dat bedoel ik...ik kan me voorstellen dat dat leuk is, een tijdje, maar op een gegeven moment wil je toch wat meer? volwassen worden ofzo?quote:op maandag 30 januari 2006 00:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
neh, persoonlijk was ik het na een jaartje of 8 al wel zat...
ik bedoel, je hebt het allemaal wel een keer gezien; geen spanning meer, geen uitdaging, geen nieuwe dingen...
same ol', same ol'
maarrrrrrrr... ik heb nooit lieve woordjes gebruikt, slechts 1 keer in m'n leven gezegd dat ik verliefd was en van iemand hield (en nog gemeend ook), nooit gelogen en nimmer iemand het bed in geluld...quote:op maandag 30 januari 2006 00:07 schreef johnny_footballhero het volgende:
[..]
hier nog een doorgewinterd exemplaar.![]()
nee, ik denk dat hij gewoon door wil gaan met het neuken van domme wijven, alleen heeft hij geen zin in al dat gezeik achteraf.quote:op maandag 30 januari 2006 00:09 schreef vivi het volgende:
[..]
dat bedoel ik...ik kan me voorstellen dat dat leuk is, een tijdje, maar op een gegeven moment wil je toch wat meer? volwassen worden ofzo?
sommige vrouwen schijnen altijd voor een "foute man" te gaan inderdaad.quote:op maandag 30 januari 2006 00:09 schreef xennia het volgende:
verken liever jezelf. waarom laat jij je keer op keer in met een onbetrouwbare man? bijzonder destructief.
naja, in jouw geval was het waarschijnlijk meer een kwestie van 'eens even kijken hoever ik dat domme wijf nog kan krijgen...'quote:op maandag 30 januari 2006 00:09 schreef vivi het volgende:
[..]
dat bedoel ik...ik kan me voorstellen dat dat leuk is, een tijdje, maar op een gegeven moment wil je toch wat meer? volwassen worden ofzo?
pfff...ik voel mezelf helemaal niet zielig, en wat jij zegt klopt ook niet. elke man zou die ruimte op een gegeven moment kunnen creeeren, maar de meesten gaan toch op uiteindelijk voor iets met meer inhoud.quote:op maandag 30 januari 2006 00:06 schreef xennia het volgende:
[..]
en daar is eigenlijk alles wel mee gezegd. kom op zeg, dit had je, zeker na alle reacties in je topics, echt moeten zien aankomen. wat die mannen beweegt? ze krijgen de ruimte en de macht. ga nou niet het slachtoffer uithangen, je wilde drama, je kreeg drama.
[..]
ik vind het voor jou eigenlijk nog zieliger, dat iemand van ik meen 30, nog in staat is zich zo te laten manipuleren.
ja, dat is heel stomquote:
inderdaad, daar moet je ook maar zin in hebben.quote:op maandag 30 januari 2006 00:11 schreef tafkahs het volgende:
best geniaal dattie dat 2 jaar heeft vol weten te houden
ik ben ook altijd eerlijk geweest. gewoon wat boerensluwheid, scherpte en op z'n tijd een politiek-correct praatje is genoeg.quote:op maandag 30 januari 2006 00:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
maarrrrrrrr... ik heb nooit lieve woordjes gebruikt, slechts 1 keer in m'n leven gezegd dat ik verliefd was en van iemand hield (en nog gemeend ook), nooit gelogen en nimmer iemand het bed in geluld...
'players' die de boel bij elkaar liegen en net zolang een wijf paaien tot ze plat gaat, kunnen net zo goed naar de hoeren gaan... het resultaat is hetzelfde, maar het kost heel wat minder energie (tijd = geld)
ja, ik heb al haar topics gevolgd en het is een kwestie van tijd voor ze de op verwijdert.quote:op maandag 30 januari 2006 00:09 schreef solidasrock het volgende:
wel *(^#$(^$ xennia, ga je weer dat lapje tekst quoten, me scrollvinger heeft nou een rsi te pakken....
quote:op maandag 30 januari 2006 00:13 schreef johnny_footballhero het volgende:
gewoon wat boerensluwheid en op z'n tijd een politiek-correct praatje is genoeg.![]()
vast wel, maar dat gebeurt doorgaans niet samen met de naieve exemplarenquote:op maandag 30 januari 2006 00:09 schreef vivi het volgende:
[..]
dan ben jij dus wel eerlijk geweest. kijk, iedereen kan nu wel mij de schuld geven, maar dat klopt natuurlijk niet. als je gek bent op iemand en die zegt alles wat je wil horen dan zullen de meesten daar echt wel voor gaan hoor.quote:op maandag 30 januari 2006 00:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
maarrrrrrrr... ik heb nooit lieve woordjes gebruikt, slechts 1 keer in m'n leven gezegd dat ik verliefd was en van iemand hield (en nog gemeend ook), nooit gelogen en nimmer iemand het bed in geluld...
'players' die de boel bij elkaar liegen en net zolang een wijf paaien tot ze plat gaat, kunnen net zo goed naar de hoeren gaan... het resultaat is hetzelfde, maar het kost heel wat minder energie (tijd = geld)
haha.... ooooh zit het zo? ik heb ook enkele van haar gevolgd, de laatste was die ene waarin ze een strijkijzer naar haar (ex??) vriend gooide geloof ik. boeiend mens he.quote:op maandag 30 januari 2006 00:13 schreef xennia het volgende:
ja, ik heb al haar topics gevolgd en het is een kwestie van tijd voor ze de op verwijdert.
henk ongetwijfeld ook...quote:op maandag 30 januari 2006 00:12 schreef vivi het volgende:
[..]
pfff...ik voel mezelf helemaal niet zielig, en wat jij zegt klopt ook niet. elke man zou die ruimte op een gegeven moment kunnen creeeren, maar de meesten gaan toch op uiteindelijk voor iets met meer inhoud.
deze heb ik altijd gauw doorquote:op maandag 30 januari 2006 00:18 schreef lazz het volgende:
en vooral niet alles van je 'echte' leven vertellen.
als je dan toch in de dsm iv bezig bent, kijk dan eens onder histrionische persoonlijkheidsstoornis en mail de link naar vivivi.quote:op maandag 30 januari 2006 00:19 schreef tafkahs het volgende:
nou vooruit, ik zal wat terug voeren, zoek eens op casanova complex / compulsive behavior / dsm iv
ja, daarom heeft ie op zijn bijna 37e nog nooit een een relatie langer dan een half jaar in stand kunnen houden en dat ook nog zonder vreemdgaan.quote:
ah kom op, hij heeft je vertrouwen reeds keer op keer beschaamd. hoe zat dat ookweer die keer toen jij hem aanviel met een strijkijzerquote:op maandag 30 januari 2006 00:15 schreef vivi het volgende:
[..]
dan ben jij dus wel eerlijk geweest. kijk, iedereen kan nu wel mij de schuld geven, maar dat klopt natuurlijk niet. als je gek bent op iemand en die zegt alles wat je wil horen dan zullen de meesten daar echt wel voor gaan hoor.
jij bent het type vrouw dat zich láát gebruiken en dat ook waarschijnlijk uit zal stralen...quote:op maandag 30 januari 2006 00:15 schreef vivi het volgende:
[..]
dan ben jij dus wel eerlijk geweest. kijk, iedereen kan nu wel mij de schuld geven, maar dat klopt natuurlijk niet. als je gek bent op iemand en die zegt alles wat je wil horen dan zullen de meesten daar echt wel voor gaan hoor.
net zoiets dat als iedereen tegen je zegt dat je geen waxine-lichtjes aan moet steken, omdat dan je huis kan afbranden. jij denkt dat je voorzichtig doet en goed oplet, maar oke, je huis brandt toch af, door een onverwachte windvlaag waardoor een kaarsje omviel.
gaat dan ook iedereen zeggen dat je een stom rund bent en dat je het maar niet gezellig had moeten willen maken?!
dat vond ie leuk hoorquote:op maandag 30 januari 2006 00:21 schreef xennia het volgende:
[..]
ah kom op, hij heeft je vertrouwen reeds keer op keer beschaamd. hoe zat dat ookweer die keer toen jij hem aanviel met een strijkijzer![]()
een ezel stoot zich nog niet eens 2 keer aan dezelfde steen. kun je nagaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |