Misschien valt die ook onder "staff"quote:
Hahahaha.quote:
Nou, ik vond het erg mooi om te zien hoeveel het voor Federer betekent. Echt leuk om iemand te zien die zo zijn emoties laat zien.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Diezelfde beelden laten ze nu van het veldrijden zien, alleen won daar een NL-se, terecht dat dat belangrijker is. Federer die een beker omhoog houdt is ook niet zo bijzonder.
Ja, ik zat erop te wachten dat hij haar zou vergeten. Dan wil ze hem niet meer en dan komt ze mij tegen en dan zal ik haar nooit vergeten als ik een wedstrijd win - ook al is het een overwinning in de 6 in de 25+.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hahahaha.![]()
Dat zal zij hem nooit vergeven.![]()
Na zijn gewonnen Wimbledonfinales rolden er ook traantjes.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:55 schreef Ambrosius het volgende:
Zozo, FedEx wordt emotioneel, zelden gezien.
Dan zou ik maar eerst naar Cyprus emigreren.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik zat erop te wachten dat hij haar zou vergeten. Dan wil ze hem niet meer en dan komt ze mij tegen en dan zal ik haar nooit vergeten als ik een wedstrijd win - ook al is het een overwinning in de 6 in de 25+.![]()
Inderdaad, maar vandaag was het meer. Misschien (ook) wegens wat hem vorig jaar in de Australian Open tegen Safin overkwam (in de halve verliezen na een matchpoint te hebben gehad) en bij de Masters Cup (deelname eerst onzeker wegens enkelblessure; toch meedoen; finale halen; in de 4e set 4-0 achter staan en toch terugkomen; twee punten af van de wedstrijd; en alsnog verliezen).quote:Op zondag 29 januari 2006 13:14 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Na zijn gewonnen Wimbledonfinales rolden er ook traantjes.
Misschien geldt die volley wel voor elk ander toernooi eigenlijk. Ze moeten scherper, niet half half.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:25 schreef nickybol het volgende:
Wat een onzin. Op gravel moet ie wel in topvorm zijn, omdat daar andere spelers zijn die hem kunnen bedreigen. Maargoed, sinds wanneer heb je een goede volley nodig op roland garros te winnen?
Dat klinkt hetzelfde als dat iemand baselinespel nog niet goed genoeg is om op Wimbledon te winnen. Lijkt me onlogisch.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij volleert nog niet goed genoeg om Roland Garros te winnen.
Of de dropvolley, ideaal op gravelquote:Op zondag 29 januari 2006 13:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien geldt die volley wel voor elk ander toernooi eigenlijk. Ze moeten scherper, niet half half.
De volley is echt niet de sleutel tot succes op RG hoor.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij volleert nog niet goed genoeg om Roland Garros te winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |