Dat zullen Arno & Statnik niet zo hendig sjiek vindenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:44 schreef Maikuuul het volgende:
Kut :/ 2 onvoldoendes met examen weekje gehaald, voor Cisco en voor Service desk
Betuig hier hendig veel steun.
Wie is Arnoquote:Op maandag 30 januari 2006 15:51 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Dat zullen Arno & Statnik niet zo hendig sjiek vinden!!
neuh zonder antwoordenquote:
Lerenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:03 schreef Sjoem het volgende:
Misschien moet je eens minder op fok! rondposten en gewoon eens fatsoenlijk leren.
* Sjoem preekt nog even verder.
Service desk was ook een hoeren vak!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:44 schreef Maikuuul het volgende:
Kut :/ 2 onvoldoendes met examen weekje gehaald, voor Cisco en voor Service desk
Het is as easy as piequote:Op maandag 30 januari 2006 16:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Service desk was ook een hoeren vak!
blij dat ik er allemaal mee klaar ben![]()
Cisco is easy as pie
Zeker bezig met z'n sjieke pingquote:Op maandag 30 januari 2006 16:05 schreef Plupke het volgende:
kwaliteitstopic
Waar hangt die Jeroen nou uit..
joh he spreektaal?quote:
Door dat practicum, kan onze hele klas volgende week waarschijnlijk niet op stagequote:Op maandag 30 januari 2006 16:01 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
neuh zonder antwoordenen router practiCUM enzo ook
Je typt nu toch?quote:
fulltime groente bijvullen bij de c1000quote:Op maandag 30 januari 2006 16:17 schreef Falco het volgende:
Word je nu van school gekickt Maikuuul?
Hendig sjieke toekomstverwachtingen!quote:Op maandag 30 januari 2006 16:18 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
fulltime groente bijvullen bij de c1000![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:19 schreef Pietklaaso het volgende:
Whehehehehe ik heb een 1.6 op scheikunde > havo das best kut opzich...
lullig is dat ja en dat terwijl die tussentijdse toetsjes helemaal niet verplicht zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 16:11 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
Door dat practicum, kan onze hele klas volgende week waarschijnlijk niet op stage
Niemand heeft de opdrachten af, op 2 of 3 man na.. en hij wil de final niet openzetten voordat we die opdrachten af hebben, dus dat wordt een 1 en dan mag je niet op stage
Die eikel van een leraar wil gewoon de zooi niet nakijken
jup... en service desk zuigt zwaarquote:
hendig sjieke baan !quote:Op maandag 30 januari 2006 16:18 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
fulltime groente bijvullen bij de c1000![]()
Waarom denk je dat ik in ONZ postquote:Op maandag 30 januari 2006 16:32 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Mmm, dat jij het nou niet snapt...![]()
MBO is nog erger dan VMBO hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 18:15 schreef Maikuuul het volgende:
Jong wtf, tis helemaal geen VMBO doe, ik doe ICT niveau 3 jeweet
Ja weet ik veel gek, maarja Service Desk had iedereen bijna slecht, en Cisco was ook wel moeilijk. Zo gaar als ik 1 onvoldoende heb kan je in principe kappen met opleiding omdat je dan gezakt bentquote:
Je moet zweer wollaquote:Op maandag 30 januari 2006 18:15 schreef Maikuuul het volgende:
Jong wtf, tis helemaal geen VMBO doe, ik doe ICT niveau 3 jeweet
ja dus ik heb maar 3 voldoendesquote:Op maandag 30 januari 2006 15:44 schreef Maikuuul het volgende:
Ja maar jij hebt geen brommer dus wtfquote:
wel dusquote:Op maandag 30 januari 2006 18:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt geen brommer dus wtf
Ik ga 48 gek, maarja door dit strontweer ga ik 45quote:Op maandag 30 januari 2006 18:40 schreef C2C het volgende:
[..]
wel dus
onee een snorbrommer, niet vooruit te branden
Of misschien een kleine D-dosje in die kalkoentjequote:Op maandag 30 januari 2006 18:45 schreef Plupke het volgende:
Jeroen ligt zeker nog tot in den ende te pingen.
Websites pingenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Of misschien een kleine D-dosje in die kalkoentje
Tja je bent ICT nerd of je bent het niet. Dag Maikuuul.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja weet ik veel gek, maarja Service Desk had iedereen bijna slecht, en Cisco was ook wel moeilijk. Zo gaar als ik 1 onvoldoende heb kan je in principe kappen met opleiding omdat je dan gezakt bent
en jij bent zeker zo'n lekkere ictboy?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja je bent ICT nerd of je bent het niet. Dag Maikuuul.
Hoi?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:07 schreef Casparovvv het volgende:
Vroeger verscheen er nog wel eens een glimlach op mijn gezicht bij die kansloze topics van jouw, maar dit is imo gewoon aandacht trekkerij en imago-hooghouderij, met je hendig sjiek. hier blijkt echt overduidelijk uit dat je populair wil zijn, over het algemeen een karaktereigenschap van Fok!kers die het in het echte leven niet zo goed getroffen hebben op sociaal gebied.
Idioot
You wish. Ga je daarom mijn fotoboek maar checken, stoere kerel zonder foto?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:02 schreef Plupke het volgende:
[..]
en jij bent zeker zo'n lekkere ictboy?![]()
Ik heb ook maar voor ict gekozen omdat ik toch wat moest doen.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
You wish. Ga je daarom mijn fotoboek maar checken, stoere kerel zonder foto?
Even voor jouw informatie; ben 22 jaar en nu aan de slag in de IT, en verdien 2 keer zoveel als zo`n MBO stumperd met ICT opleidingEn dan krijg je er nog een auto bij ook. Nu jij weer, studentje.
Wow jij bent stoer, kan je zelf geen auto aanschaffenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Even voor jouw informatie; ben 22 jaar en nu aan de slag in de IT, en verdien 2 keer zoveel als zo`n MBO stumperd met ICT opleidingEn dan krijg je er nog een auto bij ook. Nu jij weer, studentje.
ccna zeker? ccnp is pas moeilijk, gekquote:Op maandag 30 januari 2006 18:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja weet ik veel gek, maarja Service Desk had iedereen bijna slecht, en Cisco was ook wel moeilijk. Zo gaar als ik 1 onvoldoende heb kan je in principe kappen met opleiding omdat je dan gezakt bent
Dat is pas niveau 4quote:Op maandag 30 januari 2006 19:15 schreef ARKON het volgende:
[..]
ccna zeker? ccnp is pas moeilijk, gek![]()
Ik vind middelbare school ook de moeilijkste periode uit mijn hele studie.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:25 schreef Aparteling het volgende:
[..]
Onvoldoendes halen op het voortgezet onderwijs
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:09 schreef MarkyMarkx het volgende:
Zo'n sjeik Cisco netwerk is ook niet voor iedereen weggelegd![]()
zo ver rijden.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:14 schreef Maikuuul het volgende:
Tjah gek :/ ik vind het maar kut, moeten we gans naar Sittard voor die gare toetsjes in te halen
Lol hoort dat, heb jij recht met zo`n fotoboek, kansloze smiley voor je bek whahahaha geweldig vent, ik lig dubbel om jou. Moet je niet verder met je ICT opleidingquote:Op maandag 30 januari 2006 19:14 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Wow jij bent stoer, kan je zelf geen auto aanschaffen![]()
beroep: Software Engineer --> Totally crap dus met een NL opleiding
en je foto: jij bent kansloos![]()
fxpquote:Op maandag 30 januari 2006 21:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lol hoort dat, heb jij recht met zo`n fotoboek, kansloze smiley voor je bek whahahaha geweldig vent, ik lig dubbel om jou. Moet je niet verder met je ICT opleiding![]()
En die auto kan ik best dokken hoor, no problem, maar why bother als je hem van de baas krijgt![]()
PS zit je nou nog steeds in de fxpscene, n00bie![]()
fxp is voor kiddies, aka nep hackers die pctjes hacken (exploiten) en die gebruiken om warez mee uittewisselen over fxp-boardsquote:Op maandag 30 januari 2006 22:30 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is fxp gek ? dat hebben we toch nog niet gehad he ?
Was schriftelijkquote:Op maandag 30 januari 2006 22:34 schreef Steve-O het volgende:
Hoe ken je nou onvoldoende halen voor cisco![]()
![]()
Dat is juist makkelijker als praktijk drol .quote:
geen praktijk, hij bedoeld toetsen over het i-netquote:Op maandag 30 januari 2006 22:35 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dat is juist makkelijker als praktijk drol .
ik heb laats nog een 4 gehaald met wiskunde op het vmbo studierichting economiequote:Op maandag 30 januari 2006 22:43 schreef Lizz-n het volgende:
Hoe kun je nu een onvoldoende halen op het MBO?![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:50 schreef ARKON het volgende:
[..]
ik heb laats nog een 4 gehaald met wiskunde op het vmbo studierichting economie![]()
hmm, onvoldoende op Cisco...quote:Op maandag 30 januari 2006 15:44 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom zou je anders anderen uitlachen? Zou je dat ook doen als je zelf een foto neerzet, triest ventje?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:27 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
fxpgoh volgens mij zit jij daarin, kan je geen andere bash verzinnen die wel op de werkelijkheid berust ?
ohjah waarom zou ik een foto van mijzelf hier publiek op internet zetten?![]()
Gheg, hoort wie het zegt, jouw nick komt precies overeen met een fxpkiddiequote:Op maandag 30 januari 2006 22:33 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
fxp is voor kiddies, aka nep hackers die pctjes hacken (exploiten) en die gebruiken om warez mee uittewisselen over fxp-boardsonze vriend zal hier wel lid van zijn!
En je hebt me wat gemist zeg.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:34 schreef Maikuuul het volgende:
Vandaag weer erg veel geleerd, 2 uur alc en 1 uur tutor.
Helemaal niks dus, gelukkig had ik me 20 minuten verslapen
Jah gek, denk ik effe de 1ste 3 uur niet te komen, en dan komg ik het 4de uur gaan de lessen niet doorquote:
Lekker voor je bwahahahahaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:19 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Jah gek, denk ik effe de 1ste 3 uur niet te komen, en dan komg ik het 4de uur gaan de lessen niet door![]()
En hoe ga je dat later doen met een 40 urige werkweek?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:40 schreef MaddoxX het volgende:Roept het kansloze figuur!
Nee, ik woon er maar 7 min vanaf tis gewoon dat ik daarvoor uit me bed moet komen :/
Ik vind jou ook wel een stoere jongen in principequote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:41 schreef YellowLedbetter het volgende:
wat ben je een sukkel maikuuul
Wat moet jij een heerlijk leven hebben. Je kunt alles positief opvatten, prachtig! Ga zo door jongen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vind jou ook wel een stoere jongen in principe
Dat duurt nog wel effe. Voorlopig niet aan denken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En hoe ga je dat later doen met een 40 urige werkweek?
blijven ontkennenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:59 schreef Plupke het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel effe. Voorlopig niet aan denken.
Zo erg is Sittard nietquote:Op maandag 30 januari 2006 21:14 schreef Maikuuul het volgende:
Tjah gek :/ ik vind het maar kut, moeten we gans naar Sittard voor die gare toetsjes in te halen
Laag bij de grond ben jij, arrogant mannetje.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
My God...wat ben jij een ongelooflijk zielige nerdquote:Op maandag 30 januari 2006 21:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lol hoort dat, heb jij recht met zo`n fotoboek, kansloze smiley voor je bek whahahaha geweldig vent, ik lig dubbel om jou. Moet je niet verder met je ICT opleiding![]()
En die auto kan ik best dokken hoor, no problem, maar why bother als je hem van de baas krijgt![]()
PS zit je nou nog steeds in de fxpscene, n00bie![]()
Ik hou ook van jouquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:54 schreef Nee het volgende:
[..]
Laag bij de grond ben jij, arrogant mannetje.
Mede MBO-er ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:11 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
My God...wat ben jij een ongelooflijk zielige nerdIk hoop echt dat jij binnenkort in de naald van een heroïnespuit trapt
![]()
Ik zie je reactie ook al helemaal voor me:
"GVD..w3lk3 n00b h33f7 d13 n44ld h13r n33rg3l3gd?"
Moetje maar geen frituurvet over je boeken laten vallen :/quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik had er ook twee. Grieks een 3.6 en Frans een 4.6..
Frituurvet? Hoezo dat?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Moetje maar geen frituurvet over je boeken laten vallen :/
Nee nee je bent gewoon veelste dik om op de fotos te passen daarom hebje ze weggehaaldquote:
O, ja klopt idd.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:49 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Nee nee je bent gewoon veelste dik om op de fotos te passen daarom hebje ze weggehaald
Toegeven is zoooo 1998quote:
en wat ben jijquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:15 schreef Plupke het volgende:
Ictnerdz ook altijd...
OK, anders dan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Toegeven is zoooo 1998
En nee niet zeggen: jaartallen zeggen over iets is zo gaar
hij lijkt er zelfs opquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |