Leukquote:Op maandag 30 januari 2006 19:08 schreef Casparovvv het volgende:
Saaw en ik gaan allebei naar Barcelona over 3 weken
mini-meet in Barcelona
'ziensquote:Op maandag 30 januari 2006 19:14 schreef the_legend_killer het volgende:
maar mensen ik ga er vandoor
tuurlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 19:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Leuk
Wel foto hier posten he?
Hoera, 43 jaar oude Jaap in de basis. Die man gaat nog 2 jaar mee, hij had de vader kunnen zijn van de meeste van die apiesquote:
Soms wel okquote:
Sportquote:Op maandag 30 januari 2006 19:20 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Soms wel ok
Maar er zijn toffere sporten.
snowboardenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:24 schreef saaw het volgende:
sport is goedsnowboarden, sportklimmen, skateboarden, wakeboarden, surfen
enFormule 1
Laterquote:Op maandag 30 januari 2006 19:14 schreef the_legend_killer het volgende:
maar mensen ik ga er vandoor
Eh, 32quote:Op maandag 30 januari 2006 19:17 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Hoera, 43 jaar oude Jaap in de basis. Die man gaat nog 2 jaar mee, hij had de vader kunnen zijn van de meeste van die apies
Dan ben je in ieder geval vroeg uit bedquote:Op maandag 30 januari 2006 19:43 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik had vandaag de hele dag vrij van school (kwam ik achter toen ik om acht uur op school was...). Fijn. Toen de hele dag helemaal niks gedaan (afgezien van het aanmaken van een FOK!-profiel).
In 5 Havo hadden we sport orientatie,quote:Op maandag 30 januari 2006 19:44 schreef saaw het volgende:
sport op school is zowiezo meestal niet leuk bij gebrek aan enthousiaste mensen
idd. Ik loop altijd te mopperen op die ongemotiveerde mensen meestal meiden, sorry . Echt trieste figuren die al uitgeput zijn na de warming up, en totaal geen inzet tonen.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:44 schreef saaw het volgende:
ik weet het, ik zat op een katholieke schoolquote:Op maandag 30 januari 2006 19:49 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
idd. Ik loop altijd te mopperen op die ongemotiveerde mensen meestal meiden, sorry . Echt trieste figuren die al uitgeput zijn na de warming up, en totaal geen inzet tonen.
Zeker! hebben we nu in HAvo 4 ook, vindt het mooiquote:Op maandag 30 januari 2006 19:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
In 5 Havo hadden we sport orientatie,
je moest 5 verschillende sporten kiezen die je dan 3 weken moest doen.
Ik had Kajakken, Mountainbiken, Squash, schermen, nog een keer squashen een verplicht onderdeel in de sportschool
Dat was allemaal heel erg leuk en veel beter dan de wekelijkse gymlessen die ik de 4 jaar ervoor had![]()
En het blijft altijd nog schoolquote:Op maandag 30 januari 2006 19:44 schreef saaw het volgende:
gescheiden gymquote:Op maandag 30 januari 2006 19:52 schreef saaw het volgende:
[..]
ik weet het, ik zat op een katholieke schoolwaar we gescheiden gym hadden. dat resulteerde in een groep van 30 meiden waarvan er 5 enthousiast doen
Ik ken het jaquote:Op maandag 30 januari 2006 19:49 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
idd. Ik loop altijd te mopperen op die ongemotiveerde mensen meestal meiden, sorry . Echt trieste figuren die al uitgeput zijn na de warming up, en totaal geen inzet tonen.
Dat heb ik nu ook, wij hebben drie keer een periode. Ik heb nu al 1 periode fitness gehad, en morgen begint de tweede periode, dan ga ik poolenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
In 5 Havo hadden we sport orientatie,
je moest 5 verschillende sporten kiezen die je dan 3 weken moest doen.
Ik had Kajakken, Mountainbiken, Squash, schermen, nog een keer squashen een verplicht onderdeel in de sportschool
Dat was allemaal heel erg leuk en veel beter dan de wekelijkse gymlessen die ik de 4 jaar ervoor had![]()
Da's nog het ergste idd. Elke les wel een paar die langs de kant zitten of helemaal weg zijn. En ook altijd dezelfde. Sommige nemen niet eens sportkleding mee omdat ze toch niet meedoen maar alleen een beetje rondlopen.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:52 schreef saaw het volgende:
en de helft probeert onder de gymles uit te komen met gekke smoezen als ongesteld zijn, hoofdpijn, enkel gekneusd, astma, whatever
Dan heb je goed voor elkaarquote:Op maandag 30 januari 2006 19:55 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook, wij hebben drie keer een periode. Ik heb nu al 1 periode fitness gehad, en morgen begint de tweede periode, dan ga ik poolen.
trefbal is leuk jaquote:Op maandag 30 januari 2006 19:54 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
gescheiden gym
Maar ik dacht dat je nu nog in VWO 6 zat![]()
Als we trefbal deden (wat ik echt heerlijk vind) was het gewoon prijsschieten. Die meiden stonden maar en sprongen niet eens weg. In de eerste minuut was 70% van de meiden af, de rest toonde nog enige inzet
Das wel heel erg jaquote:Op maandag 30 januari 2006 19:55 schreef snopprinses het volgende:
wij deden op de middelbare school elke gymles 2uur volleybal..dan wil je na 3 jaar geen inzet meer tonen
Je bent toch wel 18? een keer blijven zitten dan? En waarom 5e en 6e in 1 jaar?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:56 schreef saaw het volgende:
[..]
trefbal is leuk ja
ik wil ook weer gym
zit inderdaad in 6 vwo maar doe dit jaar 5 en 6 in 1 jaar, op een partikuliere school, dus ook geen gym
Mja wij deden het ook met drie. En soms een dikke mat die je omhoog moest houden etc.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:57 schreef Twisted_Logic het volgende:
Trefbal is wel lachen ja. Ik kreeg vorig jaar twee keer achter elkaar een bal vol in mijn gezicht. Er zaten toen drie ballen in het spel
ja ik ben 18quote:Op maandag 30 januari 2006 19:59 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Je bent toch wel 18? een keer blijven zitten dan? En waarom 5e en 6e in 1 jaar?
En een particuliere school lijkt me niet tof. Mijn ouders stelden me voor de keuze toen ik in de 3e klas naar de bovenbouw zou gaan maar heb het niet gedaan. Ben er achteraf wel blij om denk ik. Uiteindelijk zit ik nu alsnog op een school waar 70% van de mensen behoorlijk welvarend is (in Hillegersberg).
verschilt per persoon. Op de middelbare kon ik altijd normaal mee doenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:56 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Da's nog het ergste idd. Elke les wel een paar die langs de kant zitten of helemaal weg zijn. En ook altijd dezelfde. Sommige nemen niet eens sportkleding mee omdat ze toch niet meedoen maar alleen een beetje rondlopen.
enne oja, kan je als meid echt niet sporten als je ongesteld bent dan?
weet ik niet. Ik had er nooit echt last van, terwijl meisjes uit mn klas altijd waren aan het zeuren dat ze moesten huilen van de pijn enzoquote:
Dat is wel okquote:Op maandag 30 januari 2006 20:02 schreef saaw het volgende:
[..]
ja ik ben 18ben vorig jaar [in de 5e dus] blijven zitten en had absoluut geen zin in nog 2 jaar school dus dit was de enige optie, en aangezien ik net een berg geld geerfd had van mijn oma kon ik het betalen [hadden mijn ouders anders niet gedaan]
het is flink klote maar dan heb ik in ieder geval dit jarr mijn dimploma. en het kakkers-gehalte [om het maar heel plat zo te noemen] valt me eigenlijk heel erg mee
groeikrampen ofzo? je bent toch onderhand wel bijna uitgegroeid neem ik aanquote:Op maandag 30 januari 2006 20:07 schreef snopprinses het volgende:
[..]
weet ik niet. Ik had er nooit echt last van, terwijl meisjes uit mn klas altijd waren aan het zeuren dat ze moesten huilen van de pijn enzodacht echt dat ze zich aanstelde.
En sinds een jaar ofzo worden mijn krampen ook steeds sterker, dat ik gewoon in bed lig en verder niks kan / wil.
Heb wel medicijnen die goed helpen en veel pijn weghalen. Maarja..daar mag ik maar paar per dag van slikken.
nja mijn school is heel klein, 130 leerlingen ofzo, en echt vanalles wat. eigenlijk heel gezellig altijdquote:Op maandag 30 januari 2006 20:08 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat is wel okHier is dat behoorlijk hoog, er is eigenlijk ook geen échte gothic, skater of emo groep. Er zijn er wel, maar die gaan gewoon om met andere groepen. Ik ben geen kakker, ben ook geen skater, ik kleed me met van alles wat ik leuk vind
En de ene keer is dat een streepjestrui met baggy broek en vans, de andere keer is dat een overhemd/kraagje. Moet wel zeggen dat het soms wat uit de hand loopt met kleding kopen etc
![]()
En dat mijn ouders mij dat vroegen is meer omdat mijn vader vooral vrij beschermd is opgevoed. Niet dat ik daar nu nog last van heb in mijn opvoeding hoor...
Dat is wel een aardig offerquote:Op maandag 30 januari 2006 20:11 schreef saaw het volgende:
[..]
nja mijn school is heel klein, 130 leerlingen ofzo, en echt vanalles wat. eigenlijk heel gezellig altijd
mijn vader is ook nogal beschermend, maar ze wilden mn school niet betalen. maar ik heb echt zo ontzettend genoeg van elke dag naar school gaan dus heb die erfenis er maar tegenaan gegooid
Ik heb er ook wel genoeg van als ik mijn diploma hebquote:Op maandag 30 januari 2006 20:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik had na 5 jaar ook genoeg de middelbare schoolWat was ik blij toen ik mijn diploma had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |