Ja maar ik ben druk bezig op de Universiteitquote:Op maandag 30 januari 2006 12:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En nu veel posten zodat die indo zijn 5 nog wat post heeft?
Dat weet Bupa toch al.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Van ShowChat? Maar dan moeten we nog een topic wachten om te weten wie Dizzle is
Ja, mag dat? Mag ik, namens Bupa, vertellen dat jij eigenlijk DIZZLE bent? Ja, mag dat?quote:
Ik ben een hot girl aan het beglurenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar ik ben druk bezig op de Universiteit![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:36 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Ja, mag dat? Mag ik, namens Bupa, vertellen dat jij eigenlijk DIZZLE bent? Ja, mag dat?
Je zus begluren terwijl ze aan het doucht is niet echt gezond Maikelquote:Op maandag 30 januari 2006 12:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik ben een hot girl aan het begluren![]()
je hebt toch de héle ochtend de tijd gehad?!quote:Op maandag 30 januari 2006 12:18 schreef Dizer het volgende:
Nope... hoe kan ik zondag nou lege cd's kopen?![]()
quote:Maar je cd heb je deze week nog![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:17 schreef Poepatih het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:24 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Bupa is een hele goede gay tennisser.
Goodbye, my lover.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:37 schreef Dizer het volgende:
Zo, klaar met Uni voor vandaag
Ik ga zo met een vriendin de stad in en daarna naarJames Blunt
Ciao
Veel plezier!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:37 schreef Dizer het volgende:
Zo, klaar met Uni voor vandaag
Ciao
nooit van gehoord......... klinkt erg foutquote:Op maandag 30 januari 2006 13:37 schreef Dizer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |