quote:Op zondag 29 januari 2006 18:35 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, er is al een bod op Babel van 6 miljoen, ondanks dat 'ie als een natte krant speelt.
Zesje. Leuk hakje, veel inzet, maar heeft zelf geen goed schot op goal kunnen lossen vanaf de neppe 10 positie.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:04 schreef SCH het volgende:
Hoe was Klaas Jan?
Of 0-0-10, Stekelenburg zorgt dan voor de aanvoer (net als vandaag eigenlijk)quote:Op zondag 29 januari 2006 20:03 schreef twi het volgende:
Of 0-5-5. Als de verdedigers toch niet verdedigen kun je ze net zo goed op het middenveld zetten.
Ach ja, je hebt altijd gekken bij elke clubquote:Op zondag 29 januari 2006 20:07 schreef devv05 het volgende:
Heb het vorige topic gemist, maar was de (poging tot) brandstichting in het supportershome al gemeld?
Het zou een erg simpele conclusie zijn om naar aanleiding van de wedstrijd van vandaag utrecht te verdenken, maar welke supporter(sgroep) doet zoiets nu?
Als dat waar is hebben ze in Heerenveen een klap van de molen gehadquote:Op zondag 29 januari 2006 20:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
In cafe de sport weten ze wie 6 miljoen op babel heeft geboden. Weet iemand dat hier ook al? Ik vermoed Heerenveen.
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
In cafe de sport weten ze wie 6 miljoen op babel heeft geboden. Weet iemand dat hier ook al? Ik vermoed Heerenveen.
Die gaan Huntelaar echt niet voor 9 miljoen verkopen en Babel daarvoor terughalen. Zo achterlijk zijn ze nu ook weer niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Bekijk het eens aan de positieve kant: slechter kan niet, dus het kan alleen maar beter !
ajax !!!![]()
Denk het ook !quote:Op zondag 29 januari 2006 20:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat het Roma is geweest. Ze wilden Babel zeker als vervanger van Cassano.
quote:Foeke Booy: 'Niet gesproken met Ajax'
De geruchten gingen dat FC Utrecht-trainer Foeke Booy kandidaat zou zijn om eventueel bij een vertrek van Danny Blind oefenmeester te worden in Amsterdam.
Echter, de trainer ontkent tegenover Highlow Communications. 'Ik hoor heel veel dingen, want Club Brugge is geweest. PSV zou langs geweest zijn en Ajax. Nou, niets van dat alles is waar', aldus Booy.
quote:De Jong zat om de tafel met PSV
Voordat hij zijn jawoord gaf aan Hamburger SV, sprak Nigel de Jong ook nog met de technische leiding van PSV. Dat meldt het Algemeen Dagblad zaterdag. Het gesprek tussen De Jong en trainer annex technisch directeur Guus Hiddink vond woensdag plaats in de buurt van Schiphol. PSV zag in de Amsterdammer, die zijn aflopende contract bij Ajax niet zou gaan verlengen, een aanwinst voor het middenveld.
Dat De Jong alsnog een gesprek met PSV aanging is zeer opvallend. Tijdens zijn periode bij Ajax liet de 21-jarige rechtshalf immer weten dat een overstap naar Eindhoven voor hem geen optie was. Ook aan het slot van het seizoen 2004-2005 was De Jong al bij PSV in beeld.
In de wedstrijd ookquote:Op zondag 29 januari 2006 20:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jezus, wat was die Juanfran slecht zeg (in de samenvatting dan).
Hij is iig een echte jood, als het op de centen aankomtquote:Op zondag 29 januari 2006 20:31 schreef addictivebeat het volgende:
zo zo, de jong, ik dacht hij is een echt ajacied![]()
Word nu eens realistisch.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:30 schreef Nashje het volgende:
leolinedance kanker nou is verdomme op met al je gezeik.
inderdaadquote:Op zondag 29 januari 2006 20:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Ruud Gullit moet de nieuwe trainer worden
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat lul jij nou weer? Iedereen is realistisch maar jij bent hier constant aan het trollen. Als je nu eens iets nuttigs toevoegt in plaats van al je kut getroll.quote:
11 nieuwe spelersquote:Op zondag 29 januari 2006 20:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Jonge ga nu maar snel naar bedje ofzo. Chagerijnquote:Op zondag 29 januari 2006 20:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer? Iedereen is realistisch maar jij bent hier constant aan het trollen. Als je nu eens iets nuttigs toevoegt in plaats van al je kut getroll.
Is ook maar een geintje hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 20:36 schreef rubbereend het volgende:
leolinedance zou je inderdaad normaal mee willen posten. Melden dat je het uiterlijk vvan spelers niet oz bijzonder vindt voegen weinig toe hier.
ben je gestoord of zo?? zeker voor psvquote:Op zondag 29 januari 2006 20:33 schreef Asskicker14 het volgende:
geintje kan maar blijf niet aan de gang met zuigende opmerkingen e.d.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is ook maar een geintje hoor![]()
Arveladze is ook niet de knapste, en onze Reiziger....tsja dat weten we allemaal wel![]()
Erg voetbalinhoudelijke post weer van je.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij is echt onzeker, dat zie je aan al zijn acties, kijk maar eens hoe zijn haren staan de laatste tijd, echt ongekamd.
Je was toch nog de afgelopen week voor Ajaxquote:Wel leuk dat het uitgerekend onze Marokkaanse technicus Adil Ramzi was die zo goed als in zijn ééntje Ajax oprolde.²
Maar hij was echt de beste man van het veld. Als ras-Ajacied doet het pijn om dat te zeggen, maar we moeten wel eerlijk blijven.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:51 schreef JaWi het volgende:
Adil Ramzi mag met zijn gestolen brommer tegen de Dom rijden.
De menselijke psyche is ook een niet te onderschatten factor in het voetbal. Ik vind Blind absoluut zeer onzeker overkomen, dat ik dan zijn haren aanhaal als voorbeeld is omdat ik even nergens anders op kan komen.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Erg voetbalinhoudelijke post weer van je.
[..]
"Onze" was maar beeldspraak, ik ben een echte Ajacied, meer nog ben ik een voetballiefhebber en kan ik objectief fan zijn van andere spelers: op voetbal inhoudelijk gebied uiteraard.quote:Je was toch nog de afgelopen week voor Ajax
En nu ben je voor Utrecht, met je 'onze' ?
Dat is natuurlijk onzin, ik ben en blijf voetballiefhebber met een voorkeur voor Ajax.quote:Of komt nu toch de waarheid naar boven dat je eigenlijk geen bal verstand van voetbal hebt, voor geen enkele club bent, maar ongeacht welke Marokkaan waar speelt je dan voor die club bent?
Hij was ook de beste, dat gun ik hem ook,quote:Op zondag 29 januari 2006 20:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar hij was echt de beste man van het veld. Als ras-Ajacied doet het pijn om dat te zeggen, maar we moeten wel eerlijk blijven.²
Een rood vlak met een shirtjequote:Op zondag 29 januari 2006 20:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Klote wedstrijd
Klote kou
Zeurende mensen in het stadion maarja niet meer dan logisch
En wat was de tifo op zuid 2e ring?
Heb zelf een rood vel vast moeten houden dus heb niks kunnen zien
Hoho, wacht even.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar hij was echt de beste man van het veld. Als ras-Ajacied doet het pijn om dat te zeggen, maar we moeten wel eerlijk blijven.²
Lucky bastard, die kan voortaan andere dingen gaan doen dan zich elke keer weer kapot ergerenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:03 schreef Againzender het volgende:
Op noord in de eerste ring kunnen we wel weer een stadionverbod biojschrijven, een gast trapte na die pingel van Utreg zijn stoeltje kapot onder het oog van de camera'ssukkel
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:21 schreef golfer het volgende:
Wordt gewoon een simpele zege voor ons.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:28 schreef Jajong het volgende:
Het wordt 6-1.
Harry
Harry
Heitinga
Urby
v/d Bergh
Harry
Huntelaar
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:16 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
en morgen trouwens 4-1
Huntelaar 2x
Harry
Urby met een afstands-schot..
voor Utreg scoort ???? is ook niet belangrijk...
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:19 schreef jimjim1983 het volgende:
ik denk Huntelaar 4x met een omhaal
quote:Op zondag 29 januari 2006 12:34 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Winst. Met goed spel, strijdlust en een doelpunt van Huntelaar.
Hoop ik.
Dit was wel erg opzichtig, te triets voor woordenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:06 schreef JaWi het volgende:
Daar doen ze niet zoveel mee, met die stoeltjes.. heb er om me heen ook wel wat zien sneuvelen.
Jij was 1 van die trouwe 50 nsupporters vandaag zekerquote:Op zondag 29 januari 2006 21:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
eeeh ja die arrogante ajaxieden ook altijd
![]()
priceless
![]()
Er was een boycot omdat de kaartjes te duur zijn en ik ga nooit naar uitwedstrijden, maar wat heeft dat ermee te makenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jij was 1 van die trouwe 50 nsupporters vandaag zeker
TYPO JAquote:Op zondag 29 januari 2006 21:10 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Paul... FC Utrecht Ramzi plaats 4 we are the best says:
Het grote AFC AJAX topic #270: Na ons de zondvloed
Paul... FC Utrecht Ramzi plaats 4 we are the best says:
ajax![]()
![]()
Ja, ik dacht je dat nu wel wist.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:02 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Hoho, wacht even.
Ben jij een Ajax-supporter?
Dacht dat je alles wel had gehad...![]()
Ik heb altijd het idee gehad dat jij voor de Suriprofs wasquote:Op zondag 29 januari 2006 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik dacht je dat nu wel wist.²
Bij sommige mensen is een natuurlijke sloopdrang aanwezig die onder invloed van het wedstrijdverloop versterkt kan worden.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dit was wel erg opzichtig, te triets voor woorden
Hij zal zich wel aanpasen aan het niveau van de wesstrijd![]()
Ofschoon ik wel fan ben van technische voetballers ligt mijn voorkeur niet echt bepaald bij de Suriprofs, nee.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee gehad dat jij voor de Suriprofs was.
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
priceless
![]()
Lezen.quote:Hoop ik.
jij bent echt stoer heyquote:Op zondag 29 januari 2006 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik weet een goede TT voor de volgende topic: Ajax! Op naar het rechterrijtje!
Ik weet het. Ik heb mij altijd al gangster willen voelen nadat ik een sarcastische opmerking over Ajax maak.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
priceless
![]()
Nee. Jij trekt met jouw 'grappen' volle zalen!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij kan wel stoer zijn, maar grappig is hij niet
Toen Ajax het goed deed was je voor Ajax ...quote:Op zondag 29 januari 2006 21:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik heb mij altijd al gangster willen voelen nadat ik een sarcastische opmerking over Ajax maak.![]()
Goh. Dat moet dan een decennium geleden zijn geweest?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:30 schreef Doc het volgende:
[..]
Toen Ajax het goed deed was je voor Ajax ...
man dit is de eerste keer (goh wat toevallig, ajax heeft vandaag verloren) dat jij hier bent dus wat lul je nou man.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee. Jij trekt met jouw 'grappen' volle zalen!![]()
Dat is raar. Want Ajax heeft dit seizoen wel vaker verloren (Understatementquote:Op zondag 29 januari 2006 21:31 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
man dit is de eerste keer (goh wat toevallig, ajax heeft vandaag verloren) dat jij hier bent dus wat lul je nou man.
Maar laten we het maar weer proberen over ajax te hebben hoewel die one day flies van utrecht het vrij moeilijk maken....
AS Roma. Volgens de laatste geruchtemolen.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Is er al bekend welke club er op Babel geboden heeft?
Juventus toch, op aanraden van Zlatan.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Is er al bekend welke club er op Babel geboden heeft?
Nee, ventje, hier op Fok. Het laatste seizoen dat Ajax kampioen was. Nou doei en tot over een jaar weer als Ajax kampioen is he. Daaaahaaaag sukkeltjequote:Op zondag 29 januari 2006 21:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Goh. Dat moet dan een decennium geleden zijn geweest?![]()
Liever nietquote:Op zondag 29 januari 2006 21:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Julie mogen de FC Utrecht fans ook feliciteren he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |