Zo daar ben ik weer
![]()
Het duurde even maar dan heb je ook wat
![]()
quote:
Cool
![]()
Nu weer alle tijd om te gamen dus
![]()
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:24 schreef JumperJack het volgende:ik word idd ook vaak ziek van die gasten, hadden me zelfs een paar keer getked voor zon chopper... had een paar screenshotjes gemaakt maar die waren daarna nergens meer te vinden. en onthouden heb ik ze [natuurlijk :') ] ook niet!
Probeer idd de namen te onthouden of op te schrijven. Als ze dan weer eens terug zijn op de server dan bannen we ze alsnog. Zulk gedrag blijft nooit ongestraft
![]()
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 20:07 schreef Suikermais het volgende:Toch blijft 't frappant..
Ik installeer de zooi op de pc van Sickert..including BF2.Loopt als een tierelier. Meneer gaat thuis opnieuw installeren en wat blijkt ? Bf2 dot niks bij hem thuis
Ik zou ook gaan bokken als ik naar Dordrecht word verhuisd
quote:
Ik lees zojuist in de Volkskrant (ja sorry jongens
![]()
) dat de cartoons reeds in september werden geplaatst en dat de rel is ontstaan toen iemand een cartoon had gemaakt van Mohammed met een varkenshoofd en oren en toen heeft gezegd dat de krant die ook had geplaatst. Tja en als je eenmaal boos bent dan kan je natuurlijk niet meer toegeven dat je boosheid op foute informatie berust. Respect weet je enzo
![]()
quote:
Die zijn het geworden
![]()
quote:
Welke heb jij gehaald ?
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:Ik sta op en het bloed stroomt direct mijn oor uit.
Dokter: Oh ja het kan nog een beetje bloeden hier heb je een gaasje.
Auw en
![]()
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:40 schreef VeerMans het volgende:Mijn pc is ermee gestopt dus ik heb al een ijdje niet meer gebattlefield :'(
Maar nieuwe shit is onderweg dus ik ben snel weer terug
![]()
De boel opgeblazen met overclocken ?
![]()
Wat heb je nu besteld ? Ga je Sickert van z'n troon stoten
quote:
Ik blijf het niet snappen hoor. Ik wil er juist heeel dichtop zitten, dan ben je naar mijn idee veeel meer betrokken bij de wedstrijd. Ik zat tijdens NL - Belgie in het gloednieuwe Saint Deniz stadion ergens bovenin. Dan zie je niets anders dan wat kleine poppetjes heen en weer rennen. De wedstrijd was wel spannend maar verder was je nooit echt betrokken bij de wedstrijd en dat is wel waar ik t voor doe
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 20:57 schreef JK het volgende:Heb 15 eur overgemaakt hoor voor de server... ja, beetje laat had de laatste dagen weinig tijd en mn loon was erg laat. En moest het meisje van Greenpeace bij de deur afpoeieren, die wilde namelijk ook minimaal 5 euro per maand. Wegwezen, dat geld gaat naar de BF2 BoF! server. Was overigens wel een lekker meidje van 19 a 20 ofzo die best wel aanhankelijk tegen mn deurpost aan het hangen was
![]()
quote:
'Heb je een emailadres?' vraagt ze met een arm vol papieren.
'Ja' zeg ik.
'Ja, jij ook ?'
De juiste conversatie is.
quote:
Als de wereld dus naar de klote gaat, komt het omdat ik liever mn geld aan de BoF server wilde spenderen ipv aan greenpeace. Weer 3 zeehondjes extra doodgeknuppeld....
Mensen van Greenpeace moet je nooit geloven
![]()
Het gaat op dit moment beter met de wereld dan het de afgelopen tientallen jaren ooit heeft gegaan
![]()
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 11:54 schreef diamondvoodoo het volgende:Dat maakt niet uit, als we maar van f winnen
![]()
Bovendien word psv gewoon doodleuk kampioen en hebben wij nog wat om ergens voor te strijden ---> Gatorade Cup. Oja, en Champions League
De Gatorade Cup
![]()
niet echt iets van prestige maar idd een leuke vervanger van een teleurstellend seisoen. De Champions League, ze zitten er alleen nog in omdat ze de twee zwakste ploegen uit de gehele CL troffen in de poule-fase: FC Thun en Sparta Praag. De volgende wedstrijd hebben ze nog steeds een relatief lichte tegenstander (gezien de andere 14 ploegen) maar ik denk dat Ajax er meteen uitgeschopt wordt
![]()
quote:
Euhh me startpagina is fok.nl en toch beland ik steeds op het forum, klopt niet helemaal
Ik belandde afwisselend op Games en op het Forum
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:06 schreef JumperJack het volgende:je had moeten wachten op de volgende patch
![]()
dan komen er de tweede unlocks van de sniper en de AT bij
Thnx voor de tip, de nieuwe sniper unlock wil ik wel graag
![]()
Dan nog even de tweede unlock kiezen
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:21 schreef JK het volgende:Aaah geweldig die flashbang in de gewone BF2 gebruiken
![]()
Escape speelde gister even wat SF wapens voor me vrij (waarvoor nogmaals dank!)
Meteen gretig gebruik gemaakt van de nieuwe wapens ;
Hoe gaat dat in z'n werk
![]()
Kan iemand anders in no time wat wapens voor je vrij spelen ? Heb nml wel interesse in t nieuwe Spec Ops wapen
![]()
quote:
Wat een gekut weer zeg, dachten we er eindelijk vanaf te zijn
![]()
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:58 schreef jpjedi het volgende:Zit ik in mijn rekening overzicht te kijken zie ik dit staan:
******** F.J.D. DORR
DE ****************
***** ** ROZENBURG ZH
AANBETALING VOOR
PIERRE VAN HOOIJDONK
Houden we tenminste nog iets over aan die prutser...veel plezier ermee. Garantie tot de stoep
Prutser my ass
![]()
Vandaag nog even de DVD v/d UEFAcup 2002 teruggezien, wat een geniale vrije trappen zeg
![]()
Ik hoop dat ie er morgen nog even eentje in legt
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server