abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34598355
Daar is een simpel woord voor, TS:

Uitstraling.
  zondag 29 januari 2006 @ 23:57:52 #77
139913 Raat
Struikel niet over je twijfels
pi_34600176
Heb het idee dat ieder persoon wel iets moois in/aanzich heeft...Is het niet de algehele uitstraling is, zijn het misschien wel mooie ogen, lach, handen....En zeg nou eerlijk een spleetje tussen de tanden of flaporen kunnen toch ook best heel schattig zijn?
pi_34602308
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:28 schreef t0y het volgende:
Vette wijven
Wijven met o-benen
Wijven met een scheef gebit
Mannen in het algemeen
Pimpen
Ongestelde wijven
jeetje wat moet jij een naar leven hebben... ik heb medelijden met je...
I do not have a psychiatrist and I do not want one, for the simple reason that if he listened to me long enough, he might become disturbed.
  maandag 30 januari 2006 @ 07:22:30 #79
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_34604264
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:58 schreef Flibble het volgende:

[..]

Jij slaat de spijker op z'n kop zeg!
Wat een onzin dat je als 'mooi' persoon dan ook een ander 'mooi' persoon moet zien te krijgen!

Ikzelf vind vaak juist de dingen die iemand anders maakt dan anderen aantrekkelijk. Maar dan heb ik het over bijzondere trekken in het gezicht of zo. Bij bijvoorbeeld brandwonden is het een ander verhaal. Ik moet voor mezelf toegeven dat ik daar wel moeite mee heb. Ik denk dat ik het heel moeilijk zou vinden om met iemand te praten die echt verminkt is in het gezicht.
ik denk dat dat op den duur ook wel went. een meisje uit me klas heeft een HELE irritante stem, echt HEUL irritant maar dat is ook aan het wennen, op het begin kon ik gewoon geen gesprek met haar voeren, zo irritant was het, nu gaat dat wel
dus miss is dat ongeveer het zelfde als met brandwonden.
  maandag 30 januari 2006 @ 07:24:09 #80
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_34604273
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:28 schreef t0y het volgende:
Vette wijven
Wijven met o-benen
Wijven met een scheef gebit
Mannen in het algemeen
Pimpen
Ongestelde wijven
ik weet het

zeg dan niks
  maandag 30 januari 2006 @ 08:35:40 #81
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_34604643
Tja, persoonlijk ben ik ook altijd wel gefascineerd door "onvolkomenheden"
Imperfectie kan echt heel opwindend zijn.

Verder val ik doorgaans op nerds...iets wat volgens mijn moeder ook niet helemaal klopt
Dus of mijn visie in deze representatief is, betwijfel ik
  maandag 30 januari 2006 @ 08:59:58 #82
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_34604929
quote:
Op zondag 29 januari 2006 10:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Je hebt knappe mensen zonder uitstraling.
En er zijn mensen die helemaal niet perfect zijn of gewoonweg lelijk, maar met zo'n uitstraling of persoonlijkheid dat ze daardoor zeer aantrekkelijk zijn.
Ik denk dat dat inderdaad het belangrijkste is aan iemand, hoe komt iemand over, wat straalt iemand uit.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_34605851
quote:
Op maandag 30 januari 2006 08:35 schreef SHE het volgende:

Verder val ik doorgaans op nerds...iets wat volgens mijn moeder ook niet helemaal klopt
Wel opmerkelijk, inderdaad, dat je op nerds valt. Gaat het dan alleen om mannen met een nerdy levensstijl en/of karakter, of bedoel je daadwerkelijk de mannen met de rasechte nerdy uiterlijke verschijningen?
pi_34606752
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:39 schreef punkjunk het volgende:

[..]

bij ons op school stellen die "vriendschappen" ook weinig voor trouwens. als bij ons 1 iemand in het lichtstaat (theater productie oid) heeft die gene in 1x opvallend veel "vriendinnen". wat wel handig is voor hun, ze pikken immers ook wat aandacht mee. zodra deze theater productie over is, vallen die "vriendschappen" weer uit elkaar en vormen zich weer nieuwen. maar dat is een ander verhaal. maar zoals al gezegd, het is puur een sociaal-spelletje, en ik vind het kots maar dna ook kots misselijk
Er zijn inderdaad genoeg meiden die ´vrienden´ willen worden omdat ze iets nodig hebben van je..maar je merkt zelf toch wel of het zo´n type is of niet...dus je bent er altijd zelf bij als ze het doen. Maar om nog even terug te komen..ik vind niet dat mooie meiden allemaal een kloteinnerlijk hebben, er zijn natuurlijk altijd rotte appels..maar over het algemeen zijn ze even aardig en vriendelijk als ´lelijke´ meiden.
jaja..tis allemaal wat
pi_34617004
quote:
Op maandag 30 januari 2006 08:35 schreef SHE het volgende:

Maar...niemand is toch perfect? dus iedereen heeft een imperfect puntje, hoe klein het ook mag zijn. Ik blijf erbij dat iedereen hetzelfde is van binnen..of je nou vreselijk mooi bent of ontzettend lelijk..iedereen is even aardig en lief...
jaja..tis allemaal wat
  woensdag 1 februari 2006 @ 21:02:36 #86
55900 GM
vind ik dan toch
pi_34693477
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:46 schreef fffan het volgende:

[..]
Maar iemand die mooi is straalt meestal zelfvertrouwen uit..en dat is waar ik op val. en niet omdat .
Dit zou ik persoonlijk liever om willen draaien, iemand die zelf vertrouwen uitstraalt vind ik mooi.

En iemand aantrekkelijk vinden, dat is niet rationeel te definieren, iemand trekt je aan of iemand trekt je niet aan. Genoeg voorbeelden gezien van mensen die normaal gesproken op een bepaald type vallen en uiteindelijk met iemand die totaal van dat stereotype afwijkt aankomen.

Aantrekkelijk is iemand die buiten hokjes durft te kijken.
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
  woensdag 1 februari 2006 @ 21:06:32 #87
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_34693653
Ik kan me redelijk in het relaas van TS vinden. Als ik een groep mensen/ vrouwen zie dan ben ik zelden gebiologeerd door de knapste. Wat niet wil zeggen dat ik juist de lelijkste het leukste vind.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_34706443
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:02 schreef GM het volgende:

[..]

Dit zou ik persoonlijk liever om willen draaien, iemand die zelf vertrouwen uitstraalt vind ik mooi.

En iemand aantrekkelijk vinden, dat is niet rationeel te definieren, iemand trekt je aan of iemand trekt je niet aan. Genoeg voorbeelden gezien van mensen die normaal gesproken op een bepaald type vallen en uiteindelijk met iemand die totaal van dat stereotype afwijkt aankomen.

Aantrekkelijk is iemand die buiten hokjes durft te kijken.
Ik zie hele lelijke meiden niet snel veel zelfvertrouwen uitstralen als ik eerlijk ben..wat niet wilt zeggen dat ze gelijk ook een lelijk innerlijk hebben, maar ik zou niet snel op een lelijk iemand kunnen vallen. Hoe mooi het innerlijk ook is.
jaja..tis allemaal wat
  zondag 5 februari 2006 @ 11:52:01 #89
55900 GM
vind ik dan toch
pi_34753758
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 08:57 schreef fffan het volgende:

[..]

Ik zie hele lelijke meiden niet snel veel zelfvertrouwen uitstralen als ik eerlijk ben..wat niet wilt zeggen dat ze gelijk ook een lelijk innerlijk hebben, maar ik zou niet snel op een lelijk iemand kunnen vallen. Hoe mooi het innerlijk ook is.
Lelijk is een relatief begrip natuurlijk. Met de beste wil van de wereld kan ik iemand met een onaangenaam karakter niet mooi vinden, als is diegene naar objectieve maatstaven nog zo mooi geconserveerd.
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:34:26 #90
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_34840569
geheel plaatje, niks meer of minder.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_34858787
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:52 schreef GM het volgende:

[..]

Lelijk is een relatief begrip natuurlijk. Met de beste wil van de wereld kan ik iemand met een onaangenaam karakter niet mooi vinden, als is diegene naar objectieve maatstaven nog zo mooi geconserveerd.
haha..erg mooi verwoord! maar ik denk dat je valt op het uiterlijk..en een relatie krijgt met het innerlijk.
jaja..tis allemaal wat
pi_34859300
als het uiterlijk me niet aanstaat wordt het niks.... maar tussen lelijk en goddelijk zit nog een grijs gebied waar je de atlantische oceaan mee kan dempen....
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_34864424
quote:
Op zondag 29 januari 2006 15:41 schreef Maeghan het volgende:
Toch heb ik het wel eens met 'foute' mannen, die aan de ene kant aantrekkelijk zijn en tegelijkertijd ook echt verschrikkelijk eng. Vaak van die arrogante kwallen, die aan de ene kant precies de goede dingen weten te zeggen en doen, waardoor je je aan de ene kant gevleid voelt, en aan de andere kant echt de rillingen over je lijf lopen omdat het zo'n griezel is.
Och... dan laat-ie je in elk geval niet koud.
pi_34864695
Ja, maar iedere keer de rillingen krijgen omdat je iemand een griezel vindt is ook niet echt positief lijkt me. =)
Sanity is (not) statistical
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')