abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34600988
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:12 schreef vivi het volgende:

[..]

pfff...ik voel mezelf helemaal niet zielig, en wat jij zegt klopt ook niet. elke man zou die ruimte op een gegeven moment kunnen creeeren, maar de meesten gaan toch op uiteindelijk voor iets met meer inhoud.
henk ongetwijfeld ook...
  maandag 30 januari 2006 @ 00:19:46 #52
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_34601008
nee, ik hoef hem echt niet meer. na oud en nieuw was ik er al klaar mee. ik zou hem niet eens meer vertrouwen als ie zei dat ie naar de bakker was geweest bij wijze van spreken.

ik gebruik hem meer als illustratie voor een bepaald type man, waarvan ik er dus niet meer ken, en vraag me af wat hun beweegt

en dan bedoel ik niet de fase waar elke 18-jarige doorheen gaat dus.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_34601009
nou vooruit, ik zal wat terug voeren, zoek eens op casanova complex / compulsive behavior / dsm iv
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_34601044
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:18 schreef lazz het volgende:
en vooral niet alles van je 'echte' leven vertellen.
deze heb ik altijd gauw door
pi_34601046
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:19 schreef tafkahs het volgende:
nou vooruit, ik zal wat terug voeren, zoek eens op casanova complex / compulsive behavior / dsm iv
als je dan toch in de dsm iv bezig bent, kijk dan eens onder histrionische persoonlijkheidsstoornis en mail de link naar vivivi.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 30 januari 2006 @ 00:21:29 #56
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_34601060
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:19 schreef xennia het volgende:

[..]

henk ongetwijfeld ook...
ja, daarom heeft ie op zijn bijna 37e nog nooit een een relatie langer dan een half jaar in stand kunnen houden en dat ook nog zonder vreemdgaan.
pi_34601065
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:15 schreef vivi het volgende:

[..]

dan ben jij dus wel eerlijk geweest. kijk, iedereen kan nu wel mij de schuld geven, maar dat klopt natuurlijk niet. als je gek bent op iemand en die zegt alles wat je wil horen dan zullen de meesten daar echt wel voor gaan hoor.
ah kom op, hij heeft je vertrouwen reeds keer op keer beschaamd. hoe zat dat ookweer die keer toen jij hem aanviel met een strijkijzer
een ezel stoot zich nog niet eens 2 keer aan dezelfde steen. kun je nagaan.
pi_34601082
mannen zijn jagers
pi_34601084
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:15 schreef vivi het volgende:

[..]

dan ben jij dus wel eerlijk geweest. kijk, iedereen kan nu wel mij de schuld geven, maar dat klopt natuurlijk niet. als je gek bent op iemand en die zegt alles wat je wil horen dan zullen de meesten daar echt wel voor gaan hoor.

net zoiets dat als iedereen tegen je zegt dat je geen waxine-lichtjes aan moet steken, omdat dan je huis kan afbranden. jij denkt dat je voorzichtig doet en goed oplet, maar oke, je huis brandt toch af, door een onverwachte windvlaag waardoor een kaarsje omviel.

gaat dan ook iedereen zeggen dat je een stom rund bent en dat je het maar niet gezellig had moeten willen maken?!
jij bent het type vrouw dat zich láát gebruiken en dat ook waarschijnlijk uit zal stralen...
ik heb slechts enkele zinnen van je gelezen in het verleden en ik kan me herinneren dat ik tóen al dacht 'oh mên, dat wijf zou nog met een roos in haar kont voor hem klaar gaan liggen als de schaamharen van de andere mokkels nog tussen zijn tanden zitten'

wanneer hij zij 'spring' vroeg jij 'hoe hoog', dat idee...

en dan heb ik sléchts enkele zinnen gelezen hé, dus nog niet eens die waarschijnlijk tig topics waarin je vertelde dat hij deze keer toch echt veranderd is, dat hij die condooms voor iemand anders bewaarde, die telefoonnummers van zijn nichtjes waren, hij naar parfum rook omdat hij langs een parfumerie was gelopen en die zuigzoen veroorzaakt was door een ongelukje met de stofzuiger .
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 30 januari 2006 @ 00:22:13 #60
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_34601094
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:21 schreef xennia het volgende:

[..]

ah kom op, hij heeft je vertrouwen reeds keer op keer beschaamd. hoe zat dat ookweer die keer toen jij hem aanviel met een strijkijzer
een ezel stoot zich nog niet eens 2 keer aan dezelfde steen. kun je nagaan.
dat vond ie leuk hoor
pi_34601137
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:20 schreef heiden6 het volgende:

[..]

als je dan toch in de dsm iv bezig bent, kijk dan eens onder histrionische persoonlijkheidsstoornis en mail de link naar vivivi.
we zijn nu toch bezig met een daderprofiel ?
  maandag 30 januari 2006 @ 00:23:51 #62
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_34601140
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:21 schreef kastanova het volgende:

[..]

jij bent het type vrouw dat zich láát gebruiken en dat ook waarschijnlijk uit zal stralen...
ik heb slechts enkele zinnen van je gelezen in het verleden en ik kan me herinneren dat ik tóen al dacht 'oh mên, dat wijf zou nog met een roos in haar kont voor hem klaar gaan liggen als de schaamharen van de andere mokkels nog tussen zijn tanden zitten'

wanneer hij zij 'spring' vroeg jij 'hoe hoog', dat idee...

en dan heb ik sléchts enkele zinnen gelezen hé, dus nog niet eens die waarschijnlijk tig topics waarin je vertelde dat hij deze keer toch echt veranderd is, dat hij die condooms voor iemand anders bewaarde, die telefoonnummers van zijn nichtjes waren, hij naar parfum rook omdat hij langs een parfumerie was gelopen en die zuigzoen veroorzaakt was door een ongelukje met de stofzuiger .
tja, ik moet bekennen. terwijl ik dus nooit zo geweest ben. ik was juist altijd de "sterkere"en de trotse in mijn relaties. maar hij leek wel een soort 1-persoonssekte voor mij.
pi_34601152
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:19 schreef vivi het volgende:
nee, ik hoef hem echt niet meer.
dat roep je ook maandelijks.
quote:
ik gebruik hem meer als illustratie voor een bepaald type man, waarvan ik er dus niet meer ken, en vraag me af wat hun beweegt
kijken hoe ver ze kunnen gaan, jouw gevoel bepalen en domineren, je keer op keer laten zwichten, de macht, je kunnen maken en breken en breken en maken
pi_34601161
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:21 schreef vivi het volgende:

[..]

ja, daarom heeft ie op zijn bijna 37e nog nooit een een relatie langer dan een half jaar in stand kunnen houden en dat ook nog zonder vreemdgaan.
kunnen? is de optie 'willen' wel eens in je zaagsel verschenen?
pi_34601174
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:23 schreef tafkahs het volgende:

[..]

we zijn nu toch bezig met een daderprofiel ?
daarom.
pi_34601180
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:21 schreef vivi het volgende:

[..]

de vrouwen die op zijn pad kwamen hadden kennelijk weinig inhoud en weinig grenzen.

trouwens zijn relatieverleden heeft ook geen alarmbellen doen rinkelen? oh nee, wacht. jij dacht natuurlijk dat jij hem wel kon veranderen
  maandag 30 januari 2006 @ 00:25:09 #67
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_34601182
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:24 schreef heiden6 het volgende:

[..]

kunnen? is de optie 'willen' wel eens in je zaagsel verschenen?
hij beweert dus continu dat ie dat wil.

en iedereen wil dat uiteindelijk toch? wat is er nu uiteindelijk bevredigend aan een schier oneindige rij streepjes boven je bed als je nooit echt close met iemand kan worden?
pi_34601183
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:19 schreef tafkahs het volgende:
oh mên, we gaan toch niet weer dat hele oedipus complex gelul krijgen hé? .

echt weer zo'n idee uitgevonden door vrouwen die de schuldvraag bij een aandoening willen leggen in plaats van hun eigen naiviteit...
pi_34601193
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:25 schreef vivi het volgende:

[..]

hij beweert dus continu dat ie dat wil.
als hij het zegt, dan klopt het, toch?
pi_34601210
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:25 schreef kastanova het volgende:

[..]

echt weer zo'n idee uitgevonden door vrouwen die de schuldvraag bij een aandoening willen leggen in plaats van hun eigen naiviteit...
en dan bij voorkeur bij de mannen. het oprah-complex.
  maandag 30 januari 2006 @ 00:27:16 #71
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_34601254
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:25 schreef heiden6 het volgende:

[..]

als hij het zegt, dan klopt het, toch?
hij leek zo integer
pi_34601257
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:24 schreef heiden6 het volgende:

[..]

daarom.
het theatrale en alle randverschijnselen uit b hadden we toch al een beetje bij viev gelegd
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:25 schreef kastanova het volgende:

[..]

ja, je zou je vingers voor de grap eens moeten meten, dan kun je zien of je een prettige tijd in de baarmoederwand hebt gehad
pi_34601264
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:23 schreef vivi het volgende:
tja, ik moet bekennen. terwijl ik dus nooit zo geweest ben. ik was juist altijd de "sterkere"en de trotse in mijn relaties. maar hij leek wel een soort 1-persoonssekte voor mij.
bullshit, je bent altijd al zo'n zwak lammetje geweest en je zult het ook blijven; dat dit de eerste keer was, is omdat je gewoon puur geluk hebt gehad met knufkroel mannen...

het is nu echter wachten op de volgende man die je zal misbruiken...
pi_34601266
de meesten kennen vivi al vrij goed door haar grote hoeveelheid topicjes waarin ze 1 en ander uit de doeken doet van haar priveleven, wat denken jullie? zal ze ooit wijs worden of blijft ze dit "heftig" leventje leiden?

edit: oh kasta heeft al antwoord gegeven in diezelfde minuut

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2006 00:28:21 ]
  maandag 30 januari 2006 @ 00:28:19 #75
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_34601283
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:25 schreef xennia het volgende:

[..]

de vrouwen die op zijn pad kwamen hadden kennelijk weinig inhoud en weinig grenzen.

trouwens zijn relatieverleden heeft ook geen alarmbellen doen rinkelen? oh nee, wacht. jij dacht natuurlijk dat jij hem wel kon veranderen
hij kon het zo mooi vertellen allemaal, maar wat research wees uiteindelijk anders uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')