Jij maak geintjes zeker? Ik kan wel 10 redenen bedenken waarom hij niet zou willen en eigenlijk geen 1 wel.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:51 schreef Erwtensoep het volgende:
En wie weet is hij het beu om als de assistent gezien te worden van Rijkaard, terwijl ik het idee heb dat hij een grotere inbreng heeft.
Dat denk ik ook, hoor. De echte trainer van Barcelona is Ten Cate. Rijkaard zit er meer omdat het een grote naam is, want een goede trainer is het niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:52 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Een grotere inbreng in het team van Barca dan Rijkaard? Wtf?
Ik heb daar ook iets over gelezen. Dat Ronaldinho veel aan Ten Cate heeft gehad, vooral mentaal gezien. Maar dan is het nog steeds onduidelijk voor me waarom Ten Cate belangrijker voor Barca is dan Rijkaard.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:57 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Yep, dat durf ik te stellen. Er zijn ook een aantal spelers die dat min of meer hebben aangegeven, waaronder Ronaldinho.
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kijk dat is een winnaars mentaliteitGo Blind
![]()
Niets over Rijkaard gezegd? Die man wordt op handen gedragen in Barcelona, waar heb je het over? Als jullie zeggen dat Ten Cate belangrijker is voor Barca dan Rijkaard then so be it, maar ik ben nog steeds niet overtuigd.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij regelt onder andere de trainingen en het zou me niks verbazen als hij ook de tactieken voor het grootste deel regelt. Maar het zegt toch ook genoeg dat de spelers allemaal Henk de hemel in prijzen, terwijl er weinig over Rijkaard gezegd wordt.
Dat Utrecht wint van ajax natuurlijk ! Ajax thuis nog welquote:Op zondag 29 januari 2006 21:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat ajax met grote cijfers verliest?
helaas is dat niet zo bijzonder de afgelopen jaren
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat Utrecht wint van ajax natuurlijk ! Ajax thuis nog wel
Ajax thuis niet zoveelquote:Op zondag 29 januari 2006 22:21 schreef Fok_you het volgende:
[..]gelukkig heeft utrecht nog nooit van ajax gewonnen de laatste jaren
Blind maakt er een potje van.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja nog een trainer ontslaan, dat lost alles op. Ajax wordt nog kampioen als ze DB ontslaan![]()
![]()
Er zijn genoeg andere mooie TVP'squote:Op zondag 29 januari 2006 22:26 schreef Roeni3 het volgende:
Waarschijnlijk wil M0NTANA zijn tvp terug trouwens, Messenga.
Ik wil toch in ieder geval 5e wordenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja nog een trainer ontslaan, dat lost alles op. Ajax wordt nog kampioen als ze DB ontslaan![]()
![]()
wat wil je met zulke mietjes in het veldquote:
Kijk nou, zelfs de play-offs zijn in gevaar. Dat is wel heel erg eigenlijk.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik wil toch in ieder geval 5e worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |