hoezo niet de duurste? Zij krijgen toch gewoon een dikke leasebak van BMW?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:06 schreef Godlike02 het volgende:
Nee dat dragen die directeuren dus meestal niet.
Niet bij de "pauper" merken.
Maar de directeur van BWM moet wel verplicht in een BMW rijden.
Dit mag ook niet de duurste zijn
Neequote:Op zondag 29 januari 2006 16:09 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
hoezo niet de duurste? Zij krijgen toch gewoon een dikke leasebak van BMW?
Bij auto's ligt het allemaal niet zo heel moeilijk omdat alle merken vaak van 1 bedrijf zijn (Volkswagen: Audi etc.). Maar stel dat Ferrari zelfstandig was en de directeur heeft een gezinsauto nodig omdat hij 3 kinderen heeft. Kom je dan niet voor een moeilijke keuze te staan?
En de directeur van BMW rijdt dan in een BWM.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:06 schreef Godlike02 het volgende:
Nee dat dragen die directeuren dus meestal niet.
Niet bij de "pauper" merken.
Maar de directeur van BWM moet wel verplicht in een BMW rijden.
Dit mag ook niet de duurste zijn
die heeft al keuze zatquote:Op zondag 29 januari 2006 16:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En de directeur van BMW rijdt dan in een BWM.![]()
Omdat het Italiaans is maakt het niet meer uit dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee
Dan neemt hij een Alfa, Fiat of you name it![]()
Dus van de tijdschriften/blaadjes trekken ze zich niets aan als ze in een rangerover de kids naar school brengen?quote:En prive mogen ze rijden wat ze willen gaat er om waar je mee naar de zaak komt
dat is wel begrijpelijk...quote:En waarom niet de duurste? Laat een rare indruk achter dat ze poen zat hebben en alles kunnen permiteren. Dat staat niet erg netjes tegenover je klanten. Hypocriet? Waarschijnlijk wel maar beter safe then sorry dus krijgen ze 1 model onder het top model. In het geval geen 750 maar een 740
De eigenaar van Zeeman draagt wel gewoon Zeeman kledingquote:Op zondag 29 januari 2006 16:05 schreef Casparovvv het volgende:
Dat vroeg ik me af hè. Zou de algemeen directeur van de C&A zijn eigen kleding dragen of bij de Bijenkorf winkelen? Of de directeur van Mazda of Hyundai, zouden die ook in een pauperbak van hun eigen merk rijden?
Als je de baas bent van een bedrijf dat goedkope/kwalitatief mindere producten maakt, zou je dan je eigen producten gebruiken of zou je toch gaan voor een duurder product van de concurrent?
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:30 schreef optifree het volgende:
[..]
De eigenaar van Zeeman draagt wel gewoon Zeeman kleding![]()
Miljoenen komt eerder in de buurtquote:Op zondag 29 januari 2006 16:32 schreef Casparovvv het volgende:
[..]dat meen je niet? Die man moet tonnen per jaar verdienen.
Het is allemaal eigendom van fiatquote:Op zondag 29 januari 2006 16:27 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Omdat het Italiaans is maakt het niet meer uit dan?
[..]
Dus van de tijdschriften/blaadjes trekken ze zich niets aan als ze in een rangerover de kids naar school brengen?
[..]
dat is wel begrijpelijk...
Inderdaad hij staat in de Quote 500....nu is die lijst niet in zijn geheel correct, maar het geeft wel een indicatie weerquote:Op zondag 29 januari 2006 16:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Miljoenen komt eerder in de buurt![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is allemaal eigendom van fiat![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:09 schreef Casparovvv het volgende:
Maar stel dat Ferrari zelfstandig was
Ik betwijfel serieus of je dan representatief overkomt. Ik bedoel, die troep is niet ontworpen voor rijke mensen met zulke hoge functies. Die keten is er voor de mensen met een modaal inkomen (of lager zelfs).quote:Op zondag 29 januari 2006 16:41 schreef Asics het volgende:
Grappig dat je die van C&A als voorbeeld noemt . . . die draagt nl. alleen maar kleren van zijn eigen toko.
Je laat daardoor wel zien hoe goed je eigen product is.....zo zullen mensen van bmw niet in de auto's van hun concurent mogen rijden (Lexus, Audi en Mercedes)quote:Op zondag 29 januari 2006 16:45 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik betwijfel serieus of je dan representatief overkomt. Ik bedoel, die troep is niet ontworpen voor rijke mensen met zulke hoge functies. Die keten is er voor de mensen met een modaal inkomen (of lager zelfs).
Ze hebben volgens mij genoeg saaie pakken bij C&A, wat maakt het nou uit of er Hugo, Armani of C&A op staat: het is allemaal even boring.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:45 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik betwijfel serieus of je dan representatief overkomt. Ik bedoel, die troep is niet ontworpen voor rijke mensen met zulke hoge functies. Die keten is er voor de mensen met een modaal inkomen (of lager zelfs).
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:55 schreef Asics het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij genoeg saaie pakken bij C&A, wat maakt het nou uit of er Hugo, Armani of C&A op staat: het is allemaal even boring.
modeliefhebber, vind jij dat managers en top bestuurders er 'modieus' bijlopen? ze hebben allemaal het zelfde pak aan!quote:Op zondag 29 januari 2006 16:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
The horror
Ik als mode liefhebber ben nu heel erg met mijn hoofd aan het schudden
![]()
![]()
![]()
* Casparovvv schrok ook evenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
The horror
Ik als mode liefhebber ben nu heel erg met mijn hoofd aan het schudden
![]()
![]()
![]()
Hmm, dat jij pakken 'saai' vindt laat ik even buiten beschouwing. Het gaat er om dat je representatief moet overkomen als directeur, in een pak dus. Of je dat leuk vindt of niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:59 schreef Asics het volgende:
[..]
modeliefhebber, vind jij dat managers en top bestuurders er 'modieus' bijlopen? ze hebben allemaal het zelfde pak aan!
die paar stofjes en stikseltjes maken een wereld van verschil man ! ..ondanks dat ze er allemaal even boring uitzien inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:59 schreef Asics het volgende:
[..]
modeliefhebber, vind jij dat managers en top bestuurders er 'modieus' bijlopen? ze hebben allemaal het zelfde pak aan!
dat van C&A heet Clockhouse als ik het goed heb.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:02 schreef Droopie het volgende:
Ik zag mijn collega vorig week in een mooi jasje, paar dagen stond er clockwork in. van C&A.
Nou ben ik geen mode expert, maar was wel mooi dingetje.
Het verschil is niet alleen onzichtbaar. De directeur van een goedkoop modeconcern loopt er aan het eind van de dag bezweet bij, de directeur van Boss waarschijnlijk al minderquote:Op zondag 29 januari 2006 17:02 schreef Laton het volgende:
[..]
die paar stofjes en stikseltjes maken een wereld van verschil man ! ..ondanks dat ze er allemaal even boring uitzien inderdaad.
dure pakken![]()
Sommige hebben top maatpakken aanquote:Op zondag 29 januari 2006 16:59 schreef Asics het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:07 schreef blackmage het volgende:
mensen die zichzelf modenexpert noemen![]()
Dit gaat echt volledig offtopic. Of ben jij de chairman van een vooraanstaand kledinglabel?quote:tjahet gaat mij niet om het merk maar om de kwaliteit en hoe mooi het er uit ziet als c&a een heel en sterk pak uitbrengt en ik heb de keuze tussen dat pak een een minder pak van een heel duur merk dan weet ik mijn keuze wel te maken.
Hier snap ik al helemaal niets meer van? wat is je punt? Lees de OP anders nog evenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:07 schreef blackmage het volgende:
ik zou er wel gek van worden als je alleen je eigen handel mag gebruiken omdat het er anders uti zou zien of je eigen merk zo slecht is.
Juist, de vraag is dus: mag je dit maken als directeur van BMW?quote:als eigenaar van bmw zou ik ook wel eens willen scheuren in een ferrari.
hey doe eens rustig ik heb mijn post ook nog ge-edit, maar ik gaf alleen even mijn mening en totaal in lijn met de gesprekstof in dit topicquote:Op zondag 29 januari 2006 17:09 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
[..]
Dit gaat echt volledig offtopic. Of ben jij de chairman van een vooraanstaand onderzoeksbureau?
Ik ben de kalmte zelvequote:Op zondag 29 januari 2006 17:12 schreef blackmage het volgende:
[..]
hey doe eens rustig ik heb mijn post ook nog ge-edit, maar ik gaf alleen even mijn mening en totaal in lijn met de gesprekstof in dit topic![]()
Kijk, dit soort reacties bedoel ikquote:Op zondag 29 januari 2006 17:12 schreef blackmage het volgende:
edit: ik bedoel dus als je een auto maakt en je rijdt niet in een auto die je zelf maak dan kunnen mensen daar van afleiden dat je eigen product niet genoeg voor je is en dus ook niet voor hen.
tja sorry er werden in het topic ook over andre dingen gepraat, ik heb gewoon mijn verhaaltje vertelt en daarbij ook nog iets wat precies afgestemd was op je OP.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:14 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik ben de kalmte zelve
Het gaat hier niet om jouw motivatie een bepaald pak bij een bepaalde winkel te kopen, het gaat hier om wat er in de OP staat en ik al meerdere malen duidelijk gemaakt heb.
http://tweakers.net/nieuws/36087/quote:Op maandag 30 januari 2006 16:47 schreef super-muffin het volgende:
Veel Microsoft medewerkers gebruiken een Mac of hebben een iPod.
Schijnt. Ik had het ooit ergens gelezen.
quote:Op de afdeling die zich bezighoudt met het schrijven van software voor de Macintosh hoor je er juist bij als je een iPod gebruikt. Aan de andere kant is er de Windows Digital Media Group die zich bezighoudt met het WMA-formaat en Windows Media Players, waar het gebruik van een iPod gezien wordt als 'not done'.
Ik kijk er niet vreemd van op als Microsoft haar logo's ontwerpt/laat ontwerpen met apple computers.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:47 schreef super-muffin het volgende:
Veel Microsoft medewerkers gebruiken een Mac of hebben een iPod.
Schijnt. Ik had het ooit ergens gelezen.
Zou Erwin Kroll elke avond naar het weer kijken?quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:15 schreef Wojworshebn het volgende:
En de directeur van Pampers moet verplicht de hele dag een luier om![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:15 schreef Wojworshebn het volgende:
Ik wil geen azijn pissen maar ik nomineer dit topic als meest onzinnige semi-serieuze topic 2006![]()
En de directeur van Pampers moet verplicht de hele dag een luier om![]()
Dat is ook zo, een plaatje voor Windows XP stond bij de EXIF Adobe Photoshop Macintosh.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:02 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik kijk er niet vreemd van op als Microsoft haar logo's ontwerpt/laat ontwerpen met apple computers.
Dat doen we soms bij ons in de AH wel ... Bij de Konmar in de buurt hebben ze dat om de week op zaterdag volgens mij ...quote:Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef VikingGold het volgende:
Iets anders, maar het is toch ook zo als je de Jumbo in loopt met een tas van de concurrent dat je gratis een Jumbo boodschappen tas krijgt?
Achja, Cheap&Awfull pakken mistaan een man van middelbare leeftijd met ietswat een buikje denk ik ook niet, daar worden ze tenslotte op ontworpenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:29 schreef teckna het volgende:
Heb ooit in een zakenblad een interview gelezen met directeur C&A waarin aangegeven werdt dat als hij iemand zag met een ander tasje dan c&a in zijn kantoor hij meteen vroeg waarvoor $persoon niet bij C&A had gekocht. en zelf loopt ie ook in C&A kleding
Gezien de financieele positie van de familie die C&A bezit denk ik niet dat representativiteit hun bout kan schelen,quote:Op zondag 29 januari 2006 16:45 schreef Casparovvv het volgende:
[Grappig dat je die van C&A als voorbeeld noemt, die draagt nl. alleen maar kleren van zijn eigen toko]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |