Als Martin van Geel zich aan zijn woord houdt,quote:Op zondag 29 januari 2006 18:07 schreef Nashje het volgende:
Gaan ze nog versterking halen voor 1 februari eigenlijk?
Ik hoop een nieuwe coachquote:Op zondag 29 januari 2006 18:07 schreef Nashje het volgende:
Gaan ze nog versterking halen voor 1 februari eigenlijk?
De wannabe Liverpool uitspraak had ik al eens gedaan jaquote:Op zondag 29 januari 2006 18:07 schreef TIM-846 het volgende:
zo.. ik denk dat we na deze diepe dalen aan het einde van het seizoen toch mooi weglopen met de CL!
Kloptquote:Op zondag 29 januari 2006 18:11 schreef keijz het volgende:
Juanfran en Heitinga doen niet mee tegen Feyenoord toch?
Volgens mij zijn ze allebei geschorst, ja.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:11 schreef keijz het volgende:
Juanfran en Heitinga doen niet mee tegen Feyenoord toch?
quote:
quote:Heitinga en Juanfran zullen de klassieker tegen Feyenoord volgende week aan zich voorbij zien gaan. De verdedigers liepen tegen FC Utrecht in de eerste helft tegen een gele kaart op. Die leveren een automatische schorsing van een duel op, volgende week zondag tegen Feyenoord. De schorsing telt niet voor de beker. Blind zal dus op zoek moeten naar een nieuwe rechtsback nu ook Trabelsi er nog niet is. Mogelijk krijgt nu Boakye de kans. Op links lijkt Emanuelson de meest waarschijnlijke vervanger.
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:07 schreef TIM-846 het volgende:
zo.. ik denk dat we na deze diepe dalen aan het einde van het seizoen toch mooi weglopen met de CL!
quote:"Donderdag Heerenveen voor de beker en zondag Feyenoord", verzuchtte Blind. "Hoe we dat gaan doen? Gewoon spelen. Maar makkelijk zal het niet worden. Of ik nog wel trainer van Ajax wil blijven. Ja hoor, ik stap zelf niet op. Ik ga er natuurlijk niet over wat het bestuur doet."
Gern geschehen.quote:
Is geen tekst maar een tekeningquote:Op zondag 29 januari 2006 18:06 schreef BoNi het volgende:
Wat stond er op dat rood-zwarte doek op de derde foto?
Was (en is nog steeds) niet te lezen namelijk........
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:18 schreef Suijk het volgende:
Godver de godver.
Huntelaar speelde anders ook goed hoor. Jammer dat die 2 door de rest zo weinig gevonden werdenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:56 schreef Silenus het volgende:
Drama weer vandaag. Ik wil er niks meer over zeggen, op Charisteas na iedereen een onvoldoende. BLIND OPROTTEN!!
Ben je toch nog binnengekomen?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:19 schreef JaWi het volgende:
Godverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodver.
Iedereen behalve de twee centrale verdedigers en Lindenbergh krijgt van mij een voldoende.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:56 schreef Silenus het volgende:
Drama weer vandaag. Ik wil er niks meer over zeggen, op Charisteas na iedereen een onvoldoende. BLIND OPROTTEN!!
Doe je dat in een adem?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:19 schreef JaWi het volgende:
Godverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodver.
Volgens mij heb je er niet veel aan als je niet bij de 1e 6 ofzo zitquote:Op zondag 29 januari 2006 18:17 schreef manny het volgende:
pffff... wat een k-zooi. Eigenlijk speelde ze de 2e helft niet eens echt slecht. Maar jah... nooit gedacht dat die achtelijke play-off nog onze redding kan worden
ja hoor....stug vol blijven houden dat bijna iedereen goed speeltquote:Op zondag 29 januari 2006 18:22 schreef twi het volgende:
[..]
Iedereen behalve de twee centrale verdedigers en Lindenbergh krijgt van mij een voldoende.
Ajax speelde vandaag drie keer zo goed als PSV. Maar jullie wonnen en wij verloren.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ja hoor....stug vol blijven houden dat bijna iedereen goed speelt![]()
Ja ajax is echt goed dit seizoen! Gaat lekker.. Blind ga door! Woehoe!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ajax speelde vandaag drie keer zo goed als PSV. Maar jullie wonnen en wij verloren.
Mooi.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:25 schreef devv05 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu doen ze het wel... Was ook nog iets op Zuid geloof ik, maar dat heb ik niet kunnen zien omdat ik onder het doek stond. Zie nu ook pas voor het eerst wat erop stond.
Tot de 1-3 was de sfeer prima. Jammer dat het na de 1-1 zo gauw 1-2 werd, want het ging goed los na die goal.. Hoopte nog even op een Twente scenario, maar dat viel nogal tegen....quote:Op zondag 29 januari 2006 18:26 schreef twi het volgende:
[..]
Mooi.
Het publiek stond er vandaag ook buitengewoon goed achter voor m'n gevoel.
Waarom vergelijk je altijd met PSV. Pak eens een andere ploeg, AZ ofzo.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ajax speelde vandaag drie keer zo goed als PSV. Maar jullie wonnen en wij verloren.
Het is ook gewoon onmogelijk om na twee van zulke tegengoals (1-3 en 1-4) er nog sfeer in te houden. Man, man, wat een achterlijke kutbeslissingen...quote:Op zondag 29 januari 2006 18:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Tot de 1-3 was de sfeer prima. Jammer dat het na de 1-1 zo gauw 1-2 werd, want het ging goed los na die goal.. Hoopte nog even op een Twente scenario, maar dat viel nogal tegen....
Jij kent PSV goed, en AZ niet. Dan lijkt me het voorbeeld voor de hand liggen.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:28 schreef leolinedance het volgende:
Waarom vergelijk je altijd met PSV. Pak eens een andere ploeg, AZ ofzo.
En trouwens liegen mag niet van je mama he![]()
goed antwoordquote:Op zondag 29 januari 2006 18:26 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja ajax is echt goed dit seizoen! Gaat lekker.. Blind ga door! Woehoe!
Hij ging gewoon in op de vraag van een journalist volgens mij...quote:Op zondag 29 januari 2006 18:28 schreef JaWi het volgende:
Blind begint over zijn eigen ontslag, die ziet de bui ook al hangen..
Pleur nou maar weer ff op ofzo. Je hebt echt nog 0,0 zinnigs toegevoegd en dat Ajax kut speelde en verloren heeft weten we zelf ook wel.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
goed antwoord![]()
Ja gaat super! Dat psv 1e staat is eigenlijk maar geluk, ajax had het verdiend om 1e te staan!!
JODUH!![]()
80% van de personferentie ging er over geloof ikquote:Op zondag 29 januari 2006 18:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij ging gewoon in op de vraag van een journalist volgens mij...
Mên, doe je nu op de scheids? Er is ook wel altijd iets om het verlies op af te schuiven hequote:Op zondag 29 januari 2006 18:28 schreef twi het volgende:
[..]
Het is ook gewoon onmogelijk om na twee van zulke tegengoals (1-3 en 1-4) er nog sfeer in te houden. Man, man, wat een achterlijke kutbeslissingen...
Ik schuif het nergens op af, we hadden ook zonder die twee beslissingen wel verloren met 1-2. Maar gelukkig trek jij uitspraken nooit uit z'n verband.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:30 schreef leolinedance het volgende:
Mên, doe je nu op de scheids? Er is ook wel altijd iets om het verlies op af te schuiven he![]()
Niet zo gek. Ik neem komende week met niets minder genoegen dan 2x winst, en aangezien ik die kans ontzettend klein acht mag wmb DB vervangen worden. Geen idee of het onder een andere coach meteen beter zou gaan, maar het is wel duidelijk dat het zo niet langer kan.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
80% van de personferentie ging er over geloof ik.
Arbitrage wat kut en heeft zeker aan de einduitslag meegeholpen, maar anders hadden we evengoed verloren met 1-2 of 1-3, uiteindelijk lag het dus toch aan Ajax zelf. Al is het altijd lekker om je ff af te reageren.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mên, doe je nu op de scheids? Er is ook wel altijd iets om het verlies op af te schuiven he![]()
Jawel, ik heb gevraagd hoe ze het financieel gaan regelen bij ajax nu alle spelers dalen in waarde. Die zijn dalijk geen reet meer waard, en ze spelen kut. En een aantal spelers van ajax gaat de club verlaten na en tijdens dit seizoen. Of heeft ajax zoveel poen dat ze spelers kunnen blijven kopen?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pleur nou maar weer ff op ofzo. Je hebt echt nog 0,0 zinnigs toegevoegd en dat Ajax kut speelde en verloren heeft weten we zelf ook wel.
Ach er schijnt al 6 miljoen geboden te zijn op Babel, een van onze wissels. Financieel hoef je je echt geen zorgen over ons te maken, doe dat maar bij je eigen clubje. Bovendien spelen we nog gewoon CL, niks aan de hand.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jawel, ik heb gevraagd hoe ze het financieel gaan regelen bij ajax nu alle spelers dalen in waarde. Die zijn dalijk geen reet meer waard, en ze spelen kut. En een aantal spelers van ajax gaat de club verlaten na en tijdens dit seizoen. Of heeft ajax zoveel poen dat ze spelers kunnen blijven kopen?
Maar dat wist niemand...
Ja dat dacht ik ook. En ik vroeg hoe men dat ging regelen nu....quote:Op zondag 29 januari 2006 18:33 schreef addictivebeat het volgende:
lijkt wel alsof ajax langzaam aan het doodgaan is...![]()
Bullshit, ken je geschiedenis.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:33 schreef addictivebeat het volgende:
ik vind het meer lijken alszof ze opeens gehandicapt zijn geworden ofzoquote:Op zondag 29 januari 2006 18:33 schreef addictivebeat het volgende:
Tsja, er is al een bod op Babel van 6 miljoen, ondanks dat 'ie als een natte krant speelt. Spelers van Ajax zijn altijd interessant, ook al presteren ze niet optimaal (om het maar zacht uit te drukken).quote:Op zondag 29 januari 2006 18:33 schreef leolinedance het volgende:
Jawel, ik heb gevraagd hoe ze het financieel gaan regelen bij ajax nu alle spelers dalen in waarde. Die zijn dalijk geen reet meer waard, en ze spelen kut.
Ik maak me geen zorgen, ik toon interessequote:Op zondag 29 januari 2006 18:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ach er schijnt al 6 miljoen geboden te zijn op Babel, een van onze wissels. Financieel hoef je je echt geen zorgen over ons te maken, doe dat maar bij je eigen clubje. Bovendien spelen we nog gewoon CL, niks aan de hand.
Drie. Rosales op de bank houden en Heitinga, Grygera en Vermaelen vastbinden op de rand 16.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgende week dan maar met 4 spitsen?
Ajax heeft het bod afgewezen, wil naar verluidt 12 miljoen hebben. Dus ik hoop dat het een mooi bedrag er tussenin wordt.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen, ik toon interesse
6 miljoen voor Babel zou totaal niet gek zijnIk zou zeggen strik erom en weg ermee!
Heitinga is geschorst.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:36 schreef twi het volgende:
[..]
Drie. Rosales op de bank houden en Heitinga, Grygera en Vermaelen vastbinden op de rand 16.
Dat denk ik ook. Heb het vermoeden dat het slechte spel voor meer dan 50% is af te schuiven op Blind. Dankzij hem dalen de spelers nu wel in waarde hoor. Want als een spits scoort is ie geld waard, anders niet. Dus als er na dit seizoen een spits (of spitsen) verkocht worden, wat wel te verwachten is, is het maar de vraag hoeveel ze nog opleveren...quote:Op zondag 29 januari 2006 18:35 schreef HeatWave het volgende:
Hoe slecht het ook gaat, de hele wereld wil de spelers hebben blijkbaar. Ze zijn individueel ook veel beter dan dat er nu uitkomt. Het team draait gewoon niet en niemand is in vorm. Maar veel spelers zouden in een goed lopend team prima tot uitstekend meekunnen.
Heitinga is geschorst.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:36 schreef twi het volgende:
[..]
Drie. Rosales op de bank houden en Heitinga, Grygera en Vermaelen vastbinden op de rand 16.
Denk je niet dat dat een beetje teveel van het goede is? 6 miljoen voor een wisselspeler die het nog totaal niet gemaakt heeft lijkt me al erg veelquote:Op zondag 29 januari 2006 18:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ajax heeft het bod afgewezen, wil naar verluidt 12 miljoen hebben. Dus ik hoop dat het een mooi bedrag er tussenin wordt.
Rosales en Charisteas hebben er resp. 8 en 7 in liggen en er zijn nog zon, wat, 13 wedstrijden te gaan? Mochten ze dat opkrikken naar boven de 10 dan blijven ze hun waarde gewoon behouden. Charisteas heeft nog nooit meer dan 9 goals in een seizoen gescoord.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Heb het vermoeden dat het slechte spel voor meer dan 50% is af te schuiven op Blind. Dankzij hem dalen de spelers nu wel in waarde hoor. Want als een spits scoort is ie geld waard, anders niet. Dus als er na dit seizoen een spits (of spitsen) verkocht worden, wat wel te verwachten is, is het maar de vraag hoeveel ze nog opleveren...
Vandaar dat ie hier ook niet de wereldspits is die men in hem verwacht hadquote:Op zondag 29 januari 2006 18:41 schreef twi het volgende:
[..]
Rosales en Charisteas hebben er resp. 8 en 7 in liggen en er zijn nog zon, wat, 13 wedstrijden te gaan? Mochten ze dat opkrikken naar boven de 10 dan blijven ze hun waarde gewoon behouden. Charisteas heeft nog nooit meer dan 9 goals in een seizoen gescoord.
Als een club 6 miljoen biedt ga je toch niet meteen happen. Ik vind het goed dat ze nu eens het onderste uit de kan proberen te halen. Zo nodig hoeven we hem nu ook weer niet kwijt.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Denk je niet dat dat een beetje teveel van het goede is? 6 miljoen voor een wisselspeler die het nog totaal niet gemaakt heeft lijkt me al erg veel![]()
Zou jij 6 miljoen pakken voor Aisatti? Denk 't niet. Datzelfde geld dus voor Babel.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Denk je niet dat dat een beetje teveel van het goede is? 6 miljoen voor een wisselspeler die het nog totaal niet gemaakt heeft lijkt me al erg veel![]()
Hij loopt 1 op 2. Gewoon een goed gemiddelde.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vandaar dat ie hier ook niet de wereldspits is die men in hem verwacht had
Ja maar in het midden is 9 miljoen...voor dat geld heb je ook Huntelaar. Als je mocht kiezen zou jij het toch ook wel weten he....quote:Op zondag 29 januari 2006 18:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als een club 6 miljoen biedt ga je toch niet meteen happen. Ik vind het goed dat ze nu eens het onderste uit de kan proberen te halen. Zo nodig hoeven we hem nu ook weer niet kwijt.
Hej kneus, als je ff die tering PSV kleuter bril van je kop ramt dan lees je dat elke Ajacied hier het team/Blind de schuld geeft. En nu opdonderen naar je eigen topicquote:Op zondag 29 januari 2006 18:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De hamburgers smaakten ook goed.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:44 schreef PLAE@ het volgende:
ok ok ik zocht een positief punt om wat over te schrijven![]()
Aissati mag niet weg, babel kan jullie gestolen worden. Das een heel verschilquote:Op zondag 29 januari 2006 18:42 schreef twi het volgende:
[..]
Zou jij 6 miljoen pakken voor Aisatti? Denk 't niet. Datzelfde geld dus voor Babel.
Babel heeft meer potentie tot doorgroeien.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:45 schreef leolinedance het volgende:
Huntelaar is gewoon de betere
zodat er meer kaarten voor thuissupporters verkocht kunnen worden als er maar weinig uitsupporters meereizen. Voor 12.50 heb je een plek in dat vieze uitvak met een net voor je snufferd.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:45 schreef JaWi het volgende:
Waarom is eigenlijk dat schot in het uitvak gemaakt?
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:47 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
zodat er meer kaarten voor thuissupporters verkocht kunnen worden als er maar weinig uitsupporters meereizen. Voor 12.50 heb je een plek in dat vieze uitvak met een net voor je snufferd.
3-3-4? Dat meen je niet?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heitinga is geschorst.![]()
Ik zat zelf te denken aan:
Babel - Huntelaar - Rosenberg - Charisteas
Sneijder - Galasek
Maduro
Emanuelson - Vermaelen - Grygera
Stekelenburg
Waarom zou Babel ons gestolen kunnen worden? Ik ben liever twee van de drie andere spitsen kwijt zodat Babel 2e spits is. Maar voor nu geef ik de voorkeur aan een 3 centrumspitsen-systeem die elkaar goed kunnen vinden. Volgens mij zou dat best nog wel eens goed kunnen komen, als ik sommige momenten van vandaag zag (bijvoorbeeld bij de goal).quote:Op zondag 29 januari 2006 18:46 schreef leolinedance het volgende:
Aissati mag niet weg, babel kan jullie gestolen worden. Das een heel verschil
Niet schelden mannetje...is nergens voor nodig. Iedereen geeft inderdaad Blind dus schuld, en ik denk zelf ook dat Blind de belangrijkste factor is. Maar de persoon die ik gequote had vond het nodig om de scheids er weer even bij te betrekken.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hej kneus, als je ff die tering PSV kleuter bril van je kop ramt dan lees je dat elke Ajacied hier het team/Blind de schuld geeft. En nu opdonderen naar je eigen topic
En plz Blind ga weg
(geen donder op/rot op, daar is Blind imo te heilig voor)
En we staan nog in het linkerrijtje!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het zonnetje scheen ook wel lekker voor de wedstrijd.
Ik vond Ajax zeker niet de mindere vandaag. Maar dat kunnen anti-supporters zoals jij natuurlijk nooit geloven wanneer iemand verliest. Maar juist jij als PSV'er moet het toch inmiddels goed doorhebben dat de beter spelende ploeg niet altijd wint?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:49 schreef leolinedance het volgende:
En zoals jij vast ook wel weet is dat gewoon best zielig, als je toch sowiezo al de mindere bent en had verloren.
Dat klopt. Maar altijd zeggen dat je beter bent maar toch verliest gaat er bij mij ook niet inquote:Op zondag 29 januari 2006 18:52 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vond Ajax zeker niet de mindere vandaag. Maar dat kunnen anti-supporters zoals jij natuurlijk nooit geloven wanneer iemand verliest. Maar juist jij als PSV'er moet het toch inmiddels goed doorhebben dat de beter spelende ploeg niet altijd wint?
DK de 2e?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar altijd zeggen dat je beter bent maar toch verliest gaat er bij mij ook niet in
Wie zegt dat altijd dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:56 schreef leolinedance het volgende:
Dat klopt. Maar altijd zeggen dat je beter bent maar toch verliest gaat er bij mij ook niet in
O jawel!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:51 schreef JaWi het volgende:
[..]
En we staan nog in het linkerrijtje!
Kan niet beter.
Op de eerste 2 minuten en laatste 10 minuten na waren wij gewoon veruit de betere en heeft Utrecht nauwelijks kansen gehad. Maarja wat heb je eraan...quote:Op zondag 29 januari 2006 18:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bedankt, doei.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:01 schreef Fok_you het volgende:
12miljoen voor babel
Ik vind hem die 6 niet eens waard
kaasham loopt ook weer goed met 0 uit 3...
maar verdraaid ik wou serieus iets zeggen waar jullie niet op hoefde te reageren met 'fuck op' of zo iets en nou weet ik het niet meer door de lol om die 12 miljoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |