abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 januari 2006 @ 13:56:03 #1
138665 Pagan_poetry
Hail Denmark !!!
pi_34578729
Ik ben ook tegen Verdonk

Ze heeft de meeste illegalen toegelaten

Er is nog geen 1 criminele Marokkaan en of Turk uitgezet

Ze geeft miljoenen uit aan een domme multi kul reclame die niemand begrijpt

Ze zag iets positiefs in de moord op Theo van gogh

Zal ik door gaan ?

ze is er alleen maar om het volk rustig te houden, maar verder voert ze een behoorlijk links programma
pi_34578762

Eensch, wel om andere redenen trouwens
  zondag 29 januari 2006 @ 14:05:01 #3
138665 Pagan_poetry
Hail Denmark !!!
pi_34579065
vluchtelingen voor werk
  zondag 29 januari 2006 @ 14:05:19 #4
57381 DeGroeneRidder
Compassionate Conservatism
pi_34579074
Wat zou Freya van Verdonk vinden?

Overigens vind ik de white power vuist op bovenstaande affiche volstrekt misplaatst.
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
pi_34579093
En nu een slotje? Volgens mij is dit niet de bedoeling van Fok!, toch?
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  zondag 29 januari 2006 @ 14:06:46 #6
138665 Pagan_poetry
Hail Denmark !!!
pi_34579131
haha de i.s, extreem links clubje dat veel weg heeft van de nazi wereld, kwa fascisme, jodenhaat, etc

geen verschil dus, geen wonder dat ze voor het importeren zijn van criminelen
  zondag 29 januari 2006 @ 14:07:08 #7
138665 Pagan_poetry
Hail Denmark !!!
pi_34579143
quote:
Op zondag 29 januari 2006 14:05 schreef DeGroeneRidder het volgende:

Overigens vind ik de white power vuist op bovenstaande affiche volstrekt misplaatst.
hehe inderdaad!
  zondag 29 januari 2006 @ 14:09:16 #8
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_34579227
Ariërs eerst hé, Pagan?

Ps: Heidenen op de brandstapel!
Ik ga naar huis.
pi_34579434
Verdonk discrimineert, provoceert en is mediageil. Op zich is daar niks mis mee; als ze dan maar de daad bij het woord voegt. Echter, het is vooral veel schreeuwen, haat zaaien, kwaad bloed zetten, in the picture staan, en van dat zogenaamde harde beleid komt, zoals in OP te lezen is, niks terecht.
  zondag 29 januari 2006 @ 14:19:03 #10
138665 Pagan_poetry
Hail Denmark !!!
pi_34579552
quote:
Op zondag 29 januari 2006 14:09 schreef nietzman het volgende:
Ariërs eerst hé, Pagan?

haha geweldig iemand die mij beschuldigt van generalisatie en racisme en dan precies hetzelfde doet
pi_34579559
De manier waarop Verdonk probeert de zaken nu te regelen is echt heel slecht. Gelukkig past ze dan wel weer heel goed in de huidige regering
stupidity has become as common as common sense was before
  zondag 29 januari 2006 @ 14:20:00 #12
138665 Pagan_poetry
Hail Denmark !!!
pi_34579582
quote:
Op zondag 29 januari 2006 14:09 schreef nietzman het volgende:
Ariërs eerst hé, Pagan?

grappig hoe de meeste linkse mensen pro multi kul altijd weer in het enorm blanke Groningen wonen en niet in Rotterdam
  zondag 29 januari 2006 @ 14:20:36 #13
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_34579599
quote:
Op zondag 29 januari 2006 14:19 schreef Pagan_poetry het volgende:
haha geweldig iemand die mij beschuldigt van generalisatie en racisme en dan precies hetzelfde doet
Ik beschuldig je niet van generalisatie of racisme, ik zeg dat je een mongool bent.
Ik ga naar huis.
  zondag 29 januari 2006 @ 14:22:04 #14
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_34579651
quote:
Op zondag 29 januari 2006 14:20 schreef Pagan_poetry het volgende:
grappig hoe de meeste linkse mensen pro multi kul altijd weer in het enorm blanke Groningen wonen en niet in Rotterdam
Anti-rassenleer en pro Heidenverbranding is iets anders als pro-links
Ik ga naar huis.
  zondag 29 januari 2006 @ 14:27:05 #15
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_34579816
Verdonk is wel okee, het is alleen jammer dat er een groep, die bestaat uit mensen zoals Pagan_Poetry met haar wegloopt. Oh wacht ! TS vindt dat Verdonk niet te ver gaat met haar maatregelen . Dat soort volk vind ik eigenlijk nog sneuer.

[ Bericht 3% gewijzigd door Falco op 29-01-2006 17:13:54 (rare typo) ]
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 29 januari 2006 @ 17:12:16 #16
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_34585771
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:56 schreef Pagan_poetry het volgende:

En wat is je bron daarvoor?
  zondag 29 januari 2006 @ 19:16:32 #17
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_34589531
Ik vind Verdonk maar mhaw, mhaw. Niet goed, maar ook niet echt slecht. In het begin was ze imho te streng met haar voornemen om een groep van 23.500 asielzoekers uit te zetten maar kon ik haar rechtlijnigheid wel waarderen na alle kritiek. Nu blijkt dat ze haar woorden niet kan waarmaken vind ik dat gebrek aan daadkracht hopeloos, maar ben toch blij dat er inhoudelijk weinig is veranderd in het beleid ten opzichte van bv Cohen.

Maar de balans slaat wrs toch wel iets naar het negatieve, vanwege haar politieke onervarenheid die voor problemen zorgt (het verkeerd voorlichten van de Kamer, het uitblijven van een integratiebeleid en het zooitje bij de IND)
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_34592576
quote:
Op zondag 29 januari 2006 19:16 schreef Sidekick het volgende:
[...]
Het zooitje bij de IND is iets van járen terug, vooral onder het bewind van Nawijn (niet geheel verwonderlijk imo), en heeft weinig met Verdonk te maken. Het was al een mega-puinhoop en dat is niet erg veranderd. Verdonk is nu de eerste eindverantwoordelijke die er wat aan gaat doen.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  zondag 29 januari 2006 @ 22:46:46 #19
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_34597398
Ik heb altijd het gevoel dat Verdonk acteert en zich het image van de keiharde ijzeren dame heeft aangemeten.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_34605838
quote:
Op zondag 29 januari 2006 19:16 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind Verdonk maar mhaw, mhaw. Niet goed, maar ook niet echt slecht. In het begin was ze imho te streng met haar voornemen om een groep van 23.500 asielzoekers uit te zetten maar kon ik haar rechtlijnigheid wel waarderen na alle kritiek. Nu blijkt dat ze haar woorden niet kan waarmaken vind ik dat gebrek aan daadkracht hopeloos, maar ben toch blij dat er inhoudelijk weinig is veranderd in het beleid ten opzichte van bv Cohen.

Maar de balans slaat wrs toch wel iets naar het negatieve, vanwege haar politieke onervarenheid die voor problemen zorgt (het verkeerd voorlichten van de Kamer, het uitblijven van een integratiebeleid en het zooitje bij de IND)
Verdonk heeft wel het meeste altijd verblijfsvergunningen afgegeven dan al haar voorgangers, dus bij mij gaat ze de positieve kant op.
pi_34607483
quote:
Op zondag 29 januari 2006 20:47 schreef sizzler het volgende:

[..]

Het zooitje bij de IND is iets van járen terug, vooral onder het bewind van Nawijn (niet geheel verwonderlijk imo), en heeft weinig met Verdonk te maken. Het was al een mega-puinhoop en dat is niet erg veranderd. Verdonk is nu de eerste eindverantwoordelijke die er wat aan gaat doen.

Als Verdonk's termijn erop zit, is het er nog steeds een zooitje, reken daar maar op.
pi_34607495
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:16 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Als Verdonk's termijn erop zit, is het er nog steeds een zooitje, reken daar maar op.
Heb jij ooit een reorganisatie meegemaakt die in minder dan 2 jaar voltooid was dan?
pi_34607613
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Heb jij ooit een reorganisatie meegemaakt die in minder dan 2 jaar voltooid was dan?
Ja hoor, Verdonk heeft in 2004 al een reorganisatie bij de IND er doorheengedrukt, met rampzalige gevolgen:
quote:
Den Haag - Minister Verdonk (VVD, Vreemdelingenzaken en Integratie) wil de IND niet langer verantwoordelijk houden voor het uitzetten van uitgeprocedeerde asielzoekers. De minister is ontevreden over de huidige praktijk, waarin de IND samen met gemeenten en de vreemdelingenpolitie verantwoordelijk is voor de uitzetting.

De IND (integratie- en naturalisatiedienst) moet zich wat Verdonk betreft weer louter bezighouden met het beoordelen of een buitenlander al dan niet recht heeft op een verblijfsvergunning. De uitzetting moet door een afzonderlijke organisatie worden uitgevoerd, aldus bronnen rond het kabinet. Vandaag praat Verdonk hierover met haar collega´s in het kabinet.

Vorige maand verscheen er een kritisch rapport van de Algemene Rekenkamer over het uitzettingsbeleid. De Rekenkamer concludeerde dat de IND het werk niet aan kan. Zo moeten buitenlanders veel te lang wachten op een verblijfsvergunning. De IND werkt slordig, traag en bureaucratisch, aldus de Rekenkamer. Wettelijke termijnen worden ruimschoots door de dienst overschreden, mensen worden onterecht toegelaten of juist uitgewezen. Een kwart van de beslissingen van de IND wordt door de rechter teruggedraaid.

Een belangrijke oorzaak van de chaos is de reorganisatie van vorig voorjaar, waarbij de IND taken overnam van de vreemdelingenpolitie. Sindsdien moeten IND, gemeentes en politie samenwerken. Dat verloopt moeizaam. "Doordat goede afstemming ontbreekt, voelt niemand zich voor het geheel verantwoordelijk, kost de overdracht van aanvragen veel tijd en is er een grote kans op fouten," schreef de Rekenkamer. GPD

Bron: Provinciale Zeeuwse Courant, 13 october, door Hans van Soest
pi_34608972
quote:
Op zondag 29 januari 2006 14:20 schreef Pagan_poetry het volgende:

[..]

Schiedam ook goed ??
Keep on Tripp'n
pi_34610683
Och de 5e collone van de geitenneuckers heeft weer een fijn links fasciistoide affiche gevonden.
Als het niet voor het werkschuwe islomofiile klootjesvolk was, kon verdonk misschien gewoon haar werk doen;
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_34611144
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:11 schreef desiredbard het volgende:
Och de 5e collone van de geitenneuckers heeft weer een fijn links fasciistoide affiche gevonden.
Als het niet voor het werkschuwe islomofiile klootjesvolk was, kon verdonk misschien gewoon haar werk doen;
Anders negeer je dat belachelijke affiche en beoordeel je het werk wat ze tot nu toe gedaan heeft even
pi_34611363
Wat offtopics verwijdert. Slowchat in de slowchat-reeks aub.
pi_34611457
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:11 schreef desiredbard het volgende:
que?
pi_34611461
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:27 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Anders negeer je dat belachelijke affiche en beoordeel je het werk wat ze tot nu toe gedaan heeft even
Hm. Een algemeen pardon voor 15000 mensen, een duidelijkere aanpak van de probleemgevallen plus een verharding waar al jaren om geroepen wordt. Your point being?
pi_34611469
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:16 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, maar hopelijk een stuk minder en gaat het de goede kant op. Het feit dát ze er iets aan doet is een pluspunt. Zeker ten opzichte van eerdere bewindslieden. En ach, als ze niets had gedaan dan had je daar weer commentaar op gehad.
pi_34611517
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:39 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, maar hopelijk een stuk minder en gaat het de goede kant op. Het feit dát ze er iets aan doet is een pluspunt. Zeker ten opzichte van eerdere bewindslieden. En ach, als ze niets had gedaan dan had je daar weer commentaar op gehad.
Wat doet ze er zoal aan dan? En waaraan precies?

En dan doel ik niet op woorden en beloften, maar op wat ze gedaan heeft.
pi_34611933
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:39 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, maar hopelijk een stuk minder en gaat het de goede kant op.
Oh? nou, we zullen zien, de IND heeft nog twee weken om mijn vrouw haar verlengde verblijfsvergunning te geven. Wedden dat ze te laat zullen zijn?
quote:
Het feit dát ze er iets aan doet is een pluspunt. Zeker ten opzichte van eerdere bewindslieden. En ach, als ze niets had gedaan dan had je daar weer commentaar op gehad.
Er wat aan doet, ja, dat hebben we in 2004 kunnen zien (Zie eerder door mij gepost artikel). Ze zit alleen maar haar eigen puinhoop op te vegen en zelfs dat gaat haar mijns inziens dus niet lukken.
pi_34612636
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:55 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Oh? nou, we zullen zien, de IND heeft nog twee weken om mijn vrouw haar verlengde verblijfsvergunning te geven. Wedden dat ze te laat zullen zijn?
Jaja, het is een puinhoop, dat weet ik ook uit eigen ervaring hoor. Een kennis van me moest hemel en aarde bewegen voor een au-pair, terwijl zij en haar man aan inkomen acht keer modaal verdienen en ze volledig garant voor de au-pair staan. Maar een grote organisatie die complexe taken uitvoert radicaal veranderen gaat niet van de een op de andere dag. Daar kan je haar ook niet op aankijken. Je kan zoiets alleen op de langere termijn zien.

edit: dreigen met een rechtzaak en aandacht in de pers wil nogwel eens helpen.
pi_34612696
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:41 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Wat doet ze er zoal aan dan? En waaraan precies?
quote:
Kabinetsreactie op rapport Algemene Rekenkamer over IND

14 oktober 2005
De ministerraad heeft ingestemd met voorstellen van minister Verdonk voor Vreemdelingenzaken en Integratie naar aanleiding van het rapport Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) van de Algemene Rekenkamer. Het kabinet onderkent de problemen bij de IND en in de vreemdelingenketen en betreurt het dat veel klanten van de IND daar de dupe van zijn geworden. Het kabinet zal lering trekken uit het verleden en met daadkracht werken aan de toekomst. Enerzijds richten de kabinetsmaatregelen zich op de IND, anderzijds op de vreemdelingenketen.

De voorgenomen kabinetsmaatregelen ten aanzien van de IND zullen leiden tot meer effectiviteit, efficiency en klantgerichtheid. Zo hebben de IND en de Sociale Verzekeringsbank op verzoek van de minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie op 27 september 2005 een twinningovereenkomst ondertekend. Hiermee wordt de aanbeveling van de Rekenkamer gevolgd om de IND te laten leren van een organisatie met vergelijkbare processen. De twinning duurt maximaal drie jaar. De IND zal voor dit traject middelen en mensen ter beschikking stellen.

Beslistermijnen zullen voortaan worden bezien vanuit het perspectief van de aanvrager, tijdigheid en zorgvuldigheid staan hierbij centraal. Alle termijnen gaan lopen op de datum van aanvraag. Er zullen werkafspraken worden gemaakt over de verdeling van de wettelijke beslistermijn wanneer meerdere ketenpartners betrokken zijn. Volgens het kabinet is er geen noodzaak tot verruiming van termijnen, maar zijn overschrijdingen bij piekbelasting en afhankelijkheid van derden niet altijd te voorkomen. Het kabinet zet extra middelen in zodat de IND voldoende personeel zal hebben om termijnoverschrijdingen in het reguliere proces zo snel mogelijk terug te dringen. Om de beslistermijnen verder te bekorten wordt tevens een wetsvoorstel voorbereid voor de gelijktrekking van de procesgang in reguliere procedures met de procesgang in asielprocedures.

Het kabinet hecht veel belang aan het opsporen en terugdringen van het frauderisico. Het invoeren van risicoprofielen zal het frauderisico verkleinen en de personele inzet effectiever maken. Vanaf zomer 2006 worden risicoprofielen stapsgewijs ingevoerd. Verder gaan overheidsorganisaties die te maken hebben met frauderisico's gezamenlijk structureel werken aan het optimaliseren van risico-indicatoren en risicoprofielen. Medio 2006 worden voorstellen tot wijziging van wet- en regelgeving naar de Tweede Kamer gestuurd.

De informatievoorziening aan de minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie en de Tweede Kamer dient juist en volledig te zijn. Naast de al genomen maatregelen heeft het kabinet besloten tot verbetering van informatie door continue kwaliteitscontrole, aanscherping van definities, eenduidige terminologie en transparantere rapportages. Bovendien worden ketenbreed de elektronische dossiers van individuen gedigitaliseerd. De IND en de ketenpartners zullen aanvragers actiever informeren.

Ten aanzien van de vreemdelingenketen onderschrijft het kabinet de constatering van de Rekenkamer dat de opzet en de aansturing moeten worden verbeterd. Er worden maatregelen getroffen gericht op het terugdringen van de complexiteit, het vereenvoudigen van de sturingsrelaties en het verminderen van het aantal schakels in de reguliere toelating.

Om de sturingsmogelijkheden voor de minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie in het toelatingsproces te vergroten wordt de IND omgevormd tot de enige toelatingsorganisatie. In goed overleg met de gemeenten worden alle frontofficetaken gefaseerd bij de IND ondergebracht. Dit leidt onder meer tot meer duidelijkheid bij de vreemdeling en afname van het frauderisico.

Als consequentie van het Rekenkamerrapport en de bestaande terugkeerproblematiek wordt een centraal aangestuurde terugkeerorganisatie opgericht. Hiermee wordt de minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie direct verantwoordelijk voor inzet van mensen en middelen van de betrokken overheidsinstanties (IND, Vreemdelingenpolitie en KMar).

Om meer inzicht in de ontwikkeling van de kostprijzen te geven zal de IND vanaf 1 januari 2006 starten met tijdschrijven. De Algemene Rekenkamer constateert dat de kostendekkendheid van de leges nog steeds ruim onder de 100 procent ligt, waardoor kostenbesparing niet direct leidt tot lagere leges. Eens per drie jaar worden de kostprijzen per verblijfsdoel herijkt en de consistentie van het systeem van legesheffing bezien. Andere vormen van efficiencyverbetering bij de IND die kunnen bijdragen tot lagere behandelkosten zijn het invoeren van risicoprofilering en verbeterde ICT-voorzieningen.

De veranderingstrajecten bij zowel de IND als in de vreemdelingenketen dienen in twee tot drie jaar te worden afgerond. Het kabinet kiest voor een gefaseerde doorvoering van maatregelen. De terugloop van de achterstanden zal al in 2006 merkbaar zijn. De lokettaken zullen uiterlijk eind 2008 geheel door de IND zijn overgenomen. De Terugkeerorganisatie zal medio 2006 functioneren.

link
  maandag 30 januari 2006 @ 14:48:43 #35
66825 Reya
Fier Wallon
pi_34613529
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:20 schreef sizzler het volgende:

[..]

Maar een grote organisatie die complexe taken uitvoert radicaal veranderen gaat niet van de een op de andere dag. Daar kan je haar ook niet op aankijken. Je kan zoiets alleen op de langere termijn zien.
Wel redelijk mee eens. Je erft altijd een ministerie van je voorganger, en daarmee ook een hele bureaucratie. Hier zomaar in gaan snijden of hervormen kan het geheel juist enorm schaden. Alhoewel een minister formeel vanaf de eerste dag verantwoordelijk is voor het hele ministerie, is het onredelijk om per direct een perfect werkende organisatie te verwachten. Uiteraard is een minister wel direct verantwoordelijk voor het beleid dat hij/zij voert, en het is maar de vraag wat in het geval van Verdonk het meeste weerstand oproept
pi_34615035
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:20 schreef sizzler het volgende:

[..]

Jaja, het is een puinhoop, dat weet ik ook uit eigen ervaring hoor. Een kennis van me moest hemel en aarde bewegen voor een au-pair, terwijl zij en haar man aan inkomen acht keer modaal verdienen en ze volledig garant voor de au-pair staan. Maar een grote organisatie die complexe taken uitvoert radicaal veranderen gaat niet van de een op de andere dag. Daar kan je haar ook niet op aankijken. Je kan zoiets alleen op de langere termijn zien.
Mja, 5 jaar geleden had ik al last van die gasten en nu nog. Hoeveel jaar moeten er nog bij? 100?

Verder acht ik Verdonk wel degelijk verantwoordelijk voor de huidige puinhopen, aangezien ze er zelf aan heeft bijgedragen met de overheveling van taken van de vreemdelingenpolitie naar de IND, die daar totaal niet op berekend was.
quote:
edit: dreigen met een rechtzaak en aandacht in de pers wil nogwel eens helpen.
Tsja, weet je wat er gebeurt als men gaat dreigen met een rechtzaak en aandacht in de media krijgt?

Dan zijn het "Tijdrekkers" en "Media huillies", zoals onze "26.000 gezichten"
pi_34616031
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:39 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Tsja, weet je wat er gebeurt als men gaat dreigen met een rechtzaak en aandacht in de media krijgt?

Dan zijn het "Tijdrekkers" en "Media huillies", zoals onze "26.000 gezichten"
Bij mijn professor hielp zo'n (bluf) brief verwonderlijk goed. Binnen een week was het geregeld.
pi_34616277
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:11 schreef sizzler het volgende:

[..]

Bij mijn professor hielp zo'n (bluf) brief verwonderlijk goed. Binnen een week was het geregeld.
Het KAN dus wel...

Met dit soort verhalen begin ik meer aan opzettelijk tegenwerken van de IND te denken, maar ik zal wel weer paranoïde zijn.

Ik snap dat echt niet he? Doe je alles netjes volgens de regels, voldoe je aan alle (strenge) regels, betaal je netjes op tijd je (hoge) leges, maar gewoon netjes op tijd afhandelen, ho maar
pi_34616862
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:27 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Ik beoordeel haar op de plannen die ze heeft die steeds weer niet uitgevoerd kunnen worden doordat het achterlijke linkse rapalje tegenstribbelt

Rita Verdonk
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  maandag 30 januari 2006 @ 16:43:31 #40
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_34617023
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:38 schreef desiredbard het volgende:

Ik beoordeel haar op de plannen die ze heeft die steeds weer niet uitgevoerd kunnen worden doordat het achterlijke linkse rapalje tegenstribbelt
Welke van haar "briljante plannen" worden dan volgens jou door links tegengehouden? En vertel er dan ook even bij wat je onder links verstaat en hoe links dat allemaal voor elkaar krijgt.
pi_34617404
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:38 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Rita Verdonk

Naar mijn weten heeft "links" nog geen enkel "plannetje" van haar tegengehouden.
pi_34649614
quote:
Wat is heir dan de oplossing van? Denk je dat ze daar dan maar zullen blijven?
pi_34662413
quote:
Op zondag 29 januari 2006 14:15 schreef Tobbes het volgende:
Verdonk discrimineert, provoceert en is mediageil. Op zich is daar niks mis mee; als ze dan maar de daad bij het woord voegt. Echter, het is vooral veel schreeuwen, haat zaaien, kwaad bloed zetten, in the picture staan, en van dat zogenaamde harde beleid komt, zoals in OP te lezen is, niks terecht.
volgens mij is de media eerder Verdonk-geil.. provoceert de media Verdonk en doet men er alles aan om te laten lijken dat Verdonk discrimineert. Overigens als je het nieuws volgt vraag ik me af of de media echt niets beters te doen heeft dan spijkers op laag water te zoeken.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  woensdag 1 februari 2006 @ 01:01:40 #44
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_34668600
quote:
Wie zegt dat dat nog kan in Nederland?

Ruim 252.000 Turken en 215.000 Marokkanen hebben twee paspoorten. (bron)
Dat zijn dus bijna een half miljoen Turken en Marokkanen die voor de Nederlandse wet EERST Nederlander zijn, en daarna pas Turk of Marokkaan. Moord of verkrachting maakt dan niet uit, ze gaan als Nederlander naar de cel, en als Nederlander komen ze weer op straat.

En dan spreken die cijfers niet eens over de 2e generatie "straatmarokkaantjes" die in Nederland geboren zijn. We hebben het hier legaal gesproken over Nederlanders, en DUS geldt voor hen de grondwet.

De enige manier om van dergelijke Nederlandse Turken en Nederlandse Marokkanen af te komen is..... inderdaad het teruggrijpen naar wetten die voor het laatst in 1935 in Duitsland werden ingvoerd. Toen mochten Joden beginnen met het inleveren van hun Duitse paspoorten, en werd de grondwet zo aangepast dat Joden NIET meer gelijke staatsburgers waren. En tenzij we terugwillen naar een situatie waarbij de ene Nederlander minder gelijk is aan de andere Nederlander door hun geboorteafkomst, of afkomst van hun ouders, denk ik dat we de huidige problemen met straatmarokkaantjes en scootercrimineeltjes BINNEN Nederland moeten aanpakken.

Uitzetting is alleen nog maar mogelijk als ze helemaal geen Nederlands paspoort dragen, en ik heb zo'n idee dat de meeste probleem makende Marokkanen de kinderen zijn van immigranten die hier in de jaren 60 en 70 naar toe zijn gekomen.

Mischien is die domme multi kul reclame wel de enige oplossing, want het wegsturen is in driekwart van de gevallen waarschijnlijk niet eens meer mogelijk. Het probleem kan dus niet worden opgelost met wegschoppen, want Nederlanders kun je wellicht niet verder schoppen dan een strafkolonie op Schiermonnikoog ofzo....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 1 februari 2006 @ 11:18:27 #45
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_34674149
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 21:55 schreef kawotski het volgende:

[..]

volgens mij is de media eerder Verdonk-geil.. provoceert de media Verdonk en doet men er alles aan om te laten lijken dat Verdonk discrimineert. Overigens als je het nieuws volgt vraag ik me af of de media echt niets beters te doen heeft dan spijkers op laag water te zoeken.
En Verdonk is volgens jou het naïeve meisje dat niet beseft dat haar toonzetting in de media wel eens verkeerd over kan komen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')