Als ik iets heb wat krom is en wat recht gebreid moet worden, dan bel ik jou in ieder gevalquote:Op maandag 30 januari 2006 02:31 schreef tann het volgende:
[..]
ik had geen puf meer voor weekopdrachten, dat mocht niet meer van BB en verloskundige, ik had vaak wel heel graag mijn bijdrage willen leveren, was ook erg frusterend, en dat sigaretje was uit protest, ze hadden schijt aan mij en ik had dingen gehoord die ze zeiden en roel zat steeds te stoken en zei iets wat voor mij de druppel was, ik was voor hem gestopt!!!
daar kan ik je niet aan helpen, sorry......quote:Op maandag 30 januari 2006 02:32 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Als ik iets heb wat krom is en wat recht gebreid moet worden, dan bel ik jou in ieder geval
Het is voor Tanja te hopen dat ze die nooit onder ogen krijgt.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:32 schreef svann het volgende:
Volgens mij is de helft van de users hier gehackt.
De stemming in dit topik is niet echt representatief te noemen.
Ik zou bijna even de Tanja-topiks 1-5 door gaan lezen.
heb ik wel ff gedaan..........quote:Op maandag 30 januari 2006 02:32 schreef svann het volgende:
En al een touw aan de lamp hangen ?quote:
helaas dus wel, maar het deed me niet echt heel veel, zulke dingen weet je van te voren en daar moet je tegen kunne, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat sommige dingen die daar stonden niet pijnloos waren, maar ach wat wil je ook als mensen je niet goed kennen, alleen maar begrijpelijk dus, moest wel erg lachen om de fotoos!quote:Op maandag 30 januari 2006 02:33 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Het is voor Tanja te hopen dat ze die nooit onder ogen krijgt.
Klopt, zo heb ik dat toen ook uitgelegdquote:Op maandag 30 januari 2006 02:31 schreef tann het volgende:
[..]
ik had geen puf meer voor weekopdrachten, dat mocht niet meer van BB en verloskundige, ik had vaak wel heel graag mijn bijdrage willen leveren, was ook erg frusterend, en dat sigaretje was uit protest, ze hadden schijt aan mij en ik had dingen gehoord die ze zeiden en roel zat steeds te stoken en zei iets wat voor mij de druppel was, ik was voor hem gestopt!!!
nee joh, moest om veel dingen lachen , kun je zien wat voor trieste mensen er op de wereld leven en wat ze doen uit verveling, als je aan BB begint weet je dat dat gebeurt en daar moet je boven staan, anders was ik hier nu ook nietquote:Op maandag 30 januari 2006 02:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
En al een touw aan de lamp hangen ?
En toch hadden ze het beste met je voor, dan spreek ik bv. alleen al over de makers van het programmaquote:Op maandag 30 januari 2006 02:32 schreef tann het volgende:
[..]
je moest es weten hoevaak ik in de dagboek kamer daarover mn mening gaf, maar dat zenden ze allemaal niet uit, ik was de zwangere vrouw met last van hormonen in het programma, zo hebben ze me neer gezet vaak ook
Dat mogen ze niet meer zeggen ze is nu userquote:Op maandag 30 januari 2006 02:32 schreef svann het volgende:
hij zat in de dagboekkamer al te eikelen toen met die opdracht van die biografie, maar ja ook dat konden jullie niet zien, wat ik al zei dat was voor mij de laatste druppel en ik verklaarde mezelf voor gek dat ik iets terug deed voor hun, thnx again pcquote:Op maandag 30 januari 2006 02:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Klopt, zo heb ik dat toen ook uitgelegd
Roel zei dat jij niet boeiend was voor de groep, terwijl jij vrijwillig die opdracht van hem had overgenomen
En tot dat moment zat je veel minder te zeiken over het niet roken dan die anderen, en jij hield ook rekening met nietrokers als jij wel rookte en die anderen zaten gewoon in je gezicht te roken toen jij gestopt was
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mij ook. Ze is tot nu toe mijn favoriet.
Tanja heeft op het werk iets meegemaakt waardoor ze erg ziek is geworden. Ze kreeg een eetprobleem en zag het niet meer zitten. Toen ontmoette ze haar Antilliaanse vriend, ging een tijd later met hem naar bed en raakte zwanger. Ze was niet aan de pil, maar dacht dat het moment van haar cyclus geen risico moment was. Omdat haar lichaam door het eetprobleem nog van slag was, was haar cyclus blijkbaar ook niet te vertrouwen en bleek ze zwanger te zijn. Toen ze dat hoorde was haar vriend op vakantie ofzo. Ze heeft hem gebeld en volgens vrienden vond hij het best wel okee. Hij heeft alleen sindsdien bijna niets meer van zich laten horen, al dan niet onder druk van familie.
Tanja zegt dat ze nog wel van hem houdt en dat ze hoopt dat het andersom toch ook wel een beetje het geval is.
met de BB crew had ik onwijze leuke momenten in de dagboekkamer, veel onderonsjes en leuke gesprekken, en nee, niet alles op de hormonen gooien, wat ik al eerder heb gezegd, hoe zou jij (slaat ff niet op jou maar ik herhaal wat ikgezegd heb) je opstellen als je weet dat er over je gelult werd, en ja ze hadden het beste misschien met me voor,maar ze hadden vaker met mij erbij over me moeten lullen ipv achter mn rug om,ik heb een schijt hekel aan zulke mensen en ben dan echt niet van plan lief en aardig te blijvenquote:Op maandag 30 januari 2006 02:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En toch hadden ze het beste met je voor, dan spreek ik bv. alleen al over de makers van het programma![]()
Dat bleek wel met alles wat jij kreeg etc..
En volgens mij bedoelde de bewoners het ook niet al te slecht met je..
Maar in het begin was je echt heel irritant en erger.. maargoed.. dat kunnen we op de hormonen gooien..
Heb echt ook leuke stukjes van je gezien.. dat je dubbel lag van het lachen etc.. en dat is echt een leuke Tanja..![]()
Die anderen zagen haar alleen maar als bedreiging en probeerde al vanaf het begin om, buiten de camera's om, met elkaar te bespreken hoe ze haar eruit konden krijgenquote:Op maandag 30 januari 2006 02:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En toch hadden ze het beste met je voor, dan spreek ik bv. alleen al over de makers van het programma![]()
Dat bleek wel met alles wat jij kreeg etc..
En volgens mij bedoelde de bewoners het ook niet al te slecht met je..
Maar in het begin was je echt heel irritant en erger.. maargoed.. dat kunnen we op de hormonen gooien..
Heb echt ook leuke stukjes van je gezien.. dat je dubbel lag van het lachen etc.. en dat is echt een leuke Tanja..![]()
Het niet al te vriendelijk lullen had wel een oorzaak natuurlijk. In het begin was dat nog helemaal niet het geval namelijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:41 schreef tann het volgende:
hoe zou jij (slaat ff niet op jou maar ik herhaal wat ikgezegd heb) je opstellen als je weet dat er over je gelult werd, en ja ze hadden het beste misschien met me voor,maar ze hadden vaker met mij erbij over me moeten lullen ipv achter mn rug om,ik heb een schijt hekel aan zulke mensen en ben dan echt niet van plan lief en aardig te blijven
wat wil je daarmee zeggen....je moest es weten.....ik zou wel es willen weten hoe jij je zou houden in bepaalde rotmomenten, en wb die antiliaan, ik heb het bewust positief gehouden, maar ook dat heb ik in deel 6 toegelicht waarom, lees et maar ff na als je denkt alles te weten over mijquote:
Ik wil daarmee alleen maar zeggen dat mensen kunnen veranderen in hun mening. Verder niets.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:43 schreef tann het volgende:
[..]
wat wil je daarmee zeggen....je moest es weten.....ik zou wel es willen weten hoe jij je zou houden in bepaalde rotmomenten, en wb die antiliaan, ik heb het bewust positief gehouden, maar ook dat heb ik in deel 6 toegelicht waarom, lees et maar ff na als je denkt alles te weten over mij
True true.. ik zou uiteraard wel even flink de waarheid verteld hebben enzo.. maar zou mezelf er snel overheen gezet hebben.. en ze gewoon terug pakken met allerlei stomme geintjes .. waar dan eigenlijk alleen maar om gelachen kon worden..quote:Op maandag 30 januari 2006 02:41 schreef tann het volgende:
[..]
met de BB crew had ik onwijze leuke momenten in de dagboekkamer, veel onderonsjes en leuke gesprekken, en nee, niet alles op de hormonen gooien, wat ik al eerder heb gezegd, hoe zou jij (slaat ff niet op jou maar ik herhaal wat ikgezegd heb) je opstellen als je weet dat er over je gelult werd, en ja ze hadden het beste misschien met me voor,maar ze hadden vaker met mij erbij over me moeten lullen ipv achter mn rug om,ik heb een schijt hekel aan zulke mensen en ben dan echt niet van plan lief en aardig te blijven
wat jij wil......quote:Op maandag 30 januari 2006 02:42 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Het niet al te vriendelijk lullen had wel een oorzaak natuurlijk. In het begin was dat nog helemaal niet het geval namelijk.
Dat zal een IP-check moeten uitwijzen.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:38 schreef PC eend het volgende:
Dat mogen ze niet meer zeggen ze is nu user
Vergeet niet dat wij hier 24 uur alles hebben hgevolgd hè. We hebben véél meer meegekregen dan jij!quote:
Ja als jullie eens met "proof" kwamen .. dat zou al een stuk fijner zijn.. zoals bij Mennoquote:Op maandag 30 januari 2006 02:45 schreef Bluezz het volgende:
Hey Tann, waarom kan jij nachten doorhalen terwijl je een klein babytje hebt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |