Ow, bij mij lang niet altijd.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:57 schreef mighty_myte het volgende:
best leuk, maar het schiet niet echt op en draait meestal uit op seks.![]()
Jup wil die van mij ook dat samen douchen. Vindt het niet erg.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:01 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ow, bij mij lang niet altijd.
Mijn vorige vriendin wilde altijd samen douchen... vond ik soms ook wel wat teveel van het goede, maar meestal was het wel okay.
Hanekammen van shampoo makenquote:Op zondag 29 januari 2006 12:22 schreef Slarioux het volgende:
Af en toe wel, af en toe niet. Soms wil ik gewoon op mijn gemak in mijn neus peuteren, gorgelen met mijn hoofd onder de kraan en hanekammen van shampoo maken.
zo te lezen ben je er idd hard aan toe.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:28 schreef TripleM het volgende:
Samen douchen
Tis heerlijk onpraktisch (al ken ik iemand die twee douchekoppen naast elkaar heeft, dan is het al heel wat minder onpraktisch), want je moet de straal delen en dan is het weer koud, maar samen knuffelen en zoenen onder het warme water, met veel sop, het ruikt zo lekker, elkaars haar wassen, gewoon lekker met je glibberhandjes over elkaars lichaam gaan..![]()
Ik wil ook weer samen douchen
He Poisiequote:
Ik kan van hele kleine dingen gewoon heel erg genieten, het enige waar ik hard aan toe ben is aan nog meer slaap.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:32 schreef zoalshetis het volgende:
zo te lezen ben je er idd hard aan toe.
foto's?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:31 schreef -Guppie- het volgende:
In het weekend douchen wij ook meestal samen en wij hebben nu 5 en een half jaar
Ik ben niet zo van t samen douchen. Heb 7 jaar relatie gehad met meisje en miss 20 keer gedaan. Met mn huidige vriendin doe ik t overigens wel en vind ik t wel weer leuk...quote:Op zondag 29 januari 2006 11:56 schreef Godshand het volgende:
Ik weet niet of dit hier hoort of in SEX,
maar ik had het volgende:
Altijd als ik een meisje heb, ook al is het voor een nacht, vind ik het altijd leuk om samen onder de douche te stappen, of we nu daarvoor gevoosd hebben of niet maakt niet uit. Ook bij langdurige relaties deed ik dat (dan op een gegegeven moment wel minder vaak).
Meestal vinden ze dat wel leuk, maar vindt iedereen dat ook?
Ik had 1x een vriendinnetje van wie dat niet zo hoefde en liever alleen ging..
Dus wat vind jij ervan? Leuk voor zolang je verliefd bent, of doe je het ook als je zeg maar al 20 jaar getrouwd bent?
Psies! Soms kan dat érg leuk zijn, maar oh zo koud, als je moet wachten op mekaar...quote:Op zondag 29 januari 2006 12:16 schreef PoisonouS het volgende:
Het is wel leuk enzo, maare echt opschieten doet het niet, wordt pas wat als je 2 douchekoppen of 1 hele grote hebt denk ikDus laatste tijd gewoon maar alleen, want krijg het altijd tering koud anders :|
jij zegt tquote:Op zondag 29 januari 2006 12:28 schreef TripleM het volgende:
Samen douchen
Tis heerlijk onpraktisch (al ken ik iemand die twee douchekoppen naast elkaar heeft, dan is het al heel wat minder onpraktisch), want je moet de straal delen en dan is het weer koud, maar samen knuffelen en zoenen onder het warme water, met veel sop, het ruikt zo lekker, elkaars haar wassen, gewoon lekker met je glibberhandjes over elkaars lichaam gaan..![]()
Ik wil ook weer samen douchen
ontspanning vind jij geen functie?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:44 schreef punkjunk het volgende:
samen douche is gaaf, maar niet echt functioneel enzo, maar ja, who cares
ik ga geen water verspillen om me te ontspannen.quote:
same here, en vooral om te ontspannen, en dan lekker scrubben enzo, heerlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 16:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Douchen doe ik toch voornamelijk omdat ik het lekker vind. Dat ik er ook nog schoon van word is een prettige bijkomstigheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |