Gelukkig deed jij dat niet. Je noemde niemand 'hoer' en 'slet' enzo zonder dat die persoon erbij was.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:49 schreef tann het volgende:
[..]
zou jij vrolijk en lief doen als je weet dat er over je gelult wordt?? kdenk dat jij er allang uit was gegaan wetende dat er over je gelult word
hoi, soms gaat typen snellerquote:Op maandag 30 januari 2006 01:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, ik zie dat je de smiley's gevonden hebt![]()
Hoi, trouwens![]()
Ik was redelijk op tijd hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het duurde alleen ff tot je het door had![]()
Ik zou zorgen dat er niet over me geluld wordt. Als ik het huis in zou gaan zou ik me sociaal opstellen en geïnteresserd zijn in de andere bewoners. Iedereen is wel eens chagrijnig maar 24 uur per dag is me iets te veel.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:49 schreef tann het volgende:
[..]
zou jij vrolijk en lief doen als je weet dat er over je gelult wordt?? kdenk dat jij er allang uit was gegaan wetende dat er over je gelult word
leg uit, twas andersom nlquote:Op maandag 30 januari 2006 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ik neem het je niet dadelijk hoor, ik heb jou zelfs geniaal genoemd mbt de manier waaorop je Hummie ( [afbeelding] ) in je zak had.![]()
Dat ging al zo vanaf dag 1. Dus geef nou niet opeens de schuld aan het roddelen, want dat was toen nog niet aan de orde. En er waren ook wel een paar leuke mensen toch? Maar ook die waren niet de moeite waard om iets aan te vragen natuurlijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:51 schreef tann het volgende:
[..]
net wat ik zeg,ik ga toch geen gedachten wisselen met mensen die over me lullen als ik er niet ben,daaaag, zou jij dat wel doen, is toch een beetje schijnheilig, en dom voor jezelf?
het hele nomineren sloeg nergens op, en ik had geen trek kwetsende dingen te zeggen over mensen voor NL, dat doe ik prive wel, dus inderdaad de meest belachelijke redenenquote:Op maandag 30 januari 2006 01:48 schreef CarOnline het volgende:
Hoi Tanja,
mijn vriendin en ik hebben zo af en toe dubbel gelegen om je. Vooral 'de botervloot nominatie' was fantastisch. Vreselijk onredelijk en sloeg werkelijk nergens op. Super
Die kop van Nathalie dat ze genomineerd werd was helemaal onbetaalbaar!
Ah en tuurlijk hebben ook wij zo nu en dan de wenkbrauwen opgetrokken over je acties, het werd wel een stuk saaier toen je vertrokken was
Leve de hormonen![]()
En het later wel verteld en excuus aangeboden als ik het wel hebquote:Op maandag 30 januari 2006 01:51 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Gelukkig deed jij dat niet. Je noemde niemand 'hoer' en 'slet' enzo zonder dat die persoon erbij was.
Ik pas me aan toch. Ik nam aan dat dit het klonentopic was.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:54 schreef PC eend het volgende:
PS Tanja dit is de bankenmeneer die ze hebben weggepest, soms komt hij terug onder een andere naam, en hij is zoals je ziet idolaat van Lieske![]()
Kost een hoer in Thailand nog steeds 15 euro per dag?quote:Op maandag 30 januari 2006 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ik was redelijk op tijd hoor.![]()
Vooral die verspreking over de sexboerderij vond ik meesterlijk, maar die is al genoeg besproken.
niet goed gekeken,ik heb niemand hoer genoemd, wel slet, maar dat had ik lieske daarvoor al gezegd, en als je goed had gekeken weet je dat Linda en Rikkert en Joost aan het lullen waren over Lies, ik schoof later bij en zei dat ze zo geil als boter was, maar had het al lang tegen Lies gezegd!! en later veranderde veel ,ik heb veel respect gekregen voor LIesquote:Op maandag 30 januari 2006 01:51 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Gelukkig deed jij dat niet. Je noemde niemand 'hoer' en 'slet' enzo zonder dat die persoon erbij was.
Dat denk jij misschien, maar jij was toch echt degene die in het huis moest blijven tot de baby geboren was.quote:
kleg et niet nog es uit hoe dat zat, zie deel 6 ofzo, ik ben geen hoer geweestquote:Op maandag 30 januari 2006 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Vooral die verspreking over de sexboerderij vond ik meesterlijk, maar die is al genoeg besproken.
Ontmasker haar danquote:Op maandag 30 januari 2006 01:55 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Ik pas me aan toch. Ik nam aan dat dit het klonentopic was.
maar al was dat wel zo, wat dan nog...quote:Op maandag 30 januari 2006 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 januari 2006 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
En het later wel verteld en excuus aangeboden als ik het wel heb
PS Tanja dit is de bankenmeneer die ze hebben weggepest, soms komt hij terug met een clone, en hij is zoals je ziet idolaat van Lieske![]()
Geen idee.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kost een hoer in Thailand nog steeds 15 euro per dag?![]()
Jaaa dat bedoel ik!! Geweldigquote:Op maandag 30 januari 2006 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Dat denk jij misschien, maar jij was toch echt degene die in het huis moest blijven tot de baby geboren was.![]()
Had je echt niet door dat jij aan de touwtjes trok met al jouw rare eisen mbt eten etc. ?
Magnetronmaaltijden weigeren en andere maaltijden weggooien, geniaal!![]()
dan ben je niet jezelf, dat hou je maar ff vol en daarna val je uit je rol, je wilt niet weten wat zoon huis met je doetquote:Op maandag 30 januari 2006 01:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou zorgen dat er niet over me geluld wordt. Als ik het huis in zou gaan zou ik me sociaal opstellen en geïnteresserd zijn in de andere bewoners. Iedereen is wel eens chagrijnig maar 24 uur per dag is me iets te veel.
En vervolgens volgt weer de uitlegquote:Op maandag 30 januari 2006 01:56 schreef tann het volgende:
[..]
kleg et niet nog es uit hoe dat zat, zie deel 6 ofzo, ik ben geen hoer geweest
das niet waar, ik was in het begin stil omdat ik altijd eerst ff de kat uit de boom kijk, moest ff wenne tis niet niks hoor zoon huis en ik ben daarin echt niet de enige.......je had echt beter moeten kijken ipv alleen naar mij en wat ik niet goed deedquote:Op maandag 30 januari 2006 01:52 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Dat ging al zo vanaf dag 1. Dus geef nou niet opeens de schuld aan het roddelen, want dat was toen nog niet aan de orde. En er waren ook wel een paar leuke mensen toch? Maar ook die waren niet de moeite waard om iets aan te vragen natuurlijk.
hahah ow die, maar goed, lies is tof!!!en ja ik heb later mn excuses aan gebodenquote:Op maandag 30 januari 2006 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
En het later wel verteld en excuus aangeboden als ik het wel heb
PS Tanja dit is de bankenmeneer die ze hebben weggepest, soms komt hij terug met een clone, en hij is zoals je ziet idolaat van Lieske![]()
Zucht moet ik dat nog een keer uitleggenquote:Op maandag 30 januari 2006 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Dat denk jij misschien, maar jij was toch echt degene die in het huis moest blijven tot de baby geboren was.![]()
Had je echt niet door dat jij aan de touwtjes trok met al jouw rare eisen mbt eten etc. ?
Ach, zo boeiend is het ook niet . Het was alleen zeer opvallend. Vanaf dag 1 waren de bewoners heel hgeinteresseerd naar de zwangerschap en komende bevalling... en vroegen vanalles. Alles werd ook uitvoerig beantwoord. Er kwam alleen nooit ook maar één enkele vraag terug.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:59 schreef tann het volgende:
[..]
das niet waar, ik was in het begin stil omdat ik altijd eerst ff de kat uit de boom kijk, moest ff wenne tis niet niks hoor zoon huis en ik ben daarin echt niet de enige.......je had echt beter moeten kijken ipv alleen naar mij en wat ik niet goed deed
ik moest helemaal niks!!! heb geen zin om op dat eten in te gaan, heb je een vriendin?? misschien word ze ook wel es zwanger, zul je zien hoe belangrijk goed gezond vitamine rijk voedsel je gaat vinden,quote:Op maandag 30 januari 2006 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 januari 2006 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee.
Waar woont jouw vriendin en wat kost een hoer daar?
ow en soms kreeg ik eten wat over tijd was, soms moest ik ook dingen weg gooien van BB, maar er is zoveel wat je gewoon niet kon weten ivm de dagboekkamer, of een datum die jullie niet konden lezen op de verpakking, of oud brood, sloffe chips enz enzquote:
Ik als ex-zwangere kan me dat best indenken dat je niet bijzonder geinteresseerd bent in anderen, helemaal niet als je het levensverhaal van Lieske aan moet horen. Werd er als totaal niet zwangere al doodmoe van. Aan het eind kruip je wat meer in je schulp en is er eigenlijk maar één ding wat je bezig houdt. Het is niet anders en ik denk dat Tanja daar echt niet de enige in is.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:01 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Ach, zo boeiend is het ook niet . Het was alleen zeer opvallend. Vanaf dag 1 waren de bewoners heel hgeinteresseerd naar de zwangerschap en komende bevalling... en vroegen vanalles. Alles werd ook uitvoerig beantwoord. Er kwam alleen nooit ook maar één enkele vraag terug.
En dat is zo gebleven totaan de exit.
kheb inmiddels een magne en een droger hahaquote:Op maandag 30 januari 2006 02:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zucht moet ik dat nog een keer uitleggen![]()
Wel makkelijk 2 Tanja's![]()
Ik hoop voor je dat roel ook nog eens komt![]()
Of je mensen wel of niet leuk vindt kom je vooral achter door geinteresseerd te zijn in hun levenquote:Op maandag 30 januari 2006 02:04 schreef CarOnline het volgende:
Vooral als je in een huis zit met mensen die je niet leuk vind.
heb je gelijk in, maar ik ben zo nu een maal dat ik eerst de kat uit de boom kijk en alles op me af laat komen, staan groningers om bekend, en toen ik wat meer durfde en me mezelf voelde in het huis kreeg ik door hoe er over me gelult werd , en toen had ik er niet echt veel zin meer in snappiequote:Op maandag 30 januari 2006 02:01 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Ach, zo boeiend is het ook niet . Het was alleen zeer opvallend. Vanaf dag 1 waren de bewoners heel hgeinteresseerd naar de zwangerschap en komende bevalling... en vroegen vanalles. Alles werd ook uitvoerig beantwoord. Er kwam alleen nooit ook maar één enkele vraag terug.
En dat is zo gebleven totaan de exit.
Nou das mooiquote:Op maandag 30 januari 2006 02:05 schreef tann het volgende:
[..]
kheb inmiddels een magne en een droger haha
Ah dat zal ook wel maar die koppen van de anderen, echt onbetaalbaarquote:Op maandag 30 januari 2006 02:04 schreef tann het volgende:
[..]
ow en soms kreeg ik eten wat over tijd was, soms moest ik ook dingen weg gooien van BB, maar er is zoveel wat je gewoon niet kon weten ivm de dagboekkamer, of een datum die jullie niet konden lezen op de verpakking, of oud brood, sloffe chips enz enz
dank je, ik had op het laatst wel andere zorgen en was erg futloosquote:Op maandag 30 januari 2006 02:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik als ex-zwangere kan me dat best indenken dat je niet bijzonder geinteresseerd bent in anderen, helemaal niet als je het levensverhaal van Lieske aan moet horen. Werd er als totaal niet zwangere al doodmoe van. Aan het eind kruip je wat meer in je schulp en is er eigenlijk maar één ding wat je bezig houdt. Het is niet anders en ik denk dat Tanja daar echt niet de enige in is.
Vooral als je in een huis zit met mensen die je niet leuk vind.
Ja en soms heb je daar gewoon helemaal geen zin inquote:Op maandag 30 januari 2006 02:05 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Of je mensen wel of niet leuk vindt kom je vooral achter door geinteresseerd te zijn in hun leven
Ik heb een vriendin ja.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:02 schreef tann het volgende:
[..]
ik moest helemaal niks!!! heb geen zin om op dat eten in te gaan, heb je een vriendin?? misschien word ze ook wel es zwanger, zul je zien hoe belangrijk goed gezond vitamine rijk voedsel je gaat vinden,
Duh ..quote:Op maandag 30 januari 2006 02:08 schreef tann het volgende:
[..]
dank je, ik had op het laatst wel andere zorgen en was erg futloos
kheb aandachtig geluisterd, er waren al genoeg mensen op de voorgrond!quote:Op maandag 30 januari 2006 02:05 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Of je mensen wel of niet leuk vindt kom je vooral achter door geinteresseerd te zijn in hun leven
dat was nou precies waar BB op uit was, snapen jullie et nou een beetje??quote:Op maandag 30 januari 2006 02:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah dat zal ook wel maar die koppen van de anderen, echt onbetaalbaar
Het ís ook niet leuk als een ander met een zwiep eten weggooid en je zelf aan de pindakaas met uien zit, maar dat maakte het zo leuk
ben blij dat ik je heb kunne vermaken, en tot op de dag vandaag weiger ik roel maaltijden te eten (=magne maaltijden)quote:Op maandag 30 januari 2006 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin ja.
En vitamientjes kun je -naast magnetronmaaltijden- op veel manieren binnen krijgen.
Jouw bizarre -en totaal niet onderbouwde weigering van AH stamppotjes- was top TV. Sorry.
Soms ja... Maar goed, praat jij het maar recht. Ik vind het prima. Ik kan er niet bij dat iemand 10 of 12 weken lang met een groep mensen kan leven zonder ook maar eén keer geinteresseerd te zijn in het leven van een van de vele anderen. En er waren ook wel een paar bij die Tanja wél leuk vond, dus het was niet zo dat het allemaal in haar ogen 'assholes' waren.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja en soms heb je daar gewoon helemaal geen zin in
Was het je ook opgevallen dat zodra ze wisten dat jij zo op die data lette, dat ze soms die data er maar afhaaldequote:Op maandag 30 januari 2006 02:04 schreef tann het volgende:
[..]
ow en soms kreeg ik eten wat over tijd was, soms moest ik ook dingen weg gooien van BB, maar er is zoveel wat je gewoon niet kon weten ivm de dagboekkamer, of een datum die jullie niet konden lezen op de verpakking, of oud brood, sloffe chips enz enz
Ja natúúrlijk was dat waar BB op uit was en dat maakt het, net als wat APK (hoi trouwensquote:Op maandag 30 januari 2006 02:10 schreef tann het volgende:
[..]
dat was nou precies waar BB op uit was, snapen jullie et nou een beetje??
Ik snaap het helemaalquote:Op maandag 30 januari 2006 02:10 schreef tann het volgende:
[..]
ja gemeen he, maar zo zijn er wel meer dingen, maar ik had geen zin om daarop te reageren, zelfde als dat gesprek met Joost Lin Rob en ik waar ik weigerde aan mee toe doen, allemaal zo voor opgezet, en dan zegt men dat ik dom ben hahahaquote:Op maandag 30 januari 2006 02:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was het je ook opgevallen dat zodra ze wisten dat jij zo op die data lette, dat ze soms die data er maar afhaalde![]()
Volgens mij wel, want zonder datum erop at je het ook niet omdat je dat wel doorhad dat hun dat er expres afgehaald hadden?
Ja ik wel, die anderen waren op rantsoen en jij kreeg extra veel eten teveel om op te kunnen en jij wou dat helemaal niet en vond het vreselijkquote:Op maandag 30 januari 2006 02:10 schreef tann het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |