kijk zo heb ik tensminste weer eens wat te doen op me vrije dagenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:31 schreef escape_nl het volgende:
Ik had gister BF2 op een sata schijf geinstalleerd en was dus vergeten de tag ervoor te zetten, maar wel lief hoor dat jullie eraan dachten
En woensdag is nationale hoerendag hoorde ik (puntenhoeren)
Overdag Mashtuur & Karkand, 's avonds weer gewoon de maproulatie
zet het er maar ff neer voordat er weer commentaar komt
Volgende keer melden, dan kunnen we er wat aan doen...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:44 schreef Oktopus het volgende:
Er waren weer leuke bezoekers gisteravond... Iemand van een andere clan nam de chopper waar ik als gunner instapte. Vervolgens weigert hij om op te stijgen met mij aan boord. (er was geen ander in de buurt). Na een tijdje ben ik maar uitgestapt. Je wordt alleen wel moe van dat soort gasten...
Daarna in een jet wel leuke score gehaald.
Ik stond ook bij de chopper tpen het gebeurde op Dalian Plant. Ik heb nog gevraagd om weg te vliegen of om het spel te verlaten, dat deed ie dus niet met alle gevolgen van dien.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:55 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Volgende keer melden, dan kunnen we er wat aan doen...
Zo zien we het graagquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:23 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Ik stond ook bij de chopper tpen het gebeurde op Dalian Plant. Ik heb nog gevraagd om weg te vliegen of om het spel te verlaten, dat deed ie dus niet met alle gevolgen van dien.
ik word idd ook vaak ziek van die gasten, hadden me zelfs een paar keer getked voor zon chopper... had een paar screenshotjes gemaakt maar die waren daarna nergens meer te vinden. en onthouden heb ik ze [natuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:44 schreef Oktopus het volgende:
Er waren weer leuke bezoekers gisteravond... Iemand van een andere clan nam de chopper waar ik als gunner instapte. Vervolgens weigert hij om op te stijgen met mij aan boord. (er was geen ander in de buurt). Na een tijdje ben ik maar uitgestapt. Je wordt alleen wel moe van dat soort gasten...
Daarna in een jet wel leuke score gehaald.
Yeeequote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:19 schreef Sickert het volgende:
Netgamez homo's!
Datum Bedrag (¤) Status
31-01-2006 160,00 verwerkt
Netgamez BV te Lelystad
[BoF]Razorback [BoF]Sickert.nl
Jedi Krishna
Oh..jee. Heeft Jedi het licht gezien ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:19 schreef Sickert het volgende:
Netgamez homo's!
Datum Bedrag (¤) Status
31-01-2006 160,00 verwerkt
Netgamez BV te Lelystad
[BoF]Razorback [BoF]Sickert.nl
Jedi Krishna
Ik heb het wel net aangedaan maar daar blijft het ook bij..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:06 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Oh..jee. Heeft Jedi het licht gezien ?
zoek de verschillenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb het wel net gedaan maar daar blijft het ook bij..![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:48 schreef escape_nl het volgende:
Leuk gesprek op xfire zojuist:
[BoF]Diamond3d: soms, de laatste tijd vaker
[admin BoF]JEDI: heb jet het over naaien in friesland ofzo?
[admin BoF]JEDI: _0-
[BoF]Diamond3d: haha dan is het: vaak, de laatste tijd minder
[admin BoF]JEDI: hehehehe
[..]
zoek de verschillen
krishna is dat menneke dat bij me was toen ik bij jou wasquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:06 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Oh..jee. Heeft Jedi het licht gezien ?
Frappantquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:07 schreef Suikermais het volgende:
Toch blijft 't frappant..
Ik installeer de zooi op de pc van Sickert..including BF2.Loopt als een tierelier. Meneer gaat thuis opnieuw installeren en wat blijkt ? Bf2 dot niks bij hem thuis![]()
zal ik jou eens voor je bek komen rossenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gossie...kun je zelf geen Windows XP 64 installeren?
ik vind t ook erg vreemdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:07 schreef Suikermais het volgende:
Toch blijft 't frappant..
Ik installeer de zooi op de pc van Sickert..including BF2.Loopt als een tierelier. Meneer gaat thuis opnieuw installeren en wat blijkt ? Bf2 dot niks bij hem thuis![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Morpheus2002 aait Sickert over z'n bol, alles komt goed jongen.
Pas jij nou eerst maar de link in je signature aan...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Morpheus2002 aait Sickert over z'n bol, alles komt goed jongen.
ik dus ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik weet overigens 99% zeker dat het niet aan je PC ligt maar aan het ongelooflijk slecht geprogrammeerde BF2
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:14 schreef Suikermais het volgende:
Alhoewel....Jedi heeft net een 550 Watt Antec voeding bij mij besteld. En laat die voeding nou net uitermate geschikt zijn voor SLI....
Heb je vast iets te compenserenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:18 schreef Sickert het volgende:
voorlopig is ie nog steeds PRINCE of hardware![]()
ik ben nu de king![]()
dan moet ik maar achter mn NES gaan zitten danquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:01 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Heb je vast iets te compenseren
Mijn huidige PC ?
Een AMD K6-3D 300Mhz CPU met een 3DFX videokaart. You do the math![]()
Niet eens een Atariquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
dan moet ik maar achter mn NES gaan zitten dan
om het te compenseren...
iets ouders heb ik namelijk niet
Zo heb ik pas nog op het punt gestaan een Amiga terug te kopen. Ik had mijn 500 nooit weg moeten doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Niet eens een Atari![]()
![]()
Zo eventjes Doom (unrated..) kijken en dan morgen me laatste 700 puntjes tot de 50.000 halen, dan ken ik eindelijk me laatste wapen unlocken: de Jackhammer!!!
Lol, ik zou niet eens weten of ik ze heb, volgens mij wel want als het goed is heb ik alle basic badges ivm met me rang maar verder..........quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:12 schreef -Dries- het volgende:
Vanmiddag heel wat binnengesleept
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, die had ik nog niet, lach me maar uit
heb je trouwens aan je gips geroken toen het eraf was??quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:19 schreef JumperJack het volgende:
en ja: mn gips is der af: men arm is flinterdun, kan er [nog] niets mee optillen, het doet pijn als ik hem beweeg en dat soort shit... maar madame van het ziekenhuis zei dat ik vrijdag geen problemen zou moeten hebben met het gamen, echter wel met al da andere, en dat nog wel een half jaar![]()
trackmania nations is retevet man
Luie draak kom eens wat eerder uit je nest man..quote:
Wijs manquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:31 schreef jpjedi het volgende:
Luie draak kom eens wat eerder uit je nest man..![]()
Ow, ik wist niet dat er volk wasquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Luie draak kom eens wat eerder uit je nest man..![]()
Waar ben je trouwens de laatste tijd op TS? Dan kan ik tenminste op je schelden als je MIJN jet jat.![]()
Nou op een gemiddelde avond al snel 6-8 man en in het weekend het dubbele. Maar als je gelijk weggaat als er niemand is en dat doen er drie na elkaar tja dan tref je elkaar nooit. Ik maak het eigenlijk zelden mee dat er niemand op TS is `savonds.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:37 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ow, ik wist niet dat er volk wasIk kom wel weer es een keertje langs dan!
Dan zit jij zekere op een andere TS server of je hebt zoveel op dat je dubbel ziet/hoortquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou op een gemiddelde avond al snel 6-8 man en in het weekend het dubbele. Maar als je gelijk weggaat als er niemand is en dat doen er drie na elkaar tja dan tref je elkaar nooit. Ik maak het eigenlijk zelden mee dat er niemand op TS is `savonds.
Arie, nu probeer ik wat reclame te maken voor de TS server en ga jij het publiekelijk afbreken...quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
![]()
[..]
Dan zit jij zekere op een andere TS server of je hebt zoveel op dat je dubbel ziet/hoort![]()
![]()
6-8 man dan heb je een avond dat het echt druk is. Gemiddeld zitten er na 20.30 zo'n 5 man op TS, soms ook 6-8 ja en in het weekend verschilt heel erg.
Hahaha jaja. Dries komt maar gewoon naar TS, 's avonds zijn er altijd wel een AANTALquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Arie, nu probeer ik wat reclame te maken voor de TS server en ga jij het publiekelijk afbreken...![]()
Maar hij ligt helemaal niet plat...quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:39 schreef jpjedi het volgende:
Site Wilders plat na plaatsen Deense cartoons
loopt ook weer helemaal uit de hand zeg... mug olifant verhaal. Er komt een dag dat het misgaat tussen oost en west.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:24 schreef UnleashMitch het volgende:
Goed en nu ga ik met een flinke dosis zelfspot mn naam eer aan doen; ik duik mn nest weer in. Luie studenten altijd
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:24 schreef UnleashMitch het volgende:
Zolang je als geloof geen zelfspot kent dan ben je ook niet serieus te nemen
Goed en nu ga ik met een flinke dosis zelfspot mn naam eer aan doen; ik duik mn nest weer in. Luie studenten altijd
Om 15:24 je nest weer inquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:24 schreef UnleashMitch het volgende:
Zolang je als geloof geen zelfspot kent dan ben je ook niet serieus te nemen
Mn vriendin had gister dr verstandskiezen laten trekken dus ik houd haar nu gezelschapquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Om 15:24 je nest weer inZiek of teveel gezopen?
Jaja, je vult de gaatjes zeker opquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:36 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Mn vriendin had gister dr verstandskiezen laten trekken dus ik houd haar nu gezelschap
tot mijn grote verbazing: het stonk helemaal niet!!! [owkee, het bewegen doet nog wel pijn, het is ook hartstikke vermoeiend] en de schilfers hangen er bij, maar voor de rest: gamen gaat hartstikke goed!!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:29 schreef kievit19 het volgende:
[..]
heb je trouwens aan je gips geroken toen het eraf was??
Wat hoop ik nu toch dat bf2 het niet zal doen op jouw pcquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:13 schreef Sickert het volgende:
zo op mn p4 worden de files nu veilig weggezet naar mn andere pcen is over een half uurtje klaar
dan alles er afknallen! en dan ook echt alles!
windows installen drivertjes andere dingies
en bf2
dan moet ie het (als het goed is weer doen)
en anders staat er morgen in de krant
Man smijt pc uit het raam
idd kan wel een nieuwe pc gebruikenquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:17 schreef Razorback het volgende:
[..]
Wat hoop ik nu toch dat bf2 het niet zal doen op jouw pc
Zeg het wel even waar je woont voordat je je pc uit het raam gooit
wat moet je nou met een p4quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:17 schreef Razorback het volgende:
[..]
Wat hoop ik nu toch dat bf2 het niet zal doen op jouw pc
Zeg het wel even waar je woont voordat je je pc uit het raam gooit
De war is op zondagquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:11 schreef staticdata het volgende:
jumperjack dus vrijdag ben je van de partij bij de war?
mooi
je hebt die trampoline nog of niet? zet em effe in de tuin, wil je?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:13 schreef Sickert het volgende:
zo op mn p4 worden de files nu veilig weggezet naar mn andere pcen is over een half uurtje klaar
dan alles er afknallen! en dan ook echt alles!
windows installen drivertjes andere dingies
en bf2
dan moet ie het (als het goed is weer doen)
en anders staat er morgen in de krant
Man smijt pc uit het raam
Dat is het enige voordeel als ajax verliest, maar zal je zien: dan winnen zequote:Op woensdag 1 februari 2006 19:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
De war is op zondag
Dan ziet iedereen hetWe hadden een warserver voor afgelopen vrijdag en aankomende zondag, dat kwam toen voor JMP zo goed uit omdat ie precies die twee dagen tijd had. Overigens is het schema niet op JMP aangepast maar het viel toevallig zo en daarom heb ik t onthouden
Ik hoop trouwens dat ik er op tijd ben, ik moet eerst nog even Danny uitzwaaien.
"Danny, pak je koffers maar! Danny, pak je koffers maar! Danny, pak je koffers maar! tralalalala"
Je kan wel merken dat de server de laatste tijd laggy is. Normaal zit hij rond 19.00 altijd wel vol de laatste week is dat achter niet zo en moeten er eerst een aantal boffers zijn wil de server langzaam vol stromen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:54 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Wtf..dat heb ik nog nooit meegemaakt. Wou net ff BF2-en, maar aangezien onze server leeg was wilde ik een of andere Noorse joinen. Werd ik ge-autokicked omdat mijn IP-adres een Nederlands adres was en ze alleen Noren op die server wilden![]()
Op zich maakt het mij natuurlijk geen reet uit, er zijn nog 100-en anderen, maar het gaat om het idee......
Ik heb het aangekaart bij i3d en ik kreeg terug dat het waarschijnlijk iets met de swap file te maken had, die was te groot geworden ofzo. Mocht het nog steeds zo slecht blijven dan kan de server verplaatst worden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
Je kan wel merken dat de server de laatste tijd laggy is. Normaal zit hij rond 19.00 altijd wel vol de laatste week is dat achter niet zo en moeten er eerst een aantal boffers zijn wil de server langzaam vol stromen.
Ik heb je een mail gestuurd met daarin een mailadres van iemand. Hij heeft een originele liggen en speelt echt nooit meer. Denk dat hij m wel aan je wil verkopenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:48 schreef Sickert het volgende:
ik weet al waar het aan ligt
het ligt dus aan mn iso van bf2.... die pakt ie nu ook niet op mn oude pc... en aangezien ik de dvd kwijt ben wordt dat dus een nieuwe kopen vrees ik
naja nog maar ff goed verder zoeken hier
mag niet gezegd worden maar dat truukje kan zorgen voor veel shit. gebruik dan anti-blaxx met een miniimage. nooit gezeik gehad.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:00 schreef Sickert het volgende:
ok bf2 werkt
en zag er uber slick uit
nu maar een no cd zoeken en m morgen naar mn buurjongen terug brengen
dan hoef ik gelukkig geen nieuwe te kopen :S
hopelijk vind ik m nog
Wie gaat er meequote:UnleashMitch says:
We hadden trouwens (met Morpheus2002k) bedacht dat het wel een idee zou zijn om je een keer mee te nemen naar een echt voetbalstadion, dus om een keer met z'n allen naar de Kuip te gaan
Sickert: says:
is goed hoor
UnleasMitch says:
nemen we die leipe brabo ook mee
Ik volg het niet zo..Eerst spreekt hij over een echt stadion en later weer over de kuip..quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:31 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Wie gaat er meeKosten zijn rond de 15,- per kaartje. Exclusief bier e.d.
ik doe wel mn ajax sjaal omquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:31 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Wie gaat er meeKosten zijn rond de 15,- per kaartje. Exclusief bier e.d.
Als dat geen Kodak-moment wordt dan weet ik t niet meerquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:39 schreef Sickert het volgende:
ik doe wel mn ajax sjaal om![]()
en als dat niet mag kom ik niet
of zoals je al zeiquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:49 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als dat geen Kodak-moment wordt dan weet ik t niet meer
the grouch house en J&b is allebei wel lekker whiskyquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Heb je een goede tip ? De aanbieding v/d maand van Gall & Gall was Glenfiddich Solera Reserve 15 Years Old. Ik heb er echt de ballen verstand van
heb ik ook gehad. helemaal opnieuw installerenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:41 schreef Umm-Qasr het volgende:
Probeer ik net in te loggen, zegt BF2 dat mijn cd-key invalid is .. wat een bullshit![]()
omfgquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:04 schreef kievit19 het volgende:
@ jumperjack , maandag moet ik weer terug voor controle maar ze gaan waarschijnlijk opnieuw breken en pinnen er doorheen jagen want het zit allemaal zo krom als een hoepel ,en vannacht werd ik wakker en heb de helft van mijn schouder terug naar beneden moeten drukken want die stak wat omhoog:S dus das mooi f*cked up
spreek die jongen ook wat moed in zeg..quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:20 schreef JumperJack het volgende:
[..]
omfgdas kut man, het lijkt me echt idioot als je je eigen schouder naar beneden moet douwen.
en voor dat opnieuw breken: veel succes, want dat zul je daar écht wel nodig hebben![]()
haha, dat gaat toch niet meer echt helpenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
spreek die jongen ook wat moed in zeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |