De hamburgers smaakten ook goed.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:44 schreef PLAE@ het volgende:
ok ok ik zocht een positief punt om wat over te schrijven![]()
Aissati mag niet weg, babel kan jullie gestolen worden. Das een heel verschilquote:Op zondag 29 januari 2006 18:42 schreef twi het volgende:
[..]
Zou jij 6 miljoen pakken voor Aisatti? Denk 't niet. Datzelfde geld dus voor Babel.
Babel heeft meer potentie tot doorgroeien.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:45 schreef leolinedance het volgende:
Huntelaar is gewoon de betere
zodat er meer kaarten voor thuissupporters verkocht kunnen worden als er maar weinig uitsupporters meereizen. Voor 12.50 heb je een plek in dat vieze uitvak met een net voor je snufferd.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:45 schreef JaWi het volgende:
Waarom is eigenlijk dat schot in het uitvak gemaakt?
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:47 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
zodat er meer kaarten voor thuissupporters verkocht kunnen worden als er maar weinig uitsupporters meereizen. Voor 12.50 heb je een plek in dat vieze uitvak met een net voor je snufferd.
3-3-4? Dat meen je niet?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heitinga is geschorst.![]()
Ik zat zelf te denken aan:
Babel - Huntelaar - Rosenberg - Charisteas
Sneijder - Galasek
Maduro
Emanuelson - Vermaelen - Grygera
Stekelenburg
Waarom zou Babel ons gestolen kunnen worden? Ik ben liever twee van de drie andere spitsen kwijt zodat Babel 2e spits is. Maar voor nu geef ik de voorkeur aan een 3 centrumspitsen-systeem die elkaar goed kunnen vinden. Volgens mij zou dat best nog wel eens goed kunnen komen, als ik sommige momenten van vandaag zag (bijvoorbeeld bij de goal).quote:Op zondag 29 januari 2006 18:46 schreef leolinedance het volgende:
Aissati mag niet weg, babel kan jullie gestolen worden. Das een heel verschil
Niet schelden mannetje...is nergens voor nodig. Iedereen geeft inderdaad Blind dus schuld, en ik denk zelf ook dat Blind de belangrijkste factor is. Maar de persoon die ik gequote had vond het nodig om de scheids er weer even bij te betrekken.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hej kneus, als je ff die tering PSV kleuter bril van je kop ramt dan lees je dat elke Ajacied hier het team/Blind de schuld geeft. En nu opdonderen naar je eigen topic
En plz Blind ga weg
(geen donder op/rot op, daar is Blind imo te heilig voor)
En we staan nog in het linkerrijtje!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het zonnetje scheen ook wel lekker voor de wedstrijd.
Ik vond Ajax zeker niet de mindere vandaag. Maar dat kunnen anti-supporters zoals jij natuurlijk nooit geloven wanneer iemand verliest. Maar juist jij als PSV'er moet het toch inmiddels goed doorhebben dat de beter spelende ploeg niet altijd wint?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:49 schreef leolinedance het volgende:
En zoals jij vast ook wel weet is dat gewoon best zielig, als je toch sowiezo al de mindere bent en had verloren.
Dat klopt. Maar altijd zeggen dat je beter bent maar toch verliest gaat er bij mij ook niet inquote:Op zondag 29 januari 2006 18:52 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vond Ajax zeker niet de mindere vandaag. Maar dat kunnen anti-supporters zoals jij natuurlijk nooit geloven wanneer iemand verliest. Maar juist jij als PSV'er moet het toch inmiddels goed doorhebben dat de beter spelende ploeg niet altijd wint?
DK de 2e?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar altijd zeggen dat je beter bent maar toch verliest gaat er bij mij ook niet in
Wie zegt dat altijd dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:56 schreef leolinedance het volgende:
Dat klopt. Maar altijd zeggen dat je beter bent maar toch verliest gaat er bij mij ook niet in
O jawel!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:51 schreef JaWi het volgende:
[..]
En we staan nog in het linkerrijtje!
Kan niet beter.
Op de eerste 2 minuten en laatste 10 minuten na waren wij gewoon veruit de betere en heeft Utrecht nauwelijks kansen gehad. Maarja wat heb je eraan...quote:Op zondag 29 januari 2006 18:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bedankt, doei.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:01 schreef Fok_you het volgende:
12miljoen voor babel
Ik vind hem die 6 niet eens waard
kaasham loopt ook weer goed met 0 uit 3...
maar verdraaid ik wou serieus iets zeggen waar jullie niet op hoefde te reageren met 'fuck op' of zo iets en nou weet ik het niet meer door de lol om die 12 miljoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |