Wees voorzichtig met je woorden, je creeert er je eigen werkelijkheid mee.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:23 schreef Solitarias het volgende:
--edit
Ik heb een vakantiehuis in Monaco...Ik heb een vakantiehuis in Monaco...Ik heb een vakantiehuis in Monaco...Ik heb een vakantiehuis in Monaco...Ik heb een vakantiehuis in Monaco...Ik heb een vakantiehuis in Monaco...Ik heb een vakantiehuis in Monaco...Ik heb een vakantiehuis in Monaco...Ik heb een vakantiehuis in Monaco...Ik heb een vakantiehuis in Monaco...Ik heb een vakantiehuis in Monaco...Ik heb een vakantiehuis in Monaco...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:46 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Wees voorzichtig met je woorden, je creeert er je eigen werkelijkheid mee.
En dan ben ik de persoon die topic's verziekt?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:57 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik heb een vakantiehuis in Monaco...Ik heb een vakantiehuis in Monaco...Ik heb een vakantiehuis in Monaco...Ik heb een vakantiehuis in Monaco...Ik heb een vakantiehuis in Monaco...Ik heb een vakantiehuis in Monaco...Ik heb een vakantiehuis in Monaco...Ik heb een vakantiehuis in Monaco...Ik heb een vakantiehuis in Monaco...Ik heb een vakantiehuis in Monaco...Ik heb een vakantiehuis in Monaco...Ik heb een vakantiehuis in Monaco...
Nou nou, bind es ff inquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:23 schreef Solitarias het volgende:
--edit
nee!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:38 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Je zegt hetzelde als ik maar dan via een hele moeilijke weg.
Je laatste zin was voldoende,
In de kosmologie wordt voor de uitdijing de Hubbleconstante gebruikt, en die heeft als eenheid kilometer per seconde per Megaparsec.
= km/sec
Maar ondertussen negeer je wel al de kritiek die je over je heen krijgt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:44 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Dank je... ik val jullie immers ook niet persoonlijk aan.
Nee dat doe je niet. Anders was je wel een lichtje opgegaan bij al de voorbeelden van dingen uit de werkelijkheid die niet zouden gebeuren volgens je hersenspinsels.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:50 schreef rudeonline het volgende:
Ik reageer op de kritiek. Dat is iets anders als negeren. Dat al mijn topic's achter elkaar dicht worden gegooid, dat is negeren. Dat doe ik echter niet maar iemand anders... ( doffy, alicey misschien??)
Ja, antimaterie is heel vaak waargenomen, het is theoretisch verklaard door Dirac in de jaren 30 ( of eind jaren 20 ) en het is zelfs gemaakt in versnellers. Een "string" is nog nooit waargenomen, maar het is zeer de vraag of die snaartheorie klopt; dat is nog lang niet duidelijk. En als die klopt heb je verschrikkelijk veel energie nodig wil je zo'n snaar "bekijken".quote:Op maandag 13 maart 2006 14:33 schreef rudeonline het volgende:
Is er ooit antimaterie waargenomen? Ooit een string gezien? ( niet die van je vriend of vriendinnetje)
Dat zou je moeten wetenquote:Op maandag 13 maart 2006 14:12 schreef rudeonline het volgende:
Noem eens een voorbeeld?
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:50 schreef rudeonline het volgende:
Wat een onzin, antimaterie bestaat alleen in theorie net als strings. Als je maar genoeg dingen bedenkt kun je elke theorie kloppend maken. Van wat was die antimatrie dan gemaakt?
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:50 schreef rudeonline het volgende:
Wat een onzin, antimaterie bestaat alleen in theorie net als strings. Als je maar genoeg dingen bedenkt kun je elke theorie kloppend maken. Van wat was die antimatrie dan gemaakt?
anti-protonen, anti-neutronen, positronen etc....quote:Op maandag 13 maart 2006 14:50 schreef rudeonline het volgende:
Van wat was die antimatrie dan gemaakt?
Nee, wij weten het allemaal niet, en jij wel. Doei Rude. Ga dit maar fijn op je eigen forum doen.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:54 schreef rudeonline het volgende:
Ik heb jullie nog noioit het begrip relatief goed zien gebruiken. Weet je wat relatief betekend?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |