kijk zo heb ik tensminste weer eens wat te doen op me vrije dagenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:31 schreef escape_nl het volgende:
Ik had gister BF2 op een sata schijf geinstalleerd en was dus vergeten de tag ervoor te zetten, maar wel lief hoor dat jullie eraan dachten
En woensdag is nationale hoerendag hoorde ik (puntenhoeren)
Overdag Mashtuur & Karkand, 's avonds weer gewoon de maproulatie
zet het er maar ff neer voordat er weer commentaar komt
Volgende keer melden, dan kunnen we er wat aan doen...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:44 schreef Oktopus het volgende:
Er waren weer leuke bezoekers gisteravond... Iemand van een andere clan nam de chopper waar ik als gunner instapte. Vervolgens weigert hij om op te stijgen met mij aan boord. (er was geen ander in de buurt). Na een tijdje ben ik maar uitgestapt. Je wordt alleen wel moe van dat soort gasten...
Daarna in een jet wel leuke score gehaald.
Ik stond ook bij de chopper tpen het gebeurde op Dalian Plant. Ik heb nog gevraagd om weg te vliegen of om het spel te verlaten, dat deed ie dus niet met alle gevolgen van dien.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:55 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Volgende keer melden, dan kunnen we er wat aan doen...
Zo zien we het graagquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:23 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Ik stond ook bij de chopper tpen het gebeurde op Dalian Plant. Ik heb nog gevraagd om weg te vliegen of om het spel te verlaten, dat deed ie dus niet met alle gevolgen van dien.
ik word idd ook vaak ziek van die gasten, hadden me zelfs een paar keer getked voor zon chopper... had een paar screenshotjes gemaakt maar die waren daarna nergens meer te vinden. en onthouden heb ik ze [natuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:44 schreef Oktopus het volgende:
Er waren weer leuke bezoekers gisteravond... Iemand van een andere clan nam de chopper waar ik als gunner instapte. Vervolgens weigert hij om op te stijgen met mij aan boord. (er was geen ander in de buurt). Na een tijdje ben ik maar uitgestapt. Je wordt alleen wel moe van dat soort gasten...
Daarna in een jet wel leuke score gehaald.
Yeeequote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:19 schreef Sickert het volgende:
Netgamez homo's!
Datum Bedrag (¤) Status
31-01-2006 160,00 verwerkt
Netgamez BV te Lelystad
[BoF]Razorback [BoF]Sickert.nl
Jedi Krishna
Oh..jee. Heeft Jedi het licht gezien ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:19 schreef Sickert het volgende:
Netgamez homo's!
Datum Bedrag (¤) Status
31-01-2006 160,00 verwerkt
Netgamez BV te Lelystad
[BoF]Razorback [BoF]Sickert.nl
Jedi Krishna
Ik heb het wel net aangedaan maar daar blijft het ook bij..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:06 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Oh..jee. Heeft Jedi het licht gezien ?
zoek de verschillenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb het wel net gedaan maar daar blijft het ook bij..![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:48 schreef escape_nl het volgende:
Leuk gesprek op xfire zojuist:
[BoF]Diamond3d: soms, de laatste tijd vaker
[admin BoF]JEDI: heb jet het over naaien in friesland ofzo?
[admin BoF]JEDI: _0-
[BoF]Diamond3d: haha dan is het: vaak, de laatste tijd minder
[admin BoF]JEDI: hehehehe
[..]
zoek de verschillen
krishna is dat menneke dat bij me was toen ik bij jou wasquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:06 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Oh..jee. Heeft Jedi het licht gezien ?
Frappantquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:07 schreef Suikermais het volgende:
Toch blijft 't frappant..
Ik installeer de zooi op de pc van Sickert..including BF2.Loopt als een tierelier. Meneer gaat thuis opnieuw installeren en wat blijkt ? Bf2 dot niks bij hem thuis![]()
zal ik jou eens voor je bek komen rossenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gossie...kun je zelf geen Windows XP 64 installeren?
ik vind t ook erg vreemdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:07 schreef Suikermais het volgende:
Toch blijft 't frappant..
Ik installeer de zooi op de pc van Sickert..including BF2.Loopt als een tierelier. Meneer gaat thuis opnieuw installeren en wat blijkt ? Bf2 dot niks bij hem thuis![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Morpheus2002 aait Sickert over z'n bol, alles komt goed jongen.
Pas jij nou eerst maar de link in je signature aan...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Morpheus2002 aait Sickert over z'n bol, alles komt goed jongen.
ik dus ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik weet overigens 99% zeker dat het niet aan je PC ligt maar aan het ongelooflijk slecht geprogrammeerde BF2
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:14 schreef Suikermais het volgende:
Alhoewel....Jedi heeft net een 550 Watt Antec voeding bij mij besteld. En laat die voeding nou net uitermate geschikt zijn voor SLI....
Heb je vast iets te compenserenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:18 schreef Sickert het volgende:
voorlopig is ie nog steeds PRINCE of hardware![]()
ik ben nu de king![]()
dan moet ik maar achter mn NES gaan zitten danquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:01 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Heb je vast iets te compenseren
Mijn huidige PC ?
Een AMD K6-3D 300Mhz CPU met een 3DFX videokaart. You do the math![]()
Niet eens een Atariquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
dan moet ik maar achter mn NES gaan zitten dan
om het te compenseren...
iets ouders heb ik namelijk niet
Zo heb ik pas nog op het punt gestaan een Amiga terug te kopen. Ik had mijn 500 nooit weg moeten doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Niet eens een Atari![]()
![]()
Zo eventjes Doom (unrated..) kijken en dan morgen me laatste 700 puntjes tot de 50.000 halen, dan ken ik eindelijk me laatste wapen unlocken: de Jackhammer!!!
Lol, ik zou niet eens weten of ik ze heb, volgens mij wel want als het goed is heb ik alle basic badges ivm met me rang maar verder..........quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:12 schreef -Dries- het volgende:
Vanmiddag heel wat binnengesleept
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, die had ik nog niet, lach me maar uit
heb je trouwens aan je gips geroken toen het eraf was??quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:19 schreef JumperJack het volgende:
en ja: mn gips is der af: men arm is flinterdun, kan er [nog] niets mee optillen, het doet pijn als ik hem beweeg en dat soort shit... maar madame van het ziekenhuis zei dat ik vrijdag geen problemen zou moeten hebben met het gamen, echter wel met al da andere, en dat nog wel een half jaar![]()
trackmania nations is retevet man
Luie draak kom eens wat eerder uit je nest man..quote:
Wijs manquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:31 schreef jpjedi het volgende:
Luie draak kom eens wat eerder uit je nest man..![]()
Ow, ik wist niet dat er volk wasquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Luie draak kom eens wat eerder uit je nest man..![]()
Waar ben je trouwens de laatste tijd op TS? Dan kan ik tenminste op je schelden als je MIJN jet jat.![]()
Nou op een gemiddelde avond al snel 6-8 man en in het weekend het dubbele. Maar als je gelijk weggaat als er niemand is en dat doen er drie na elkaar tja dan tref je elkaar nooit. Ik maak het eigenlijk zelden mee dat er niemand op TS is `savonds.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:37 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ow, ik wist niet dat er volk wasIk kom wel weer es een keertje langs dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |