Goed zoquote:
Ignorance is bliss...quote:Op maandag 30 januari 2006 11:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar dat gaat ook niet helemaal op
echt blond haar word bedreigd
maar de meeste mannen weten echt t verschil niet tussen echt blond en mooi geverfd blond (vrouwen ook niet altijd hoor)
niet omdat ik bang voor je ben hoorquote:
Is dit de nieuwe OP?quote:
je plaat blijft hangenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:46 schreef Tranceptor het volgende:
Vrouwen dienen zwart haar te hebben, een klein bol kontje, een goed stel tieten maar niet groter dan 75C (zelfs liever kleiner). Intelligentie en karakter is van latere zorg.
Omdat ze mod is, heb je nog een veel erger scheldwoord in gedachten?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je geen mod was ging ik je nu takkewijf noemen...![]()
Nee, maar met je donker haar neemt de kans op blond nageslacht af, dus je zoekt maar een donkere op!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, wilde jij mij beschermen dan?![]()
Gut, ik voldoe slechts aan een van de drie eisenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:46 schreef Tranceptor het volgende:
Vrouwen dienen zwart haar te hebben, een klein bol kontje, een goed stel tieten maar niet groter dan 75C (zelfs liever kleiner). Intelligentie en karakter is van latere zorg.
Zeg dat maar tegen die onthoofde gasten in irakquote:Op maandag 30 januari 2006 11:48 schreef Ynske het volgende:
hoewel t heel soms wel leuk is een korter koppie
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat ze mod is, heb je nog een veel erger scheldwoord in gedachten?
Ooh baby, I love it when you talk dirty to me!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:47 schreef Mokster het volgende:
je wilt als je samen wakker word toch nog wel iets slap te ouwehoeren hebben voordat je verder gaat met neuken.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:46 schreef Tranceptor het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen die onthoofde gasten in irak
En terecht.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gut, ik voldoe slechts aan een van de drie eisen![]()
Ik ga mezelf nu even in slaap huilen dientengevolge![]()
Je tietenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gut, ik voldoe slechts aan een van de drie eisen![]()
Ik ga mezelf nu even in slaap huilen dientengevolge![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:49 schreef Breetai het volgende:
[..]
je wilt als je samen wakker word toch nog wel iets slap te ouwehoeren hebben voordat je verder gaat met neuken.
Iddquote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
Je tieten?
damn.. had ik maar beter naar je kontje gekeken toen ik de kans had
Hier scoor je niet mee op het intelligentie criterium van TC, vermoed ik!quote:
Sletquote:Op maandag 30 januari 2006 11:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
net of mij dat wat boeitquote:Op maandag 30 januari 2006 11:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier scoor je niet mee op het intelligentie criterium van TC, vermoed ik!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |