Vast niet alleen als publiekswissel....quote:Op zondag 29 januari 2006 17:29 schreef numero_uno het volgende:
Pierre zal er nog wel inkomen. Waarschijnlijk als een publiekswissel en ramt er ook nog 1 in
Huh WTFquote:Op zondag 29 januari 2006 17:35 schreef Showtime het volgende:
Zou zeker mooi zijn als Kuijt er nog een paar in legt. Hij stond voor deze wedstrijd op 14, dus nog minimaal 2 erbij om topscorer te worden.
verstapt, bovenbeen spierpijntje...quote:Op zondag 29 januari 2006 18:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is er met Green?
Heeft zich verstapt. Gewoon uit voorzorg eruit halen, beste wat je kan doen.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is er met Green?
Dat wilde ik net gaan posten hierquote:Op zondag 29 januari 2006 18:42 schreef Royal_Flush het volgende:
Na de winterstop nog geen goal tegen gekregen....![]()
Jaja,we beginnen zowaar 'n goede defensie te krijgenquote:Op zondag 29 januari 2006 18:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat wilde ik net gaan posten hier![]()
Als je dat na volgende week nog kan zeggen is er reden om blij te worden, nu nog niet erg.... Jazekers het doet me goed dat we 4-0 winnen EN ajax ook nog eens 1-4 verliest, maar de realiteit is dat we volgende week een moeilijke wedstrijd gaan krijgen en dat we 3 punten achter diequote:Op zondag 29 januari 2006 18:42 schreef Royal_Flush het volgende:
Na de winterstop nog geen goal tegen gekregen....![]()
Op papier is ie ook best sterk natuurlijk, op Bosschaart na.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:46 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Jaja,we beginnen zowaar 'n goede defensie te krijgen![]()
Als ze net zo spelen als thuis tegen PSV en AZ,dan zie ik 't toch héél positief tegemoet.Koeman hoeft ze voor deze wedstrijd in ieder geval niet te motiveren....quote:Op zondag 29 januari 2006 18:48 schreef Fok_you het volgende:
[..]
Als je dat na volgende week nog kan zeggen is er reden om blij te worden, nu nog niet erg.... Jazekers het doet me goed dat we 4-0 winnen EN ajax ook nog eens 1-4 verliest, maar de realiteit is dat we volgende week een moeilijke wedstrijd gaan krijgen en dat we 3 punten achter die- boeren staan
Ja, dat is zeker positief. Maar De Guzman beschouw ik eigenlijk ook als Nederland. Ik denk dat ie beter Nederlands spreekt dan Greene. Je kan wel horen dat ie een Ajax verleden heeft.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:33 schreef Cart_man het volgende:
Wel een mooi gegeven. Basiself bestond uit 8 Nederlanders en 3 buitenlanders, waarvan 2 redelijk tot goed Nederlands spreken.
Huntelaar's enkeltjes.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:25 schreef Cart_man het volgende:
Ach man, komt wel goed. En anders krijgen we Collen op rechts. Bosschaart en Collen, die houden wel van harde wedstrijden.
Laat ons nou hopen.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ohja en vorig jaar was het Ostlund die Mitea zou opvreten.
Huilie.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Collen was in zn NEC tijd een goede verdediger. Jammer dat hij de stap naar een basisplaats in de top nog niet heeft kunnen maken.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:25 schreef Cart_man het volgende:
Ach man, komt wel goed. En anders krijgen we Collen op rechts. Bosschaart en Collen, die houden wel van harde wedstrijden.
Hij moet wat minder gaan zuipen in het weekend, dan komt het wel goed. Heeft wel een aantal goede wedstrijden gespeeld, onder andere tegen Bayern.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Collen was in zn NEC tijd een goede verdediger. Jammer dat hij de stap naar een basisplaats in de top nog niet heeft kunnen maken.
Wat een hamazzel voor Feyenoordquote:Op zondag 29 januari 2006 21:42 schreef pc-fr34k het volgende:
Hamas heeft de verkiezingen gewonnen, dus de Joden verliezen.
0-5quote:Op zondag 29 januari 2006 22:47 schreef Soul_Survivor het volgende:
Heb zin in volgende week !!
0-5
FEYENOORD
![]()
chill, wie hebben er gescoord dan? ...quote:Op zondag 29 januari 2006 22:47 schreef Soul_Survivor het volgende:
Heb zin in volgende week !!
0-5
FEYENOORD
![]()
Speelt bij VfB Stuttgart... 6de in Bundesliga, 13 wedstrijden en 6 goals.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:16 schreef Fok_you het volgende:
Even heul wat anders .... weet iemand hoe het met tomasson gaat? Niets meer van gehoord in tijden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |