20.000quote:Op maandag 30 januari 2006 20:13 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat is wel een aardig offerWat kost dat? 30.000e ofzo? En hoe lang zit je dan op school? relaxe leraren? etc. etc.
Is het luxe?
op mijn oude school was het een stuk beter geregeld hoor [maar daar zaten dan ook 1200 leerlingen opquote:Op maandag 30 januari 2006 20:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Net zo'n puinhoop dus als op een normale middelbare schoolEn daar betaal je 20.000 voor
![]()
als ik geen les heb moet ik inderdaad verplicht in de studiezaal. en absentiecontrole is echt belachelijk streng en ze bellen direct je ouders. ik spijbelde vroeger extreem veel dus het is even wennen, maar wel goed natuurlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 20:35 schreef Casparovvv het volgende:
Bij ons is het ook een puinhoop wat roosters betreft. Ik heb deze periode in uren/dag 8-7-4-4-4 les. Geef me dan een dag vrij ofzoEn is het verplicht werken in de studiezaal als je geen les hebt? Is het modern etc?
Hier is de absentencontrole slecht, maar ik volg over het algemeen wel al mijn lessenAlleen ben ik überlui, soms zou ik willen dat ik verplicht op school werd gehouden om hw te maken want discipline heb ik niet...
En 20.000 euro is wel veel geld
graag gedaanquote:Op maandag 30 januari 2006 20:39 schreef Twisted_Logic het volgende:
Fijn om te weten dat het op het HBO nog erger is.
jaja topic killerquote:Op maandag 30 januari 2006 20:41 schreef saaw het volgende:
ik ga ff tv kijken, totzoooo
waar blijven de goede ??quote:Op maandag 30 januari 2006 21:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Welke cd zou ik eens opzetten? Ik kan niet kiezenZe zijn allemaal goed
Venetian Snares - Rossz Csillag Alatt Szuletett
Atari Teenage Riot - The Future of War
Venetian Snares - Higgins Ultra Low Track Glue Funk Hits
Aux88 - Xeo-Genetic
Je kon ook een van de vier noemenquote:
is ik het niet : ik had een leven de afgelopen dagen?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:05 schreef Renesite het volgende:
Wauw, ik heb een leven de afgelopen dagen![]()
Uiteraardquote:Op maandag 30 januari 2006 21:09 schreef carmiie het volgende:
[..]
ooh dat!! dat ken ik, dat heb ik een keer gezien, dat was cool![]()
nee, hartige taartquote:Op maandag 30 januari 2006 21:15 schreef Wiwi101 het volgende:
Zo nu ben ik uit-ingelezen
[..]![]()
![]()
Heb je vandaag weer boerenkool met worst gegeten trouwens ?
James Horner - A Beautiful Mind Soundtrack - 2001quote:Op maandag 30 januari 2006 21:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Welke cd zou ik eens opzetten? Ik kan niet kiezenZe zijn allemaal goed
Venetian Snares - Rossz Csillag Alatt Szuletett
Atari Teenage Riot - The Future of War
Venetian Snares - Higgins Ultra Low Track Glue Funk Hits
Aux88 - Xeo-Genetic
De ingrediënten opzich zijn niet verkeerdquote:Op maandag 30 januari 2006 21:18 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee, hartige taart![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
er zat tonijn inen prei
en tonijn
en het was een soort soep
![]()
er zat tonijn in!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:20 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
De ingrediënten opzich zijn niet verkeerd![]()
Neequote:Op maandag 30 januari 2006 21:18 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
James Horner - A Beautiful Mind Soundtrack - 2001![]()
![]()
![]()
![]()
Hartige taartquote:Op maandag 30 januari 2006 21:18 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee, hartige taart![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
er zat tonijn inen prei
en tonijn
en het was een soort soep
![]()
Tonijnpizzaquote:Op maandag 30 januari 2006 21:21 schreef carmiie het volgende:
[..]
er zat tonijn in!dat noem jij 'niet verkeerd'?!?!
vis![]()
maarja, de sla was wel lekker![]()
denk je : aah, leuk nieuw rooster, maar 6 uur op vrijdag, krijg je de volgende dag weer een nieuw rooster, 7,5 uur op vrijdagquote:Op maandag 30 januari 2006 21:26 schreef Maikuuul het volgende:
Pfff kutzooi
Denk je: lekker 1ste uur vrij he gek, is het niet zo .....
Voor straf een pizza in de magnetron gegooid
Vanessa Mae - The Ultimatequote:Op maandag 30 januari 2006 21:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee
Ik heb Atari Teenage Riot maar aangezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |