Op de Talpa-website zijn ze tamelijk actueel.
Dit vertelde Tanja eerder deze avond en staat er nu te lezen:
Tanja onthult haar verhaal “We kenden elkaar 1,5 maand toen ik zwanger raakte. In het begin dacht ik dat ik ziek was, maar na een paar weken ben ik er toch achter gekomen dat deze vermeende ziekte een zwangerschap was. Op het moment dat Tanja hoorde dat ze zwanger was, kon haar vriend niet bij haar zijn. “Hij zat op Curacao op dat moment. Tegen mij zei hij niet dat hij er blij mee was, hij was nogal geschokt, maar via via hoorde ik dat hij er heel blij mee was.
“Maar bij thuiskomst ging onze relatie niet meer goed. Het ging allemaal een beetje te snel tussen ons. Ik wilde altijd al wel een baby, maar niet echt op deze manier. Eerst was ik heel blij, daarna niet, maar dat is ondertussen weer bijgetrokken. Hij is drie jaar jonger dan ik en daardoor is het extra heftig voor hem. Rob vindt ook dat Tanja niet kan verwachten dat hij daarom nu maar bij haar blijft. Tanja is zo blij dat Rob er zo over denkt. Ze heeft liever dat hij echt zegt wat hij voor haar voelt dan dat hij alleen maar vanwege de situatie bij haar blijft. “Ik hoop uiteindelijk wel dat het goed komt. “Ik hou heel veel van hem en dat heeft niet direct met de zwangerschap te maken. Daarnaast ben ik ook heel blij dat het contact met zijn familie heel goed is. Ik had van tevoren al besloten dat hij er niet bij hoefde te zijn. Al zou ik het erg leuk vinden als hij morgen als ex het Huis binnenloopt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."