op de één of andere wijze verbaast deze reactie van jou mij nietquote:
Dat ding zelf is wel een leuk ding en al helemaal hendig tegen de kou, meer nietquote:Op zondag 29 januari 2006 20:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
op de één of andere wijze verbaast deze reactie van jou mij niet
Mijn grap wat doe jequote:Op zondag 29 januari 2006 20:30 schreef Herald het volgende:
die wil ik ook, tenminste als ze de witte uitvoering ook met een puntmuts hebben
Ach het houd je warm hequote:Op zondag 29 januari 2006 20:40 schreef Casparovvv het volgende:
Loopt al ergens een topic over, is ws een eind naar beneden gezakt. Ik vind het een ding voor criminelen, zou er zelf echt niet mee durven lopen.
Wat ik begrepen heb uit de inkoopactie is dat de mensen die dat organiseren een afspraak hebben gemaakt met de fabrikant dat hun de enige zijn di ehet op dit moment in NL mogen verkopen.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:39 schreef Molluck het volgende:
Lelijk ding, maar het is inderdaad wel handig bij het hardlopen met dit weer.
Zijn ze al ergens te koop in Nederland?
Mja, bij de dump zijn er al sinds het begin van de jaartelling bivakmutsen etc. te koop. En anders gewoon een grote sjaal voor je gezicht, en een capuchon.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dit niet ideaal voor dieven die overvallen willen plegen. Ze spelen criminaliteit nu wel erg in de hand met dit soort gezichtsbedekkende kleding.
Goed gepikt uit V&A adelante [TK] Masked Hooded Sweatshirts (Size medium)quote:Op zondag 29 januari 2006 20:23 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
schijnt een nieuwe rage te zijn vanuit de VS!
voor het sporten lijkt het me ideeal met dit koude weer, alleen je moet na de tijd niet even snel geld gaan pinnen en zo een bank binnen stappen
meningen?
Dan wil ik de Grand Wizard uitvoeringquote:Op zondag 29 januari 2006 20:30 schreef Herald het volgende:
die wil ik ook, tenminste als ze de witte uitvoering ook met een puntmuts hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |