abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34583257
Of andere dingen.
pi_34583348
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Of andere dingen.
kan ook
pi_34583416
Maar seks onder de douche vind ik dan weer niks. Onhandig enzo.
pi_34583465
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
idd en ik doe het niet zonder condoom, aangezien ik geen vaste relatie heb, dus dan ook niet onder de douche
pi_34583537
Kan het onder de douche niet met condoom? Of mag een condoom niet om een natte piem0l?
pi_34583637
In bad is veel leuker en lekkerder
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_34583660
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kan het onder de douche niet met condoom? Of mag een condoom niet om een natte piem0l?
Door het water wordt een condoom stroever en kan ie eerder scheuren, dus niet echt veilig
pi_34584240
Ik vind samen douchen heerlijk, maar dan moet het wel een douche zijn die genoeg water geeft en het niet ijskoud zijn verder in de douche zodat er 1 onder het lekkere warme water staat en de ander staat te vernikkelen
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 29 januari 2006 @ 17:35:57 #59
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_34586659
Heb nu 8 jaar een vriendin en samen douchen (of in bad) blijft leuk
pi_34586802
Heerlijk. Wanneer we haast hebben of één van ons nog in bed ligt ofzo dan douchen we niet samen, maar vaak ook wel. Gezellig (altijd lol) en heerlijk gewoon dicht tegen elkaar aan staan om warm te blijven, elkaar inzepen, haren wassen, seks hebben, van alles.
  zondag 29 januari 2006 @ 17:42:08 #61
8369 speknek
Another day another slay
pi_34586875
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:45 schreef Vivi het volgende:
en daarbij willen mannen altijd water over je gezicht laten stromen op een manier die ik niet wil.
Ik wil best dingen over d'r gezicht laten stromen op een manier die ze niet wil, maar water?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_34586946
ik vind samen douchen wel gezellig hoor
maar indien haast of als ik me moet scheren ofzo dan toch echt liever apart
pi_34586961
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:42 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik wil best dingen over d'r gezicht laten stromen op een manier die ze niet wil, maar water?
Sperma in de douche is nog erger.
  zondag 29 januari 2006 @ 17:49:57 #64
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_34587122

Maare, we hebben pas 7 maanden, maar samen douchen vind ik nog steeds heerlijk, vooral dus als er tijd is, haar daarna lekker in smeren met lotion en als ze geluk heeft krijgt ze nog een rugmassage
Samen douchen
pi_34587197
Het lijkt me eerlijk gezegd niet fijn. Eerst onder een lekker warme straal water terwijl vriendin ligt te verkleumen van de kou. En dan mag jij lekker verkleumen van de kou terwijl de vriendin het warm heeft.
  zondag 29 januari 2006 @ 17:53:51 #66
101884 PeRi
Allons-y!
pi_34587246
Wij douchen ook altijd samen. Hartstikke fijn juist.
Whatever I want.
pi_34587502
toen we pas net saampjes waren kwam het nog wel eens voor ( maar dan meer even tussendoor als de een klaar was en de ander kwam "aflossen). En nu zie ik eigenlijk pas dat het helemaal niet handig is, met zn tweeën in zon douchecel met je tieten tegen het glas gedrukt omdat vriendlief zn haar staat te wassen en alle ruimte nodig heeft

maar als spontane actie
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_34589225
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:19 schreef ioor het volgende:
In bad is veel leuker en lekkerder
Alleen bij een ruim bad...

Anders krijg je voeten in elkaars gezicht enzo...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_34589330
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:52 schreef SuperBosch het volgende:
Het lijkt me eerlijk gezegd niet fijn. Eerst onder een lekker warme straal water terwijl vriendin ligt te verkleumen van de kou. En dan mag jij lekker verkleumen van de kou terwijl de vriendin het warm heeft.
Met haren wassen is dat juist wel handig, dan gaat de ander even.
En ik scrub ook regelmatig en dat kan ook niet onder de douchestraal.

Wel douche ik liever alleen als ik mijn benen en dergelijken wil bijwerken. Maar verder is samen douchen prima te doen, en samen in bad is helemaal
Maar na een tijdje heb ik altijd wel genoeg gezeten en wil ik weer eruit, terwjl mijn vriend rustig een paar uur kan liggen.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_34589372
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:03 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Samen douchen
  zondag 29 januari 2006 @ 19:27:00 #71
123460 RareBreed
Live your BEST life
pi_34589832
Ik ben meestal wel te porren voor samen douchen, maar ik snap m'n lief ook wel als hij geen zin heeft. We wonen niet samen, maar hebben beide kleine huurhuisdouches dus het is hoe dan ook krappies. Dan heeft mijn douche ook nog eens een flubberstraaltje eerste klas - als ik er alleen onder sta moet ik al mikken om m'n haren uitgespoeld te krijgen! En, wat al eerder naar voren is gebracht, het grote tempratuurverschil. Vriendlief wil koud, ik wil warm (behalve in de zomer, maar dan is het ook geen probleem).

Aangezien er ooit wel samengewoond gaat worden denk ik erover deze aan te schaffen:

Maar dan moet er wel genoeg "straal" zijn om te verdelen tussen de douche koppen lijkt me. En genoeg ruimte uiteraard.
Niet aan de ramen likken!
  zondag 29 januari 2006 @ 20:01:40 #72
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_34590896
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:22 schreef Slarioux het volgende:
Af en toe wel, af en toe niet. Soms wil ik gewoon op mijn gemak in mijn neus peuteren, gorgelen met mijn hoofd onder de kraan en hanekammen van shampoo maken.
Wat hij zegt
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zondag 29 januari 2006 @ 20:04:19 #73
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_34590975
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:28 schreef TripleM het volgende:
Samen douchen

Tis heerlijk onpraktisch (al ken ik iemand die twee douchekoppen naast elkaar heeft, dan is het al heel wat minder onpraktisch), want je moet de straal delen en dan is het weer koud, maar samen knuffelen en zoenen onder het warme water, met veel sop, het ruikt zo lekker, elkaars haar wassen, gewoon lekker met je glibberhandjes over elkaars lichaam gaan..

Ik wil ook weer samen douchen
Tja, je zou me bellen als je weer vrij kwam he
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zondag 29 januari 2006 @ 20:05:38 #74
64781 bonke
pipo koeie
pi_34591019
douchen met zijn twee is fun
pies on joe toe
pi_34591160
ik wil ook weer samen douchen

Ik vind het altijd heel leuk. Zeker na of voor de seks. Lekker tegen elkaar naknuffelen onder een goede warme straal (met eventueel opnieuw een gevolgje ) of elkaar lekker opgeilen onder de douche.
Bite me!
pi_34593198
Samen douchen vind ik heerlijk! Veel gezelliger dan alleen. Alleen jammer dat je altijd een beetje loopt te vernikkelen idd, omdat we beiden niet helemaal samen onder de douchekop passen. Tegenwoordig (na een jaar samen ongeveer) douchen we eigenlijk altijd apart. We hebben trouwens wel eens gezocht naar zo'n tweekoppige douchekop, maar niets gevonden. Iemand enig idee waar je die kan kopen?
pi_34593551
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:02 schreef Mleentje het volgende:
Samen douchen vind ik heerlijk! Veel gezelliger dan alleen. Alleen jammer dat je altijd een beetje loopt te vernikkelen idd, omdat we beiden niet helemaal samen onder de douchekop passen. Tegenwoordig (na een jaar samen ongeveer) douchen we eigenlijk altijd apart. We hebben trouwens wel eens gezocht naar zo'n tweekoppige douchekop, maar niets gevonden. Iemand enig idee waar je die kan kopen?
http://www.gadgethouse.nl/Scripts/prodView.asp?idproduct=318
pi_34593897
quote:
Dank je! Ik zal het aan mijn vriend laten zien. Het is tenslotte zijn douche...
pi_34593980
Oh, ik laat hem net aan mijn vriend zien en hij zei dat hij ze bij de Expo ook had gezien. Precies dezelfde. Op naar de Expo dus.
pi_34594126
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:38 schreef MouseOver het volgende:
Soms is het leuk, maar niet te vaak.
pi_34594206
gewoon bij de expo
"Vrijwel Ongevaarlijk"
pi_34594215
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
douche is iets minder jah,maar is er een bad in de buurt dan word het verhaal wel anders
kan je leuke dingen in doen
Salsa Española
pi_34594248
of bij de beter DHZ winkel kan je gewoon splitters kopen...
"Vrijwel Ongevaarlijk"
  zondag 29 januari 2006 @ 21:28:43 #84
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_34594279
Alleen als hij een tweekops douche heeft...anders niet, vind ik het bloedirritant

Ik wil de straal dan lekker voor mezelf
  zondag 29 januari 2006 @ 21:29:18 #85
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34594306
Die konijnen van hiernaast vinden douchen ook helemaal te wowsie, ben ik vanmiddag achter gekomen. Eerst kwamen ze saampies halfnaakt door de woonkamer heen strompelen om vervolgens de douche opnieuw te behangen. Wil ik daarna gaan douchen, voel ik iets heel erg glibberigs door mijn tenen kruipen! Gelijk naar de andere douche gerend en heel erg veel zeep over mijn stampertjes heen gekwakt. Jagh wat een kutdag!
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_34594356
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Af en toe, maar gezien ver uiteenlopende temperatuurvoorkeuren niet mijn favoriete bezigheid.
De reden waarom ik alleen douche, ik heb geen zin om in standje kreeft koken te douchen.
Plus dat ik alleen douchen lekkerder vind, als ik mijn handdoek vergeten ben hoef ik niet moeilijk te doen om er een te zoeken....
  zondag 29 januari 2006 @ 22:22:27 #87
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_34596447
Kan leuk en lekker zijn om elkaar in te zepen en haren te wassen, ook als naspel of voorspel. Maar als ik door de week gewoon wakker probeer te worden onder de douche, nee dank je . Dan liever alleen.

Af en toe dus .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_34596455
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:05 schreef liefie_ het volgende:
soms maar meestal zit er dan zoiemand aan je te frunnikken en te doen...
soms vind ik dat wel lekker maar soms irriteert t me mateloos en dan word ik sjaggo
als ik mn haar wil wassen of zo laat me dan maar alleen
Ja maar dat is het lastige als je met een mooie vrouw staat te douchen kan je er ook moeilijk van afblijven Hoogst waarschijnlijk ook de reden waarom je samen gaat douchen
  zondag 29 januari 2006 @ 22:45:55 #89
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_34597358
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:29 schreef Ludwig het volgende:
Die konijnen van hiernaast vinden douchen ook helemaal te wowsie, ben ik vanmiddag achter gekomen. Eerst kwamen ze saampies halfnaakt door de woonkamer heen strompelen om vervolgens de douche opnieuw te behangen. Wil ik daarna gaan douchen, voel ik iets heel erg glibberigs door mijn tenen kruipen! Gelijk naar de andere douche gerend en heel erg veel zeep over mijn stampertjes heen gekwakt. Jagh wat een kutdag!
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_34597879
quote:
Eetsmakelijk
pi_34598966
quote:
Door de combi van de woorden 'konijnen' en 'stampertjes' kostte het me een poosje voordat ik had ontdekt dat je verhaal weinig met konijnen te maken had.
pi_34600039
quote:
Een douche delen lijkt me sowieso niet echt jé van hét.

Edit: ik bedoel hier dus met onbekenden.

[ Bericht 4% gewijzigd door p-etr-a op 30-01-2006 00:00:29 ]
pi_34600142
Ik vind het maar niets, ik wil alle waterstralen voor mezelf.
Douchen is voor mij echt even in alle stilte bij komen, daar kan ik geen ruis bij gebruiken.
pi_34600186
Ik kan er wel van genieten.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  maandag 30 januari 2006 @ 01:14:54 #95
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_34602393
quote:
Op zondag 29 januari 2006 19:27 schreef RareBreed het volgende:
Ik ben meestal wel te porren voor samen douchen, maar ik snap m'n lief ook wel als hij geen zin heeft. We wonen niet samen, maar hebben beide kleine huurhuisdouches dus het is hoe dan ook krappies. Dan heeft mijn douche ook nog eens een flubberstraaltje eerste klas - als ik er alleen onder sta moet ik al mikken om m'n haren uitgespoeld te krijgen! En, wat al eerder naar voren is gebracht, het grote tempratuurverschil. Vriendlief wil koud, ik wil warm (behalve in de zomer, maar dan is het ook geen probleem).

Aangezien er ooit wel samengewoond gaat worden denk ik erover deze aan te schaffen:
[afbeelding]
Maar dan moet er wel genoeg "straal" zijn om te verdelen tussen de douche koppen lijkt me. En genoeg ruimte uiteraard.
Amateur

beetje goeie waterdruk is wel aan te bevelen
Ik ben inmiddels overleden
pi_34607814
Samen douchen is héérlijk, tenzij ik wakker wil worden onder de douche, moet werken of haast heb. Maar af en toe op een vrije dag kan het heerlijk zijn om elkaar lekker in te zepen en knuffelen onder de douche, sex hoeft er niet eens van te komen.

Maar dan moet je wel een vriendin hebben
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_34608614
Vriendin wil altijd samen douchen, is best, k ben altijd zo klaar. (met douchen dan )
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Samen douchen is voor af en toe en leidt eigenlijk standaard tot sexuele handelingen... (vandaar dat ik er geen probleem mee heb). Maar: het is onhandig, niet functioneel, ik hou van douchen met water waar je een kreeft in kan klaarmaken (voor de grapjassen: mijlenver...), enz.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_34609066
Samen douchen , bij mij thuis hebben we 2 douchekoppen , 1 vast en 1 losse die je ook op kan hangen , en je kan ze gelijktijdig aanzetten + de douche is super ruim.
Bij hem thuis het het een mini douche met een verschimmeld gordijn ect. maar toch douchen we daar ook altijd samen.
Ik ga altijd wat eerder douchen en ga wat eerder weer er onder uit , dus dan douche je ook even alleen.
[=[_]=]
[+[_]::]
pi_34609887
quote:
Ohw wat moest ik lachen... zie mijn verhaal bij het SES topic over huisgenoten, herken het gevoel. Je dag is grondig verneukt, en zeker voor een maandag.

En ik dacht toch dat ik de enige ben die op latere (23e jarige) leeftijd nog hanekammen maakt, maar gelukkig zijn er meer....
Danmark: more usefull every day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')