waar dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Vanavond 1900 freerolletje Mitt
En een biertje voor Bjoor natuurlijk
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
En een biertje voor Bjoor natuurlijk
Het oude MrBookmaker, nu UniBet gehetenquote:
Dat is zielig zeg...quote:Op maandag 30 januari 2006 16:12 schreef SCH het volgende:
Kut kut kut - Djamu heeft een nieuwe breuk, onder de andere, ligt nu op de operatietafel.
zal maar niks over de kosten zeggen
moet je je ook nog registereren om freeroll poker te spelenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het oude MrBookmaker, nu UniBet geheten
ajaj, het beestje krijgt het wel voor de kiezen de laatste tijdquote:Op maandag 30 januari 2006 16:12 schreef SCH het volgende:
Kut kut kut - Djamu heeft een nieuwe breuk, onder de andere, ligt nu op de operatietafel.
Muck?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:06 schreef rubbereend het volgende:
goeie TTmaar het meeste gebruikte onderdeel van poker zit er niet bij.... fold...
en muck is ook mooi, maar dan vooral bij tegenstanders
Ja, hij is gewoon te enthousiast en dacht dat ie met zijn krukkenpoot (hij heeft er een heel bouwwerk om heen) toch wel opde kast kon springen. Dus niet. Het ergste is dat ik het zag gebeuren als in een vertraagde film en dat overal bloed lag - nou ja, zo leek het dan.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
ajaj, het beestje krijgt het wel voor de kiezen de laatste tijd
Gratis poker kan op www.holdempoker.comquote:Op maandag 30 januari 2006 16:14 schreef mitt het volgende:
[..]
moet je je ook nog registereren om freeroll poker te spelen
Met een grote grijns je kaarten wegleggen en de fiches binnenslepen.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:12 schreef SCH het volgende:
2 tot 2,5 uur - doen we een gebedskring?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:23 schreef Suijk het volgende:
En dat is naar, SCH. Hoe lang duurt de operatie?
*handje geeftquote:Op maandag 30 januari 2006 16:25 schreef SCH het volgende:
[..]
2 tot 2,5 uur - doen we een gebedskring?
Als jij denkt dat dat helpt, gaan we nu in een kringetje staan.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:25 schreef SCH het volgende:
[..]
2 tot 2,5 uur - doen we een gebedskring?
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als jij denkt dat dat helpt, gaan we nu in een kringetje staan.
Eigenlijk wel goed - hij is een somali, we noemen hem ook wel Djamu Hirsi Aliquote:Op maandag 30 januari 2006 16:33 schreef Da_Sandman het volgende:
*moslimgejank aanzet...
Hamniejaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahallamoejaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahiaaaaaaa
ik gooide ooit eens een deur naar de keuken dicht, zat de poes er met haar staart tussen. Het arme beest is toen heel hard weggerend, een spoor van bloed achter haar latendequote:Op maandag 30 januari 2006 16:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, hij is gewoon te enthousiast en dacht dat ie met zijn krukkenpoot (hij heeft er een heel bouwwerk om heen) toch wel opde kast kon springen. Dus niet. Het ergste is dat ik het zag gebeuren als in een vertraagde film en dat overal bloed lag - nou ja, zo leek het dan.![]()
uuuhhhmmmmmm.....wat zou er moeten breken in een staartquote:Op maandag 30 januari 2006 16:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik gooide ooit eens een deur naar de keuken dicht, zat de poes er met haar staart tussen. Het arme beest is toen heel hard weggerend, een spoor van bloed achter haar latendewonder boven wonder geen breuk.
wervelsquote:Op maandag 30 januari 2006 16:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
uuuhhhmmmmmm.....wat zou er moeten breken in een staart
nou het beste er maar weer mee dan !quote:Op maandag 30 januari 2006 16:49 schreef Blumchen het volgende:hoi hools..
ik heb de tandarts overleefd, moet misschien donderdag terug, als de pijn niet weggaat, en als dat zo is moet de zenuw eruit.. dus even afwachten![]()
![]()
Massagetafel maar alvast weer opzet.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:24 schreef clauwheee het volgende:
Hoiii.
Ga toch maar sporten. Of ik het volhou is een tweede.
SCHat![]()
IE is zo 1965quote:Op maandag 30 januari 2006 17:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoerenkenkertyfusinternetexplorer
Nee sorry, het nieuws uit Krommenie bereikt Groningen altijd drie weken later.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:38 schreef DeTolk het volgende:
Jullie hebben het vast wel gehoord op het nieuws afgelopen zaterdag, de brand in het winkelcentrum van Krommenie.
owja, postkoets, sorry.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:45 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nee sorry, het nieuws uit Krommenie bereikt Groningen altijd drie weken later.
Probleem met fok?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoerenkenkertyfusinternetexplorer
Afgeven op Microsoft is zooo 20e eeuwquote:
Ik haal ze ergens waar ik zeker weet dat ik ze krijg. En met een beetje op en neer reizen, had om half 9 moeten beginnen en de verkoop is om 10 uur, kom je daar wel.quote:
freerol?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:24 schreef rubbereend het volgende:
en ook ingeschreven voor de freerol,bijna vol nu
Flierp!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:36 schreef Superheld het volgende:
Hoi.
Damn, ik ben te laat nu.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:24 schreef rubbereend het volgende:
en ook ingeschreven voor de freerol,bijna vol nu
Alleen dat linker aapje zit geloof ik aan de pillen, die gaat iets te hardquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 18:44 schreef JaWi het volgende:
[..]
Alleen dat linker aapje zit geloof ik aan de pillen, die gaat iets te hard.
Unibetquote:
Van Geel was overigens gisteren "niet bereikbaar voor commentaar"...quote:Op maandag 30 januari 2006 19:29 schreef methodmich het volgende:
Nou, dan kan je Danny weer bellen Sand.
Van Geelquote:Op maandag 30 januari 2006 19:29 schreef methodmich het volgende:
Nou, dan kan je Danny weer bellen Sand.
Ah, flauw zeg. Of hij zat te onderhandelen met Jaap.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Van Geel was overigens gisteren "niet bereikbaar voor commentaar"...
Weak. Lame. I hate you guys.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:37 schreef FrankyMcG het volgende:
Jaap Stam!
De hele dag Southpark gekeken vandaag... LOVELY!
Nu overal kussentjes op de grond leggenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:44 schreef SCH het volgende:
Operatie van Djamu is geslaagd. Bedankt voor het bidden allemaal!
Djamu heeft ineens een heel raar gebedsdriempje omquote:Op maandag 30 januari 2006 17:36 schreef golfer het volgende:
Ik heb de plaatselijke rabbi gevraagd of hij even voor Djamu wil bidden, SCH.
Cartman rulez, vooral bij de Passion of the Jew en als hij Butters opsluit zodat hij meekan naar een Mexicaans restaurant.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weak. Lame. I hate you guys.Cartman
Kom jij voor vloerkleed spelen.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nu overal kussentjes op de grond leggen
Goed nieuws. Maar ik heb niet gebeden wel duimen gedraaid.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:44 schreef SCH het volgende:
Alles helptquote:Op maandag 30 januari 2006 19:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed nieuws. Maar ik heb niet gebeden wel duimen gedraaid.
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:45 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Cartman rulez, vooral bij de Passion of the Jew en als hij Butters opsluit zodat hij meekan naar een Mexicaans restaurant.
Whtfck,eigenlijk is hij altijd geweldig! Hij is mijn held!
We hebben vanmiddag een beetje random afleveringen zitten kijken van seizoen 1 t/m 8. Was alleen niet de meest denderende kwaliteit.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heb je ook de Tom Cruise aflevering gezien? "come out of the closet, Tom?!"
Geniaal. South Park is cool. En Cartman is awesom-o
Mail me even op roald_duck-apestaarttje-hetemail-comquote:Op maandag 30 januari 2006 19:57 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
We hebben vanmiddag een beetje random afleveringen zitten kijken van seizoen 1 t/m 8. Was alleen niet de meest denderende kwaliteit.
Zou graag die seizoenen op dvd hebben op een betere kwaliteit! HINT HINT!
Deze:quote:Op maandag 30 januari 2006 19:57 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
We hebben vanmiddag een beetje random afleveringen zitten kijken van seizoen 1 t/m 8. Was alleen niet de meest denderende kwaliteit.
Zou graag die seizoenen op dvd hebben op een betere kwaliteit! HINT HINT!
Oeiquote:Op maandag 30 januari 2006 19:53 schreef DIGGER het volgende:
Weer eens een Mascotte opdate:
Kady is 4790 gram, 57 cm en heeft een flinke groeipurt gemaakt, ze is nu 6 weken na uitgerekende datum.
Ze loopt in veel dingen voor, aldus de neonatoloog vandaag.
Waren de hele dag in het Sophia voor controles en checks (vanaf 9.15 uur tot 16.00 uur) en alles bleek in orde op 1 belangrijk ding na: De kleppen van haar longslagader.
Dit was al de oorzaak van de hartruis direct na de geboorte, maar de toestand van de kleppen is verslechterd, bleek bij de kindercardioloog, de kleppen zijn dikker en strakker geworden, er kan dus minder makkelijk bloed door stromen en de druk in de rechter hartkamer is hierdoor hoog, te hoog.
Morgen krijgen we de uitslag van het cardiologenoverleg te horen, maar de cardioloog vanmiddag was duidelijk: Dotteren, en wel in een termijn van weken.
Lekker kut dus
You got mail!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mail me even op roald_duck-apestaarttje-hetemail-com
Hee toppiequote:Op maandag 30 januari 2006 19:53 schreef DIGGER het volgende:
Kady is 4790 gram, 57 cm en heeft een flinke groeipurt gemaakt, ze is nu 6 weken na uitgerekende datum.
Dat is zeker lekker kut en spannend dus, sterkte voor jullie alle 4quote:Waren de hele dag in het Sophia voor controles en checks (vanaf 9.15 uur tot 16.00 uur) en alles bleek in orde op 1 belangrijk ding na: De kleppen van haar longslagader.
Dit was al de oorzaak van de hartruis direct na de geboorte, maar de toestand van de kleppen is verslechterd, bleek bij de kindercardioloog, de kleppen zijn dikker en strakker geworden, er kan dus minder makkelijk bloed door stromen en de druk in de rechter hartkamer is hierdoor hoog, te hoog.
Morgen krijgen we de uitslag van het cardiologenoverleg te horen, maar de cardioloog vanmiddag was duidelijk: Dotteren, en wel in een termijn van weken.
Lekker kut dus
54honderd nog wattes geworden zag ik. BoeZ is er ook al uit...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:15 schreef rubbereend het volgende:
hoerige kutzooi. eerst op een belachelijk manier uit de freerol, krijg ik ondetussen een smsje over Jaap. Ik denk het zal toch niet.
had JK flop 48J, nou all in. Heeft hij J6. Dus ik was al een beetje blij komen er een 5 en een 7 bij. verliezen van een runner runner straatquote:Op maandag 30 januari 2006 20:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
54honderd nog wattes geworden zag ik. BoeZ is er ook al uit...
* Bluezz doet langzaam ogen weer open......quote:Op maandag 30 januari 2006 19:44 schreef SCH het volgende:
je ajax vriendjes?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:15 schreef rubbereend het volgende:
hoerige kutzooi. eerst op een belachelijk manier uit de freerol, krijg ik ondetussen een smsje over Jaap. Ik denk het zal toch niet.
nee van een PSV vriendquote:Op maandag 30 januari 2006 20:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je ajax vriendjes?![]()
volgens mij krijgt sientje er nu ook wat in australie![]()
die zijn nooit leukquote:Op maandag 30 januari 2006 20:33 schreef JaWi het volgende:
Zijn de vliegende panters vanavond leuk?
Vanavond niet, misschien morgenavondquote:Op maandag 30 januari 2006 20:33 schreef JaWi het volgende:
wat komt er op tv van ze?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:33 schreef JaWi het volgende:
Torrentquote:Op maandag 30 januari 2006 20:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Holland SportDat mag echt niet weg
Torrentsnelheden zijn ook niet meer wat het geweest is
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:15 schreef rubbereend het volgende:
krijg ik ondetussen een smsje over Jaap
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:33 schreef JaWi het volgende:
Ow ja, dát ging ik doen...!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:33 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat eens pissen en roken...
Kindjes van Hoeren hebben we nodig bij Ajax.quote:
dat vindt mevrouw Stam-Boom niet lief van je, dat je zooo over haar spreektquote:
Meneer Stamvader lacht me anderws vriendleijk toequote:Op maandag 30 januari 2006 20:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat vindt mevrouw Stam-Boom niet lief van je, dat je zooo over haar spreekt![]()
ik zou een beetje oppassen. Ben op dit moment een beetje gefrustreerd jegens japen.......quote:
heb je geen puf meer voor me ?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:51 schreef clauwheee het volgende:
Pfff moe. Lekker gesport, dat wel.
*onderweg isquote:
Waar!?! Vertel!!!quote:
maar wel winnenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
En dat kind wat veldrijden had gewonnen is een partij lelijk.
Inderdaadquote:Op maandag 30 januari 2006 21:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
Erg hequote:Op maandag 30 januari 2006 21:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
ja, je mag een nummertje trekken. Sven is eerst.quote:
Ja dat weet ik. Ik ga ook maar schaatsen.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, je mag een nummertje trekken. Sven is eerst.
Ze is bij Sven in goede handen denk ik.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar eerst nog ff een peuk !quote:Op maandag 30 januari 2006 21:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Ik ga ook maar schaatsen.
Ze zei wel dat het in de schaatswereld vaak bijelkaar wordt gezocht, ik ga schaatsenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, ze doen het bijna allemaal met elkaar.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze zei wel dat het in de schaatswereld vaak bijelkaar wordt gezocht, ik ga schaatsen.
Ik heb vandaag een paar weddenschappen gewonnen, met dank aan Jaap Stamquote:Op maandag 30 januari 2006 21:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar wel winnen![]()
jij bent daarentegen heel knap, maar je wint nooit wat !
Barbara de Loor toch ook met een schaatser ???quote:Op maandag 30 januari 2006 21:16 schreef rubbereend het volgende:
Postma & Friesinger
Kramer & Gerritsen
Verheijen & Nuijt
Boutiette & Rodriguez
en anders doen ze het wel met voetballers
timmer & Timmer
Thomas & de Jong
Trudie natuurlijk !quote:
ff vuilnis buiten zetten !quote:Op maandag 30 januari 2006 21:21 schreef clauwheee het volgende:
Thomas is ook nog bij Cheek geweest dacht ik.
Bjoor wat flik je me nu weer. Ben je ineens weer weg.
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
Zijn er nog wel meer.
Thomas deed het toch ook met Veldkamp?
Een aantal Amerikanen en Canadezen kunnen ook niet van elkaar afblijven.
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Trudie natuurlijk !
nee John van PSV !
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Trudie natuurlijk !
nee John van PSV !
geen idee wat er gebeurde ???quote:
My Bonnie (Tyler) is over the ocean !quote:Op maandag 30 januari 2006 21:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Turn around Every now and then I get a little bit lonely and you're never coming round
total Eclips of the heart?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Turn around Every now and then I get a little bit lonely and you're never coming round
Jeetje, zeker kutquote:Op maandag 30 januari 2006 19:53 schreef DIGGER het volgende:
Waren de hele dag in het Sophia voor controles en checks (vanaf 9.15 uur tot 16.00 uur) en alles bleek in orde op 1 belangrijk ding na: De kleppen van haar longslagader.
Lekker kut dus
Overland, die nu die Chinese traint en hij spreekt nog steeds best goed Nederlandsquote:Op maandag 30 januari 2006 21:30 schreef tong80 het volgende:
Timmertje neukte ook met een Canadeze schaatser.
als je verkering hebt, hoef je niet meteen te neuken hoor tong !quote:Op maandag 30 januari 2006 21:30 schreef tong80 het volgende:
Timmertje neukte ook met een Canadeze schaatser.
Hinderde zijn zusje in Nagano niet een directe concurrent van Timmer door te vallen?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Overland, die nu die Chinese traint en hij spreekt nog steeds best goed Nederlands
Idd :quote:Op maandag 30 januari 2006 21:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je verkering hebt, hoef je niet meteen te neuken hoor tong !![]()
Rintje heeft wel Danielle Overgaag ingereden.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:34 schreef SCH het volgende:
Tony de Jong is getrouwd met zo'n Canadees.
Rintje doet het tenminste keurig met zichzelf
je las zeker verzekering ipv verkering ?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:34 schreef tong80 het volgende:
Idd :
Ik neem CZ als nieuwe verzekeraar.
Vroeger had ze nog smaakquote:Op maandag 30 januari 2006 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rintje heeft wel Danielle Overgaag ingereden.
Armstrong heeft haar toch lens geneukt ?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Armstrong heeft dat ook gedaan.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
welkom bij de CZ club Tongquote:Op maandag 30 januari 2006 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd :
en dan tussendoor nog even met Ab Krookquote:Op maandag 30 januari 2006 21:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, ze doen het bijna allemaal met elkaar.
Postma & Friesinger
Kramer & Gerritsen
Verheijen & Nuijt
Boutiette & Rodriguez
en anders doen ze het wel met voetballers
timmer & Timmer
Thomas & de Jong
kun je veilig rukken met dionequote:Op maandag 30 januari 2006 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd :
Hans Kraaij jr. Heeft haar in een parkeergarage genomen.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Armstrong heeft haar toch lens geneukt ?
En daar komen jullie nu pas achterquote:Op maandag 30 januari 2006 21:55 schreef clauwheee het volgende:
Hehe. Onze sportschool schijnt ook het trainingscentrum van de FC te zijn. Noca heeft net dus gezellig met Fledderus gedouchtMoet ik daar ook maar eens om de hoek kijken
Tja of ze zijn er als wij er niet zijn, grote kans natuurlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 21:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En daar komen jullie nu pas achterDan trainen die gasten ook niet echt veel
![]()
Douchen in de sportschool vind ik overigens not done... Ik ga gewoon lekker thuis.
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:59 schreef Bjoro het volgende:
wat een KUT-msn zeg
nu voor de 3e keer dattie er zonder reden uitklapt
Houdt Noca zn zeepje wel goed vast dan..quote:Op maandag 30 januari 2006 22:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tja of ze zijn er als wij er niet zijn, grote kans natuurlijkZag laatst Seedorf ook, maar ik dacht dat dat toeval was
Ik wacht altijd tot het regent.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:01 schreef clauwheee het volgende:
Ik douche trouwens altijd lekker thuis
jaap stam zit er tussenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:59 schreef Bjoro het volgende:
wat een KUT-msn zeg
nu voor de 3e keer dattie er zonder reden uitklapt
zou die weten hoe een PC aanmoetquote:
je betaalt toch ook om er te douchenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:01 schreef clauwheee het volgende:
Ik douche trouwens altijd lekker thuis
Mag niet van Nocaquote:Op maandag 30 januari 2006 22:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je betaalt toch ook om er te douchen
Eerst m'n schoonouder leren kennen.quote:
Nou euh...voornamelijk sporten. Af en toe een zonnebankje of sauna ok (en dan waarschijnlijk wel douchen) maar als ik alleen ga sporten sjees ik op m'n fietsje naar huis en ga ik liever relaxed douchen. Of het interessante deel van de FC moet er al staan, dan kan ik er nog over nadenkenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je betaalt toch ook om er te douchen
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerst m'n schoonouder leren kennen.
Tja, ze moeten me wel hebben geloof ikquote:Op maandag 30 januari 2006 22:25 schreef clauwheee het volgende:
Boez het zit je niet mee hè de laatste dagen
daarom kijk ik ook geen echte films op SMS6quote:Op maandag 30 januari 2006 22:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Stelletje goddomde geytenneukers bij SBS
Beetje een topfilm voor de zoveelste keer onderbreken laten voor Hart van Nederland. Dood moeten ze daar bij SBS, allemaal dood![]()
Kom maar ff bij tante Clauwheeequote:Op maandag 30 januari 2006 22:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tja, ze moeten me wel hebben geloof ik
I need a hug![]()
Hmm, en dit volhouden tot de film om tien voor 11 weer begintquote:
Dat zeg ik, dood moeten zequote:Op maandag 30 januari 2006 22:29 schreef dndiek het volgende:
SBS6 heeft dat echt slecht geregeld met HvN tijdens de film
huur jij personeel in om optijd op te staan ?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:46 schreef JaWi het volgende:
Zo, de 4 wekkers staan klaar voor morgen!
Kunnen ze misschien wat oefenpotjes tegen China spelenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:43 schreef Bjoro het volgende:
Arie Haan misschien als bondscoach van Iran ook naar het WK
![]()
Alles voor school de kaarten voor de klassieker.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:46 schreef JaWi het volgende:
Zo, de 4 wekkers staan klaar voor morgen!
Dan hebben we er 5quote:Op maandag 30 januari 2006 22:43 schreef Bjoro het volgende:
Arie Haan misschien als bondscoach van Iran ook naar het WK
![]()
Ja, maar dit is een keer per jaarquote:Op maandag 30 januari 2006 22:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Alles voor school de kaarten voor de klassieker.
kunnen ze zaalvoetballen ipv klaverjassenquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kunnen ze zaalvoetballen ipv klaverjassen
welke topfilm was daar dan bezig?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Stelletje goddomde geytenneukers bij SBS
Beetje een topfilm voor de zoveelste keer onderbreken laten voor Hart van Nederland. Dood moeten ze daar bij SBS, allemaal dood![]()
of kwalificatiewedstrijden spelen voor de eindronde klaverjassenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kunnen ze zaalvoetballen ipv klaverjassen
The Negotiatorquote:Op maandag 30 januari 2006 23:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke topfilm was daar dan bezig?
Als het aan de hoofdsteward had gelegen zondag had ik helemaal geen kaart meerquote:
was je te enthousiast aan het juichen dan bij die 1-1quote:Op maandag 30 januari 2006 23:03 schreef JaWi het volgende:
Als het aan de hoofdsteward had gelegen zondag had ik helemaal geen kaart meer.
Nee, waren wat dingen bij het binnenkomen. Maar goed, ik heb mijn kaart nogquote:Op maandag 30 januari 2006 23:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was je te enthousiast aan het juichen dan bij die 1-1
quote:
die heb ik in het theater gezien, ik vond hem niet zo sterk als Hype.quote:
staat dat supporters home er nog dan, was toch brand geweest dit weekend ?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, waren wat dingen bij het binnenkomen. Maar goed, ik heb mijn kaart nog.
Morgen koffie in het supportershome, kaarten halen en om half 11 de training kijken.
Wat een mooie schooldag.
je ruikt weer heerlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 23:15 schreef clauwheee het volgende:
Zooo fris en fruitig!
Nog ff wat tonijn wegwerken en dan lekker![]()
Vind ze sowieso wel grappig. Niet de standaard makkelijke grappen. Beetje wat hoger niveauquote:Op maandag 30 januari 2006 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die heb ik in het theater gezien, ik vond hem niet zo sterk als Hype.
Klein brandje, weinig schade.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
staat dat supporters home er nog dan, was toch brand geweest dit weekend ?
De dappere daders kwamen niet verder dan een brandje in de toilethokkenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
staat dat supporters home er nog dan, was toch brand geweest dit weekend ?
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:21 schreef Bjoro het volgende:
zeker in de trant van, kerst vier je ook niet in eens in oktober
tonijnquote:Op maandag 30 januari 2006 23:15 schreef clauwheee het volgende:
Zooo fris en fruitig!
Nog ff wat tonijn wegwerken en dan lekker![]()
Scheelde 1 dag, de rest van je post begrijp ik nietquote:Op maandag 30 januari 2006 23:21 schreef Bjoro het volgende:
op exact de zelfde datum toch als de vorige ?
zeker in de trant van, kerst vier je ook niet in eens in oktober
dat de daders er een soort van traditie van willen maken, zeg maarquote:Op maandag 30 januari 2006 23:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Scheelde 1 dag, de rest van je post begrijp ik niet.
Graag gedaan!quote:Op maandag 30 januari 2006 23:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tonijn
dank je, nu heb ik honger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |