quote:Op zondag 29 januari 2006 14:05 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Overigens vind ik de white power vuist op bovenstaande affiche volstrekt misplaatst.
haha geweldigquote:Op zondag 29 januari 2006 14:09 schreef nietzman het volgende:
Ariërs eerst hé, Pagan?
Ps: Heidenen op de brandstapel!
grappig hoe de meeste linkse mensen pro multi kul altijd weer in het enorm blanke Groningen wonen en niet in Rotterdamquote:Op zondag 29 januari 2006 14:09 schreef nietzman het volgende:
Ariërs eerst hé, Pagan?
Ps: Heidenen op de brandstapel!
Ik beschuldig je niet van generalisatie of racisme, ik zeg dat je een mongool bent.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:19 schreef Pagan_poetry het volgende:
haha geweldigiemand die mij beschuldigt van generalisatie en racisme en dan precies hetzelfde doet
![]()
Anti-rassenleer en pro Heidenverbranding is iets anders als pro-linksquote:Op zondag 29 januari 2006 14:20 schreef Pagan_poetry het volgende:
grappig hoe de meeste linkse mensen pro multi kul altijd weer in het enorm blanke Groningen wonen en niet in Rotterdam![]()
En wat is je bron daarvoor?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:56 schreef Pagan_poetry het volgende:
Er is nog geen 1 criminele Marokkaan en of Turk uitgezet
Het zooitje bij de IND is iets van járen terug, vooral onder het bewind van Nawijn (niet geheel verwonderlijk imo), en heeft weinig met Verdonk te maken. Het was al een mega-puinhoop en dat is niet erg veranderd. Verdonk is nu de eerste eindverantwoordelijke die er wat aan gaat doen.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:16 schreef Sidekick het volgende:
[...]
Verdonk heeft wel het meeste altijd verblijfsvergunningen afgegeven dan al haar voorgangers, dus bij mij gaat ze de positieve kant op.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:16 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind Verdonk maar mhaw, mhaw. Niet goed, maar ook niet echt slecht. In het begin was ze imho te streng met haar voornemen om een groep van 23.500 asielzoekers uit te zetten maar kon ik haar rechtlijnigheid wel waarderen na alle kritiek. Nu blijkt dat ze haar woorden niet kan waarmaken vind ik dat gebrek aan daadkracht hopeloos, maar ben toch blij dat er inhoudelijk weinig is veranderd in het beleid ten opzichte van bv Cohen.
Maar de balans slaat wrs toch wel iets naar het negatieve, vanwege haar politieke onervarenheid die voor problemen zorgt (het verkeerd voorlichten van de Kamer, het uitblijven van een integratiebeleid en het zooitje bij de IND)
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het zooitje bij de IND is iets van járen terug, vooral onder het bewind van Nawijn (niet geheel verwonderlijk imo), en heeft weinig met Verdonk te maken. Het was al een mega-puinhoop en dat is niet erg veranderd. Verdonk is nu de eerste eindverantwoordelijke die er wat aan gaat doen.
Heb jij ooit een reorganisatie meegemaakt die in minder dan 2 jaar voltooid was dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:16 schreef Vhiper het volgende:
[..]
![]()
Als Verdonk's termijn erop zit, is het er nog steeds een zooitje, reken daar maar op.
Ja hoor, Verdonk heeft in 2004 al een reorganisatie bij de IND er doorheengedrukt, met rampzalige gevolgen:quote:Op maandag 30 januari 2006 11:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb jij ooit een reorganisatie meegemaakt die in minder dan 2 jaar voltooid was dan?
quote:Den Haag - Minister Verdonk (VVD, Vreemdelingenzaken en Integratie) wil de IND niet langer verantwoordelijk houden voor het uitzetten van uitgeprocedeerde asielzoekers. De minister is ontevreden over de huidige praktijk, waarin de IND samen met gemeenten en de vreemdelingenpolitie verantwoordelijk is voor de uitzetting.
De IND (integratie- en naturalisatiedienst) moet zich wat Verdonk betreft weer louter bezighouden met het beoordelen of een buitenlander al dan niet recht heeft op een verblijfsvergunning. De uitzetting moet door een afzonderlijke organisatie worden uitgevoerd, aldus bronnen rond het kabinet. Vandaag praat Verdonk hierover met haar collega´s in het kabinet.
Vorige maand verscheen er een kritisch rapport van de Algemene Rekenkamer over het uitzettingsbeleid. De Rekenkamer concludeerde dat de IND het werk niet aan kan. Zo moeten buitenlanders veel te lang wachten op een verblijfsvergunning. De IND werkt slordig, traag en bureaucratisch, aldus de Rekenkamer. Wettelijke termijnen worden ruimschoots door de dienst overschreden, mensen worden onterecht toegelaten of juist uitgewezen. Een kwart van de beslissingen van de IND wordt door de rechter teruggedraaid.
Een belangrijke oorzaak van de chaos is de reorganisatie van vorig voorjaar, waarbij de IND taken overnam van de vreemdelingenpolitie. Sindsdien moeten IND, gemeentes en politie samenwerken. Dat verloopt moeizaam. "Doordat goede afstemming ontbreekt, voelt niemand zich voor het geheel verantwoordelijk, kost de overdracht van aanvragen veel tijd en is er een grote kans op fouten," schreef de Rekenkamer. GPD
Bron: Provinciale Zeeuwse Courant, 13 october, door Hans van Soest
Schiedam ook goed ??quote:Op zondag 29 januari 2006 14:20 schreef Pagan_poetry het volgende:
[..]
grappig hoe de meeste linkse mensen pro multi kul altijd weer in het enorm blanke Groningen wonen en niet in Rotterdam![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |