SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:12 schreef Merkie het volgende:
Leuke aflevering. Sawyer. Goede one-liners. Promo van volgende week ziet er erg stoer uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Als ik dat eerder gelezen had, had ik de promo niet gekekenquote:Op donderdag 9 februari 2006 03:36 schreef The Nomad het volgende:
I hate those promo folk for spoiling next week's ep
Dat doen ze bij Lost al sinds 10 afleveringen niet meer.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:23 schreef C_V_S het volgende:
Ik vond dit toch echt een mindere aflevering. Leuk al die diepgang in de personages maar ik wil meer van de mysteries ontraffelt hebben
Sawyer is een held en de enige die je echt kan vertrouwen dat die niet zal veranderenquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:15 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Sawyer is een held en de enige die je echt kan vertrouwen dat die niet zal veranderen
Volgende topic titel: THERE IS A NEW SHERRIF IN TOWN.
Nogmaals Sawyer![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
"Wait a sec, I'm about to get the highscore on Donkey Kong"..![]()
(of zoiets)
Of in het begin tegen Charlie: "Always the same with woman. They get the house. We get the shitty appartment." (of zoiets)quote:
Hij is ook een badass trouwens goed van Hurley dat die hem iets te doen gaf wat die leuk vond.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:23 schreef FLIPNEUS het volgende:
"Getting beat up by Locke is like getting Ghandi to beat up his own kids.".
Trouwens, die quote van Sayid uit die promo is echt supervet. "Hi, my name is Sayid, and I'm a torturer."
En die countdownquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:23 schreef FLIPNEUS het volgende:
"Getting beat up by Locke is like getting Ghandi to beat up his own kids.".
Trouwens, die quote van Sayid uit die promo is echt supervet. "Hi, my name is Sayid, and I'm a torturer."
Ohjaaa helemaal vergeten, dat zag ik ook inderdaad maar ik wist zo even snel niet wiens moeder dat dan zou moeten zijn, maar Kate was wel de eerste waar ik aan dacht, zou heel goed kunnen!quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:29 schreef CrookedEye het volgende:
ik las op myspaces forum over lost dat de serveerster in het restaurant waar saywer en die andere kerel zaten te eten de moeder van kate was kan iemand dat bevestigen.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:29 schreef CrookedEye het volgende:
ik las op myspaces forum over lost dat de serveerster in het restaurant waar saywer en die andere kerel zaten te eten de moeder van kate was kan iemand dat bevestigen.
Die ja!quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
"Wait a sec, I'm about to get the highscore on Donkey Kong"..![]()
(of zoiets)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |