abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34600669
wel *(^#$(^$ xennia, ga je weer dat lapje tekst quoten, me scrollvinger heeft nou een rsi te pakken....

maandag 30 januari 2006 @ 00:09:59 #32
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_34600675
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:06 schreef kastanova het volgende:

[..]

neh, persoonlijk was ik het na een jaartje of 8 al wel zat...

ik bedoel, je hebt het allemaal wel een keer gezien; geen spanning meer, geen uitdaging, geen nieuwe dingen...

same ol', same ol'
dat bedoel ik...ik kan me voorstellen dat dat leuk is, een tijdje, maar op een gegeven moment wil je toch wat meer? volwassen worden ofzo?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_34600696
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:07 schreef johnny_footballhero het volgende:

[..]

hier nog een doorgewinterd exemplaar.
maarrrrrrrr... ik heb nooit lieve woordjes gebruikt, slechts 1 keer in m'n leven gezegd dat ik verliefd was en van iemand hield (en nog gemeend ook), nooit gelogen en nimmer iemand het bed in geluld...

'players' die de boel bij elkaar liegen en net zolang een wijf paaien tot ze plat gaat, kunnen net zo goed naar de hoeren gaan... het resultaat is hetzelfde, maar het kost heel wat minder energie (tijd = geld )
I was an atheist until I realized I was God
pi_34600700
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:09 schreef vivi het volgende:

[..]

dat bedoel ik...ik kan me voorstellen dat dat leuk is, een tijdje, maar op een gegeven moment wil je toch wat meer? volwassen worden ofzo?
nee, ik denk dat hij gewoon door wil gaan met het neuken van domme wijven, alleen heeft hij geen zin in al dat gezeik achteraf.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_34600718
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:09 schreef xennia het volgende:
verken liever jezelf. waarom laat jij je keer op keer in met een onbetrouwbare man? bijzonder destructief.
sommige vrouwen schijnen altijd voor een "foute man" te gaan inderdaad.
vreemd fenomeen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_34600734
quote:

[..]

naja, in jouw geval was het waarschijnlijk meer een kwestie van 'eens even kijken hoever ik dat domme wijf nog kan krijgen...'
pi_34600735
best geniaal dattie dat 2 jaar heeft vol weten te houden
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  maandag 30 januari 2006 @ 00:12:02 #38
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_34600738
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:06 schreef xennia het volgende:

[..]

en daar is eigenlijk alles wel mee gezegd. kom op zeg, dit had je, zeker na alle reacties in je topics, echt moeten zien aankomen. wat die mannen beweegt? ze krijgen de ruimte en de macht. ga nou niet het slachtoffer uithangen, je wilde drama, je kreeg drama.
[..]

ik vind het voor jou eigenlijk nog zieliger, dat iemand van ik meen 30, nog in staat is zich zo te laten manipuleren.
pfff...ik voel mezelf helemaal niet zielig, en wat jij zegt klopt ook niet. elke man zou die ruimte op een gegeven moment kunnen creeeren, maar de meesten gaan toch op uiteindelijk voor iets met meer inhoud.
  maandag 30 januari 2006 @ 00:12:11 #39
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_34600748
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:08 schreef vivi het volgende:

[..]

en dat ik mensen wil vertrouwen.
ja, dat is heel stom .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_34600764
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:11 schreef tafkahs het volgende:
best geniaal dattie dat 2 jaar heeft vol weten te houden
inderdaad, daar moet je ook maar zin in hebben.
pi_34600787
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:10 schreef kastanova het volgende:

[..]

maarrrrrrrr... ik heb nooit lieve woordjes gebruikt, slechts 1 keer in m'n leven gezegd dat ik verliefd was en van iemand hield (en nog gemeend ook), nooit gelogen en nimmer iemand het bed in geluld...

'players' die de boel bij elkaar liegen en net zolang een wijf paaien tot ze plat gaat, kunnen net zo goed naar de hoeren gaan... het resultaat is hetzelfde, maar het kost heel wat minder energie (tijd = geld )
ik ben ook altijd eerlijk geweest. gewoon wat boerensluwheid, scherpte en op z'n tijd een politiek-correct praatje is genoeg.
The gum you like, is coming back in style.
pi_34600796
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:09 schreef solidasrock het volgende:
wel *(^#$(^$ xennia, ga je weer dat lapje tekst quoten, me scrollvinger heeft nou een rsi te pakken....

ja, ik heb al haar topics gevolgd en het is een kwestie van tijd voor ze de op verwijdert.
pi_34600812
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:13 schreef johnny_footballhero het volgende:
gewoon wat boerensluwheid en op z'n tijd een politiek-correct praatje is genoeg.
.
pi_34600830
quote:

[..]

vast wel, maar dat gebeurt doorgaans niet samen met de naieve exemplaren
pi_34600832
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:13 schreef kastanova het volgende:

[..]

.
The gum you like, is coming back in style.
  maandag 30 januari 2006 @ 00:15:46 #46
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_34600869
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:10 schreef kastanova het volgende:

[..]

dan ben jij dus wel eerlijk geweest. kijk, iedereen kan nu wel mij de schuld geven, maar dat klopt natuurlijk niet. als je gek bent op iemand en die zegt alles wat je wil horen dan zullen de meesten daar echt wel voor gaan hoor.

net zoiets dat als iedereen tegen je zegt dat je geen waxine-lichtjes aan moet steken, omdat dan je huis kan afbranden. jij denkt dat je voorzichtig doet en goed oplet, maar oke, je huis brandt toch af, door een onverwachte windvlaag waardoor een kaarsje omviel.

gaat dan ook iedereen zeggen dat je een stom rund bent en dat je het maar niet gezellig had moeten willen maken?!
pi_34600926
maar goed, wat wil je nu met dit topic?
tips om je player te veranderen, zodat-ie je echt trouw is en blijft en een mooie toekomst met je opbouwt waarna hij je verlaat voor een jonger exemplaar en je achterlaat met een kind?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_34600972
forget him, hij is het niet waard
  maandag 30 januari 2006 @ 00:18:43 #49
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_34600977
playen is managen en multitasken, verschillende emailadressen hebben, verschillende mapjes op je telefoon, verschillende nr's etc.
en vooral niet alles van je 'echte' leven vertellen.

leuk, maar voor even. het is zwaar vermoeiend om iemand voor de gek te houden. heb er ooit nog wel 's een topic over geopend. onder een kloon
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_34600979
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:13 schreef xennia het volgende:

ja, ik heb al haar topics gevolgd en het is een kwestie van tijd voor ze de op verwijdert.
haha.... ooooh zit het zo? ik heb ook enkele van haar gevolgd, de laatste was die ene waarin ze een strijkijzer naar haar (ex??) vriend gooide geloof ik. boeiend mens he.

tis je vergeven
pi_34600988
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:12 schreef vivi het volgende:

[..]

pfff...ik voel mezelf helemaal niet zielig, en wat jij zegt klopt ook niet. elke man zou die ruimte op een gegeven moment kunnen creeeren, maar de meesten gaan toch op uiteindelijk voor iets met meer inhoud.
henk ongetwijfeld ook...
  maandag 30 januari 2006 @ 00:19:46 #52
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_34601008
nee, ik hoef hem echt niet meer. na oud en nieuw was ik er al klaar mee. ik zou hem niet eens meer vertrouwen als ie zei dat ie naar de bakker was geweest bij wijze van spreken.

ik gebruik hem meer als illustratie voor een bepaald type man, waarvan ik er dus niet meer ken, en vraag me af wat hun beweegt

en dan bedoel ik niet de fase waar elke 18-jarige doorheen gaat dus.
pi_34601009
nou vooruit, ik zal wat terug voeren, zoek eens op casanova complex / compulsive behavior / dsm iv
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_34601044
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:18 schreef lazz het volgende:
en vooral niet alles van je 'echte' leven vertellen.
deze heb ik altijd gauw door
pi_34601046
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:19 schreef tafkahs het volgende:
nou vooruit, ik zal wat terug voeren, zoek eens op casanova complex / compulsive behavior / dsm iv
als je dan toch in de dsm iv bezig bent, kijk dan eens onder histrionische persoonlijkheidsstoornis en mail de link naar vivivi.
  maandag 30 januari 2006 @ 00:21:29 #56
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_34601060
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:19 schreef xennia het volgende:

[..]

henk ongetwijfeld ook...
ja, daarom heeft ie op zijn bijna 37e nog nooit een een relatie langer dan een half jaar in stand kunnen houden en dat ook nog zonder vreemdgaan.
pi_34601065
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:15 schreef vivi het volgende:

[..]

dan ben jij dus wel eerlijk geweest. kijk, iedereen kan nu wel mij de schuld geven, maar dat klopt natuurlijk niet. als je gek bent op iemand en die zegt alles wat je wil horen dan zullen de meesten daar echt wel voor gaan hoor.
ah kom op, hij heeft je vertrouwen reeds keer op keer beschaamd. hoe zat dat ookweer die keer toen jij hem aanviel met een strijkijzer
een ezel stoot zich nog niet eens 2 keer aan dezelfde steen. kun je nagaan.
pi_34601082
mannen zijn jagers
pi_34601084
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:15 schreef vivi het volgende:

[..]

net zoiets dat als iedereen tegen je zegt dat je geen waxine-lichtjes aan moet steken, omdat dan je huis kan afbranden. jij denkt dat je voorzichtig doet en goed oplet, maar oke, je huis brandt toch af, door een onverwachte windvlaag waardoor een kaarsje omviel.

gaat dan ook iedereen zeggen dat je een stom rund bent en dat je het maar niet gezellig had moeten willen maken?!
jij bent het type vrouw dat zich láát gebruiken en dat ook waarschijnlijk uit zal stralen...
ik heb slechts enkele zinnen van je gelezen in het verleden en ik kan me herinneren dat ik tóen al dacht 'oh mên, dat wijf zou nog met een roos in haar kont voor hem klaar gaan liggen als de schaamharen van de andere mokkels nog tussen zijn tanden zitten'

wanneer hij zij 'spring' vroeg jij 'hoe hoog', dat idee...

en dan heb ik sléchts enkele zinnen gelezen hé, dus nog niet eens die waarschijnlijk tig topics waarin je vertelde dat hij deze keer toch echt veranderd is, dat hij die condooms voor iemand anders bewaarde, die telefoonnummers van zijn nichtjes waren, hij naar parfum rook omdat hij langs een parfumerie was gelopen en die zuigzoen veroorzaakt was door een ongelukje met de stofzuiger .
  maandag 30 januari 2006 @ 00:22:13 #60
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_34601094
quote:
op maandag 30 januari 2006 00:21 schreef xennia het volgende:

[..]

ah kom op, hij heeft je vertrouwen reeds keer op keer beschaamd. hoe zat dat ookweer die keer toen jij hem aanviel met een strijkijzer
een ezel stoot zich nog niet eens 2 keer aan dezelfde steen. kun je nagaan.
dat vond ie leuk hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')