Diezelfde beelden laten ze nu van het veldrijden zien, alleen won daar een NL-se, terecht dat dat belangrijker is. Federer die een beker omhoog houdt is ook niet zo bijzonder.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
De beelden vlak na een finale zijn ook altijd mooi.
De beelden van na het veldrijden ook.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
De beelden vlak na een finale zijn ook altijd mooi.
Kijk nu maar eens naar de gezichten van Federer en Baghdatis op Eurosport en je begrijpt wellicht waar ik op doelquote:Op zondag 29 januari 2006 12:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En waarom kan de huldiging van Federer niet integraal dan?
Ja precies, en waar zagen de overige Nederlanders veldrijden ... NOS, gelukkig maarquote:Op zondag 29 januari 2006 12:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kijk nu maar eens naar de gezichten van Federer en Baghdatis op Eurosport en je begrijpt wellicht waar ik op doel
Dat zie ik nog wel eens.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kijk nu maar eens naar de gezichten van Federer en Baghdatis op Eurosport en je begrijpt wellicht waar ik op doel
Misschien valt die ook onder "staff"quote:
Hahahaha.quote:
Nou, ik vond het erg mooi om te zien hoeveel het voor Federer betekent. Echt leuk om iemand te zien die zo zijn emoties laat zien.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Diezelfde beelden laten ze nu van het veldrijden zien, alleen won daar een NL-se, terecht dat dat belangrijker is. Federer die een beker omhoog houdt is ook niet zo bijzonder.
Ja, ik zat erop te wachten dat hij haar zou vergeten. Dan wil ze hem niet meer en dan komt ze mij tegen en dan zal ik haar nooit vergeten als ik een wedstrijd win - ook al is het een overwinning in de 6 in de 25+.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hahahaha.![]()
Dat zal zij hem nooit vergeven.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |