Ok lieve Tanja, schatteboutje van me. Wat ik me afvraag. Rook je nog steeds binnenshuis waar je kindje bij is ? Lieve Tanja begrijp me niet verkeerd meissie, ik respecteer iedereen die domme dingen doet. Maar heb een beetje problemen met mensen die niet verder kijken dan de dag van vandaag. Verder aanbid ik elke cel die in je lichaam zit. Ik kus je voeten als het zou moeten.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:36 schreef tann het volgende:
[..]
das wel eerlijk!! maar de toon kan wel iets anders of niet?
knap van je moeder, maar ze stond niet in mijn schoenen, als ex verpleegster moet je weten dat stress fataal kan zijn, dom dus.....quote:Op maandag 30 januari 2006 01:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn moeder die stopte met roken tijdens haar zwangerschappen kon als ex-verpleegster jouw bloed wel drinken zo onverantwword was je bezig.
En wie zocht de stress op ? Nou ? .........quote:Op maandag 30 januari 2006 01:39 schreef tann het volgende:
[..]
knap van je moeder, maar ze stond niet in mijn schoenen, als ex verpleegster moet je weten dat stress fataal kan zijn, dom dus.....
haha zijn op....quote:Op maandag 30 januari 2006 01:31 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Lekker strakwanneer eten we een beschuitje?
![]()
logisch, ik begrijp et wel hoor....quote:Op maandag 30 januari 2006 01:34 schreef Bijna35 het volgende:
Gezellig hier.
Maar Tong verwoord wel de mening van ongeveer 90% van de fokkers hier tijdens BB5
Ze zat al in de stress en wou het alleen een paar leuke laatste wekenquote:Op maandag 30 januari 2006 01:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
En wie zocht de stress op ? Nou ? .........
Heeft niet echt geholpen dusquote:Op maandag 30 januari 2006 01:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn moeder die stopte met roken tijdens haar zwangerschappen kon als ex-verpleegster jouw bloed wel drinken zo onverantwword was je bezig.
dank je, maar laat maar ik hoef er niet op in te gaan......quote:Op maandag 30 januari 2006 01:34 schreef Djovah het volgende:
Laat maar!!! Als je je vraagstellingen ziet en je begrijpt niet wat ik bedoel, heeft het geen nut om hier verder op in te gaan. Sorry
nog wel meer maar heb geen zin dat allemaal op te noemen, je moeder weet et toch zo goed maar gehandicapt is een beetje overdrevenquote:Op maandag 30 januari 2006 01:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh alleen maar hartproblemen en groeistoornissen. Sorry dan heb ik me vergist.
Bronquote:Op maandag 30 januari 2006 01:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, het gem. IQ steeg hier en daalde in Thailand.
Ok, dat klopt het was het lachebekje in het huis. Ze fleurde helemaal op.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zat al in de stress en wou het alleen een paar leuke laatste weken![]()
truste Bongquote:Op maandag 30 januari 2006 01:36 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Was erg gezellig met je Tanja
Hopelijk krijg je FOK snel onder de knie, veel suc6 iig![]()
Bye bye![]()
En was zéér geinteresseerd in anderen. Stelde ze ook veel vragen over hun leven en gevoelens enzo.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, dat klopt het was het lachebekje in het huis. Ze fleurde helemaal op.
A, ik zie dat je de smiley's gevonden hebtquote:
Ik neem het je niet dadelijk hoor, ik heb jou zelfs geniaal genoemd mbt de manier waaorop je Hummie (quote:Op maandag 30 januari 2006 01:37 schreef tann het volgende:
[..]
sorry APK, is me net uitgelegd, neem me niet dadelijk...ghehe
quote:Op maandag 30 januari 2006 01:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok lieve Tanja, schatteboutje van me. Wat ik me afvraag. Rook je nog steeds binnenshuis waar je kindje bij is ? Lieve Tanja begrijp me niet verkeerd meissie, ik respecteer iedereen die domme dingen doet. Maar heb een beetje problemen met mensen die niet verder kijken dan de dag van vandaag. Verder aanbid ik elke cel die in je lichaam zit. Ik kus je voeten als het zou moeten.
Het duurde alleen ff tot je het door hadquote:Op maandag 30 januari 2006 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ik neem het je niet dadelijk hoor, ik heb jou zelfs geniaal genoemd mbt de manier waaorop je Hummie ( [afbeelding] ) in je zak had.![]()
kijk je hebt echt niet goed gekeken, ik had in huis geen stress, maar mn hele zwangerschap was zwaar klote, maar ga daar niet meer op in, dat is al zo vaak uitgelegdquote:Op maandag 30 januari 2006 01:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
En wie zocht de stress op ? Nou ? .........
zou jij vrolijk en lief doen als je weet dat er over je gelult wordt?? kdenk dat jij er allang uit was gegaan wetende dat er over je gelult wordquote:Op maandag 30 januari 2006 01:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, dat klopt het was het lachebekje in het huis. Ze fleurde helemaal op.
net wat ik zeg,ik ga toch geen gedachten wisselen met mensen die over me lullen als ik er niet ben,daaaag, zou jij dat wel doen, is toch een beetje schijnheilig, en dom voor jezelf?quote:Op maandag 30 januari 2006 01:44 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
En was zéér geinteresseerd in anderen. Stelde ze ook veel vragen over hun leven en gevoelens enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |