jeetje wat moet jij een naar leven hebben... ik heb medelijden met je...quote:Op zondag 29 januari 2006 22:28 schreef t0y het volgende:
Vette wijven
Wijven met o-benen
Wijven met een scheef gebit
Mannen in het algemeen
Pimpen
Ongestelde wijven
ik denk dat dat op den duur ook wel went. een meisje uit me klas heeft een HELE irritante stem, echt HEUL irritantquote:Op zondag 29 januari 2006 21:58 schreef Flibble het volgende:
[..]
Jij slaat de spijker op z'n kop zeg!![]()
Wat een onzin dat je als 'mooi' persoon dan ook een ander 'mooi' persoon moet zien te krijgen!![]()
Ikzelf vind vaak juist de dingen die iemand anders maakt dan anderen aantrekkelijk. Maar dan heb ik het over bijzondere trekken in het gezicht of zo. Bij bijvoorbeeld brandwonden is het een ander verhaal. Ik moet voor mezelf toegeven dat ik daar wel moeite mee heb. Ik denk dat ik het heel moeilijk zou vinden om met iemand te praten die echt verminkt is in het gezicht.
ik weet hetquote:Op zondag 29 januari 2006 22:28 schreef t0y het volgende:
Vette wijven
Wijven met o-benen
Wijven met een scheef gebit
Mannen in het algemeen
Pimpen
Ongestelde wijven
Ik denk dat dat inderdaad het belangrijkste is aan iemand, hoe komt iemand over, wat straalt iemand uit.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Je hebt knappe mensen zonder uitstraling.
En er zijn mensen die helemaal niet perfect zijn of gewoonweg lelijk, maar met zo'n uitstraling of persoonlijkheid dat ze daardoor zeer aantrekkelijk zijn.![]()
Wel opmerkelijk, inderdaad, dat je op nerds valt. Gaat het dan alleen om mannen met een nerdy levensstijl en/of karakter, of bedoel je daadwerkelijk de mannen met de rasechte nerdy uiterlijke verschijningen?quote:Op maandag 30 januari 2006 08:35 schreef SHE het volgende:
Tja, persoonlijk ben ik ook altijd wel gefascineerd door "onvolkomenheden"
Imperfectie kan echt heel opwindend zijn.
Verder val ik doorgaans op nerds...iets wat volgens mijn moeder ook niet helemaal klopt
Dus of mijn visie in deze representatief is, betwijfel ik
Er zijn inderdaad genoeg meiden die ´vrienden´ willen worden omdat ze iets nodig hebben van je..maar je merkt zelf toch wel of het zo´n type is of niet...dus je bent er altijd zelf bij als ze het doen. Maar om nog even terug te komen..ik vind niet dat mooie meiden allemaal een kloteinnerlijk hebben, er zijn natuurlijk altijd rotte appels..maar over het algemeen zijn ze even aardig en vriendelijk als ´lelijke´ meiden.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:39 schreef punkjunk het volgende:
[..]
bij ons op school stellen die "vriendschappen" ook weinig voor trouwens. als bij ons 1 iemand in het lichtstaat (theater productie oid) heeft die gene in 1x opvallend veel "vriendinnen". wat wel handig is voor hun, ze pikken immers ook wat aandacht mee. zodra deze theater productie over is, vallen die "vriendschappen" weer uit elkaar en vormen zich weer nieuwen. maar dat is een ander verhaal. maar zoals al gezegd, het is puur een sociaal-spelletje, en ik vind het kots maar dna ook kots misselijk
Maar...niemand is toch perfect? dus iedereen heeft een imperfect puntje, hoe klein het ook mag zijn. Ik blijf erbij dat iedereen hetzelfde is van binnen..of je nou vreselijk mooi bent of ontzettend lelijk..iedereen is even aardig en lief...quote:Op maandag 30 januari 2006 08:35 schreef SHE het volgende:
Tja, persoonlijk ben ik ook altijd wel gefascineerd door "onvolkomenheden"
Imperfectie kan echt heel opwindend zijn.
Verder val ik doorgaans op nerds...iets wat volgens mijn moeder ook niet helemaal klopt
Dus of mijn visie in deze representatief is, betwijfel ik
Dit zou ik persoonlijk liever om willen draaien, iemand die zelf vertrouwen uitstraalt vind ik mooi.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:46 schreef fffan het volgende:
[..]
Maar iemand die mooi is straalt meestal zelfvertrouwen uit..en dat is waar ik op val. en niet omdat .
Ik zie hele lelijke meiden niet snel veel zelfvertrouwen uitstralen als ik eerlijk ben..wat niet wilt zeggen dat ze gelijk ook een lelijk innerlijk hebben, maar ik zou niet snel op een lelijk iemand kunnen vallen. Hoe mooi het innerlijk ook is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:02 schreef GM het volgende:
[..]
Dit zou ik persoonlijk liever om willen draaien, iemand die zelf vertrouwen uitstraalt vind ik mooi.
En iemand aantrekkelijk vinden, dat is niet rationeel te definieren, iemand trekt je aan of iemand trekt je niet aan. Genoeg voorbeelden gezien van mensen die normaal gesproken op een bepaald type vallen en uiteindelijk met iemand die totaal van dat stereotype afwijkt aankomen.
Aantrekkelijk is iemand die buiten hokjes durft te kijken.
Lelijk is een relatief begrip natuurlijk. Met de beste wil van de wereld kan ik iemand met een onaangenaam karakter niet mooi vinden, als is diegene naar objectieve maatstaven nog zo mooi geconserveerd.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:57 schreef fffan het volgende:
[..]
Ik zie hele lelijke meiden niet snel veel zelfvertrouwen uitstralen als ik eerlijk ben..wat niet wilt zeggen dat ze gelijk ook een lelijk innerlijk hebben, maar ik zou niet snel op een lelijk iemand kunnen vallen. Hoe mooi het innerlijk ook is.
haha..erg mooi verwoord! maar ik denk dat je valt op het uiterlijk..en een relatie krijgt met het innerlijk.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:52 schreef GM het volgende:
[..]
Lelijk is een relatief begrip natuurlijk. Met de beste wil van de wereld kan ik iemand met een onaangenaam karakter niet mooi vinden, als is diegene naar objectieve maatstaven nog zo mooi geconserveerd.
Och... dan laat-ie je in elk geval niet koud.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:41 schreef Maeghan het volgende:
Toch heb ik het wel eens met 'foute' mannen, die aan de ene kant aantrekkelijk zijn en tegelijkertijd ook echt verschrikkelijk eng. Vaak van die arrogante kwallen, die aan de ene kant precies de goede dingen weten te zeggen en doen, waardoor je je aan de ene kant gevleid voelt, en aan de andere kant echt de rillingen over je lijf lopen omdat het zo'n griezel is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |