abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34726878
he ik geb 2 unlocks erbij, maar geen rang hoger
pi_34727074
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:06 schreef RudyCarell het volgende:
same here

mocht ineens 2 wapens uitzoeken

en ik wil mn usericon terug!
Narf!
pi_34727130
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:11 schreef Sickert het volgende:

[..]

same here

mocht ineens 2 wapens uitzoeken

en ik wil mn usericon terug!
Oh? bij S/F of normale battlefield 2?
pi_34727751
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:06 schreef RudyCarell het volgende:
Ow dat bedoelde je zonet... jahhh ik mocht net ook 2 unlocks kiezen alleen viel er niets te kiezen omdat ik alle unlocks al heb, dus heb maar gewoon 2x op selecteren geklikt terwijl er niets te selecteren viel...

Creatie:

BF2: Diamond3d
pi_34728647
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:13 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Oh? bij S/F of normale battlefield 2?
gewoon bij de normale... maar waren wapens van SF
Narf!
pi_34728712
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:32 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Ow dat bedoelde je zonet... jahhh ik mocht net ook 2 unlocks kiezen alleen viel er niets te kiezen omdat ik alle unlocks al heb, dus heb maar gewoon 2x op selecteren geklikt terwijl er niets te selecteren viel...
je had moeten wachten op de volgende patch dan komen er de tweede unlocks van de sniper en de AT bij
pi_34729075
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:06 schreef JumperJack het volgende:

[..]

je had moeten wachten op de volgende patch dan komen er de tweede unlocks van de sniper en de AT bij
Ik dacht dat het een of andere fout was omdat ik vd week ook 2x moest kiezen (ging een rang omhoog) Maargoed beetje raar als dat dalijk niet meer kan, lijkt me sterk.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 16:21:22 #233
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_34732111
Aaah geweldig die flashbang in de gewone BF2 gebruiken
Escape speelde gister even wat SF wapens voor me vrij (waarvoor nogmaals dank!)

Meteen gretig gebruik gemaakt van de nieuwe wapens ;

Ligt er een kereltje onze vlag te jatten, hij kijkt niet mijn kant op, dus ik gooi snel een flashbang granaat naar 'm toe. Dat ding ontploft en meteen zie je 'm als een kip zonder kop rondrennen zonder te schieten. Easy target... paar kogeltjes erin gepompt en naast killpunten ook de vlag verdedigd. :-)

Heerlijk!
  zaterdag 4 februari 2006 @ 16:27:26 #234
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_34732254
FOK!

Ik ging al trillen...
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_34732455
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:21 schreef JK het volgende:

Ligt er een kereltje onze vlag te jatten, hij kijkt niet mijn kant op, dus ik gooi snel een flashbang granaat naar \\\'m toe. Dat ding ontploft en meteen zie je \\\'m als een kip zonder kop rondrennen zonder te schieten. Easy target... paar kogeltjes erin gepompt en naast killpunten ook de vlag verdedigd. :-)

Heerlijk!
Alstie toch de andere kant op kijkt is die flashbang niet eens nodig
pi_34732717
quote:
Ja dat kan natuurlijk gewoon, iemands username gebruiken om met sf wapens voor hem te unlocken!
pi_34733089
Zit ik in mijn rekening overzicht te kijken zie ik dit staan:

******** F.J.D. DORR
DE ****************
***** ** ROZENBURG ZH
AANBETALING VOOR
PIERRE VAN HOOIJDONK

Houden we tenminste nog iets over aan die prutser...veel plezier ermee. Garantie tot de stoep
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:17:49 #238
4259 JK
pi_34735066
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:35 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Alstie toch de andere kant op kijkt is die flashbang niet eens nodig
Ik toss'te dat ding voor z'n gezicht Anders had ie vast en zeker wel op me geschoten.

En nu dan die 2 extra unlocks die iedereen denk ik kreeg.... heb de G36E en de PKM geunlocked. Gaat lekker zo
pi_34735232
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:17 schreef JK het volgende:

[..]

Ik toss\'te dat ding voor z\'n gezicht Anders had ie vast en zeker wel op me geschoten.

En nu dan die 2 extra unlocks die iedereen denk ik kreeg.... heb de G36E en de PKM geunlocked. Gaat lekker zo
krijgt iedereen die door die nieuwe patch ofzo??? maar da kan niet want die nieuwe patch is er nog nie...
pi_34735563
Zo daar ben ik weer Het duurde even maar dan heb je ook wat
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:22 schreef JumperJack het volgende:
8.1 voor mn engelse taal proefwerk owyeah!!! :')
Cool Nu weer alle tijd om te gamen dus
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:24 schreef JumperJack het volgende:
ik word idd ook vaak ziek van die gasten, hadden me zelfs een paar keer getked voor zon chopper... had een paar screenshotjes gemaakt maar die waren daarna nergens meer te vinden. en onthouden heb ik ze [natuurlijk :') ] ook niet!
Probeer idd de namen te onthouden of op te schrijven. Als ze dan weer eens terug zijn op de server dan bannen we ze alsnog. Zulk gedrag blijft nooit ongestraft
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 20:07 schreef Suikermais het volgende:
Toch blijft 't frappant..
Ik installeer de zooi op de pc van Sickert..including BF2.Loopt als een tierelier. Meneer gaat thuis opnieuw installeren en wat blijkt ? Bf2 dot niks bij hem thuis
Ik zou ook gaan bokken als ik naar Dordrecht word verhuisd
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:39 schreef jpjedi het volgende:
Site Wilders plat na plaatsen Deense cartoons
loopt ook weer helemaal uit de hand zeg... mug olifant verhaal. Er komt een dag dat het misgaat tussen oost en west.
Ik lees zojuist in de Volkskrant (ja sorry jongens ) dat de cartoons reeds in september werden geplaatst en dat de rel is ontstaan toen iemand een cartoon had gemaakt van Mohammed met een varkenshoofd en oren en toen heeft gezegd dat de krant die ook had geplaatst. Tja en als je eenmaal boos bent dan kan je natuurlijk niet meer toegeven dat je boosheid op foute informatie berust. Respect weet je enzo
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 12:55 schreef UnleashMitch het volgende:
Highland Park 12 y
Glenfiddich Solera Reserve 15y
Die zijn het geworden
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 16:59 schreef kievit19 het volgende:
kom zojuist van gall & gall af
voor 3 flessen gesponsord
Welke heb jij gehaald ?
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik sta op en het bloed stroomt direct mijn oor uit.
Dokter: Oh ja het kan nog een beetje bloeden hier heb je een gaasje.
Auw en
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:40 schreef VeerMans het volgende:
Mijn pc is ermee gestopt dus ik heb al een ijdje niet meer gebattlefield :'(
Maar nieuwe shit is onderweg dus ik ben snel weer terug
De boel opgeblazen met overclocken ? Wat heb je nu besteld ? Ga je Sickert van z'n troon stoten
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
M? Betaal jij?
KK is een goed vak.
Ik blijf het niet snappen hoor. Ik wil er juist heeel dichtop zitten, dan ben je naar mijn idee veeel meer betrokken bij de wedstrijd. Ik zat tijdens NL - Belgie in het gloednieuwe Saint Deniz stadion ergens bovenin. Dan zie je niets anders dan wat kleine poppetjes heen en weer rennen. De wedstrijd was wel spannend maar verder was je nooit echt betrokken bij de wedstrijd en dat is wel waar ik t voor doe
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 20:57 schreef JK het volgende:
Heb 15 eur overgemaakt hoor voor de server... ja, beetje laat had de laatste dagen weinig tijd en mn loon was erg laat. En moest het meisje van Greenpeace bij de deur afpoeieren, die wilde namelijk ook minimaal 5 euro per maand. Wegwezen, dat geld gaat naar de BF2 BoF! server. Was overigens wel een lekker meidje van 19 a 20 ofzo die best wel aanhankelijk tegen mn deurpost aan het hangen was
quote:
'Heb je een emailadres?' vraagt ze met een arm vol papieren.
'Ja' zeg ik.
'Ja, jij ook ?'
De juiste conversatie is.
quote:
Als de wereld dus naar de klote gaat, komt het omdat ik liever mn geld aan de BoF server wilde spenderen ipv aan greenpeace. Weer 3 zeehondjes extra doodgeknuppeld....
Mensen van Greenpeace moet je nooit geloven Het gaat op dit moment beter met de wereld dan het de afgelopen tientallen jaren ooit heeft gegaan
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 11:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dat maakt niet uit, als we maar van f winnen Bovendien word psv gewoon doodleuk kampioen en hebben wij nog wat om ergens voor te strijden ---> Gatorade Cup. Oja, en Champions League
De Gatorade Cup niet echt iets van prestige maar idd een leuke vervanger van een teleurstellend seisoen. De Champions League, ze zitten er alleen nog in omdat ze de twee zwakste ploegen uit de gehele CL troffen in de poule-fase: FC Thun en Sparta Praag. De volgende wedstrijd hebben ze nog steeds een relatief lichte tegenstander (gezien de andere 14 ploegen) maar ik denk dat Ajax er meteen uitgeschopt wordt
quote:
Euhh me startpagina is fok.nl en toch beland ik steeds op het forum, klopt niet helemaal
Ik belandde afwisselend op Games en op het Forum
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:06 schreef JumperJack het volgende:
Thnx voor de tip, de nieuwe sniper unlock wil ik wel graag Dan nog even de tweede unlock kiezen
quote:

Hoe gaat dat in z'n werk Kan iemand anders in no time wat wapens voor je vrij spelen ? Heb nml wel interesse in t nieuwe Spec Ops wapen
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
FOK!
Ik ging al trillen...
Wat een gekut weer zeg, dachten we er eindelijk vanaf te zijn
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:58 schreef jpjedi het volgende:
Zit ik in mijn rekening overzicht te kijken zie ik dit staan:

******** F.J.D. DORR
DE ****************
***** ** ROZENBURG ZH
AANBETALING VOOR
PIERRE VAN HOOIJDONK
Houden we tenminste nog iets over aan die prutser...veel plezier ermee. Garantie tot de stoep
Prutser my ass Vandaag nog even de DVD v/d UEFAcup 2002 teruggezien, wat een geniale vrije trappen zeg Ik hoop dat ie er morgen nog even eentje in legt
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:36:18 #241
4259 JK
pi_34735629
Nee, gewoon als je inlogt bij BF2 krijg je meteen het scherm dat je 2 bonussen mag uitzoeken.
En dan had ik er gister ook al 2 wapens bij, dus in totaal 4 wapens binnen 24u tijd.... lastig om nu te kiezen welke kit je elke keer wilt selecteren

De patch duurt nog wel een week of 2. Dus ik zou zeggen ; log eens in en zoek 2 mooie cadeaus uit.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:40:38 #242
4259 JK
pi_34735745
Jezus UnleashMitch, je was vast wel even bezig met al die reacties.

Als je Escape lief aan kijkt en 10 euro stort op z'n rekening plus je inloggegevens geeft, dan zal hij wat zut voor je vrijspelen. Volgens mij gouden handel Escape!

Nieuwe specops wapen is best aardig, maar de F2000 is ook niet mis (assault, waar dus ook de flashbangs bij zitten).
pi_34736032
Ik moest heel wat anders doen voordat escape mij die wapens vrijspeelde :s
pi_34736500
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:33 schreef UnleashMitch het volgende:
De Gatorade Cup niet echt iets van prestige maar idd een leuke vervanger van een teleurstellend seisoen. De Champions League, ze zitten er alleen nog in omdat ze de twee zwakste ploegen uit de gehele CL troffen in de poule-fase: FC Thun en Sparta Praag. De volgende wedstrijd hebben ze nog steeds een relatief lichte tegenstander (gezien de andere 14 ploegen) maar ik denk dat Ajax er meteen uitgeschopt wordt
[..]
Een leuke vervanger... zou ik ook zeggen als je er al uit ligt En dat van de CL mag misschien zo zijn, maar wij zitten er tenminste (nog) in!!!

En de DVD van dat seizoen zal ik maar regelmatig terugkijken want het gebeurd nooit meer :')

[ Bericht 9% gewijzigd door diamondvoodoo op 04-02-2006 19:17:47 ]
pi_34736767
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:40 schreef JK het volgende:
Jezus UnleashMitch, je was vast wel even bezig met al die reacties.

Als je Escape lief aan kijkt en 10 euro stort op z\'n rekening plus je inloggegevens geeft, dan zal hij wat zut voor je vrijspelen. Volgens mij gouden handel Escape!

Nieuwe specops wapen is best aardig, maar de F2000 is ook niet mis (assault, waar dus ook de flashbangs bij zitten).
Wat valt er vrij te spelen dan? Je hoeft toch alleen ff een paar rondjes te SF'en?? Althans, bij mij wel
  zaterdag 4 februari 2006 @ 19:37:24 #246
4259 JK
pi_34737389
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 19:16 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Wat valt er vrij te spelen dan? Je hoeft toch alleen ff een paar rondjes te SF\'en?? Althans, bij mij wel
Dat klopt, maar ik kan dat niet want ik heb SF niet en ik wil 'm ook niet. Heb even de 'demo' geprobeerd en die viel mij zwaar tegen. Te weinig goeds voor 30 euro. 10tje had mooi geweest, dan had ik 'm wel gekocht. Euroforce ga ik wel kopen, omdat ie dus 10 euro zal zijn.

Paar potjes SF is voldoende voor weaponunlocks idd.
pi_34738007
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:52 schreef -Dries- het volgende:
Ik moest heel wat anders doen voordat escape mij die wapens vrijspeelde :s
klopt dries, maar de volgende keer wat vaseline erbij want het was een beetje nauw
pi_34738083
Ik wil ook meer wapens unlocken
  zaterdag 4 februari 2006 @ 20:17:55 #249
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_34738688
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 19:56 schreef escape_nl het volgende:

[..]

klopt dries, maar de volgende keer wat vaseline erbij want het was een beetje nauw
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_34739833
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 19:58 schreef BaraCuda het volgende:
Ik wil ook meer wapens unlocken
van sf?

voeg me maar toe @ msn.
dan wil bestwel een rondje voor je spelen dan heb je 3 wapens
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')