Nee hoor. :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En nu moet ik zeker naar DSG gaan om dat te kunnen zien
Thomper word ook steeds commercieler :\')
Ik heb nog NOOIT een DS game geziendie 45 euro is..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:13 schreef mikando18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan me geen reet schelen, als deze 45 euro wordt wil ik hem nog![]()
MOet je eens de intertoys inlopenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT een DS game geziendie 45 euro is..
Waarom bestaat die winkel eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:38 schreef philipnorth het volgende:
[..]
MOet je eens de intertoys inlopen
Of de V&D, oh nee, dat is 50 euroquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Of de frs
This is a sick world.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:48 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Denk om kinderen yugi-oh kaarten te verkopen
En toch wil ik deze game hebbenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:13 schreef mikando18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je van okd skool top down shooters houdt, kopen. Ik vond het een fantastische game, en hij is zeker erg pittig zoals dat hoortquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:26 schreef Mordreth het volgende:
Ik wil nu graag weer eens een nieuw spel kopen en nu is mijn oog gevallen op Nanostray (komt 10 feb uit in NL), iemand die m al gespeeld heeft, of die me er iets meer over kan vertellen (aanrader/geen aanrader?).
Ik kan je het spel aanraden. erhmm bij gebrek aan een goed toetsenbord kan ik je ook verwijzen naar mn userreviewquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:26 schreef Mordreth het volgende:
Ik wil nu graag weer eens een nieuw spel kopen en nu is mijn oog gevallen op Nanostray (komt 10 feb uit in NL), iemand die m al gespeeld heeft, of die me er iets meer over kan vertellen (aanrader/geen aanrader?).
op DS-gamer stond dat het nieuw wasquote:Op zondag 5 februari 2006 14:47 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Added on September 14, 2005, 09:21![]()
Ik houd eigenlijk helemaal niet zo van Tetris, maar met zulke skins (Metroidquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:13 schreef mikando18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb Stefan Popa geschopt, en jij kende het nog niet en met jou vele anderen, kijkend naar de reacties.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
op DS-gamer stond dat het nieuw was
En ik kende het nog niet
JAH THOMPER, KOM MAAR OP MET JE REDEN![]()
Als we jou toch ook niet haddenquote:Op zondag 5 februari 2006 18:32 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik heb Stefan Popa geschopt, en jij kende het nog niet en met jou vele anderen, kijkend naar de reacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |