Nee hoor. :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En nu moet ik zeker naar DSG gaan om dat te kunnen zien
Thomper word ook steeds commercieler :\')
Ik heb nog NOOIT een DS game geziendie 45 euro is..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:13 schreef mikando18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan me geen reet schelen, als deze 45 euro wordt wil ik hem nog![]()
MOet je eens de intertoys inlopenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT een DS game geziendie 45 euro is..
Waarom bestaat die winkel eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:38 schreef philipnorth het volgende:
[..]
MOet je eens de intertoys inlopen
Of de V&D, oh nee, dat is 50 euroquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Of de frs
This is a sick world.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:48 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Denk om kinderen yugi-oh kaarten te verkopen
En toch wil ik deze game hebbenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:13 schreef mikando18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je van okd skool top down shooters houdt, kopen. Ik vond het een fantastische game, en hij is zeker erg pittig zoals dat hoortquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:26 schreef Mordreth het volgende:
Ik wil nu graag weer eens een nieuw spel kopen en nu is mijn oog gevallen op Nanostray (komt 10 feb uit in NL), iemand die m al gespeeld heeft, of die me er iets meer over kan vertellen (aanrader/geen aanrader?).
Ik kan je het spel aanraden. erhmm bij gebrek aan een goed toetsenbord kan ik je ook verwijzen naar mn userreviewquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:26 schreef Mordreth het volgende:
Ik wil nu graag weer eens een nieuw spel kopen en nu is mijn oog gevallen op Nanostray (komt 10 feb uit in NL), iemand die m al gespeeld heeft, of die me er iets meer over kan vertellen (aanrader/geen aanrader?).
op DS-gamer stond dat het nieuw wasquote:Op zondag 5 februari 2006 14:47 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Added on September 14, 2005, 09:21![]()
Ik houd eigenlijk helemaal niet zo van Tetris, maar met zulke skins (Metroidquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:13 schreef mikando18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb Stefan Popa geschopt, en jij kende het nog niet en met jou vele anderen, kijkend naar de reacties.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
op DS-gamer stond dat het nieuw was
En ik kende het nog niet
JAH THOMPER, KOM MAAR OP MET JE REDEN![]()
Als we jou toch ook niet haddenquote:Op zondag 5 februari 2006 18:32 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik heb Stefan Popa geschopt, en jij kende het nog niet en met jou vele anderen, kijkend naar de reacties.
Nope, wanneer je een soul gebruikt om en wapen te versterken ben je die ook echt kwijt, en zul je hem opnieuw moeten krijgen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:44 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik ben bezig met Castlevania en probeer 100% souls te krijgen. Maar als je nou een soul inruild om een sterker wapen te krijgen telt die soul dan nog wel mee?
Daar ben ik dus ook.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:28 schreef Kill_em_all het volgende:
Ah stel je niet aanik speel geloof ik op normal en ik ben bij het laatste level. Je moet gewoon de levels uit je hoofd leren.
Ik heb nu een boss soul gebruikt om mij wapen te versterken. Nu telt hij dus niet meer mee? Het spel onthoudt dus niet dat ik hem wel al eens gehaald heb?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:39 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Nope, wanneer je een soul gebruikt om en wapen te versterken ben je die ook echt kwijt, en zul je hem opnieuw moeten krijgen.
Ik heb het spel al 2 weken niet meer aangeraakt vanwege die laatste mofo. De eerste 2 bazen zijn goed te doen, maar wanneer je die laatste goed hebt verzwakt werden zijn aanvallen echt te veel voor me. Het leek wel alsof hij pas ophield wanneer beide bro's verslagen zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 07:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blergh, ik ben bij de eindbaas/bazin van Mario & Luigi, maar dit duurt echt eeuwen... Ik ga gelukkig niet dood, maar de bazen hebben echt veel te veel hp
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:47 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Ik heb het spel al 2 weken niet meer aangeraakt vanwege die laatste mofo. De eerste 2 bazen zijn goed te doen, maar wanneer je die laatste goed hebt verzwakt werden zijn aanvallen echt te veel voor me. Het leek wel alsof hij pas ophield wanneer beide bro's verslagen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:56 schreef knater het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:57 schreef Yankee_One het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Effe doorbijten![]()
Dat had ik dus ook. Ik kan nu dus niet naar de echte eindbaas omdat ik die souls niet meer heb en ik ben te lui om ze weer op te zoeken. Best nep dat ze dat zo hebben gedaan eigenlijk.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:04 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Ik heb nu een boss soul gebruikt om mij wapen te versterken. Nu telt hij dus niet meer mee? Het spel onthoudt dus niet dat ik hem wel al eens gehaald heb?
Kutje![]()
Ik zit er ook met tegenzin eigenlijkquote:Op maandag 6 februari 2006 10:47 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Ik heb het spel al 2 weken niet meer aangeraakt vanwege die laatste mofo. De eerste 2 bazen zijn goed te doen, maar wanneer je die laatste goed hebt verzwakt werden zijn aanvallen echt te veel voor me. Het leek wel alsof hij pas ophield wanneer beide bro's verslagen zijn
22 pas?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zit er ook met tegenzin eigenlijkWelke levels hebben je characters? De mijne zitten op 22..
22? de mijne op 33 dacht ik. ik heb alle vijanden bevochten en tijdens het backtracken af en toe ook een paar...quote:Op maandag 6 februari 2006 14:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zit er ook met tegenzin eigenlijkWelke levels hebben je characters? De mijne zitten op 22..
in 'normale rpg's' zou ik hetzelfde doen. in M&L vind ik de gevechten tof met die timingelementen. en altijd weer de uitdaging om op ze te springen zodat je alvast wat schade doetquote:Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, pff, daarom haat ik RPG's waarbij je vijanden kunt ontwijkenIk wil gewoon random encounters, dan level ik tenminste normaal.
vrijheid, sidequests?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:17 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik vind M&L: PiT echt stukken minder leuk dan Superstar Saga. Ben bijna bij het einde. Maar ik mís iets. Wat weet ik niet precies. Maar toch, er ontbreekt iets belangrijks.
Dat ligt toch aan jezelf dan, dat je als een watje alle gevechten uit de weg gaat? Logisch dat je dan aan het eind underpowered bent.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, pff, daarom haat ik RPG's waarbij je vijanden kunt ontwijkenIk wil gewoon random encounters, dan level ik tenminste normaal.
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:40 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat ligt toch aan jezelf dan, dat je als een watje alle gevechten uit de weg gaat? Logisch dat je dan aan het eind underpowered bent.
Jij snapt het. Ondanks je vaak afzichtelijke gamessmaak.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |