quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:30 schreef Micheleangelo het volgende:
[..]
Ik las een post elders op het Internet (ben natuurlijk vergeten waar) waar iemand beweerde uit eerste hand vernomen te hebben dat dat een geintje was. Iemand van het licht had Jensen in de maling genomen. Ze hebben er na afloop smakelijk om gelachen.
Sorrie hoor, maar die reading bij Jensen was heel echt. Jensen had ook de vloer met hem aan kunnen vegen. Zeker dat gedeelte over zijn rug was frappant.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:30 schreef Micheleangelo het volgende:
[..]
Ik las een post elders op het Internet (ben natuurlijk vergeten waar) waar iemand beweerde uit eerste hand vernomen te hebben dat dat een geintje was. Iemand van het licht had Jensen in de maling genomen. Ze hebben er na afloop smakelijk om gelachen.
Nee hoor, dat is gewoon iemand die dit beweert om zelf in de belangstelling te komen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:33 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
het slaat echt werkelijk nergens op. Mensen, waar ben je dan mee bezig, als dat echt zo is
![]()
Wat zal Rvdb dan wel niet gedacht hebben ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:33 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
het slaat echt werkelijk nergens op. Mensen, waar ben je dan mee bezig, als dat echt zo is
![]()
Nanninga' geeft 420 hits in het telefoonboek. Dat 2 mensen dezelfde achternaam hebben betekent natuurlijk niet meteen dat ze familie zijn. Laat staan dat ze dan ook meteen 'samenwerken' (kijk maar naar de inhoud van dat stukje in Weekend)quote:Scepsis en Roddel werken samen.
Waarom? Het kan best zo zijn om een beetje een spookie sfeer te creëeren. Bovendien is Jensen niet iemand die een ander eronderuit haalt, hij maakt wel grapjes over de persoon maar weet hoever hij kan gaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:36 schreef CarDani het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is gewoon iemand die dit beweert om zelf in de belangstelling te komen.
Ja jammer dat je de bron niet weet...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:30 schreef Micheleangelo het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou je weer kunnen zien als 'coldreading', want 50% van de mensen heeft last van zijn rug, en Jensen is niet bepaald de magerste.....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:35 schreef CarDani het volgende:
[..]
Sorrie hoor, maar die reading bij Jensen was heel echt. Jensen had ook de vloer met hem aan kunnen vegen. Zeker dat gedeelte over zijn rug was frappant.
Het zijn slechts geruchten, daarom zei ik ook 'als het waar is'quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wat zal Rvdb dan wel niet gedacht hebben ?
Ik vond het intervieuw van Jensen met Char ook erg leuk, en Char vertelde dat Jensen ook wel een beetje para -ervaring heeft , ....en toen vertelde J over een spookhuis waar hij gewoond had (lol) missch niet waar , ....maar Char gaf erg overtiuigende antwoorden, hoe het werkt , en over hoe zij die letters doorkrijgt , net zoals Robbert , .....en ..soms gaat het met beelden ,....mijn beeld van Char werd hierdooe totaal veranderd , in de goede richting, bedoel ik, en zij is echt heet bijzonder , ...integere vrouw, net zoals Robbert .....ze zei ook dat ze het soms moeilijk heeft om soms op de planken te staan , en al die belangstelling aan te kunnen , dat je daarvoor jezelf soms moet anders voordoen, ....niet gemakkelijk, om steeds zo'n rolletje te spelen , ....als je bijv eens depri bent .....en je moet optreden, ....en die Jensen komt mij nogal als een zenuwpees over, hij kan geen seconde zwijgen, en moet steeds het antwoord tussendoorbreken ...kan gewoon niet luisteren ...mjah ...hij vindt zich blijkbaar een belangrijk iemand .....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:35 schreef CarDani het volgende:
[..]
Sorrie hoor, maar die reading bij Jensen was heel echt. Jensen had ook de vloer met hem aan kunnen vegen. Zeker dat gedeelte over zijn rug was frappant.
Ja, maar hij zei iets van hernia, en dat heeft geen 50 % .....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:03 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou je weer kunnen zien als 'coldreading', want 50% van de mensen heeft last van zijn rug, en Jensen is niet bepaald de magerste.....
....moest ik Robbert zijn, zou ik lak hebben aan zulke mensen, die op je als een object of proefkonijn willen experimenteren , en niet eens weten wat paranormaal zijn betekent ....en gelukkig heeft pa Robbert erge lak aan de sceptici, en beschermt ie zijn zoon daarvoor, ...quote:Op maandag 30 januari 2006 21:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Er is zoveel meer dan alleen google om aan informatie te komen.
En er zijn hier al verschillende experimenten naar voor gebracht om de "echtheid" van Robbert te testen.
Grote vraag van mijn kant blijft nog waarom Robbert zich niet laat testen door het Medisch Centrum Utrecht, Divisie Hersenen, die houden zich bezig met dit soort zaken.
Ik vond het juist een flutinterview.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:05 schreef pikki het volgende:
[..]
Ik vond het intervieuw van Jensen met Char ook erg leuk, en Char vertelde dat Jensen ook wel een beetje para -ervaring heeft , ....en toen vertelde J over een spookhuis waar hij gewoond had (lol) missch niet waar , ....maar Char gaf erg overtiuigende antwoorden, hoe het werkt , en over hoe zij die letters doorkrijgt , net zoals Robbert , .....en ..soms gaat het met beelden ,....mijn beeld van Char werd hierdooe totaal veranderd , in de goede richting, bedoel ik, en zij is echt heet bijzonder , ...integere vrouw, net zoals Robbert .....ze zei ook dat ze het soms moeilijk heeft om soms op de planken te staan , en al die belangstelling aan te kunnen , dat je daarvoor jezelf soms moet anders voordoen, ....niet gemakkelijk, om steeds zo'n rolletje te spelen , ....als je bijv eens depri bent .....en je moet optreden, ....en die Jensen komt mij nogal als een zenuwpees over, hij kan geen seconde zwijgen, en moet steeds het antwoord tussendoorbreken ...kan gewoon niet luisteren ...mjah ...hij vindt zich blijkbaar een belangrijk iemand .....
Klopt, een fokker in een van de vorige delen zei uit eerste hand vernomen te hebben dat het een grapje was van de crew bij Jensen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:30 schreef Micheleangelo het volgende:
[..]
Hallo Pikkiquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:05 schreef pikki het volgende:
[..]
Ik vond het intervieuw van Jensen met Char ook erg leuk, en Char vertelde dat Jensen ook wel een beetje para -ervaring heeft , ....en toen vertelde J over een spookhuis waar hij gewoond had (lol) missch niet waar , ....maar Char gaf erg overtiuigende antwoorden, hoe het werkt , en over hoe zij die letters doorkrijgt , net zoals Robbert , .....en ..soms gaat het met beelden ,....mijn beeld van Char werd hierdooe totaal veranderd , in de goede richting, bedoel ik, en zij is echt heet bijzonder , ...integere vrouw, net zoals Robbert .....ze zei ook dat ze het soms moeilijk heeft om soms op de planken te staan , en al die belangstelling aan te kunnen , dat je daarvoor jezelf soms moet anders voordoen, ....niet gemakkelijk, om steeds zo'n rolletje te spelen , ....als je bijv eens depri bent .....en je moet optreden, ....en die Jensen komt mij nogal als een zenuwpees over, hij kan geen seconde zwijgen, en moet steeds het antwoord tussendoorbreken ...kan gewoon niet luisteren ...mjah ...hij vindt zich blijkbaar een belangrijk iemand .....
Oh, zei hij hernia?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:08 schreef pikki het volgende:
[..]
Ja, maar hij zei iets van hernia, en dat heeft geen 50 % .....![]()
2) = ziekheid, maar goed.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:45 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Klopt, een fokker in een van de vorige delen zei uit eerste hand vernomen te hebben dat het een grapje was van de crew bij Jensen.
Maar sowieso, de lichten gaan knipperen als een idioot bij Jensen op bezoek is die zich voordoet als medium. Rara wat zou dat zijn?
1) Robbert heeft via telepathische wegen contact gemaakt met de overleden oma van Jensen en deze dame wilde zo laten blijken dat ze er nog is.
2) Een grapje van Jensen en zijn crew zelf die sowieso iedereen in de maling nemen.
Lijkt me duidelijk![]()
Daar kan ik je dan weer geen ongelijk in gevenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:48 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
het is ook een ziek programma, barb![]()
Misschien is Rob wel getrouwd met Wilma.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:40 schreef Genverbrander het volgende:
Nanninga is een veelvoorkomende achternaam, het zou dus groot toeval zijn als Wilma en Rob familie zijn. Daarnaast wil het feit dat ze familie zijn nog helemaal niets zeggen.![]()
Zullen we de hele geschiedenis inclusief jeugd van Rob Nanninga eens uitspitten en hem een psycho-analyse geven met zijn allen? Misschien komen we tot opmerkelijke conclusiesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:56 schreef Stenny het volgende:
[..]
Misschien is Rob wel getrouwd met Wilma.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:58 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Zullen we de hele geschiedenis inclusief jeugd van Rob Nanninga eens uitspitten en hem een psycho-analyse geven met zijn allen? Misschien komen we tot opmerkelijke conclusies![]()
je ziet het, zelfs hele slechte speculaties als die van jou trekken nog mensen die het geloven "Is Skepsis corrupt? (hijg hijg)"quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:56 schreef Stenny het volgende:
[..]
Misschien is Rob wel getrouwd met Wilma.![]()
![]()
![]()
Dus Skepsis is onbetrouwbaar omdat ze geen melding maken van een artikel uit een roddelblad.quote:Jammer dat Skepsis dit onafhankelijk onderzoekje niet zelf heeft gedaan
en ook geen ruchtbaarheid aan heeft gegeven. Ik denk dat dat meer over
Skepsis zegt dan nodig is. Skepsis eens even kritisch onder de loep
genomen dus.
Dit is glashard bewijs, wat Skepsis aanlevert zijn slechts veronderstellingen
van hoe hij dingen ziet of maakt, dit is uit het leven gegrepen en na te lezen.
Skeptici kunnen natuurlijk ook even met Petra Boots bellen,
zij werkt bij Weekend.
Ik vroeg me alleen af of ze dat ermee bedoeldequote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:20 schreef NoSigar het volgende:
[..]
je ziet het, zelfs hele slechte speculaties als die van jou trekken nog mensen die het geloven "Is Skepsis corrupt? (hijg hijg)"
Oh, dus als ik toevallig een beetje nieuwsgierig ben naar wat daar allemaal te zien is (wil niet zeggen dat ik alles dan maar geloof...) dan ben ik niet goed wijsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:22 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Niburu, dat verklaard veel: daar komt namelijk geen normaal mens.
Mee eens. Dit is dus niet bepalend voor wat dan ook.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen of dat ligt asan de diverse manieren van quoten.
Als je een interview geeft moet je altijd maar afwachten hoe het in zijn geheel overkomt en ben je toch vaak afhankelijk van de interviewer voor het bepalen van de toonzetting.
Dit kan dus heel erg misleidend zijn.
De persoonlijke visie van de interviewer speelt dus mee.
Dus in hoeverre dit bepalend is voor de geloofwaardigheid......![]()
Ook mee eens, als ze hem aan de schnadpaal hadden kunnen nagelen hadden ze dat zeker niet nagelaten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:32 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ik vind zo'n sensatieblad als de weekend juist een goede keus. Die zoeken juist een primeur waardoor er met zekerheid gezegd kan worden dat hij een oplichter is. Geloof maar gerust dat ze met die instelling naar hem toe zijn gegaan.
Hij heeft ze geheel overtuigd. Dusdanig dat er gewoon geen negatieve dingen geschreven kunnen worden.
De waarheid is soms zo bizar dat niemand haar zou geloven.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:20 schreef NoSigar het volgende:
[..]
je ziet het, zelfs hele slechte speculaties als die van jou trekken nog mensen die het geloven "Is Skepsis corrupt? (hijg hijg)"
Die primeur hadden ze toch al gemist? Volgens mij was het allang bekend dat ie de de boel beflikkerd heeftquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:37 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ook mee eens, als ze hem aan de schnadpaal hadden kunnen nagelen hadden ze dat zeker niet nagelaten.
Welnee, mediums en Nico Haak-armbanden en genezende kettingen doen het heel goed bij de sub-modale achterban van Weekend.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:37 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ook mee eens, als ze hem aan de schnadpaal hadden kunnen nagelen hadden ze dat zeker niet nagelaten.
Ja maar nu heeft het instituut "Weekend' een onafhankelijk onderzoek verricht en onomstotelijk is vast komen te staan dat het klopt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:47 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Die primeur hadden ze toch al gemist? Volgens mij was het allang bekend dat ie de de boel beflikkerd heeft(een deeltje of wat geleden).
Oh, dan moet het wel waar zijn ja. Hun nieuwe slogan: "Weekend, wetenschappelijk verantwoord"quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:49 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Ja maar nu heeft het instituut "Weekend'een onafhankelijk onderzoek verricht en vast is komen te staan dat het klopt.
Precies, ze hebben er gewoon baat bij om de leugen in stand te houden. Alles voor de oplagecijfers.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:48 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Welnee, mediums en Nico Haak-armbanden en genezende kettingen doen het heel goed bij de sub-modale achterban van Weekend.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:48 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Welnee, mediums en Nico Haak-armbanden en genezende kettingen doen het heel goed bij de sub-modale achterban van Weekend.
Precies, skepsis heeft juist aangegeven geheel open te staan voor onderzoek. Robbert kan zo 10 mille in zijn vestzakje met uitgeknipte aliens steken als hij kan aantonen paranormale gaves te hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:22 schreef Genverbrander het volgende:
Echt, dit stukje is zo irritant:
[..]
Dus Skepsis is onbetrouwbaar omdat ze geen melding maken van een artikel uit een roddelblad.En al had Skepsis zelf een onderzoek willen uitvoeren, dan nog was dat niet gelukt. Die pa heeft de afgelopen weken iedereen afgeschermd, alleen die troela van Weekend mocht erbij.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:18 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Inderdaad, vergeet de biostabiel niet
![]()
Het heeft me anders wel van me kanker afgeholpen!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:18 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Inderdaad, vergeet de biostabiel niet
![]()
Iek bien Broeno Santanera und ieke hebbe de biostabiele speciale ontworpe voor die genezing van die allersoortige kwalen. Er ziet ene echte magnete ien! Door die speciale oetvoering in silver oef gold plate bent u die hele dage beschermd.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:36 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Onvergetelijk ja! Ook zo'n sterk staaltje oplichterij. Robbert bevindt zich in goed gezelschap bij Weekend zullen we maar zeggen.
Onzin Petra is goed bekend met Irene dus die kijkt wel uit. Tot nu toe heeft ze niet anders dan positief over Irene en Carlo bericht en nu ook over Robbert. Bovendien is Petra niet iemand die een ander aan de schandpaal nagelt dan hadden ze iemand anders gestuurd en was deze toch niet binnen gekomen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:37 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:40 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Iek bien Broeno Santanera und ieke hebbe de biostabiele speciale ontworpe voor die genezing van die allersoortige kwalen. Er ziet ene echte magnete ien! Door die speciale oetvoering in silver oef gold plate bent u die hele dage beschermd.
Gelukkig maar hoor! Dat komt door die magnetische aarde uit Zaïre. Sterk spul he..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:39 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Het heeft me anders wel van me kanker afgeholpen!![]()
Jullie hebben het mis !quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:45 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Klopt, een fokker in een van de vorige delen zei uit eerste hand vernomen te hebben dat het een grapje was van de crew bij Jensen.
Maar sowieso, de lichten gaan knipperen als een idioot bij Jensen op bezoek is die zich voordoet als medium. Rara wat zou dat zijn?
1) Robbert heeft via telepathische wegen contact gemaakt met de overleden oma van Jensen en deze dame wilde zo laten blijken dat ze er nog is.
2) Een grapje van Jensen en zijn crew zelf die sowieso iedereen in de maling nemen.
Lijkt me duidelijk![]()
Ik kan me herinneren dat Jensen iets zei als "En ik heb begrepen dat er ook lichten knipperen, Robbert?" In ieder geval was het volgens mij al aan de orde geweest, maar dat zou je moeten terugkijken en ik zit nu achter een pc waarbij dat niet kan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:51 schreef CarDani het volgende:
[..]
Jullie hebben het mis !
Robbert was met Irene bij jensen vóórdat de aflevering in Carré was geweest. Toen had nog niemand gezien van die knipperlichten.
Jensen vroeg of dat wel eens vaker gebeurde. Robbert vertelde toen dat dit in Carré ook was gebeurd.
(Trouwens....als Robbert werkelijk zo'n oplichter was, had hij dan op dit moment zeker heel verrast gekeken, dit was niet het geval).
Het is dus niet zo dat iemand op een idee was gekomen door een eerdere aflevering.
Anders hadden ze deze grap ook wel bij Char of bij Uri kunnen doen.
Maar het is geen grap. Dat weet ik zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |