stuttgart wist ik...quote:Op zondag 29 januari 2006 23:32 schreef BB-King het volgende:
[..]
Speelt bij VfB Stuttgart... 6de in Bundesliga, 13 wedstrijden en 6 goals.
Een buitenlander. Uit Ghana.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ben benieuwd wie die middenvelder is....
Ghanaquote:
quote:
EIgenlijk is dit gewoon de meeste positieve ontwikkeling. Alle teams die successen behalen binnen Nederland bestaan vaak uit spelers (iig de kern) die Nederlands zijn. Zie je bij ons zelf ook terug.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:33 schreef Cart_man het volgende:
Wel een mooi gegeven. Basiself bestond uit 8 Nederlanders en 3 buitenlanders, waarvan 2 redelijk tot goed Nederlands spreken.
nou laten we 't dan maar op Zuiverloon houden...quote:Op maandag 30 januari 2006 11:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Beetje googlen:
-Verdedigende middenvelder
-twee benig
-7 gele kaarten in 29 wedstrijden vorig seizoen voor Auxerre
-24 jaar oud
-Spelverdeler
-Snelheid en zijn techniek zijn zijn mindere dingen
Moet betaalbaar en een aanwinst zijn. Met buitenlanders is niks mis mee, zolang het overgrote deel van de basiself uit Nederlanders bestaan.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:13 schreef mister_popcorn het volgende:
En inderdaad, kunnen we daarvoor in de plaats geen Nederlander halen dan? Dat is een goede ontwikkeling, niet meer 100 talen in de kleedkamer en op 't veld, weinig tot geen cultuurverschillen, maakt alles gewoon veel makkelijker.
De kandidaten.quote:Feyenood hoopt vandaag of morgen nog een buitenlandse middenvelder aan te trekken, verklaarde trainer Erwin Koeman tegenover de NOS. De Rotterdammers zitten momenteel krap in de middenvelders. Mohammed Abubakari lijkt de belangrijkste gegadigde.
Koeman zou niet tevreden zijn over Alfred Schreuder. Daarbij kampt Sebastián Pardo regelmatig met een kwetsuur, terwijl Shinji Ono terugkeerde naar zijn vaderland Japan. Koeman zocht samen met Wim Jansen op de Nederlandse markt, maar vond daar geen geschikte kandidaat.
De middenvelder moet daarom uit het buitenland komen. Meest reëele kandidaat lijkt dus de 18-jarige Abubakari. De Ghanees loopt momenteel stage bij Feyenoord. Daarnaast werden buitenlanders James Harper (Reading), Youssef Safri (Norwich City) en Benoît Cheyrou (Auxerre) al eerder genoemd
En Ghaly waarschijnlijk voor 2 miljoen pond (2,7 miljoen) naar Spurs. Vind ik niet veel, maar ja. Doe je niks aan...quote:Hossam Ghaly is in London as Tottenham bid to close a deal with Feyenoord to sign the Egyptian midfielder.
Spurs boss Martin Jol wants to link Ghaly up with his international colleague Mido, who is currently on African Cup of Nations duty, but has made a huge impression during his long-term loan move from Roma.
Feyenoord coach Erwin Koeman has confirmed Spurs want to snap up the £2 million-rated star, although there could be a race against time to complete the deal before the transfer deadline.
There are worries over Ghaly's ability to obtain a work permit and also whether he will sail through a medical as he had injury problems in Rotterdam.
Indeed, the talented schemer missed representing his homeland in the finals in Egypt due to a groin strain.
The 25-year-old is under contract at De Kuip until 2007, but will be allowed to leave if any complications can be ironed out.
Spurs have lost midfielders Nuno Mendes and Sean Davis to Portsmouth this month, and Michael Brown looks poised to join Fulham.
Bron: Sky
Snap ik toch niet helemaal dat ze in NL niemand konden vinden, ligt er natuurlijk aan wat ze precies aan het zoeken waren, centrale middenvelder, verdedigende middenvelder etc.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:49 schreef Cart_man het volgende:
.....Koeman zou niet tevreden zijn over Alfred Schreuder. Daarbij kampt Sebastián Pardo regelmatig met een kwetsuur, terwijl Shinji Ono terugkeerde naar zijn vaderland Japan. Koeman zocht samen met Wim Jansen op de Nederlandse markt, maar vond daar geen geschikte kandidaat.....
Ik denk dat Feijenoord op zoek is naar een verdedigende middenvelder en dat is Dikke Theo niet. Schreuder kan je namelijk afschrijven en Paauwe wordt ook al ouder.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Snap ik toch niet helemaal dat ze in NL niemand konden vinden, ligt er natuurlijk aan wat ze precies aan het zoeken waren, centrale middenvelder, verdedigende middenvelder etc.
Maar goed, volgens mij wil ik gewoon te graag Dikke Theo in Rotterdam zien....
Ghanees zou wel mooi zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |