Ik denk gewoon een probleem met verlichting oid.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hoe kan het toch dat de plaatjes zo geel zijn?
Kijk anders naar de pics die ik net heb gepost, ziet er prachtig uit IMO.
verf, paint, recht in de zon gelegen in de sahara 3 weken lang?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik denk gewoon een probleem met verlichting oid.
Ga gewoon voor de wittequote:Op donderdag 9 februari 2006 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, dat kan ook nog, maar ik wil even de LikSang en PlayAsia foto's afwachten. Deze lijken gewoon op een DS die te lang in de zon heeft gelegen. Mn NES is nog minder geel dan dit!
Bovendien komen er natuurlijk verschillende kleuren en gok ik stiekem op een zwarte.
Foto's zijn gemaakt door FCC, niet IGN.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:30 schreef MMaRsu het volgende:
Die gasten bij IGN kunnen gewoon geen foto's maken en hebben de witbalans verkeerd ingesteld
Headset ingang is verdwenen. Kortom: Geen online voice chat... EVAH!quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:42 schreef Roi het volgende:
DS lite Manual
http://joeljohnson.com/kotaku/dslite.pdf
Kijk eens bij nummertje 11 op pagina 4/5.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Headset ingang is verdwenen. Kortom: Geen online voice chat... EVAH!
Aah..quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:54 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Kijk eens bij nummertje 11 op pagina 4/5.
Aah dus zo zit datquote:Power Button (POWER) – Turns system on or off. To prevent turning
the system off accidentally during game play, you must hold the
Power Button in the UP position for a moment before it will turn off.
Viva la revolution!quote:Power Button (POWER) – Turns system on or off
Kan je dit zien als je ds dicht is?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:41 schreef BMH het volgende:
Ik heb een probleem met mijn DS. Als ik in sleepmode wil gaan blijft het touchscreen aan & uit knipperen. Dat hoort niet![]()
Ff nintendo meelen.
OMGWTF IK WIL DAT SPEL HEBBENquote:
Das wel cool, maar aangezien het ook in Mario 64 was vind ik het niet echt nieuw.quote:
ME WANTquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:01 schreef Xrenity het volgende:
http://img139.imagevenue.com/img.php?loc=loc185ℑ=eb44e_n1.jpg
Remakequote:Op donderdag 9 februari 2006 17:24 schreef mikando18 het volgende:
Een paar screenshots zijn remakes van oude mario levels, word het nou een remake of zijn dat gewoon multiplayer levels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |