idd en ik doe het niet zonder condoom, aangezien ik geen vaste relatie heb, dus dan ook niet onder de douchequote:Op zondag 29 januari 2006 16:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar seks onder de douche vind ik dan weer niks. Onhandig enzo.
Door het water wordt een condoom stroever en kan ie eerder scheuren, dus niet echt veiligquote:Op zondag 29 januari 2006 16:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kan het onder de douche niet met condoom?Of mag een condoom niet om een natte piem0l?
Ik wil best dingen over d'r gezicht laten stromen op een manier die ze niet wil, maar water?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:45 schreef Vivi het volgende:
en daarbij willen mannen altijd water over je gezicht laten stromen op een manier die ik niet wil.
Sperma in de douche is nog erger.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik wil best dingen over d'r gezicht laten stromen op een manier die ze niet wil, maar water?
Alleen bij een ruim bad...quote:
Met haren wassen is dat juist wel handig, dan gaat de ander even.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:52 schreef SuperBosch het volgende:
Het lijkt me eerlijk gezegd niet fijn. Eerst onder een lekker warme straal water terwijl vriendin ligt te verkleumen van de kou. En dan mag jij lekker verkleumen van de kou terwijl de vriendin het warm heeft.
Wat hij zegtquote:Op zondag 29 januari 2006 12:22 schreef Slarioux het volgende:
Af en toe wel, af en toe niet. Soms wil ik gewoon op mijn gemak in mijn neus peuteren, gorgelen met mijn hoofd onder de kraan en hanekammen van shampoo maken.
Tja, je zou me bellen als je weer vrij kwam hequote:Op zondag 29 januari 2006 12:28 schreef TripleM het volgende:
Samen douchen
Tis heerlijk onpraktisch (al ken ik iemand die twee douchekoppen naast elkaar heeft, dan is het al heel wat minder onpraktisch), want je moet de straal delen en dan is het weer koud, maar samen knuffelen en zoenen onder het warme water, met veel sop, het ruikt zo lekker, elkaars haar wassen, gewoon lekker met je glibberhandjes over elkaars lichaam gaan..![]()
Ik wil ook weer samen douchen
http://www.gadgethouse.nl/Scripts/prodView.asp?idproduct=318quote:Op zondag 29 januari 2006 21:02 schreef Mleentje het volgende:
Samen douchen vind ik heerlijk!Veel gezelliger dan alleen. Alleen jammer dat je altijd een beetje loopt te vernikkelen idd, omdat we beiden niet helemaal samen onder de douchekop passen. Tegenwoordig (na een jaar samen ongeveer) douchen we eigenlijk altijd apart. We hebben trouwens wel eens gezocht naar zo'n tweekoppige douchekop, maar niets gevonden. Iemand enig idee waar je die kan kopen?
Dank je!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:10 schreef Smoved het volgende:
[..]
http://www.gadgethouse.nl/Scripts/prodView.asp?idproduct=318
quote:Op zondag 29 januari 2006 12:38 schreef MouseOver het volgende:
Soms is het leuk, maar niet te vaak.
douche is iets minder jah,maar is er een bad in de buurtquote:Op zondag 29 januari 2006 16:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar seks onder de douche vind ik dan weer niks. Onhandig enzo.
De reden waarom ik alleen douche, ik heb geen zin om in standje kreeft koken te douchen.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Af en toe, maar gezien ver uiteenlopende temperatuurvoorkeuren niet mijn favoriete bezigheid.
Ja maar dat is het lastige als je met een mooie vrouw staat te douchen kan je er ook moeilijk van afblijvenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:05 schreef liefie_ het volgende:
soms maar meestal zit er dan zoiemand aan je te frunnikken en te doen...
soms vind ik dat wel lekker maar soms irriteert t me mateloos en dan word ik sjaggo
als ik mn haar wil wassen of zo laat me dan maar alleen
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:29 schreef Ludwig het volgende:
Die konijnen van hiernaast vinden douchen ook helemaal te wowsie, ben ik vanmiddag achter gekomen. Eerst kwamen ze saampies halfnaakt door de woonkamer heen strompelen om vervolgens de douche opnieuw te behangen. Wil ik daarna gaan douchen, voel ik iets heel erg glibberigs door mijn tenen kruipen! Gelijk naar de andere douche gerend en heel erg veel zeep over mijn stampertjes heen gekwakt. Jagh wat een kutdag!
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:29 schreef Ludwig het volgende:
Die konijnen van hiernaast vinden douchen ook helemaal te wowsie, ben ik vanmiddag achter gekomen. Eerst kwamen ze saampies halfnaakt door de woonkamer heen strompelen om vervolgens de douche opnieuw te behangen. Wil ik daarna gaan douchen, voel ik iets heel erg glibberigs door mijn tenen kruipen! Gelijk naar de andere douche gerend en heel erg veel zeep over mijn stampertjes heen gekwakt. Jagh wat een kutdag!
Door de combi van de woorden 'konijnen' en 'stampertjes' kostte het me een poosje voordat ik had ontdekt dat je verhaal weinig met konijnen te maken had.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:29 schreef Ludwig het volgende:
Een douche delen lijkt me sowieso niet echt jé van hét.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:29 schreef Ludwig het volgende:
Amateurquote:Op zondag 29 januari 2006 19:27 schreef RareBreed het volgende:
Ik ben meestal wel te porren voor samen douchen, maar ik snap m'n lief ook wel als hij geen zin heeft. We wonen niet samen, maar hebben beide kleine huurhuisdouches dus het is hoe dan ook krappies. Dan heeft mijn douche ook nog eens een flubberstraaltje eerste klas - als ik er alleen onder sta moet ik al mikken om m'n haren uitgespoeld te krijgen! En, wat al eerder naar voren is gebracht, het grote tempratuurverschil. Vriendlief wil koud, ik wil warm (behalve in de zomer, maar dan is het ook geen probleem).
Aangezien er ooit wel samengewoond gaat worden denk ik erover deze aan te schaffen:
[afbeelding]
Maar dan moet er wel genoeg "straal" zijn om te verdelen tussen de douche koppen lijkt me. En genoeg ruimte uiteraard.
Ohw wat moest ik lachen...quote:Op zondag 29 januari 2006 21:29 schreef Ludwig het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |