En als 'ie dat wel had was het een mindere voetballer?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:10 schreef tong80 het volgende:
Draagt geen gouden kettingen en geen zwarte zonnebril onder een baketbalpetje op zijn dreadlocks.
Precies.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:38 schreef MaxPower het volgende:
Het type Cocu bestaat al als voetbalterm.
Een allround speler die nooit verzaakt. En nooit zeurt.
Eens. Onbegrijpelijk dat die kerel op zo'n leeftijd nog zo verschrikkelijk goed is.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:45 schreef rubbereend het volgende:
Philip is de beste voetballer die er op de Nederlandse velden rond loopt.
Kick anders een topic van 3 jaar geleden omhoogquote:Op maandag 30 januari 2006 02:49 schreef golfer het volgende:
Valt me toch tegen dat tong80 niet eerder in dit topic heeft gereageerd:
Het grote Phillip Cocu topic
Open anders weer eens een topic.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:50 schreef tong80 het volgende:
Kick anders een topic van 3 jaar geleden omhoog
vind je 't erg als ik pas?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:25 schreef tong80 het volgende:
Trouwens iedere jongen droomt ervan dit shirt ooit te mogen dragen :
- shirt -
Zijn droom kwam uit
Cocu is subliem, maar ik hou toch m'n hart een beetje vast dat ie op het WK niet nog zo'n fout als tegen de Tsjechen maakt. Behalve dat heb ik vanaf het begin van z'n carrière van z'n spel genoten.quote:Op maandag 30 januari 2006 07:21 schreef Suijk het volgende:
Nou nou, die paar posts. Cocu vind ik ook de beste speler die er nu in NL rondloopt. Het valt me reuze mee, dat hij op deze leeftijd nog geen grote terugval heeft gehad. Al heeft hij af en toe ook z'n foutjes tegenwoordig.
zeker een haagse rapporteurquote:Op maandag 30 januari 2006 14:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Whehehe: Cocu krijgt een 5 voor zijn optreden tegen ADO...
Hij is ook vrijwel net zo lang als Gomes (ietwat andere verhouding van de ledematen, maar toch), in de goal dus ook een optie...quote:Op maandag 30 januari 2006 17:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Cocu kun je net zo goed in de spits zetten of als linksback gebruiken
Kan overal spelen.
Cocu is helemaal niet zo lang hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:47 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hij is ook vrijwel net zo lang als Gomes (ietwat andere verhouding van de ledematen, maar toch), in de goal dus ook een optie...
Scheelt hooguit een cm of 10 met Gomes (of loopt ie op pumps?).quote:Op maandag 30 januari 2006 17:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Cocu is helemaal niet zo lang hoor.
Das waar, Gomes heeft daarbij ook trapeze-benen en gogo-gadget arms...quote:Op maandag 30 januari 2006 17:57 schreef cultheld het volgende:
Cocu is 1.82 en Gomes 1.92 volgens mij. Scheelt een hoop voor een doelman
als die qua positie nog wat verbetert is hij praktisch onpasseerbaar omdat hij letterlijk de hoeken kan afdekken.quote:
Maldini en Carboni en dan heb je het wel ongeveer gehad denk ik jaquote:Op maandag 30 januari 2006 18:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Zou ook raar zijn als hij nog wel lang zou spelen. Oudere voetballers zijn haast niet te vinden in de top.
Vergeet Bergkamp niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maldini en Carboni en dan heb je het wel ongeveer gehad denk ik ja
en een van de beste van europaquote:Op maandag 30 januari 2006 02:45 schreef rubbereend het volgende:
Philip is de beste voetballer die er op de Nederlandse velden rond loopt. En ik ben zo verdomde blij dat hij bij ons speelt
quote:21/4/2007 - OB: Phillip Cocu mogelijk naar Australië
Phillip Cocu van PSV speelt volgend seizoen mogelijk in Australië. Dat schrijft de Australische krant Sydney Morning Herald. Volgens de krant is trainer Branko Culina van Sydney FC zeer gecharmeerd van Cocu. De middenvelder zou daar de opvolger moeten worden van de Engelsman Dwight Yorke. Als de trainer volgend seizoen blijft, zou hij Cocu graag naar Australië halen. Of de PSV'er al gesproken heeft met Sydney FC is nog onbekend. De Australische club zou ook geïnteresseerd zijn in PSV-spits Patrick Kluivert en Pierre van Hooijdonk uit Welberg.
Hij werd zelf de buitenlander met de meeste wedstrijden en captainquote:Op maandag 30 januari 2006 02:25 schreef tong80 het volgende:
Trouwens iedere jongen droomt ervan dit shirt ooit te mogen dragen :
[afbeelding]
Zijn droom kwam uit
Mwa..quote:Op maandag 30 januari 2006 02:38 schreef MaxPower het volgende:
En nooit zeurt.
Ik ben persoonlijk ook erg geïnteresseerd in Kluivert, Ronaldinho en natuurlijk Robin van Persie.quote:
bron VIquote:Phillip Cocu gaat verder in de Emiraten
15/8/2007 11:15
EXCLUSIEF - Phillip Cocu neigde naar stoppen, maar de 36-jarige oud-international heeft in het Midden-Oosten een nieuwe buitenlandse uitdaging gevonden: Al-Jazeera.
Cocu heeft een contract getekend bij Al-Jazeera in Abu Dhabi. De oud-international, die eerder een aanbod uit Australië naast zich neerlegde, blijft voorlopig één seizoen in de Verenigde Arabische Emiraten.
Bij zijn nieuwe club is Cocu de enige buitenlandse speler. De 36-jarige linkspoot treft wel een landgenoot aan, want Abe Knoop verzorgt er de keeperstrainingen.
Cocu nam afgelopen seizoen afscheid bij PSV en twijfelde over zijn toekomst als speler. 'Als ik besluit om door te gaan als voetballer, is dat sowieso niet in Nederland', zei hij twee weken geleden in Voetbal International.
'Ik wil dan naar het buitenland, en het liefst naar een ver land. Ik wil niet meer in een grote competitie voetballen, maar zou dan puur voor het avontuur nog ergens heen gaan.'
Avontuur, hij wil gewoon geld. Niets mis mee, maar zeg dat dan gewoon.quote:'Ik wil dan naar het buitenland, en het liefst naar een ver land. Ik wil niet meer in een grote competitie voetballen, maar zou dan puur voor het avontuur nog ergens heen gaan.'
Hij zal wel zo nu en dan een vette cheque sturen als troostje denk ikquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:18 schreef RayMania het volgende:
Dat zeg ik ook niet. Maar hun vader is wel de hele tijd van huis.
Kinderen hebben 12 weken per jaar vakantie, seizoen duurt een maand of 7 of zo en hij kan waarschijnlijk tijdens iedere interland-break naar huisquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:18 schreef RayMania het volgende:
Dat zeg ik ook niet. Maar hun vader is wel de hele tijd van huis.
Dat zal wel meevallen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:05 schreef RayMania het volgende:
Hij heeft toch kinderen? Ik vind dat zo zuur altijd, ga je naar zo'n land en die kinderen hebben een kuttijd.
Nee tong, je ziet het verkeerd. Hij gaat voor het 'avontuur', niet voor het geld. Kom op zeg, stop er dan helemaal mee of zeg dat je voor het geld gaat.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:25 schreef tong80 het volgende:
Wat zal ie verdiend hebben bij Barcelona. 2 miljoen per jaar ? Bij PSV 8 ton per jaar ?
Leuk dat ie niet voor het geld kiest en zijn loopbaan afsluit in een groot voetballand.
Ruim 1 miljoen euro bij PSV. Ik vind het verstandig van hem om nog een jaartje te cashen. De toekomst is onzeker voor een ex-voetballerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:25 schreef tong80 het volgende:
Wat zal ie verdiend hebben bij Barcelona. 2 miljoen per jaar ? Bij PSV 8 ton per jaar ?
Leuk dat ie niet voor het geld kiest en zijn loopbaan afsluit in een groot voetballand.
Ja ik moet drie jaar overwerken voor zijn jaarsalarisquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ruim 1 miljoen euro bij PSV. Ik vind het verstandig van hem om nog een jaartje te cashen. De toekomst is onzeker voor een ex-voetballer.
Vraag maar aan Overmars.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Hmm ja ik las ook in z'n column dat ie aandeelhouder is geworden van een of ander louche bedrijf.. dan is het sowieso verstandig een extra zakcentje op te halen. Voetballers en zaken doen is geen gelukkige combinatie
Wat is er met de business van overmars? die heeft een heel aardig bedrijf lopen op dit moment.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vraag maar aan Overmars.
Cocu is verstandig, die laat zich echt niet foppen
Aantal panden in Epe en andere gemeenten en voor de fun wat geld in Eaglesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wat is er met de business van overmars? die heeft een heel aardig bedrijf lopen op dit moment.
Ja dat weet ik. Maar jij had het over een ongelukkige combinatie. Overmars is daarvan geen goed voorbeeld.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Aantal panden in Epe en andere gemeenten en voor de fun wat geld in Eagles
Pardonquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Cruijff is dan ook niet het protype van een snuggere gozer
Wat vind je zo vreemd aan die bewering?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |