abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29936883
Dat is dus de zwangere bewoonster.
quote:
Tanja is zeven maanden zwanger als ze het BB-Huis ingaat. Ze woont in Groningen. Het Big Brother-Huis lijkt haar een ideale plek om te bevallen. Ze kan ze haar ervaring delen met anderen en vindt het het mooiste geboortekaartje dat ze kan wensen. Ze wil niet weten of ze een jongetje of een meisje krijgt, dat moet een verrassing blijven. De eerste vier jaar gaat ze zelf voor haar kindje zorgen en een studie rechten doen. Daarna wil ze als advocate een carrière opbouwen.

Tanja maakte de HAVO af en ze haalde daarna in 1 jaar haar diploma MEAO. Daarna heeft ze verschillende banen gehad.

Als ze wint, dan komt het geld goed van pas voor de baby en haar studie Rechten.
Buikpijn van het lachen!
pi_29937439
Ze kan ze haar ervaring delen met anderen en vindt het het mooiste geboortekaartje dat ze kan wensen.

Ervaringen met anderen die ook in Big Brother-huizen zijn bevallen
  woensdag 24 augustus 2005 @ 22:43:42 #3
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_29937922
ken wel een Tanja in Groningen... is er ook een grotere foto?
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 22:45:20 #4
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_29937999
Ik heb die dikke buik nog niet ontdekt tussen de streams, maar ik hoop wel dat ze als eerste eruit vliegt .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_29938890
moet je nu maar even kijken naar die dikke buik
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:10:07 #6
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_29939120
Ja ik heb haar gezien. Ze moet eruit .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_29939643
Pfffffff wat kansloos
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_29939707
Nou ze heeft mazzel dat ik een grotere hekel heb aan Rob, nu al, maar dan mag ze als tweede wieberen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 augustus 2005 @ 23:26:22 #9
862 Arcee
Look closer
pi_29939944
Dat (zwangere!) wijf staat gewoon te roken.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_29940081
Christus wat een gore onverantwoordelijke del, staat een beetje haar ongeboren kind te vergiftigen.
Walgelijk.
It's not a lie, if you believe
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:29:53 #11
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_29940099
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:26 schreef Arcee het volgende:
Dat (zwangere!) wijf staat gewoon te roken.
Dan gun ik haar kind gewoon meteen longkanker toe. Echt, die dikke buik moet eruit.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:30:09 #12
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29940116
Geen wonder dat ze een piepklein buikje heeft. Goor
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_29940168
Als ze er nou uitvliegt komt ze dan speciaal voor 1 keer terug in het huis om te bevallen?
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 augustus 2005 @ 23:31:34 #14
862 Arcee
Look closer
pi_29940182
Tis niet te hopen dat die baby ook zulke grote oren heeft, dan blijft-ie geheid klem zitten.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_29940263
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_29940308
O haar levensverhaal, wat een genoooohoooot. Heerlijke labiliteit!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_29940326
"MAAR WEL EEN GOEIE!!!"
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:34:47 #18
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_29940337
Zwanger van een 'goeie' Antilliaan! Mên dan vraag je erom! Eruit met de dikke buik!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:35:38 #19
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_29940385
Het is overbodig te melden dat die Antilliaan niet zoveel van het kind hoeft te weten .
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:37:06 #20
88233 Steve
Still the best.
pi_29940458
Ze zag het niet meer zitten, dus neemt ze een kind
Ik erger me nu al de pleures aan haar .
En ze kende hem nog nauwelijks ook .

Heerlijke tv
"Atb is lief, groetjes Peri."
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:38:01 #21
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29940498
Die spoort niet.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_29940541
quote:
De eerste vier jaar gaat ze zelf voor haar kindje zorgen en een studie rechten doen. Daarna wil ze als advocate een carrière opbouwen.
Is het grappig of triest dat iemand met achtergrond HAVO en een jaartje MEAO denkt als alleenstaande moeder 'even' een studie rechten te kunnen gaan doen en vervolgens advocaat te kunnen worden...
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:43:57 #23
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_29940750
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:39 schreef Kozzmic het volgende:
Is het grappig of triest dat iemand met achtergrond HAVO en een jaartje MEAO denkt als alleenstaande moeder 'even' een studie rechten te kunnen gaan doen en vervolgens advocaat te kunnen worden...
Ach... zonder dromen kom je nergens!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:43:58 #24
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_29940752
Dit wordt de dood van BB...
Zo een vat hormonen gaat overheersen denk ik
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:44:50 #25
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_29940779
quote:

[..]

nee, ze gaat ook even een cariere opbouwen...
Maar ze wil eerst bewijzen dat ze een goede moeder is door zelf 4 jaar voor haar kind te zorgen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 25 augustus 2005 @ 00:06:24 #26
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_29941593
zij is echt SAAI !
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator donderdag 25 augustus 2005 @ 00:35:11 #27
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_29942650
Op de Talpa-website zijn ze tamelijk actueel.
Dit vertelde Tanja eerder deze avond en staat er nu te lezen:

Tanja onthult haar verhaal

“We kenden elkaar 1,5 maand toen ik zwanger raakte. In het begin dacht ik dat ik ziek was, maar na een paar weken ben ik er toch achter gekomen dat deze vermeende ziekte een zwangerschap was. Op het moment dat Tanja hoorde dat ze zwanger was, kon haar vriend niet bij haar zijn. “Hij zat op Curacao op dat moment. Tegen mij zei hij niet dat hij er blij mee was, hij was nogal geschokt, maar via via hoorde ik dat hij er heel blij mee was.

“Maar bij thuiskomst ging onze relatie niet meer goed. Het ging allemaal een beetje te snel tussen ons. Ik wilde altijd al wel een baby, maar niet echt op deze manier. Eerst was ik heel blij, daarna niet, maar dat is ondertussen weer bijgetrokken. Hij is drie jaar jonger dan ik en daardoor is het extra heftig voor hem. Rob vindt ook dat Tanja niet kan verwachten dat hij daarom nu maar bij haar blijft. Tanja is zo blij dat Rob er zo over denkt. Ze heeft liever dat hij echt zegt wat hij voor haar voelt dan dat hij alleen maar vanwege de situatie bij haar blijft. “Ik hoop uiteindelijk wel dat het goed komt. “Ik hou heel veel van hem en dat heeft niet direct met de zwangerschap te maken. Daarnaast ben ik ook heel blij dat het contact met zijn familie heel goed is. Ik had van tevoren al besloten dat hij er niet bij hoefde te zijn. Al zou ik het erg leuk vinden als hij morgen als ex het Huis binnenloopt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 25 augustus 2005 @ 02:13:45 #28
16701 scanman01
Today's a good day
pi_29945525
Tanja mag van mij blijven.
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 25 augustus 2005 @ 03:09:28 #29
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_29946126
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_29947540
quote:

[..]

Tanja maakte de HAVO af en ze haalde daarna in 1 jaar haar diploma MEAO. Daarna heeft ze verschillende banen gehad.

Denk dat dit nogal een verschil is!
1 jaar MEAO doen of in 1 jaar je MEAO diploma halen....
  donderdag 25 augustus 2005 @ 10:25:29 #31
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:14:39 #32
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_29953512
Tanja is dus een beetje dom....
Nou doe je het weer!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:30:49 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29954093
quote:
Dat vond ik ook al zo vaag ja. 'Even' met een kind erbij een rechtenstudie doen!
Sweet dreams!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:31:29 #34
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29954122
Roken als je zwanger bent . Het is goed dat ik er niet in zit, ik had die sigaret gelijk uit der bek geramd. Stomme doos, lekker de gezondheid van je kind op het spel zetten omdat je zo nodig niet zonder kankerstaafje kan.

Ik hoop dat we haar als eerste gedag mogen zwaaien .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:33:12 #35
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_29954189
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:14 schreef JooB het volgende:
Tanja is dus een beetje dom....
Dat wilde ik niet zeggen Maar ik dacht het inderdaad het zelfde als jij!
Dat ze dom overkomt.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:35:24 #36
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_29954272
Ja van mij mag ze ook als eerste verdwijnen yeahhh
Bye bye Tanja
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:35:42 #37
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_29954281
Ach, ze heeft in ieder geval een "Liefdesbaby" overgehouden aan haar fijne relatie.
Nou doe je het weer!
pi_29954375
Ik heb nog weinig van de streams kunnen volgen, maar wat ik zo over haar las leek ze me niet verkeerd. Er zijn miljoenen mensen die blijven roken als ze zwanger zijn.
Soms is het niet eens goed om te stoppen met roken en kunnen ze beter minderen, want stoppen met roken kan ook stress veroorzaken, en dat is weer een hoge bloeddruk, ook niet goed dus.

Vind het wel raar, ik lees dus overal dat ze een studiebol is, dat ze in 1 jaar MEAO heeft AFGEROND. Sja, dan moet je toch wel kunnen leren.
Ze kan misschien dom overkomen, maar wie weet kan ze gewoon erg makkelijk leren...
pi_29955477
quote:
“We kenden elkaar 1,5 maand toen ik zwanger raakte. In het begin dacht ik dat ik ziek was, maar na een paar weken ben ik er toch achter gekomen dat deze vermeende ziekte een zwangerschap was.
Muts
quote:
Tegen mij zei hij niet dat hij er blij mee was, hij was nogal geschokt, maar via via hoorde ik dat hij er heel blij mee was.
Klinkt als een prima relatie

Wat een domme doos, en dan ook lekker roken
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_29955606
Ik hoop dat alle bezorgde kijkers haar er als eerste uit stemmen

Maar ookal rookt ze en heeft ze een relatief kleine buik, ik neem toch aan dat dat kind allang overal op getest en onderzocht is? Het zou echt geweldig zijn als er dalijk zo'n gedrocht, sorry dat ik het zeg, uitkomt. (denkend aan dat kindje dat 70 procent van de botten in haar gezicht mistte, dat angstaanjagende (!) filmpje heeft een tijd terug ergens op Fok! gestaan)
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:20:10 #41
16701 scanman01
Today's a good day
pi_29955864
Van mij mag Tanja erin blijven. tot nu toe mag ik haar wel eigenlijk.

Dat ze nu nog, naar eigen zeggen, 3 sigaretten per dag rookt vind ik ook wel klasse. Stoppen lijkt me in een situatie als waar zijn in gezeten heeft of net uit komt... en nu in het BB huis ondoenlijk.
pi_29955933
Leuke meid
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_29960290
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:20 schreef scanman01 het volgende:

Dat ze nu nog, naar eigen zeggen, 3 sigaretten per dag rookt vind ik ook wel klasse. Stoppen lijkt me in een situatie als waar zijn in gezeten heeft of net uit komt... en nu in het BB huis ondoenlijk.
hehe... toch nog mensen die het begrijpen.
Wat ik tot nu toe heb gezien... ik deel je mening.
pi_29963941
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:20 schreef scanman01 het volgende:

Volgens mij heeft ze vandaag toch wel wat meer sigaretten gerookt dan 3 .

Maar goed, het zal misschien ook wel de spanning zijn. Wellicht dat het haar de komende dagen lukt om weer op het oude niveau te komen. Ik hoop het tenminste. Liever natuurlijk helemaal niet terwijl je zwanger bent.
pi_29964090
Ik las ergens dat Tanja een 'bizar' jaar achter de rug zou hebben.(Gert schreef dat ergens).

Sorry, ik kan nergens vinden waar dat bizarre uit bestaat? Enlighten me please
  donderdag 25 augustus 2005 @ 17:56:18 #46
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29964108
Vind dat van die zogenaamde stress van het stoppen zo'n kutsmoes. Nu rookt ze en heeft ze ook nog stress omdat ze haar kind aan het vergiftigen is. Kun je beter alleen wat van die zogenaamde stress hebben van het roken.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_29964234
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 17:55 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik las ergens dat Tanja een 'bizar' jaar achter de rug zou hebben.(Gert schreef dat ergens).

Sorry, ik kan nergens vinden waar dat bizarre uit bestaat? Enlighten me please
Slaat dat niet op het feit dat ze na 6 weken opeens al zwanger bleek te zijn en vervolgens de relatie stukliep?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 18:07:22 #48
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29964427
Ze lijkt me wel lief juist.
pi_29964549
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:00 schreef Ripley het volgende:

[..]

Slaat dat niet op het feit dat ze na 6 weken opeens al zwanger bleek te zijn en vervolgens de relatie stukliep?
Ah ok, misschien wel?

Persoonlijk zie ik dan niet wat er nu dan zo vreselijk is dat ze niet zou kunnen stoppen met roken

Tuurlijk, naar hoor allemaal, maar ze wil het maar wat graag alleen doen, loopt ze te verkondigen (waar we niet intrappen natuurlijk, want alleen is alleen en niet met onbekende mensen in een openbaar tv-huis). Als Papa maar wat van zijn studiebeursje afdraagt als ie bijgekomen is van de schrik haar op tv te zien. (alhoewel ik wel denk dat ze vreselijk in de knoop zit, anders ga je niet zoiets aan als bevallen in een BB-huis, maar dat terzijde).

Ik ga maar niet eens in op dat roken.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 18:14:07 #50
16701 scanman01
Today's a good day
pi_29964635
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:07 schreef Christine het volgende:
Ze lijkt me wel lief juist.
Mij ook. Ze is tot nu toe mijn favoriet.

Tanja heeft op het werk iets meegemaakt waardoor ze erg ziek is geworden. Ze kreeg een eetprobleem en zag het niet meer zitten. Toen ontmoette ze haar Antilliaanse vriend, ging een tijd later met hem naar bed en raakte zwanger. Ze was niet aan de pil, maar dacht dat het moment van haar cyclus geen risico moment was. Omdat haar lichaam door het eetprobleem nog van slag was, was haar cyclus blijkbaar ook niet te vertrouwen en bleek ze zwanger te zijn. Toen ze dat hoorde was haar vriend op vakantie ofzo. Ze heeft hem gebeld en volgens vrienden vond hij het best wel okee. Hij heeft alleen sindsdien bijna niets meer van zich laten horen, al dan niet onder druk van familie.
Tanja zegt dat ze nog wel van hem houdt en dat ze hoopt dat het andersom toch ook wel een beetje het geval is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')