henk ongetwijfeld ook...quote:op maandag 30 januari 2006 00:12 schreef vivi het volgende:
[..]
pfff...ik voel mezelf helemaal niet zielig, en wat jij zegt klopt ook niet. elke man zou die ruimte op een gegeven moment kunnen creeeren, maar de meesten gaan toch op uiteindelijk voor iets met meer inhoud.
deze heb ik altijd gauw doorquote:op maandag 30 januari 2006 00:18 schreef lazz het volgende:
en vooral niet alles van je 'echte' leven vertellen.
als je dan toch in de dsm iv bezig bent, kijk dan eens onder histrionische persoonlijkheidsstoornis en mail de link naar vivivi.quote:op maandag 30 januari 2006 00:19 schreef tafkahs het volgende:
nou vooruit, ik zal wat terug voeren, zoek eens op casanova complex / compulsive behavior / dsm iv
ja, daarom heeft ie op zijn bijna 37e nog nooit een een relatie langer dan een half jaar in stand kunnen houden en dat ook nog zonder vreemdgaan.quote:
ah kom op, hij heeft je vertrouwen reeds keer op keer beschaamd. hoe zat dat ookweer die keer toen jij hem aanviel met een strijkijzerquote:op maandag 30 januari 2006 00:15 schreef vivi het volgende:
[..]
dan ben jij dus wel eerlijk geweest. kijk, iedereen kan nu wel mij de schuld geven, maar dat klopt natuurlijk niet. als je gek bent op iemand en die zegt alles wat je wil horen dan zullen de meesten daar echt wel voor gaan hoor.
jij bent het type vrouw dat zich láát gebruiken en dat ook waarschijnlijk uit zal stralen...quote:op maandag 30 januari 2006 00:15 schreef vivi het volgende:
[..]
dan ben jij dus wel eerlijk geweest. kijk, iedereen kan nu wel mij de schuld geven, maar dat klopt natuurlijk niet. als je gek bent op iemand en die zegt alles wat je wil horen dan zullen de meesten daar echt wel voor gaan hoor.
net zoiets dat als iedereen tegen je zegt dat je geen waxine-lichtjes aan moet steken, omdat dan je huis kan afbranden. jij denkt dat je voorzichtig doet en goed oplet, maar oke, je huis brandt toch af, door een onverwachte windvlaag waardoor een kaarsje omviel.
gaat dan ook iedereen zeggen dat je een stom rund bent en dat je het maar niet gezellig had moeten willen maken?!
dat vond ie leuk hoorquote:op maandag 30 januari 2006 00:21 schreef xennia het volgende:
[..]
ah kom op, hij heeft je vertrouwen reeds keer op keer beschaamd. hoe zat dat ookweer die keer toen jij hem aanviel met een strijkijzer![]()
een ezel stoot zich nog niet eens 2 keer aan dezelfde steen. kun je nagaan.
we zijn nu toch bezig met een daderprofiel ?quote:op maandag 30 januari 2006 00:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
als je dan toch in de dsm iv bezig bent, kijk dan eens onder histrionische persoonlijkheidsstoornis en mail de link naar vivivi.
tja, ik moet bekennen. terwijl ik dus nooit zo geweest ben. ik was juist altijd de "sterkere"en de trotse in mijn relaties. maar hij leek wel een soort 1-persoonssekte voor mij.quote:op maandag 30 januari 2006 00:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
jij bent het type vrouw dat zich láát gebruiken en dat ook waarschijnlijk uit zal stralen...
ik heb slechts enkele zinnen van je gelezen in het verleden en ik kan me herinneren dat ik tóen al dacht 'oh mên, dat wijf zou nog met een roos in haar kont voor hem klaar gaan liggen als de schaamharen van de andere mokkels nog tussen zijn tanden zitten'
wanneer hij zij 'spring' vroeg jij 'hoe hoog', dat idee...
en dan heb ik sléchts enkele zinnen gelezen hé, dus nog niet eens die waarschijnlijk tig topics waarin je vertelde dat hij deze keer toch echt veranderd is, dat hij die condooms voor iemand anders bewaarde, die telefoonnummers van zijn nichtjes waren, hij naar parfum rook omdat hij langs een parfumerie was gelopen en die zuigzoen veroorzaakt was door een ongelukje met de stofzuiger.
dat roep je ook maandelijks.quote:op maandag 30 januari 2006 00:19 schreef vivi het volgende:
nee, ik hoef hem echt niet meer.
kijken hoe ver ze kunnen gaan, jouw gevoel bepalen en domineren, je keer op keer laten zwichten, de macht, je kunnen maken en breken en breken en makenquote:ik gebruik hem meer als illustratie voor een bepaald type man, waarvan ik er dus niet meer ken, en vraag me af wat hun beweegt
kunnen? is de optie 'willen' wel eens in je zaagsel verschenen?quote:op maandag 30 januari 2006 00:21 schreef vivi het volgende:
[..]
ja, daarom heeft ie op zijn bijna 37e nog nooit een een relatie langer dan een half jaar in stand kunnen houden en dat ook nog zonder vreemdgaan.
daarom.quote:op maandag 30 januari 2006 00:23 schreef tafkahs het volgende:
[..]
we zijn nu toch bezig met een daderprofiel ?
de vrouwen die op zijn pad kwamen hadden kennelijk weinig inhoud en weinig grenzen.quote:op maandag 30 januari 2006 00:21 schreef vivi het volgende:
[..]
ja, daarom heeft ie op zijn bijna 37e nog nooit een een relatie langer dan een half jaar in stand kunnen houden en dat ook nog zonder vreemdgaan.
hij beweert dus continu dat ie dat wil.quote:op maandag 30 januari 2006 00:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
kunnen? is de optie 'willen' wel eens in je zaagsel verschenen?
oh mên, we gaan toch niet weer dat hele oedipus complex gelul krijgen hé?quote:op maandag 30 januari 2006 00:19 schreef tafkahs het volgende:
nou vooruit, ik zal wat terug voeren, zoek eens op casanova complex / compulsive behavior / dsm iv
als hij het zegt, dan klopt het, toch?quote:op maandag 30 januari 2006 00:25 schreef vivi het volgende:
[..]
hij beweert dus continu dat ie dat wil.
en dan bij voorkeur bij de mannen. het oprah-complex.quote:op maandag 30 januari 2006 00:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
oh mên, we gaan toch niet weer dat hele oedipus complex gelul krijgen hé?.
echt weer zo'n idee uitgevonden door vrouwen die de schuldvraag bij een aandoening willen leggen in plaats van hun eigen naiviteit...
hij leek zo integerquote:op maandag 30 januari 2006 00:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
als hij het zegt, dan klopt het, toch?
het theatrale en alle randverschijnselen uit b hadden we toch al een beetje bij viev gelegdquote:
ja, je zou je vingers voor de grap eens moeten meten, dan kun je zien of je een prettige tijd in de baarmoederwand hebt gehadquote:op maandag 30 januari 2006 00:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
oh mên, we gaan toch niet weer dat hele oedipus complex gelul krijgen hé?.
echt weer zo'n idee uitgevonden door vrouwen die de schuldvraag bij een aandoening willen leggen in plaats van hun eigen naiviteit...
bullshit, je bent altijd al zo'n zwak lammetje geweest en je zult het ook blijven; dat dit de eerste keer was, is omdat je gewoon puur geluk hebt gehad met knufkroel mannen...quote:op maandag 30 januari 2006 00:23 schreef vivi het volgende:
tja, ik moet bekennen. terwijl ik dus nooit zo geweest ben. ik was juist altijd de "sterkere"en de trotse in mijn relaties. maar hij leek wel een soort 1-persoonssekte voor mij.
hij kon het zo mooi vertellen allemaal, maar wat research wees uiteindelijk anders uitquote:op maandag 30 januari 2006 00:25 schreef xennia het volgende:
[..]
de vrouwen die op zijn pad kwamen hadden kennelijk weinig inhoud en weinig grenzen.
trouwens zijn relatieverleden heeft ook geen alarmbellen doen rinkelen? oh nee, wacht. jij dacht natuurlijk dat jij hem wel kon veranderen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |