kprobeer echt niks recht te praten hoor, probeer alleen maar wat dingen uit te leggen, hoe ik ben, en dat er dingen waren die jullie niet konden weten zoals de over de datum datum, maar ik geef ook eerlijk toe dat ik echt niet een lieverd was, maar veel dingen hadden een reden, vandaarquote:Op maandag 30 januari 2006 02:12 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Soms ja... Maar goed, praat jij het maar recht. Ik vind het prima. Ik kan er niet bij dat iemand 10 of 12 weken lang met een groep mensen kan leven zonder ook maar eén keer geinteresseerd te zijn in het leven van een van de vele anderen. En er waren ook wel een paar bij die Tanja wél leuk vond, dus het was niet zo dat het allemaal in haar ogen 'assholes' waren.
De term 'narcist' leek me in die weken zéér op z'n plaats. Maar misschien is dat nu weer anders. Wie weet.
quote:Op maandag 30 januari 2006 02:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik wel, die anderen waren op rantsoen en jij kreeg extra veel eten teveel om op te kunnen en jij wou dat helemaal niet en vond het vreselijk![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 02:13 schreef tann het volgende:
[..]
ja gemeen he, maar zo zijn er wel meer dingen, maar ik had geen zin om daarop te reageren, zelfde als dat gesprek met Joost Lin Rob en ik waar ik weigerde aan mee toe doen, allemaal zo voor opgezet, en dan zegt men dat ik dom ben hahaha
Ik geef alleen míjn visie daar op, ik kan haar min of meer wel begrijpen.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:12 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Soms ja... Maar goed, praat jij het maar recht. Ik vind het prima.
Ja of jij hebt niet àlles gezien wat er gebeurde?quote:Ik kan er niet bij dat iemand 10 of 12 weken lang met een groep mensen kan leven zonder ook maar eén keer geinteresseerd te zijn in het leven van een van de vele anderen. En er waren ook wel een paar bij die Tanja wél leuk vond, dus het was niet zo dat het allemaal in haar ogen 'assholes' waren.
Ja, en hormonen worden niet voor nix hormonsters genoemd. Het doet gewoon héél veel met je. Misschien moet je daarvoor eerst zwanger geweest zijn?quote:De term 'narcist' leek me in die weken zéér op z'n plaats. Maar misschien is dat nu weer anders. Wie weet.
quote:Op maandag 30 januari 2006 02:13 schreef CarOnline het volgende:
net als wat APK (hoi trouwens) zegt, Tóp Televisie!
Dat bericht was een reactie op iemand anders, maargoed. Toch leuk dat je erop reageerdequote:Op maandag 30 januari 2006 02:16 schreef tann het volgende:
[..]
kprobeer echt niks recht te praten hoor, probeer alleen maar wat dingen uit te leggen,
klopt, kunnen jullie je nog een moment herinneren dat ik met twee kratten bezig was in de slaapkamer dingen uitzoeken?? ik was nl bezig lekkeredingen of andere dingen die ik wou delen met de BBBewoners aan het scheiden, zodat ik het kon delen met hun zodra ze uit rantsoen kwamen omdat de 1e dag na rantsoen alles weg en op was.....vaak ging ik naar de dagboek kamer om dat te vragen maar vaak mocht dat niet, waardoor de dingen in zeg maar hun kratje oud werden en slofquote:Op maandag 30 januari 2006 02:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik wel, die anderen waren op rantsoen en jij kreeg extra veel eten teveel om op te kunnen en jij wou dat helemaal niet en vond het vreselijk![]()
Dat is LS volgens mij.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:18 schreef APK het volgende:
Tan, look after Jos en kijk uit voor Peet6K, hij is jouw #1 fan.
quote:Op maandag 30 januari 2006 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kijk helemaal scheel van die slaappil.![]()
Dat neem ik nog steeds aan.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:55 schreef Bijna35 het volgende:
Ik pas me aan toch. Ik nam aan dat dit het klonentopic was.
Ik ook, maar niet dat het LS is, want die had die opmerking over Lieske net niet uit zijn toetsenbord gekregen.quote:
Ik heb het gezienquote:Op maandag 30 januari 2006 02:19 schreef tann het volgende:
[..]
klopt, kunnen jullie je nog een moment herinneren dat ik met twee kratten bezig was in de slaapkamer dingen uitzoeken?? ik was nl bezig lekkeredingen of andere dingen die ik wou delen met de BBBewoners aan het scheiden, zodat ik het kon delen met hun zodra ze uit rantsoen kwamen omdat de 1e dag na rantsoen alles weg en op was.....vaak ging ik naar de dagboek kamer om dat te vragen maar vaak mocht dat niet, waardoor de dingen in zeg maar hun kratje oud werden en slof
En het zo jammer vond als ze weer niet aan een weekopdracht mocht meedoen.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb het gezien
Ook hoe erg jij het vond en zelfs toen het niet mocht, af ebn toe nog stiekum stukjes chocola aan ze gaf
Het forum begint eindelijk te lopenquote:
Ja lief was dat ook zo meelevend.Hartverwarmend.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:27 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
En het zo jammer vond als ze weer niet aan een weekopdracht mocht meedoen.
En tijdens een niet rook opdracht toch maar een sigaretje opstak, ondanks dat het rantsoen voor haar toch niet zou gelden.
dank je pc, dat eten vond ik echt vreselijk,maar op het laatst moest ik gewoon aan mezelf en jos denken wb het eten, mn lichaam vroeg om meer gezonde dingen, ik lag niet voor niets steeds op bed, en ja, ik heb vaak stukjes chocola stiekum gedeeld of andere dingen, vaak bakjes oploskoffie verwisseld met echte of suiker toegevoegd...maar ja daar hoor je niemand overquote:Op maandag 30 januari 2006 02:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb het gezien
Ook hoe erg jij het vond en zelfs toen het niet mocht, af ebn toe nog stiekum stukjes chocola aan ze gaf
Schandalig gewoonquote:Op maandag 30 januari 2006 02:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja lief was dat ook zo meelevend.Hartverwarmend.
Als je die hele voorgeschiedenis meepakt kon ik die actie wel begrijpenquote:Op maandag 30 januari 2006 02:27 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
En tijdens een niet rook opdracht toch maar een sigaretje opstak, ondanks dat het rantsoen voor haar toch niet zou gelden.
'relativist' is wel op z'n plaats iigquote:Op maandag 30 januari 2006 02:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je die hele voorgeschiedenis meepakt kon ik die actie wel begrijpen
ik had geen puf meer voor weekopdrachten, dat mocht niet meer van BB en verloskundige, ik had vaak wel heel graag mijn bijdrage willen leveren, was ook erg frusterend, en dat sigaretje was uit protest, ze hadden schijt aan mij en ik had dingen gehoord die ze zeiden en roel zat steeds te stoken en zei iets wat voor mij de druppel was, ik was voor hem gestopt!!!quote:Op maandag 30 januari 2006 02:27 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
je moest es weten hoevaak ik in de dagboek kamer daarover mn mening gaf, maar dat zenden ze allemaal niet uit, ik was de zwangere vrouw met last van hormonen in het programma, zo hebben ze me neer gezet vaak ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |