henk ongetwijfeld ook...quote:op maandag 30 januari 2006 00:12 schreef vivi het volgende:
[..]
pfff...ik voel mezelf helemaal niet zielig, en wat jij zegt klopt ook niet. elke man zou die ruimte op een gegeven moment kunnen creeeren, maar de meesten gaan toch op uiteindelijk voor iets met meer inhoud.
deze heb ik altijd gauw doorquote:op maandag 30 januari 2006 00:18 schreef lazz het volgende:
en vooral niet alles van je 'echte' leven vertellen.
als je dan toch in de dsm iv bezig bent, kijk dan eens onder histrionische persoonlijkheidsstoornis en mail de link naar vivivi.quote:op maandag 30 januari 2006 00:19 schreef tafkahs het volgende:
nou vooruit, ik zal wat terug voeren, zoek eens op casanova complex / compulsive behavior / dsm iv
ja, daarom heeft ie op zijn bijna 37e nog nooit een een relatie langer dan een half jaar in stand kunnen houden en dat ook nog zonder vreemdgaan.quote:
ah kom op, hij heeft je vertrouwen reeds keer op keer beschaamd. hoe zat dat ookweer die keer toen jij hem aanviel met een strijkijzerquote:op maandag 30 januari 2006 00:15 schreef vivi het volgende:
[..]
dan ben jij dus wel eerlijk geweest. kijk, iedereen kan nu wel mij de schuld geven, maar dat klopt natuurlijk niet. als je gek bent op iemand en die zegt alles wat je wil horen dan zullen de meesten daar echt wel voor gaan hoor.
jij bent het type vrouw dat zich láát gebruiken en dat ook waarschijnlijk uit zal stralen...quote:op maandag 30 januari 2006 00:15 schreef vivi het volgende:
[..]
dan ben jij dus wel eerlijk geweest. kijk, iedereen kan nu wel mij de schuld geven, maar dat klopt natuurlijk niet. als je gek bent op iemand en die zegt alles wat je wil horen dan zullen de meesten daar echt wel voor gaan hoor.
net zoiets dat als iedereen tegen je zegt dat je geen waxine-lichtjes aan moet steken, omdat dan je huis kan afbranden. jij denkt dat je voorzichtig doet en goed oplet, maar oke, je huis brandt toch af, door een onverwachte windvlaag waardoor een kaarsje omviel.
gaat dan ook iedereen zeggen dat je een stom rund bent en dat je het maar niet gezellig had moeten willen maken?!
dat vond ie leuk hoorquote:op maandag 30 januari 2006 00:21 schreef xennia het volgende:
[..]
ah kom op, hij heeft je vertrouwen reeds keer op keer beschaamd. hoe zat dat ookweer die keer toen jij hem aanviel met een strijkijzer![]()
een ezel stoot zich nog niet eens 2 keer aan dezelfde steen. kun je nagaan.
we zijn nu toch bezig met een daderprofiel ?quote:op maandag 30 januari 2006 00:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
als je dan toch in de dsm iv bezig bent, kijk dan eens onder histrionische persoonlijkheidsstoornis en mail de link naar vivivi.
tja, ik moet bekennen. terwijl ik dus nooit zo geweest ben. ik was juist altijd de "sterkere"en de trotse in mijn relaties. maar hij leek wel een soort 1-persoonssekte voor mij.quote:op maandag 30 januari 2006 00:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
jij bent het type vrouw dat zich láát gebruiken en dat ook waarschijnlijk uit zal stralen...
ik heb slechts enkele zinnen van je gelezen in het verleden en ik kan me herinneren dat ik tóen al dacht 'oh mên, dat wijf zou nog met een roos in haar kont voor hem klaar gaan liggen als de schaamharen van de andere mokkels nog tussen zijn tanden zitten'
wanneer hij zij 'spring' vroeg jij 'hoe hoog', dat idee...
en dan heb ik sléchts enkele zinnen gelezen hé, dus nog niet eens die waarschijnlijk tig topics waarin je vertelde dat hij deze keer toch echt veranderd is, dat hij die condooms voor iemand anders bewaarde, die telefoonnummers van zijn nichtjes waren, hij naar parfum rook omdat hij langs een parfumerie was gelopen en die zuigzoen veroorzaakt was door een ongelukje met de stofzuiger.
dat roep je ook maandelijks.quote:op maandag 30 januari 2006 00:19 schreef vivi het volgende:
nee, ik hoef hem echt niet meer.
kijken hoe ver ze kunnen gaan, jouw gevoel bepalen en domineren, je keer op keer laten zwichten, de macht, je kunnen maken en breken en breken en makenquote:ik gebruik hem meer als illustratie voor een bepaald type man, waarvan ik er dus niet meer ken, en vraag me af wat hun beweegt
kunnen? is de optie 'willen' wel eens in je zaagsel verschenen?quote:op maandag 30 januari 2006 00:21 schreef vivi het volgende:
[..]
ja, daarom heeft ie op zijn bijna 37e nog nooit een een relatie langer dan een half jaar in stand kunnen houden en dat ook nog zonder vreemdgaan.
daarom.quote:op maandag 30 januari 2006 00:23 schreef tafkahs het volgende:
[..]
we zijn nu toch bezig met een daderprofiel ?
de vrouwen die op zijn pad kwamen hadden kennelijk weinig inhoud en weinig grenzen.quote:op maandag 30 januari 2006 00:21 schreef vivi het volgende:
[..]
ja, daarom heeft ie op zijn bijna 37e nog nooit een een relatie langer dan een half jaar in stand kunnen houden en dat ook nog zonder vreemdgaan.
hij beweert dus continu dat ie dat wil.quote:op maandag 30 januari 2006 00:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
kunnen? is de optie 'willen' wel eens in je zaagsel verschenen?
oh mên, we gaan toch niet weer dat hele oedipus complex gelul krijgen hé?quote:op maandag 30 januari 2006 00:19 schreef tafkahs het volgende:
nou vooruit, ik zal wat terug voeren, zoek eens op casanova complex / compulsive behavior / dsm iv
als hij het zegt, dan klopt het, toch?quote:op maandag 30 januari 2006 00:25 schreef vivi het volgende:
[..]
hij beweert dus continu dat ie dat wil.
en dan bij voorkeur bij de mannen. het oprah-complex.quote:op maandag 30 januari 2006 00:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
oh mên, we gaan toch niet weer dat hele oedipus complex gelul krijgen hé?.
echt weer zo'n idee uitgevonden door vrouwen die de schuldvraag bij een aandoening willen leggen in plaats van hun eigen naiviteit...
hij leek zo integerquote:op maandag 30 januari 2006 00:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
als hij het zegt, dan klopt het, toch?
het theatrale en alle randverschijnselen uit b hadden we toch al een beetje bij viev gelegdquote:
ja, je zou je vingers voor de grap eens moeten meten, dan kun je zien of je een prettige tijd in de baarmoederwand hebt gehadquote:op maandag 30 januari 2006 00:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
oh mên, we gaan toch niet weer dat hele oedipus complex gelul krijgen hé?.
echt weer zo'n idee uitgevonden door vrouwen die de schuldvraag bij een aandoening willen leggen in plaats van hun eigen naiviteit...
bullshit, je bent altijd al zo'n zwak lammetje geweest en je zult het ook blijven; dat dit de eerste keer was, is omdat je gewoon puur geluk hebt gehad met knufkroel mannen...quote:op maandag 30 januari 2006 00:23 schreef vivi het volgende:
tja, ik moet bekennen. terwijl ik dus nooit zo geweest ben. ik was juist altijd de "sterkere"en de trotse in mijn relaties. maar hij leek wel een soort 1-persoonssekte voor mij.
hij kon het zo mooi vertellen allemaal, maar wat research wees uiteindelijk anders uitquote:op maandag 30 januari 2006 00:25 schreef xennia het volgende:
[..]
de vrouwen die op zijn pad kwamen hadden kennelijk weinig inhoud en weinig grenzen.
trouwens zijn relatieverleden heeft ook geen alarmbellen doen rinkelen? oh nee, wacht. jij dacht natuurlijk dat jij hem wel kon veranderen![]()
en jij hebt ooit nog weleens in dat 'kloon'-topic gereageerd.quote:
ja hij vond het leuk dat hij zo veel macht over je had, dat je je zo liet kennen om vervolgens wederom het bed met hem te delen.quote:
ik heb nooit knufkroel mannen gehad, daar val ik niet op, zoals je zal begrijpenquote:op maandag 30 januari 2006 00:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
bullshit, je bent altijd al zo'n zwak lammetje geweest en je zult het ook blijven; dat dit de eerste keer was, is omdat je gewoon puur geluk hebt gehad met knufkroel mannen...
het is nu echter wachten op de volgende man die je zal misbruiken...
'ja joh, ik liep over straat en plotseling stak er een naakt wijf over! ik schrik me dood, struikel over de stoeprand, m'n riem knapt, m'n broek zakt op mn enkels en ik val zo met m'n pik vol in haar kut'quote:op maandag 30 januari 2006 00:28 schreef vivi het volgende:
hij kon het zo mooi vertellen allemaal
quote:(yo man) yo
(open up man) what do you want man?
(my girl just caught me)
you let her catch you?
(i don't know how i let this happen)
with who?
(the girl next door, you know?) man...
(i don't know what to do) say it wasn't you
(alright)
honey came in and she caught me red-handed
creeping with the girl next door
picture this we were both butt-naked
banging on the bathroom floor
how could i forget
that i had given her an extra key
all this time she was standing there
she never took her eyes off me
how you can grant the woman access to your villa
trespasser and a witness while you cling on your pillow
you better watch your back before she turn into a killer
best for you and the situation not to call the beaner
to be a true player you have to know how to play
if she say you're not, convince her say you're gay
never admit to a word when she say makes a claim
and you tell her baby no way
but she caught me on the counter
(it wasn't me)
saw me banging on the sofa
(it wasn't me)
i even had her in the shower
(it wasn't me)
she even caught me on camera
(it wasn't me)
she saw the marks on my shoulder
(it wasn't me)
heard the words that i told her
(it wasn't me)
heard the screams getting louder
(it wasn't me)
she stayed until it was over
lying on the bathroom floor
i had tried to keep her from what she was about to see
why should she believe me when i told her it wasn't me
make sure she knows it's not you and lead her on da right prefix
whenever you should see her make da giggolo flex
as funny as it be by you, it not that complex
seein' is believin' so you better change your specs
you know she not gonna be worrying bout things from the past
hardly recollecting and then she'll go to noontime mass
rik-boy, your answer: go over there but if she pack a gun
you know you better run fast
but she caught me on the counter
(it wasn't me)
saw me banging on the sofa
(it wasn't me)
i even had her in the shower
(it wasn't me)
she even caught me on camera
(it wasn't me)
she saw the marks on my shoulder
(it wasn't me)
heard the words that i told her
(it wasn't me)
heard the screams getting louder
(it wasn't me)
she stayed until it was over
banging on the bathroom floor
how could i forget
gonna tell her that i'm sorry for the pain that i've caused
i've been listenin' to your reasonin'
it makes no sense at all
we should tell her that i'm sorry for the pain that i've caused
you may think that you're a player
but you're completely lost
thats why i sing
lying on the bathroom floor
how could i forget
doe niet zo moeilijk, hij wilde gewoon neuken, klaar.quote:op maandag 30 januari 2006 00:29 schreef nadine26 het volgende:
het is geen syndroom, het is een complex. minderwaardigheidscomplex. aan zichzelf willen bewijzen hoe fantastisch hij is, het tóch niet kunnen geloven, diep in zijn hart een zielige en vertwijfelde en eenzame figuur zijn, kansloos, weet ie zelf ook wel - hij heeft uiteindelijk niemand iets te bieden, zelfs zichzelf niet. tragisch.
door meisjes te scoren krijgt hij een kortstondige kick, een roes die hem door een paar uur heensleept. hij weet hoe het werkt: mooie verhaaltjes ophangen, beloftes doen, want ja... de meisjes hebben alléén belangstelling als het 'serieus' is. hij doet serieus. hij speelt serieus. hij wil misschien ook best eens (op zijn 36e) serieus zijn, maar hij heeft vroeger altijd van zijn papa gehoord dat ie een sukkel is, een stakker, een slappe zak, en hij gelooft het, hij is het al die jaren blijven geloven. zesendertig...
liegen is voor de wanhopigen. met de moed der wanhoop flauwekul verkopen, alsof hij zelf niet weet dat er een dag komt...
maar ja, het zijn allemaal mooie theorietjes, uiteindelijk is hij gewoon slap. een slap iemand. geen mening, geen passie, geen karakter, niks. hij is dus uiteindelijk zijn eigen schrikbeeld geworden; hij is veranderd in zijn eigen complex: een totale niks.
nooit meer intrappen.![]()
ja, je zou eigenlijk niet zo met die kinderwens moeten pronken, dat maakt de strijd een stuk geloofwaardigerquote:op maandag 30 januari 2006 00:30 schreef vivi het volgende:
oh en de volgende moet flink boeten dat is evident
ben jij toevallig een vette zwarte zeug uit amerika die slaapverwekkende boekjes schrijft?quote:op maandag 30 januari 2006 00:29 schreef nadine26 het volgende:
het is geen syndroom, het is een complex. minderwaardigheidscomplex. aan zichzelf willen bewijzen hoe fantastisch hij is, het tóch niet kunnen geloven, diep in zijn hart een zielige en vertwijfelde en eenzame figuur zijn, kansloos, weet ie zelf ook wel - hij heeft uiteindelijk niemand iets te bieden, zelfs zichzelf niet. tragisch.
nee, het is niet voor niets dat haar topics werden gedegradeerd naar onz. je kon praten als brugman maar vivi deed er niets mee en bleef volharden in haar domheidquote:op maandag 30 januari 2006 00:27 schreef solidasrock het volgende:
de meesten kennen vivi al vrij goed door haar grote hoeveelheid topicjes waarin ze 1 en ander uit de doeken doet van haar priveleven, wat denken jullie? zal ze ooit wijs worden of blijft ze dit "heftig" leventje leiden?
bij wijze van hoge uitzondering.quote:op maandag 30 januari 2006 00:30 schreef milagro het volgende:
ook lekkere wijven, bloedmooie belezen, bourgondische types worden in de zeik genomen...
ik beschreef slechts hoe vivi zichzelf ziet, ik ken haar verder nietquote:op maandag 30 januari 2006 00:33 schreef johnny_footballhero het volgende:
[..]
bij wijze van hoge uitzondering.
het zijn toch vooral vivi's.
en het jammere is dat veel mensen dit soort semi-professionele theorieën nog geloven ook.quote:op maandag 30 januari 2006 00:29 schreef nadine26 het volgende:
door meisjes te scoren krijgt hij een kortstondige kick, een roes die hem door een paar uur heensleept. hij weet hoe het werkt: mooie verhaaltjes ophangen, beloftes doen, want ja... de meisjes hebben alléén belangstelling als het 'serieus' is. hij doet serieus. hij speelt serieus. hij wil misschien ook best eens (op zijn 36e) serieus zijn, maar hij heeft vroeger altijd van zijn papa gehoord dat ie een sukkel is, een stakker, een slappe zak, en hij gelooft het, hij is het al die jaren blijven geloven. zesendertig...
liegen is voor de wanhopigen. met de moed der wanhoop flauwekul verkopen, alsof hij zelf niet weet dat er een dag komt...
maar ja, het zijn allemaal mooie theorietjes, uiteindelijk is hij gewoon slap. een slap iemand. geen mening, geen passie, geen karakter, niks. hij is dus uiteindelijk zijn eigen schrikbeeld geworden; hij is veranderd in zijn eigen complex: een totale niks.
nooit meer intrappen.![]()
ik had er best mee kunnen dealen hoor, als ie eerlijk was geweest.quote:op maandag 30 januari 2006 00:30 schreef milagro het volgende:
waarom wil je hem snappen, vivi?
omdat je er ergens niet aan wil, dat hij echt niets om je gegeven heeft?
hij kan gewoon niet zo slecht zijn? er moet meer spelen, meer achter zitten?
hij deugt niet, zomaar, zonder reden, omdat hij zo is, omdat het kan, omdat hij het wil.
en jij moet eens leren je verlies te nemen, denk ik zo.
ook lekkere wijven, bloedmooie belezen, bourgondische types worden in de zeik genomen, schatteke, niet alleen grijze saaie muisjes.
grijs muisje met dikke tieten dan he.quote:op maandag 30 januari 2006 00:34 schreef milagro het volgende:
[..]
ik beschreef slechts hoe vivi zichzelf ziet, ik ken haar verder niet
je hebt nog steeds geen globale indruk?quote:op maandag 30 januari 2006 00:34 schreef milagro het volgende:
[..]
ik beschreef slechts hoe vivi zichzelf ziet, ik ken haar verder niet
het zijn de vivivi's en de nadine26's van deze wereld die dit soort dingen aantrekken.quote:op maandag 30 januari 2006 00:35 schreef lazz het volgende:
[..]
en het jammere is dat veel mensen dit soort semi-professionele theorieën nog geloven ook.![]()
jij denkt het allemaal wel te snappen èh? niet dus.
kaliber wolkje.quote:op maandag 30 januari 2006 00:35 schreef lazz het volgende:
[..]
en het jammere is dat veel mensen dit soort semi-professionele theorieën nog geloven ook.![]()
jij denkt het allemaal wel te snappen èh? niet dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |