het maken daarvan hequote:Op maandag 30 januari 2006 18:36 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Zou wel ernstig zijn als dat niet zo zou zijn he
Waarom geirriteerd dan?
Je ziet me toch als we samen gaan shoppen... als ze mijn geld tenminste ooit nog overmaken...quote:
Dank je. Toch nog een paar goede dingen op deze snufverkouden dag.quote:
niet specifiek voor jou hoorquote:
Hoe kan dat?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet specifiek voor jou hoorgewoon vandaag op dingen letten..
![]()
ontzettende dufheid hierzoquote:
zijn nog niet afquote:Op maandag 30 januari 2006 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Huiswerk en het maken daarvan he
En hoe is het met jou tentamens gegaan?
Dat had al wel gemogen tochquote:
Ik ook zoiets, dus maar op tijd slapen, moet morgenavond ook weer werken dus...quote:Op maandag 30 januari 2006 18:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
ontzettende dufheid hierzo.. warom? beats me .... kga maar weer even dom spelletje doen
Aha, er wordt flink geslijmd en ingelikt achter de schermen. Hoe kan het ook anders bij onze grootste afnemer van nieuwe SC'ers.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je ziet me toch als we samen gaan shoppen... als ze mijn geld tenminste ooit nog overmaken...![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat had al wel gemogen toch![]()
Al mag ik niets zeggen hoor![]()
Dan maar voor overmorgen? Ik haal het allemaal ook niet hoor voor morgenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:20 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
![]()
en natuurlijk had het gemogen, en het moet ook nog steeds. maar ik ga het niet eens meer redden voor morgen
probleem is dat bij mij morgen toch echt wat dingen ingeleverd moeten worden.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan maar voor overmorgen? Ik haal het allemaal ook niet hoor voor morgen
Dan maar niet al te veel slapen vannacht?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:34 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
probleem is dat bij mij morgen toch echt wat dingen ingeleverd moeten worden.
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Aha, er wordt flink geslijmd en ingelikt achter de schermen. Hoe kan het ook anders bij onze grootste afnemer van nieuwe SC'ers.![]()
Achter de schermenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Aha, er wordt flink geslijmd en ingelikt achter de schermen. Hoe kan het ook anders bij onze grootste afnemer van nieuwe SC'ers.![]()
En ik moet het jóu nageven: je rimt verdomd Goddelijk!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:42 schreef Godlike02 het volgende:
Maar ik moet toegeven! Het was een leuke poging van je![]()
dan herkansing, maar zoals het er nu naar uitziet gaat het me lukken, en dan kan ik nog slapen ook.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan maar niet al te veel slapen vannacht?
En als je ze morgen niet inleverd, dan wat?
Goed zo, hoop ik gewoon dat het gaat lukken voor je hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 19:46 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
dan herkansing, maar zoals het er nu naar uitziet gaat het me lukken, en dan kan ik nog slapen ook.
Wanneer moet het van jou afzijn dan? en gaat het lukken?
doe dat dan.. anders kom ik langs (als mijn tentamens af zijn) en blijf ik net zo lang tot de jouwe af zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed zo, hoop ik gewoon dat het gaat lukken voor je hoor
Die van mij wil ik eind februari afhebben (alle 6). Of dat gaat lukken weet ik nog niet, moet ik wel wat gaan doen zeg maar
En jij mag wel fok!ken van haarquote:Op maandag 30 januari 2006 20:02 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
doe dat dan.. anders kom ik langs (als mijn tentamens af zijn) en blijf ik net zo lang tot de jouwe af zijn.
een vriendin van mij zit hier dus nu ook echt tot ik mijn dingen af heb he.. erg rot, maar het helpt wel
Nog niet, maar begint er steeds meer op te lijken . . .quote:Op maandag 30 januari 2006 18:34 schreef Copycat het volgende:
This is not America...
Morgen moet het er zijn, or else.
sst.. dat ziet ze niet, ze denkt dat ik heel hard aan het werk ben..quote:Op maandag 30 januari 2006 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En jij mag wel fok!ken van haar![]()
Schiet ook weer niet op he
He, ik heb vrij hequote:Op maandag 30 januari 2006 20:10 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
sst.. dat ziet ze niet, ze denkt dat ik heel hard aan het werk ben..
maar schiet jij is op, anders kom ik echt langs van het weekend ofzo hoor
In welk opzicht?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nog niet, maar begint er steeds meer op te lijken . . .![]()
In zowat alles. Open your eyes and see the truth . . .quote:Op maandag 30 januari 2006 20:15 schreef Godlike02 het volgende:
In welk opzicht?
Joeyt kijkt goed naar zn movesquote:Op maandag 30 januari 2006 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat had al wel gemogen toch![]()
Al mag ik niets zeggen hoor![]()
met hockeyen ben je niet het hele weekend bezig, en tijd moet je maken jaquote:Op maandag 30 januari 2006 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, ik heb vrij heAl 5 dagen niets gedaan
En komend weekend weer hockeyen, dus veel tijd heb ik dan ook niet![]()
Hoe duidelijk moet ze zijn????quote:Op maandag 30 januari 2006 20:19 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
met hockeyen ben je niet het hele weekend bezig, en tijd moet je maken ja![]()
Tuurlijk wel, moet me erop voorbereiden, en dan de 3e helft hequote:Op maandag 30 januari 2006 20:19 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
met hockeyen ben je niet het hele weekend bezig, en tijd moet je maken ja![]()
JoeyT Zoekt Marcs sexuele geaardheidquote:Op maandag 30 januari 2006 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, moet me erop voorbereiden, en dan de 3e helft he
jaja, er onderuit komen he.. nee dat gaat niet werken, je kent me langer dan vandaagquote:Op maandag 30 januari 2006 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, moet me erop voorbereiden, en dan de 3e helft he
T was een leuke poging tochquote:Op maandag 30 januari 2006 20:30 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
jaja, er onderuit komen he.. nee dat gaat niet werken, je kent me langer dan vandaag
Ziet ie t nou niet, is ze zo lelijk of is ie gewoon homoseksueel?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:31 schreef melismay het volgende:
Volgens mij is Kimmie die fok!ster waar Marc mee op Boe's lijstje had moeten staan
nah.. dat zal toch wel ff nietquote:Op maandag 30 januari 2006 20:31 schreef melismay het volgende:
Volgens mij is Kimmie die fok!ster waar Marc mee op Boe's lijstje had moeten staan
heb je hem dat al wel eens gevraagd?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:32 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
nah.. dat zal toch wel ff nietVind mn vriendje niet leuk hoor
Nee, dat is Kimmie nietquote:Op maandag 30 januari 2006 20:31 schreef melismay het volgende:
Vind ie t wel leuk als je bij een jongen langsgaat die je van FOK! kent?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:32 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
dickteaserquote:Op maandag 30 januari 2006 20:32 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
zal hem een zorg zijn, en gelukkig ken ik Marc al wat langer dan vandaagquote:Op maandag 30 januari 2006 20:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vind ie t wel leuk als je bij een jongen langsgaat die je van FOK! kent?![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
heb je hem dat al wel eens gevraagd?
je weet maar nooit...
Gelukkigquote:Op maandag 30 januari 2006 20:36 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
zal hem een zorg zijn, en gelukkig ken ik Marc al wat langer dan vandaag
Watquote:
Ik vond je grappig schatquote:
Dat ben jij niet iig... Jij houdt daad bij woordquote:
quote:
Jeuj! De mijne dan ookquote:
Helaas gebeurt er de laatste weken bar weinigquote:Op maandag 30 januari 2006 20:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat ben jij niet iig... Jij houdt daad bij woord
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Helaas gebeurt er de laatste weken bar weinig
Je reputatie, wat doe je?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Helaas gebeurt er de laatste weken bar weinig
eerst vrolijk wordenquote:
Shit!quote:
Watjequote:Op maandag 30 januari 2006 20:43 schreef Mokster het volgende:
Helaas gebeurt er de laatste weken bar weinig![]()
Binnenkort mag je dr weer opspringen...quote:
Thanx... enne... nee! Noooooooooit meer!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Shit!erop dan maar... en niet meer doen he!?
Goed zo!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Thanx... enne... nee! Noooooooooit meer!![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Binnenkort mag je dr weer opspringen...
*knuffelsmiley*quote:Op maandag 30 januari 2006 20:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Thanx... enne... nee! Noooooooooit meer!![]()
Beetje jammer Nixxx...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
*knuffelsmiley*
hmm... geen anale sex smileys..
ja.. waar zou je die vandaan kunnen halenquote:
Olla in het spaans is een hoge druk panquote:
In het Keldertje?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja.. waar zou je die vandaan kunnen halen
dat vind ik eng...quote:
Dweil zequote:Op maandag 30 januari 2006 20:59 schreef Mokster het volgende:
Ik ben een slechte huisvrouw: terwijl ik aan het fokken en was opvouwen tegelijkertijd was (wat op zichzelf al niet zo'n geweldige combi is), was ik vergeten dat ik de vriezer aan het ontdooien was... Zucht... M.a.w.: ik ben ff dweilen!![]()
Oepzquote:Op maandag 30 januari 2006 20:59 schreef Mokster het volgende:
Ik ben een slechte huisvrouw: terwijl ik aan het fokken en was opvouwen tegelijkertijd was (wat op zichzelf al niet zo'n geweldige combi is), was ik vergeten dat ik de vriezer aan het ontdooien was... Zucht... M.a.w.: ik ben ff dweilen!![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:59 schreef Mokster het volgende:
mits buitenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Laten liggen, verwarming uit, heb je morgen een indoor schaatsbaan![]()
ja, nou ja, de meeste vrouwen wel ...quote:Op maandag 30 januari 2006 21:02 schreef nixxx het volgende:
[..]het bewijs
niet alle vrouwen kunnen multitasken
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:02 schreef nixxx het volgende:
[..]het bewijs
Geprobeerd? Die laatste zin van mij is algemeen bekend hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Achter de schermen![]()
Gewoon open en bloot in het SC![]()
Maar ik moet toegeven! Het was een leuke poging van je![]()
Het is algemeen bekend dat modjes voor ze blauw worden vuistendiep in elkaars aars zitten te wroeten. Dat heeft weinig met paranoia van doen. Rim ze!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is twee weken geleden in een R&P SC topic ter sprake gekomen.
In verband met een door BttD gekochte broek, boden God en ik BttD aan samen te gaan shoppen.
Niet zo paranoïde...
jaquote:Op maandag 30 januari 2006 21:04 schreef melismay het volgende:
[..]Ze was al aan het multitasken, fok en was opvouwen!
rimmel in het spaans betekent mascaraquote:Op maandag 30 januari 2006 21:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat modjes voor ze blauw worden vuistendiep in elkaars aars zitten te wroeten. Dat heeft weinig met paranoia van doen. Rim ze!![]()
op fok! welquote:Op maandag 30 januari 2006 21:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
zo gebruik je het woord mtis volgens mij niet hoor
Bedankt voor deze volstrekt zinloze toevoeging.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
rimmel in het spaans betekent mascara![]()
het ging toch over rimmen?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Bedankt voor deze volstrekt zinloze toevoeging.![]()
tsja.. weet het een beetje... gelukkig heeft ze een heel topic vol lieve mensen om haar op te beurenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:06 schreef Tranceptor het volgende:
Mok is een beetje in de war.
Moet kunnen, zo af en toe.
Wat jij wiltquote:Op maandag 30 januari 2006 21:05 schreef Tranceptor het volgende:
Het is algemeen bekend dat modjes voor ze blauw worden vuistendiep in elkaars aars zitten te wroeten. Dat heeft weinig met paranoia van doen. Rim ze!![]()
hmmmm mascara om je sterretje... dat loopt toch zo uitquote:Op maandag 30 januari 2006 21:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
het ging toch over rimmen?
bij rimmen moet ik altijd aan rimmel denken
vandaar
mits rimmel dus
gewoon goeie waterproof nemen die goed blijft zittenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
hmmmm mascara om je sterretje... dat loopt toch zo uit
het woord sterretje vind ik echt priceless...quote:Op maandag 30 januari 2006 21:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
hmwa.. dan nog.. net of er allemaal tarrels zittenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gewoon goeie waterproof nemen die goed blijft zitten
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:09 schreef nixxx het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gewoon goeie spermproof nemen die goed blijft zitten
Jij kwam daarvoor niet buiten?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:11 schreef amaranta het volgende:
weet je, dat ik dat woord pas sinds 2 jaar ken ofzo..en dan in de betekenis zoals nixx bedoeld...
hey dat zei ik niet!quote:
Wie moet dat wijsgemaakt worden in het topic?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hey dat zei ik niet!
nou geloven ze straks neit meer dat ik een lief braaf meisje ben
quote:
niks wijsgemaaktquote:Op maandag 30 januari 2006 21:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wie moet dat wijsgemaakt worden in het topic?![]()
spreekt hier ervaring?quote:
Had ik vorige week zowat op een klus. Een convector op de 8ste besloot in het weekend te gaan lekken. Vanaf de 8ste tot aan de 4e was het één groot waterballetquote:Op maandag 30 januari 2006 21:02 schreef amaranta het volgende:
Laten liggen, verwarming uit, heb je morgen een indoor schaatsbaan![]()
ehmquote:Op maandag 30 januari 2006 21:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hey dat zei ik niet!
nou geloven ze straks neit meer dat ik een lief braaf meisje ben
dat moet je weten, of het land uit!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:13 schreef amaranta het volgende:
Hoort het woord sterretje bij integratie?
gneghequote:Op maandag 30 januari 2006 21:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Had ik vorige week zowat op een klus. Een convector op de 8ste besloot in het weekend te gaan lekken. Vanaf de 8ste tot aan de 4e was het één groot waterballet![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee, ik ben gewoon een buitenlander
![]()
of is dat geen goede reden? Hoort het woord sterretje bij integratie?
woont je er toch al lang volgens mijquote:Nou, ik zal mijn verhaaltje maar eens updaten. Ik ben dus Maria Hernandez, ik kom uit Spanje maar ik woon in Eindhoven (inmiddels al 26 jaartjes).
Ik heb wel meer mannige trekjes....quote:Op maandag 30 januari 2006 21:02 schreef nixxx het volgende:
[..]het bewijs
Pim Fortuyn leerde jonge Marokkanen wel wat dat woord betekent.quote:
Het zou wel moeten.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee, ik ben gewoon een buitenlander
![]()
of is dat geen goede reden? Hoort het woord sterretje bij integratie?
ik woonde met mijn ouders onder een steen?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
[..]
woont je er toch al lang volgens mij
Mascara in het algemeen is gewoonquote:Op maandag 30 januari 2006 21:09 schreef nixxx het volgende:
hmmmm mascara om je sterretje... dat loopt toch zo uit![]()
samen een biertje drinken en voetbal kijken?quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pim Fortuyn leerde jonge Marokkanen wel wat dat woord betekent.![]()
ja eindhoven, steen... zie de verglijking welquote:Op maandag 30 januari 2006 21:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik woonde met mijn ouders onder een steen?
nee ik wist het echt niet, echt niet, echt niet.
ja hij liet zeker de zeep vallen onder de douche na het hockeyen...quote:Op maandag 30 januari 2006 21:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pim Fortuyn leerde jonge Marokkanen wel wat dat woord betekent.![]()
Wacht maar tot jij blauw wordt...quote:
Dan zal het wel m'n doofheid zijn, want de laatste keer dat ik op de eilanden was zeiden ze dat toch wel als groet . . .quote:Op maandag 30 januari 2006 20:55 schreef amaranta het volgende:
Olla in het spaans is een hoge druk pan
[afbeelding]
als je op google.es op olla zoekt, en dan bij plaatjes kijkt zie je een of andere gaskamersauna met een hakenkruis![]()
![]()
neej je vergeet braafquote:
Ik kan je ook gewoon bij je voornaam noemen.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neej je vergeet baaf
het is saaie brave muurbloempjes
ik wil niet!!!!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij blauw wordt...
Zo ANTM.
Ola is gewoon Papiamentu hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 21:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan zal het wel m'n doofheid zijn, want de laatste keer dat ik op de eilanden was zeiden ze dat toch wel als groet . . .![]()
![]()
holaquote:Op maandag 30 januari 2006 21:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan zal het wel m'n doofheid zijn, want de laatste keer dat ik op de eilanden was zeiden ze dat toch wel als groet . . .![]()
![]()
Vind je echt?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:16 schreef ThunderChild het volgende:
Mascara in het algemeen is gewoon
Ik weet dat ik het niet mag doen maarreh...quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:20 schreef amaranta het volgende:
hola
zeggen ze dan
de ll spreekt men in spanje uit als een J
Geen brieven aan mevrouw Verdonk alsjeblieft dankjewel!!!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het zou wel moeten.![]()
* Tranceptor begint een boze brief aan mevrouw Verdonk
ja moks! jij hebt de machtquote:Op maandag 30 januari 2006 21:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het niet mag doen maarreh...
Jij gaat ook zeker niet slagen voor de inburgeringscursus!
Ze is een saai, voorspelbaar, blond muurbloempje met grote tieten. Natuurlijk slaagt ze! Nederlandser dan haar heb je ze amper.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het niet mag doen maarreh...
Jij gaat ook zeker niet slagen voor de inburgeringscursus!
Ken je haar persoonlijk?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:22 schreef Mokster het volgende:
Geen brieven aan mevrouw Verdonk alsjeblieft dankjewel!!!![]()
Wellus.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
dan krijg ik mascara op mijn tandenquote:
Ik verlaat het huis nooit zonder!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind je echt?
Ik vind mascara juist een van de weinige echt essentiële make-up artikelen. Mist met mate gebruikt krijg je er een frissere, open blik door.
Ik ben niet echt weg van de paspoppen look met lagen plamuur "om er een beetje leuk uit te zien". Vaak gooien ze er dan teveel op en dan ziet het er gewoon niet meer uit . . .quote:Op maandag 30 januari 2006 21:21 schreef Copycat het volgende:
Vind je echt?
Ik vind mascara juist een van de weinige echt essentiële make-up artikelen. Mist met mate gebruikt krijg je er een frissere, open blik door.
Maar het moet inderdaad niet hieropgaan lijken...
Die krijg jij op je bureau ??quote:Op maandag 30 januari 2006 21:22 schreef Mokster het volgende:
Nog niet... Maar brieven die voor haar bedoeld zijn mag ik met enige regelmaat beantwoorden...quote:
quote:
Die is niet blauwquote:Op maandag 30 januari 2006 21:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Heb jij geen vrouwelijke users meer te rimmen?![]()
Liefie_ is er nog.
Eensch.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik ben niet echt weg van de paspoppen look met lagen plamuur "om er een beetje leuk uit te zien". Vaak gooien ze er dan teveel op en dan ziet het er gewoon niet meer uit . . .![]()
![]()
Oh geweldigquote:Op maandag 30 januari 2006 21:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nog niet... Maar brieven die voor haar bedoeld zijn mag ik met enige regelmaat beantwoorden...![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nog niet... Maar brieven die voor haar bedoeld zijn mag ik met enige regelmaat beantwoorden...![]()
Dacht je nou echt dat een Minister zijn/haar eigen brieven of kamervragen beantwoordt, teksten voor debatten schrijft etc. etc. etc.?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die krijg jij op je bureau ??![]()
![]()
Ik alleen bij hele hoge uitzondering. Nachtelijke brand of zoietsquote:
Shhhhttt, laat de Nederlandse bevolking in de waan.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat een Minister zijn/haar eigen brieven of kamervragen beantwoordt, teksten voor debatten schrijft etc. etc. etc.?
en de gemiddelde moslim vrouw?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Eensch.![]()
Een mooie vrouw heeft geen mascara nodig en aangezien die zeldzaam zijn.![]()
Een klein beetje mascara is leuk bij de gemiddelde Nederlandse vrouw, er zijn geen plamuurlagen nodig.![]()
Het ergste vind ik nog als vrouwen een bultje hebben en dat weg gaan proberen te werken. Talkpoederbende valt nog meer op dan dat bultje, dames.![]()
Laten we hopen dat D66 het kabinet laat vallen en er een wat minder controversiële minister op die post komt.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die classificeer ik niet zijnde als vrouw of man.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
en de gemiddelde moslim vrouw?
of moet de de mascara op dr snor smeren?
Zal ik je niet aan doen.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er valt achter de schermen vast te regelen dat ze dat snel wordt.![]()
waar haal je dat nou weer vandaanquote:Op maandag 30 januari 2006 21:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik denk dat ik daar maar eens een kamervraag over in ga dienenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat een Minister zijn/haar eigen brieven of kamervragen beantwoordt, teksten voor debatten schrijft etc. etc. etc.?
niet alle moslimvrouwen over één kam scherenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Die classificeer ik niet zijnde als vrouw of man.![]()
P-sies! Is trouwens wel het enige wat ik qua make-up gebruik overdag... Anders duurt t me te lang 's morgens...quote:Op maandag 30 januari 2006 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik alleen bij hele hoge uitzondering. Nachtelijke brand of zoiets.
Nee, dat vind ik ook afschuwelijk. De sleutel zit 'm juist in het subtiele van een vleugje hier en daar.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:24 schreef ThunderChild het volgende:
Ik ben niet echt weg van de paspoppen look met lagen plamuur "om er een beetje leuk uit te zien". Vaak gooien ze er dan teveel op en dan ziet het er gewoon niet meer uit . . .![]()
![]()
Persoonlijk zou ik het helemaal niet erg vinden...quote:Op maandag 30 januari 2006 21:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat D66 het kabinet laat vallen en er een wat minder controversiële minister op die post komt.![]()
Och is ze gepikeerd.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zal ik je niet aan doen.
Want wat ik gister las is ze niet ech dol op je.
Dan moeten we je zo lang missen![]()
nou ja, ik draag echt zelden make-upquote:Op maandag 30 januari 2006 21:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
P-sies! Is trouwens wel het enige wat ik qua make-up gebruik overdag... Anders duurt t me te lang 's morgens...
Ik moet zeggen dat er zeker mooie Turkse en Marokkaanse vrouwen zijn, maar ze zijn of gruwelijk bijdehand of heel goedkoop. Er lijkt in Amsterdam soms weinig tussen te zitten.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
niet alle moslimvrouwen over één kam scheren
was dat niet: al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
nou ja, ik draag echt zelden make-up
iets met een gezegde over lelijke vrouwen die lelijk blijven al dossen ze zich nog zo op ofzoiets....
Populariteit en haat liggen dicht bij elkaar, zeker bij Verdonk. Maar goed, daar gaat dit topic al over:quote:Op maandag 30 januari 2006 21:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik het helemaal niet erg vinden...
Maar gezien haar populariteit is het natuurlijk not done om dat hardop te zeggen...![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:30 schreef amaranta het volgende:
nou ja, ik draag echt zelden make-up
iets met een gezegde over lelijke vrouwen die lelijk blijven al dossen ze zich nog zo op ofzoiets....
Naar wat ik weet van moslim vrouwen dat ze nooit make-up opdoen, maar na vanavond twijfel ik eraan . . .quote:Op maandag 30 januari 2006 21:27 schreef amaranta het volgende:
ja die jaquote:Op maandag 30 januari 2006 21:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
was dat niet: al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding?
ik ben gewoon lui
ik heb alleen make-up op als ik uit ga of iets in die trant
naar school of gewoon boodschappen doen niet hoor
dankjequote:Op maandag 30 januari 2006 21:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het is dat je al een vriend hebt, want ik had spontaan verkering gevraagd![]()
Voor welke vrouw die hier in SC binnenkomt geldt dat niet?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:33 schreef ThunderChild het volgende:
Het is dat je al een vriend hebt, want ik had spontaan verkering gevraagd![]()
[..]
Had jij het van de week niet over spelfouten?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Voor welke vrouw die hier in SC binnenkomt geld dat niet?![]()
hip met een hoofddoek vrouwen zijn dat...quote:Op maandag 30 januari 2006 21:33 schreef ThunderChild het volgende:
Naar wat ik weet van moslim vrouwen dat ze nooit make-up opdoen, maar na vanavond twijfel ik eraan . . .![]()
![]()
Nee, daar had ik het niet over.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Had jij het van de week niet over spelfouten?![]()
Tsja... Op dat soort dingen mag ik natuurlijk niet reagerenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Populariteit en haat liggen dicht bij elkaar, zeker bij Verdonk. Maar goed, daar gaat dit topic al over:
Ik ben ook tegen Verdonk
Volgens mij wel, maar goed, laten we daar maar niet op doorgaan.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, daar had ik het niet over.![]()
Ik let er niet op, dan zal ik eens iets fout spellen. Lekker belangrijk.
Nee, serieus niet. Ik weet wel wie het er wel over had, maar ik zal er ook niet op doorgaan.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar goed, laten we daar maar niet op doorgaan.![]()
Dat was ik!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Had jij het van de week niet over spelfouten?![]()
Waarom niet ??quote:Op maandag 30 januari 2006 21:38 schreef Mokster het volgende:
Tsja... Op dat soort dingen mag ik natuurlijk niet reageren![]()
Nee, dat snap ik. Maar het toont maar weer eens hoe controversieel Rita is.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsja... Op dat soort dingen mag ik natuurlijk niet reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |