abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34810620
quote:
Op maandag 6 februari 2006 22:05 schreef Loontje88 het volgende:
Hoi

Heb al twee maandjes ofzo een DS, met sinterklaas als cadeautje van mijn vrienden een Nintendogs pak gekregen. Ze wisten dat ik een enorme Nintendo-fan was, dus een roze DS hadden ze zo voor me gevonden. Ik heb nu alleen nog maar Nintendogs, Kirby ( ) en Phoenix Wright (laatste geimporteerd op aanraden van een vriend, tof spelletje alhoewel weinig keusopties), maar ik zou nu wel een vierde spel erbij willen. Een toffe jongen die me hierbij kan helpen? Krijgt ie gelijk een kusje van me. Schietspellen vind ik , houdt het het liefst bij lieflijke platforms en vrolijke pastelkleuren (beetje stereotype girlgamer, maar ach )
Wacht een paar weken, eind van de maand (27-2) komt Super Princes Peach uit , moet je wel importeren (Amerikaanse versie), maar is een hele leuke Mario Bros (2) achtige platformer, ziet er allemaal erg girly uit en is verslavend en niet TE moeilijk. (Veel roze ook )

meer info:

http://www.superprincesspeach.com/

[ Bericht 3% gewijzigd door knater op 06-02-2006 22:18:27 ]
pi_34810656
Animal Crossing Wild World

Kom maar met die kus
Houd van een lijntje.
  maandag 6 februari 2006 @ 22:11:11 #153
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34810693
quote:
Een toffe jongen die me hierbij kan helpen? Krijgt ie gelijk een kusje van me.

Je kan het ook gewoon vragen hoor Maar goed, een toffe DS game dus, Yoshi is wel leuk, maar als je Kirby al hebt misschien niet de beste keus. Mario kart is leuk als je daarvan houdt en qua puzzelspelletjes zit je wel goed met Meteos en Zoo Keeper.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_34810931
Mario Kart heb ik pas sinds kort op de Kjoeb, die nog maar even wat meer spelen. Puzzelaars, mwoah, alleen Tetris wekt mijn interesse. Super Princes Peach komt mijn girlgamer instinct weer naar boven: die is al gepre-ordered.

Animal Crossing ga ik ook zeker pre-orderen, dat is een game waar ik op de Kubus ook al verslaafd aan was.

Thx boys.
Kuzjuh (k)
pi_34820195
Mario & luigi is ook heel leuk.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 13:02:02 #156
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_34825670
Ik wil nog steeds Zoo Keepert bestellen want dat is een tof spel.
Bernie en ik zijn tof.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 13:28:31 #157
3415 Webby
1 omhoog!
pi_34826480
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:02 schreef mordradead het volgende:
Ik wil nog steeds Zoo Keepert bestellen want dat is een tof spel.
Gewoon een bart-smit of E-plaza binnenwandelen. Heb je hem voor 22 euro. Anders nedgame.com voor 22,50 incl. verzend.
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
  dinsdag 7 februari 2006 @ 13:57:48 #158
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_34827336

oops typo
push it to the limit
pi_34828335
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:57 schreef mikando18 het volgende:
[afbeelding]

oops typo
lol!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:03:45 #161
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_34831388
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:53:59 #162
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_34833050
Vandaag Another Code bij de FRS opgepikt voor 13,50 (2e hands en 10% korting met anwb pasje). Cartridge in nieuwstaat, boekjes enz alles zeer netjes.. en wat vind ik er tussen? Juist ! Een ongebruikte VIP code kaart!
Meteen geregistreerd.. heb al dik 6000 punten maar er mag nu wel eens wat fatsoenlijks worden aangeboden.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:57:27 #163
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_34835246
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:53 schreef JK het volgende:
Vandaag Another Code bij de FRS opgepikt voor 13,50 (2e hands en 10% korting met anwb pasje). Cartridge in nieuwstaat, boekjes enz alles zeer netjes.. en wat vind ik er tussen? Juist ! Een ongebruikte VIP code kaart!
Meteen geregistreerd.. heb al dik 6000 punten maar er mag nu wel eens wat fatsoenlijks worden aangeboden.
Hij is gisteren geupdate en vandaag nog eens, met Mario GC-controllers, Nintendo shirts, Mario Bros. DVD's, DS draagtasjes, en GameCube bundels. Das genoeg leuk spul.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:26:52 #165
4259 JK
pi_34837777
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 18:04 schreef Thomper het volgende:

[..]

Hij is gisteren geupdate en vandaag nog eens, met Mario GC-controllers, Nintendo shirts, Mario Bros. DVD's, DS draagtasjes, en GameCube bundels. Das genoeg leuk spul.
Maf, ik krijg 243 dingen die echt nergens op slaan. ringtones voor 350 sterren etc.
Heb alles doorgelopen echt echt elk item maar niets te vinden waar jij het over hebt...

Ik ga haast denken dat Nintendo een of ander script heeft lopen waardoor mensen met te weinig dingen juist gave items zien en mensen met veel sterren alleen maar zooi zien.. ik heb zelfs nog speciaal gezocht op bijv. tshirts,. of alleen gamecube dingen, maar echt niets van dure dingen echt alleen maar shitty troep.

[ Bericht 18% gewijzigd door JK op 07-02-2006 19:35:18 ]
pi_34837944
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:28 schreef Webby het volgende:

[..]

Gewoon een bart-smit of E-plaza binnenwandelen. Heb je hem voor 22 euro. Anders nedgame.com voor 22,50 incl. verzend.
nedgame apeldoorn had een tijdje geleden een stapeltje 2e handsjes liggen. Met perfecte boekjes etc voor 15 eurie's.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_34838857
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:26 schreef JK het volgende:

[..]

Maf, ik krijg 243 dingen die echt nergens op slaan. ringtones voor 350 sterren etc.
Heb alles doorgelopen echt echt elk item maar niets te vinden waar jij het over hebt...

Ik ga haast denken dat Nintendo een of ander script heeft lopen waardoor mensen met te weinig dingen juist gave items zien en mensen met veel sterren alleen maar zooi zien.. ik heb zelfs nog speciaal gezocht op bijv. tshirts,. of alleen gamecube dingen, maar echt niets van dure dingen echt alleen maar shitty troep.
Nee hoor, ze hadden van die dingen steeds maar 20 stuks ofzo. Je moet er dan altijd binnen een uurtje bij zijn, of het is alweer weg.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:56:02 #168
4259 JK
pi_34838994
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:52 schreef Thomper het volgende:

[..]

Nee hoor, ze hadden van die dingen steeds maar 20 stuks ofzo. Je moet er dan altijd binnen een uurtje bij zijn, of het is alweer weg.
Tja, heb daar al op het forum geklaagd. Echt zeer slechte zaak van Nintendo. Laten ze eens groot inslaan, die sterren slaan werkelijk waar nergens op, pis al 3 jaar naast de pot. Misschien moet ik werkeloos worden en dan maar gewoon de hele dag de site updaten om te zien of er wat komt...
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:03:42 #169
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_34839258

Ze nemen geen DS lite pre-orders meer aan
pi_34839289
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 18:04 schreef Thomper het volgende:

[..]

hmm, wou best wel zo'n controller
pi_34839390
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:56 schreef JK het volgende:

[..]

Tja, heb daar al op het forum geklaagd. Echt zeer slechte zaak van Nintendo. Laten ze eens groot inslaan, die sterren slaan werkelijk waar nergens op, pis al 3 jaar naast de pot. Misschien moet ik werkeloos worden en dan maar gewoon de hele dag de site updaten om te zien of er wat komt...
Het Nintendo-forum? Daar kijkt nooit iemand. Het enige wat je kan doen is iemand vragen of hij op je account wil inloggen en iets kopen op het tijdstip dat er iets gebeurd, maar goed, das ook riskant.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:09:14 #172
4259 JK
pi_34839486
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:06 schreef Thomper het volgende:

[..]

Het Nintendo-forum? Daar kijkt nooit iemand. Het enige wat je kan doen is iemand vragen of hij op je account wil inloggen en iets kopen op het tijdstip dat er iets gebeurd, maar goed, das ook riskant.
Er wordt toch wel eens gekekn op het forum door een nintendo moderator lijkt me. Maargoed, boeit me verder eigenlijk toch weinig omdat ik er nog nooit wat mee heb gekregen, ze hebben nog nooit wat leuks aangeboden, ja nu dan die Mario controller. Had ik wel willen hebben.

Leg ik mooi Another Code in de kast, mooi voor de zomervakantie tijdens de reis ofzo...
pi_34840090
Eigenlijk... komt er nooit een moderator op Nintendo.nl. Wellicht wel eentje die de explicitiet foute berichten weghaalt, maar verder is het daar een spamfestijn. Een antwoord op je vragen krijg je echt niet. Mailen helpt wel, contact@nintendo.nl
pi_34843110
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:03 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]

Damn dat gaat snel . Blij dat ik de mijna al in de pre-order heb staan voordat Play-asia dat ook niet meer doet.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34867468
Hoe kan ik bij Phoenix Wright van die vingerafdrukken nemen.. ik blaas me helemaal kapot en er gebeurt bijna niks .
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:20:01 #176
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_34870209
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:03 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]

Volgens mij staat daar:
"Sorry maar wegens te weinig vraag worden de DSén per direct uit de schappen gehaald"
Bernie en ik zijn tof.
pi_34870429
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:05 schreef H.Flick het volgende:
Hoe kan ik bij Phoenix Wright van die vingerafdrukken nemen.. ik blaas me helemaal kapot en er gebeurt bijna niks .
Dan moet je er nog een keerte goed overheen stoffen en weer blazen .
pi_34871238
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:20 schreef mordradead het volgende:

[..]

Volgens mij staat daar:
"Sorry maar wegens te weinig vraag worden de DSén per direct uit de schappen gehaald"
Weet je dat echt? of gok je maar?
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_34871441
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:27 schreef Lexie het volgende:

[..]

Dan moet je er nog een keerte goed overheen stoffen en weer blazen .
Ik was er al achter gekomen... ik zat eerst keihard te blazen omdat er telkens nog een paar van die stofdeeltjes af vlogen. Kreeg er hoofdpijn van
  woensdag 8 februari 2006 @ 18:19:29 #180
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_34871944
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:54 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Weet je dat echt? of gok je maar?
Hij maakt een grapje.
pi_34873607
http://www.ownage.nl/news/11755/

Niet echt ontopic, maar toch weer wel
pi_34873995
Ik hoopte maanden geleden al op een spel zoals deze:

Unou no Tatsujin: Soukai! Machigai Museum Demo

Voor de mensen die Find-It leuk vonden / vinden.

pi_34874275
Brain Training in de UK, een artikeltje van The Times Online
quote:
I may not look it but I'm 58 - or my brain is
By Ben Hoyle

THERE is no thumping hip-hop score, no sign of any guns or monsters and the graphics are no scarier than a crossword puzzle.

But less than a minute into Nintendo’s latest game for its handheld DS console I am transfixed with nerves: Professor Kawashima, a one-inch disembodied head with a ridiculous bouffant and vast eyebrows, is about to tell me my brain age.

This, experts believe, is the beginning of a new craze that will prove equally irresistible to retired Saga readers and spotty teenage boys who like pretending they are Miami pimps and lust after Lara Croft.

Until now the computer games industry has struggled to reach out to the “grey gaming” market of older adults who do not relate to games such as Grand Theft Auto and Tomb Raider. But Professor Kawashima’s Brain Training: How Old Is Your Brain?, which is launched in this country next month, is already a phenomenon in Japan, where various editions have sold more than 2.5 million copies — more than two thirds of them to customers aged 25 or over.

Nintendo, the games maker responsible for classic 1980s titles such as Donkey Kong and the Mario Brothers, plans to advertise in Saga, a magazine for the over-50s, on Classic FM radio and in commercial breaks during Countdown.

Devised by Ryuta Kawashima, a neuroscientist at Tohoku University in Japan, its assortment of word, number and logic puzzles has far more in common with the quietly compulsive allure of Sudoku than the visceral thrill of push-button violence.

Clutching one of the first copies of the game to arrive in England, I feel chastened by my first minute of brain training. I have survived a confusing induction process where the names of colours popped up on the screen in my hand and I had to shout out the colour of the letters, not the word they spelt.

The professor then ranted about “lazy brains” and asked for my age. I am 29 but have been told to aim for a brain age closer to 20.

Now the moment of truth is at hand. There is a loud stamping noise and there it is: “Your brain age is . . . 58.”

“Oh dear,” says the professor, suddenly concerned. “Your brain is very tired.”

He harangues and coaxes me through a reading-aloud exercise (“Try to do this all a lot better next time”), a battery of basic sums and an impossible numbers-based memory game. After half an hour I’m ready for another assessment, which proves three things: a cup of coffee helps, the training programme is world-class because I appear to be down to a brain age of 25 and Professor Kawashima can’t always tell if you cheat.
http://www.timesonline.co.uk/article/0,,2-2027012,00.html

En van The Guardian:
quote:
The new craze to get your brain fit

David Smith, technology correspondent
Sunday February 5, 2006
The Observer

First came Sudoku, the fiendishly addictive puzzle that time-wasters could reassure themselves was good for their brains. Now Britain is about to be hit by another Japanese craze: the 10-minute mental work-out.

A portable computer game, Professor Kawashima's Brain Training: How Old is Your Brain?, aims to be a personal fitness trainer for the mind. Ryuta Kawashima, a neuroscientist at Tohoku University in Japan, claims that, by following a short programme of maths and language tests every day, users can keep their brains young and improve their long-term memory. The game is aimed primarily at people aged between 30 and 65 and will be advertised in Saga magazine and on Classic FM radio.

Kawashima's animated head appears on the game's screen, warning: 'If you don't use your brain, it will age quickly. You'll have a brain with less power than the ideal brain age of 20. You'll get out of shape and weak! But don't fret! There is nothing to fear. You can train your brain just like your body.'

During 20 years' research into brain scans, Kawashima found that solving simple calculations and reading aloud stimulated five key areas of the brain, including one that recognises the shape of numbers, and 'Wernicke's area', which recognises the meaning of words. His exercises are intended to increase the delivery of oxygen, blood and amino acids to the prefrontal cortex, boosting the brain's health.

'Brain training' involves nine tests to be completed against the clock. They include Sudoku, simple maths, memory and syllable tests and reading aloud, which Kawashima says does more to energise the brain than reading silently.

The machine, which has touchscreen and voice recognition technology, calculates the user's 'brain age' on the basis of their real age and their accuracy and speed in the tests. The better they perform, the closer their brain age will be to 20, when the brain is at its most dynamic.

Sudoku, which has taken Britain by storm, has demonstrated the public's appetite for exercising their grey matter. Kawashima's original book has been programmed on to the Nintendo DS, a hand-held games console. Two versions have sold more than 2.4 million copies.

The British version is expected in May. Nintendo, keen to reach the 'grey gaming' market, plans a £2m marketing campaign, including adverts in programmes such as Channel 4's Countdown.

David Yarnton, general manager of Nintendo UK, said: 'This is an opportunity, in a fun way, to challenge yourself to improve and stimulate the mind to be clearer and sharper.'

Mind training put to the test

Alan Atkinson, Caterer Truro, Cornwall

Real age: 46

Brain age: 72

Says: 'I'm disgusted with that score. I do crosswords during my breaks.'

Edwina Quansah, Photojournalist student, Brockley, south London

Real age: 22

Brain Age: 80

Says: 'It's not very good. I don't do as much mental exercise as I should.'

Arthur Blaney, retired barrister's clerk, Orpington, Kent

Real age: 65

Brain age: 45

Says: 'It makes me feel young - I've just lost a few years.'
http://observer.guardian.co.uk/uk_news/story/0,,1702593,00.html

Klinkt positief

[ Bericht 37% gewijzigd door Xrenity op 08-02-2006 19:28:09 ]
  woensdag 8 februari 2006 @ 22:53:14 #184
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_34884058
Denk niet dat brain training het ook zo goed gaat doen in europa en amerika als in Japan maar dat zei ik ook over Nintendogs.

Ziet er wel geinig uit, zal vast wel niet buiten Japan uitgebracht worden.
push it to the limit
pi_34886562
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:53 schreef mikando18 het volgende:
Denk niet dat brain training het ook zo goed gaat doen in europa en amerika als in Japan maar dat zei ik ook over Nintendogs.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ziet er wel geinig uit, zal vast wel niet buiten Japan uitgebracht worden.
Wat is het?
  donderdag 9 februari 2006 @ 00:49:32 #186
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34888024
Ik heb besloten dat ik M&L niet ga uitspelen Geen zin om te levelen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_34888355

donderdag 9 februari 2006 @ 08:36:10 #188
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34890919
quote:
Dat ziet er echt niet uit.

Deze zijn een stuk beter:
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34891047

donderdag 9 februari 2006 @ 09:09:03 #190
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34891262
Die foto's
pi_34891353
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:16 schreef knater het volgende:
Ik hoopte maanden geleden al op een spel zoals deze:

[afbeelding]

Unou no Tatsujin: Soukai! Machigai Museum Demo

Voor de mensen die Find-It leuk vonden / vinden.

Find-It voor 50 dollar...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_34891431
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 08:47 schreef Webby het volgende:
[afbeelding]
wat lijkt ie dik op die foto
pi_34891465
Hier is hij trouwens wat witter:

foute schoulder buttons, rare power button, hij sluit slecht en lijkt toch aardig dik
pi_34892204
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 09:23 schreef Webby het volgende:
Hier is hij trouwens wat witter:

[afbeelding]

foute schoulder buttons, rare power button, hij sluit slecht en lijkt toch aardig dik
Dat sluiten zou geïsoleerd probleem kunnen zijn wat is opgelost. Rare power button
Shoulder buttons zijn weinig veranderd.
  donderdag 9 februari 2006 @ 10:07:19 #195
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34892336
IGN heeft ook foto's nu:

http://ds.ign.com/articles/686/686966p1.html

Ik ben totaaaaal niet onder de indruk
pi_34892354
Ja ik hoop toch wel dat hij een veertje heeft en je hem enkele secs 'aan' moet duwen, anders gaat je ds continue aan/uit in je zak/tas/whatever..
pi_34892380
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN heeft ook foto's nu:

Je kunt je pre-order nog cancellen denk ik zo.
  donderdag 9 februari 2006 @ 10:10:12 #198
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34892406
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:08 schreef Morthill het volgende:

[..]

Je kunt je pre-order nog cancellen denk ik zo.
Yup, dat kan ook nog, maar ik wil even de LikSang en PlayAsia foto's afwachten. Deze lijken gewoon op een DS die te lang in de zon heeft gelegen. Mn NES is nog minder geel dan dit!

Bovendien komen er natuurlijk verschillende kleuren en gok ik stiekem op een zwarte.
pi_34892407
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:08 schreef Webby het volgende:
Ja ik hoop toch wel dat hij een veertje heeft en je hem enkele secs 'aan' moet duwen, anders gaat je ds continue aan/uit in je zak/tas/whatever..
quote:
Power is now activated by a slider switch on the right side, just above the Stylus slot. It is no longer a button press. To prevent players from accidentally turning on or off the system, the slide switch must be slid towards the right and held for two seconds.
Lezen is ook een kunst.
  donderdag 9 februari 2006 @ 10:16:49 #200
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34892574
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN heeft ook foto's nu:

Hoe kan het toch dat de plaatjes zo geel zijn?

Kijk anders naar de pics die ik net heb gepost, ziet er prachtig uit IMO.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')