Vak Mquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Cool. Met z'n vieren naar de Kuip. Wel in een chill vak hoor
Geen Z of X ofzo?
Zat altijd in EE... naast de enemies...quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
M? Betaal jij?
KK is een goed vak.
Dokter: Wilt u pijnstillers?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:28 schreef kievit19 het volgende:
[..]
haha, dat gaat toch niet meer echt helpen
ik weet toch dat het opnieuw verneukt zeer gaat doen :S
Zit altijd in BARquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Zat altijd in EE... naast de enemies...
das ook mooi klote :Squote:Op donderdag 2 februari 2006 14:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dokter: Wilt u pijnstillers?
Kievit:Nee hoor de Gall & Gall heeft wilde whiskey weken.
Sterkte!
Ik ben ook net terug van het ziekenhuis en ze hebben mij ook weer even flink pijn gedaan. Eerst hebben ze slijmvlies van mijn bot afgetrokken met een uit de kluiten gewassen pinchet en daarna even flink met een mega wattenstaaf met één of ander goedje erop tot op het bot alles lopen aanstippen. Dit alles dus in mijn oor.
Zo zegt de dokter we zijn weer klaar over 2 weken nog een keer.
Ik sta op en het bloed stroomt direct mijn oor uit.
Dokter: Oh ja het kan nog een beetje bloeden hier heb je een gaasje.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:16 schreef kievit19 het volgende:
[..]
das ook mooi klote :S
tis wel een mooi zooitje bij BOF dan![]()
de ene met zijn pols is net weer uit het gips, jij bent schietdoof geworden in de gevechten
en ik heb ruzie gehad met een tijger
wat zal gall & gall blij zijn met ons
ik kom meestal voor de voetbal hoor, wat moet ik nou met een stadion?quote:UnleashMitch says:
We hadden trouwens (met Morpheus2002k) bedacht dat het wel een idee zou zijn om je een keer mee te nemen naar een echt voetbalstadion, dus om een keer met z'n allen naar de Kuip te gaan
20:15 douchen 20:30 zit ik achter de tvquote:
Heerlijk he, hier is het geluid ook vet met die speakers die ik heb. Echt een genotquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
20:15 douchen 20:30 zit ik achter de tv
btw
wat een genot is dit om te spelen
alles op high en het geluid zelfs op ultra highkan ik zo mee naar die dokter van Postman
Moet je de mensen ook vertellen dat de gaten al geboord zijn voor de kabel en dat je te lui bent om hem te trekken..quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:38 schreef Timminater het volgende:
heey mensen, ben alweer een tijdje weggeweest
verhuizing gehad, moet het alleen hebben van w-lan met encryptie, heb een BF2 ping van 150 dus.
zal dus effe een tijdje niet spelen tot ik wat kabeltjes heb gelegd.
daarnaast heb ik het nu ook druk met carnaval, en het regelen van een eigen WoW server (ja, hier ga ik commentaar op krijgen)
als er iemand nog een adresje heeft voor goede en snelle dedicated servers, contact me !
dus effe wachten tot mijn kabels liggen en dan ben ik weer van de partij op BF2![]()
Dat maakt niet uit, als we maar van f winnenquote:Op donderdag 2 februari 2006 23:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
We\\\\\\\'ll see.
Ook al verliezen we, nog steeds 11 punten voor dan!
dat is beter als dat ik mensen ga doodknuppelen omdat ik bf2 niet kan spelenquote:Op donderdag 2 februari 2006 20:57 schreef JK het volgende:
. Weer 3 zeehondjes extra doodgeknuppeld....
same herequote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:06 schreef RudyCarell het volgende:
he ik geb 2 unlocks erbij, maar geen rang hoger
Oh? bij S/F of normale battlefield 2?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:11 schreef Sickert het volgende:
[..]
same here
mocht ineens 2 wapens uitzoeken
en ik wil mn usericon terug!
Ow dat bedoelde je zonet... jahhh ik mocht net ook 2 unlocks kiezen alleen viel er niets te kiezen omdat ik alle unlocks al heb, dus heb maar gewoon 2x op selecteren geklikt terwijl er niets te selecteren viel...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:06 schreef RudyCarell het volgende:
he ik geb 2 unlocks erbij, maar geen rang hoger
gewoon bij de normale... maar waren wapens van SFquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh? bij S/F of normale battlefield 2?
je had moeten wachten op de volgende patchquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ow dat bedoelde je zonet... jahhh ik mocht net ook 2 unlocks kiezen alleen viel er niets te kiezen omdat ik alle unlocks al heb, dus heb maar gewoon 2x op selecteren geklikt terwijl er niets te selecteren viel...![]()
Ik dacht dat het een of andere fout was omdat ik vd week ook 2x moest kiezen (ging een rang omhoog) Maargoed beetje raar als dat dalijk niet meer kan, lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:06 schreef JumperJack het volgende:
[..]
je had moeten wachten op de volgende patchdan komen er de tweede unlocks van de sniper en de AT bij
![]()
Alstie toch de andere kant op kijkt is die flashbang niet eens nodigquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:21 schreef JK het volgende:
Aaah geweldig die flashbang in de gewone BF2 gebruiken
Escape speelde gister even wat SF wapens voor me vrij (waarvoor nogmaals dank!)
Meteen gretig gebruik gemaakt van de nieuwe wapens ;
Ligt er een kereltje onze vlag te jatten, hij kijkt niet mijn kant op, dus ik gooi snel een flashbang granaat naar \\\'m toe. Dat ding ontploft en meteen zie je \\\'m als een kip zonder kop rondrennen zonder te schieten. Easy target... paar kogeltjes erin gepompt en naast killpunten ook de vlag verdedigd. :-)
Heerlijk!
Ja dat kan natuurlijk gewoon, iemands username gebruiken om met sf wapens voor hem te unlocken!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:21 schreef JK het volgende:
Ik toss'te dat ding voor z'n gezichtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Alstie toch de andere kant op kijkt is die flashbang niet eens nodig![]()
krijgt iedereen die door die nieuwe patch ofzo??? maar da kan niet want die nieuwe patch is er nog nie...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:17 schreef JK het volgende:
[..]
Ik toss\'te dat ding voor z\'n gezichtAnders had ie vast en zeker wel op me geschoten.
En nu dan die 2 extra unlocks die iedereen denk ik kreeg.... heb de G36E en de PKM geunlocked. Gaat lekker zo
Coolquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:22 schreef JumperJack het volgende:
8.1 voor mn engelse taal proefwerk
owyeah!!!
:')
Probeer idd de namen te onthouden of op te schrijven. Als ze dan weer eens terug zijn op de server dan bannen we ze alsnog. Zulk gedrag blijft nooit ongestraftquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:24 schreef JumperJack het volgende:
ik word idd ook vaak ziek van die gasten, hadden me zelfs een paar keer getked voor zon chopper... had een paar screenshotjes gemaakt maar die waren daarna nergens meer te vinden. en onthouden heb ik ze [natuurlijk :') ] ook niet!![]()
Ik zou ook gaan bokken als ik naar Dordrecht word verhuisdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:07 schreef Suikermais het volgende:
Toch blijft 't frappant..
Ik installeer de zooi op de pc van Sickert..including BF2.Loopt als een tierelier. Meneer gaat thuis opnieuw installeren en wat blijkt ? Bf2 dot niks bij hem thuis![]()
Ik lees zojuist in de Volkskrant (ja sorry jongensquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:39 schreef jpjedi het volgende:
Site Wilders plat na plaatsen Deense cartoons
loopt ook weer helemaal uit de hand zeg... mug olifant verhaal. Er komt een dag dat het misgaat tussen oost en west.![]()
Die zijn het gewordenquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:55 schreef UnleashMitch het volgende:
Highland Park 12 y
Glenfiddich Solera Reserve 15y
Welke heb jij gehaald ?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:59 schreef kievit19 het volgende:
kom zojuist van gall & gall af
voor 3 flessen gesponsord
Auw enquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik sta op en het bloed stroomt direct mijn oor uit.
Dokter: Oh ja het kan nog een beetje bloeden hier heb je een gaasje.
De boel opgeblazen met overclocken ?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:40 schreef VeerMans het volgende:
Mijn pc is ermee gestopt dus ik heb al een ijdje niet meer gebattlefield :'(
Maar nieuwe shit is onderweg dus ik ben snel weer terug
Ik blijf het niet snappen hoor. Ik wil er juist heeel dichtop zitten, dan ben je naar mijn idee veeel meer betrokken bij de wedstrijd. Ik zat tijdens NL - Belgie in het gloednieuwe Saint Deniz stadion ergens bovenin. Dan zie je niets anders dan wat kleine poppetjes heen en weer rennen. De wedstrijd was wel spannend maar verder was je nooit echt betrokken bij de wedstrijd en dat is wel waar ik t voor doequote:Op donderdag 2 februari 2006 13:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
M? Betaal jij?
KK is een goed vak.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:57 schreef JK het volgende:
Heb 15 eur overgemaakt hoor voor de server... ja, beetje laat had de laatste dagen weinig tijd en mn loon was erg laat. En moest het meisje van Greenpeace bij de deur afpoeieren, die wilde namelijk ook minimaal 5 euro per maand. Wegwezen, dat geld gaat naar de BF2 BoF! server. Was overigens wel een lekker meidje van 19 a 20 ofzo die best wel aanhankelijk tegen mn deurpost aan het hangen was
De juiste conversatie is.quote:'Heb je een emailadres?' vraagt ze met een arm vol papieren.
'Ja' zeg ik.
'Ja, jij ook ?'
Mensen van Greenpeace moet je nooit gelovenquote:Als de wereld dus naar de klote gaat, komt het omdat ik liever mn geld aan de BoF server wilde spenderen ipv aan greenpeace. Weer 3 zeehondjes extra doodgeknuppeld....
De Gatorade Cupquote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dat maakt niet uit, als we maar van f winnenBovendien word psv gewoon doodleuk kampioen en hebben wij nog wat om ergens voor te strijden ---> Gatorade Cup. Oja, en Champions League
![]()
Ik belandde afwisselend op Games en op het Forumquote:Euhh me startpagina is fok.nl en toch beland ik steeds op het forum, klopt niet helemaal![]()
Thnx voor de tip, de nieuwe sniper unlock wil ik wel graagquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:06 schreef JumperJack het volgende:
je had moeten wachten op de volgende patchdan komen er de tweede unlocks van de sniper en de AT bij
![]()
Hoe gaat dat in z'n werkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:21 schreef JK het volgende:
Aaah geweldig die flashbang in de gewone BF2 gebruiken
Meteen gretig gebruik gemaakt van de nieuwe wapens ;
Wat een gekut weer zeg, dachten we er eindelijk vanaf te zijnquote:
Prutser my assquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:58 schreef jpjedi het volgende:
Zit ik in mijn rekening overzicht te kijken zie ik dit staan:
******** F.J.D. DORR
DE ****************
***** ** ROZENBURG ZH
AANBETALING VOOR
PIERRE VAN HOOIJDONK
Houden we tenminste nog iets over aan die prutser...veel plezier ermee. Garantie tot de stoep![]()
Een leuke vervanger... zou ik ook zeggen als je er al uit ligtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:33 schreef UnleashMitch het volgende:
De Gatorade Cupniet echt iets van prestige maar idd een leuke vervanger van een teleurstellend seisoen. De Champions League, ze zitten er alleen nog in omdat ze de twee zwakste ploegen uit de gehele CL troffen in de poule-fase: FC Thun en Sparta Praag. De volgende wedstrijd hebben ze nog steeds een relatief lichte tegenstander (gezien de andere 14 ploegen) maar ik denk dat Ajax er meteen uitgeschopt wordt
[..]
Wat valt er vrij te spelen dan? Je hoeft toch alleen ff een paar rondjes te SF'en?? Althans, bij mij welquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:40 schreef JK het volgende:
Jezus UnleashMitch, je was vast wel even bezig met al die reacties.
Als je Escape lief aan kijkt en 10 euro stort op z\'n rekening plus je inloggegevens geeft, dan zal hij wat zut voor je vrijspelen. Volgens mij gouden handel Escape!
Nieuwe specops wapen is best aardig, maar de F2000 is ook niet mis (assault, waar dus ook de flashbangs bij zitten).
Dat klopt, maar ik kan dat niet want ik heb SF niet en ik wil 'm ook niet. Heb even de 'demo' geprobeerd en die viel mij zwaar tegen. Te weinig goeds voor 30 euro. 10tje had mooi geweest, dan had ik 'm wel gekocht. Euroforce ga ik wel kopen, omdat ie dus 10 euro zal zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wat valt er vrij te spelen dan? Je hoeft toch alleen ff een paar rondjes te SF\'en?? Althans, bij mij wel
klopt dries, maar de volgende keer wat vaseline erbij want het was een beetje nauwquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:52 schreef -Dries- het volgende:
Ik moest heel wat anders doen voordat escape mij die wapens vrijspeelde :s
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:56 schreef escape_nl het volgende:
[..]
klopt dries, maar de volgende keer wat vaseline erbij want het was een beetje nauw
van sf?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |