abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34584740
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:23 schreef punkjunk het volgende:

[..]

is het niet zo dat iemand die juist het van ze lichaam moet hebben veel onzekerder is als iemand die écht sterk in ze schoenen staat omdat hij/zij gewoon zo' persoonlijkheid heeft?
Nee, ik denk het niet..je persoonlijkheid verandert mee, iemand die aantrekkelijk is heeft een hele andere persoonlijkheid, tis toch niet zo dat iemand die mooi is gelijk een kutpersoonlijk heeft? (anders heb ik het nog nooit gemerkt ) Maar iemand die mooi is straalt meestal zelfvertrouwen uit..en dat is waar ik op val. en niet omdat ze een mooi gezichtje heeft, ze heeft die persoonlijkheid mede door het mooie gezichtje. volg je me een beetje?

oh..helemaal vergeten, ik denk niet dat mooie mensen onzekerder zijn...ze denken niet van..oh god wat als ik nou eens dikker word..iedereen word oud..iedereen word lelijk, dus wat maakt het uit? En door dingen die je meemaakt veranderd je kijk op dingen..maar je persoonlijkheid veranderd nooit, iemand die vroeger onzeker is blijft altijd onzekerder dan iemand die vroeger al heel zeker is.

[ Bericht 17% gewijzigd door fffan op 29-01-2006 16:53:11 ]
jaja..tis allemaal wat
  zondag 29 januari 2006 @ 16:50:30 #52
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_34584906
quote:
Op zondag 29 januari 2006 15:31 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ja inderdaad, de woordkeuze is niet helemaal correct. Maar goed, in de TT staat afstotelijk ook tussen aanhalingstekens, dus het kan op zich wel .
haha, ik wist niet hoe ik het anders moet omschrijven, vond dit wel een goede
pi_34585051
Nou, het valt me wel op dat veel mooie meisjes eigenlijk heel onzeker zijn. Hebben ze een prachtig figuur, en dan vinden ze nog niets mooi aan zichzelf (ik heb zo'n collega, nou mannen draaien zich echt om als ze langsloopt, maar zelf vindt ze zo veel niet goed aan zichzelf). Persoonlijk denk ik wel dat heel veel aandacht voor je lichaam krijgen maar geen waardering voor iets anders je heel onzeker zou kunnen maken. Dat je het idee krijgt dat je het daarmee moet doen, en dus als iets niet goed is aan je lijf dat niets goed meer is. Ik heb dat zelf met leren. Ik heb min of meer 'geaccepteerd' dat ik er niet uit zie (daar werk ik nog aan, want objectief gezien is dat wat overdreven, anderen beschouwen mij niet als uitgesproken lelijk), dus daar maak ik me niet druk om, want het is nu eenmaal zo voor m'n gevoel. Maar iedereen zei altijd dat ik goed kon leren, en zodra ik dus wat dat betreft minder presteer, schiet ik echt in de stress, zo van 'ik kan niets'. Omgekeerd denk ik dat echt lelijke mensen vaak eerder horen dat ze dan misschien niet moeders mooiste zijn maar wel goed iets anders kunnen, handig zijn met klussen, of goed met mensen kunnen omgaan of zo. Dat mensen dat dus minder doen bij mooie mensen, omdat ze automatisch denken dat mooie mensen succesvoller en zelfverzekerder zijn omdat ze mooi zijn.
Sanity is (not) statistical
  zondag 29 januari 2006 @ 16:56:15 #54
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_34585112
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:46 schreef fffan het volgende:

[..]

Nee, ik denk het niet..je persoonlijkheid verandert mee, iemand die aantrekkelijk is heeft een hele andere persoonlijkheid, tis toch niet zo dat iemand die mooi is gelijk een kutpersoonlijk heeft? (anders heb ik het nog nooit gemerkt ) Maar iemand die mooi is straalt meestal zelfvertrouwen uit..en dat is waar ik op val. en niet omdat ze een mooi gezichtje heeft, ze heeft die persoonlijkheid mede door het mooie gezichtje. volg je me een beetje?
ja hoor, maar ik beleef het zo: een knap iemand hoeft alleen maar haar lichaam te gebruiken om iets voor elkaar te krijgen (sex, geld(bedelen als de pleuris) en what ever) terwijl iemand die het niet van haar lichaam moet hebben, maar juist een sterke persoonlijkheid heeft het veel meer moet hebben van socciale contacten. vaak zo (niet altijd) zijn het ook altijd de knappe meiden die geen snars weten, nooit ergens een mening over hebben, vaak onzeker zijn (ze kunnen zich immers niet verweren in woorden), erg arrogant zijn en neer kijken op andere (bij voorkeur "lelijke" mensen)
  zondag 29 januari 2006 @ 16:58:22 #55
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_34585181
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:46 schreef fffan het volgende:

[..]
oh..helemaal vergeten, ik denk niet dat mooie mensen onzekerder zijn...ze denken niet van..oh god wat als ik nou eens dikker word..iedereen word oud..iedereen word lelijk, dus wat maakt het uit? En door dingen die je meemaakt veranderd je kijk op dingen..maar je persoonlijkheid veranderd nooit, iemand die vroeger onzeker is blijft altijd onzekerder dan iemand die vroeger al heel zeker is.
ik dnek juist van wel, het zijn altijd weer de "knappe" meiden die de rijen bij de douglas vergroten
vaak weer de "knappe" meiden die hun borsten tot in hun nek up-pushen
vaak weer de "knappe" meiden die de laatste trends aan kleding aan hebben
pi_34585303
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:54 schreef Maeghan het volgende:
Nou, het valt me wel op dat veel mooie meisjes eigenlijk heel onzeker zijn. Hebben ze een prachtig figuur, en dan vinden ze nog niets mooi aan zichzelf (ik heb zo'n collega, nou mannen draaien zich echt om als ze langsloopt, maar zelf vindt ze zo veel niet goed aan zichzelf). Persoonlijk denk ik wel dat heel veel aandacht voor je lichaam krijgen maar geen waardering voor iets anders je heel onzeker zou kunnen maken. Dat je het idee krijgt dat je het daarmee moet doen, en dus als iets niet goed is aan je lijf dat niets goed meer is. Ik heb dat zelf met leren. Ik heb min of meer 'geaccepteerd' dat ik er niet uit zie (daar werk ik nog aan, want objectief gezien is dat wat overdreven, anderen beschouwen mij niet als uitgesproken lelijk), dus daar maak ik me niet druk om, want het is nu eenmaal zo voor m'n gevoel. Maar iedereen zei altijd dat ik goed kon leren, en zodra ik dus wat dat betreft minder presteer, schiet ik echt in de stress, zo van 'ik kan niets'. Omgekeerd denk ik dat echt lelijke mensen vaak eerder horen dat ze dan misschien niet moeders mooiste zijn maar wel goed iets anders kunnen, handig zijn met klussen, of goed met mensen kunnen omgaan of zo. Dat mensen dat dus minder doen bij mooie mensen, omdat ze automatisch denken dat mooie mensen succesvoller en zelfverzekerder zijn omdat ze mooi zijn.
Hmm, ik denk het niet..ga met veel mooie meiden en jongens om, maar die zijn niet onzeker over zichzelf of hun capiciteiten...de meisjes zijn wel allemaal gymnasium'chicka's' dus hebben gewoon vrijwel alles mee...om het maar even zo te noemen. Maar je moet gewoon accepteren dat niemand perfect is...en roeien met de riemen die je hebt. Iedereen heeft zo zijn kwaliteiten..en sommige hebben veel dingen mee, en anderen wat minder..maar dat maakt je geen minder mens.
jaja..tis allemaal wat
  zondag 29 januari 2006 @ 17:01:39 #57
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_34585326
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:54 schreef Maeghan het volgende:
ik denk juist niet dat mooie mensen zelfverzekerder zijn. aan een lichaam kan alles veradneren, borsten gaan hangen, je kont word minder strak, buik idem.
maar wat gebeurd er met je zelf als persoon? helemaal niks, je persoon zal altijd jij blijven. of je nou 25 bent 80, no difference.
iemand die zich zelf presenteerd dmv haar/zijn persoon zal dus minder onzeker zijn als iemand die zich zelf presenteerd dmv haar/zijn lichaam.
pi_34585400
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:58 schreef punkjunk het volgende:

[..]

ik dnek juist van wel, het zijn altijd weer de "knappe" meiden die de rijen bij de douglas vergroten
vaak weer de "knappe" meiden die hun borsten tot in hun nek up-pushen
vaak weer de "knappe" meiden die de laatste trends aan kleding aan hebben
Ok ok...geef ik je gelijk in, maar zijn die meiden dan gelijk dom? iemand die mooi is hoeft toch niet gelijk dom te zijn? of geen goede persoonlijkheid te hebben..of heb je al vaker meegemaakt dat ze 'lelijke' mensen treiteren?
jaja..tis allemaal wat
pi_34585611
quote:
Op zondag 29 januari 2006 15:26 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Waar is dit op gebaseerd? Dat is simpelweg persoonlijkheid. Heeft niets met uiterlijk te maken.
Jawel, je persoonlijkheid ontstaat ook een beetje door je uiterlijk...maar toch het meeste door de dingen die je meemaakt...en 'mooie' meiden maken hele andere dingen mee dan 'lelijke' meiden...dus dat zijn 2 totaal verschillende werelden, maar dat hoeft niet gelijk te betekenen dat 1 van de 2 slecht is...
jaja..tis allemaal wat
pi_34585940
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:00 schreef fffan het volgende:

[..]

Hmm, ik denk het niet..ga met veel mooie meiden en jongens om, maar die zijn niet onzeker over zichzelf of hun capiciteiten...de meisjes zijn wel allemaal gymnasium'chicka's' dus hebben gewoon vrijwel alles mee...om het maar even zo te noemen. Maar je moet gewoon accepteren dat niemand perfect is...en roeien met de riemen die je hebt. Iedereen heeft zo zijn kwaliteiten..en sommige hebben veel dingen mee, en anderen wat minder..maar dat maakt je geen minder mens.
Ik denk dat dat een groot verschil maakt ja. De mooie meisjes die ik ken zijn van lagere opleidingsniveaus. Bovendien ligt het eraan hoe je ze kent denk ik. Tegen vrienden wordt er vaak toch nog minder open gedaan, ik werk ermee (als in het zijn mijn collega's, en ik ben wat ouder en doe ander werk) dus ze gaan anders met mij om dan met klasgenoten of zo.
pi_34586136
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:17 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik denk dat dat een groot verschil maakt ja. De mooie meisjes die ik ken zijn van lagere opleidingsniveaus. Bovendien ligt het eraan hoe je ze kent denk ik. Tegen vrienden wordt er vaak toch nog minder open gedaan, ik werk ermee (als in het zijn mijn collega's, en ik ben wat ouder en doe ander werk) dus ze gaan anders met mij om dan met klasgenoten of zo.
Hoe bedoel je? dat ze hun onzekerheden minder snel laten zien aan vrienden? waarom denk je dat?
jaja..tis allemaal wat
pi_34586436
Omdat het gewoon een gevoelig onderwerp is. Mensen willen graag leuk gevonden worden, en daarom is het zaak om niet te onzeker over te komen. Ook niet te arrogant, tenzij je daadwerkelijk de leiderspositie denkt in te kunnen nemen. Het is en blijft een sociaal spelletje. Bij iemand waar je in principe niet van afhankelijk bent of waar het niet uitmaakt wat diegene van jou vindt, kun je wat makkelijker je ei kwijt zeg maar. Iemand die constant roept dat ie zichzelf lelijk en dom vindt, daar wil je niet mee omgaan toch? Je moet jezelf nog wel een beetje leuk presenteren.
pi_34587358
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:29 schreef Maeghan het volgende:
Omdat het gewoon een gevoelig onderwerp is. Mensen willen graag leuk gevonden worden, en daarom is het zaak om niet te onzeker over te komen. Ook niet te arrogant, tenzij je daadwerkelijk de leiderspositie denkt in te kunnen nemen. Het is en blijft een sociaal spelletje. Bij iemand waar je in principe niet van afhankelijk bent of waar het niet uitmaakt wat diegene van jou vindt, kun je wat makkelijker je ei kwijt zeg maar. Iemand die constant roept dat ie zichzelf lelijk en dom vindt, daar wil je niet mee omgaan toch? Je moet jezelf nog wel een beetje leuk presenteren.
Heb je een punt..maar ik denk dat als je een oppervlakkige vriendschap hebt, jouw situatie helemaal klopt...maar met een hele hechte vriendschap zeg je ook de dingen die je dwarszitten..daar zijn vrienden nu eenmaal voor. Ik weet precies wat de onzekerheden zijn van mijn goede vrienden en vriendinnen...en ze zijn allemaal redelijk populair. Maar ik zou ook niet tegen bijvoorbeeld klasgenoten zeggen dat ik me kut voel door een bepaalde situatie. Dus het ligt aan de relatie die ze hebben met mensen. just my 2 cents...
jaja..tis allemaal wat
pi_34587744
In een hele hechte vriendschap wel ja, daar heb je gelijk in.
pi_34587914
Nou..
Wat me soms wel op valt
dat je mooie meiden met minder leuke jongens ziet
of andersom..
dus een of andere aantrekkingskracht is er wel

Maar ik mag niet klagen..mijn vriendje is en leuk/knap
En heeft zijn karakter mee
Salsa Española
pi_34588914
hm, afstotelijk trekt niet aan vind ik. maar dan heb ik het over mensen die hun kwijl laten lopen of een hazelip en wijnvlekken op het gezicht hebben.
Maar waar jij het over hebt 'afwijkend van het gemiddelde' ja, dat trekt mij ook meer aan. Als ik op een feestje of in een bar een vreemd iemand aan zou spreken, dan liever iemand die opvalt door het een of ander, en die iig niet een 'perfect' kapsel, een 'modieuze' kledingkeuze heeft en Breezer drinkt.
And the druids turn to stone...
pi_34589243
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:16 schreef Salsagirl het volgende:
Nou..
Wat me soms wel op valt
of andersom..

Klopt!! het gaat erom wat je uitstraalt...vrouwen houden van mannen met zelfvertrouwen, dus zit je goed in je vel..dan is het niet zo moeilijk om een mooi meisje te krijgen:), maar verwacht dan niet dat het een hele lange relatie gaat worden... , daar is iets meer voor nodig...
jaja..tis allemaal wat
pi_34589304
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:10 schreef Maeghan het volgende:
In een hele hechte vriendschap wel ja, daar heb je gelijk in.
ik heb weleens gelijk...
jaja..tis allemaal wat
pi_34591089
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:16 schreef Salsagirl het volgende:
Nou..
Wat me soms wel op valt
of andersom..

Kennelijk vind JIJ het dan minder leuke jongens. Dat betekent niet dat zij er net zo over denken. Beetje vreemd om je eigen mening als de maat der dingen te nemen.
pi_34591168
quote:
Op zondag 29 januari 2006 20:07 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Kennelijk vind JIJ het dan minder leuke jongens. Dat betekent niet dat zij er net zo over denken. Beetje vreemd om je eigen mening als de maat der dingen te nemen.
Bovendien is er meer dan alleen uitstraling..
  zondag 29 januari 2006 @ 21:30:40 #71
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_34594357
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:03 schreef fffan het volgende:

[..]

Ok ok...geef ik je gelijk in, maar zijn die meiden dan gelijk dom? iemand die mooi is hoeft toch niet gelijk dom te zijn? of geen goede persoonlijkheid te hebben..of heb je al vaker meegemaakt dat ze 'lelijke' mensen treiteren?
aller eerst moet ik eerst even wat recht zetten, ik heb een beetje beroerde keuze gemaakt in mijn woordkeuzen denk ik. met lelijke mensen bedoel ik gewoon de mensen die anders zijn als de rest (in het breedste van het woord, lichamelijk en via de kleding zeg maar)

maar zeker, arrogantie en andere mensen minder vinden omdat ze minder zijn komt bij ons heel vaak voor. vooral de meiden die een 2e huid van make-up hebben, push-up bij het leven dragen en over het algemeen de meeste vriendjes hebben (dus de "knappe" meiden, geld ook voor jongens, al dragen die geen make-up (sommige wel dan ) en geen push-up) roddelen bij het leven. zo ook een "vriendin" van mij. zij heeft altijd wel wat te zaniken over een "lelijk" iemand, die neukt die, die is lelijk, 'heb je haar kleding al gezien!?!?!'.

maar als ik gesprekken opvang van andere mensen die níét tot deze groep behoren, hebben hun het zowiezo al bijna nooit over dat soort dingen, en áls, dan gaat het vooral over stommiteiten die de eerste groep gedaan heeft (neuken op wc's, zuipen als een bruid etc. etc.)

natuurlijk probeer ik niet te generaliseren, zover dat nu gaat, niet iedereen is het zelfde, maar grofweg zijn deze 2 groepen wel te maken vind ik.
  zondag 29 januari 2006 @ 21:35:36 #72
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_34594585
quote:
Op zondag 29 januari 2006 19:05 schreef fffan het volgende:

[..]

Klopt!! het gaat erom wat je uitstraalt...vrouwen houden van mannen met zelfvertrouwen, dus zit je goed in je vel..dan is het niet zo moeilijk om een mooi meisje te krijgen:), maar verwacht dan niet dat het een hele lange relatie gaat worden... , daar is iets meer voor nodig...
ik kan nu heel concreet dit verwerpen.
mijn beste maat is volgens de al genoemde "regels" niet knap. Hij is ene boer, potige gozer dus, breed, lang, sterk. heeft een uitstraling waar je van denkt: niet mee fokken, die gozer kan bloedlink.
daarnaast is hij ook heel erg zelfverzekerd, kan soms beetje nare gevolgen hebben (eerste keer skieën enzo maar dat is off-topic )

maar wil het nou zijn dat hij geen vriendinnetjes heeft, terwijl het naast ze uitstraling ook nog eens gewoon een hele aardige gozer is.

dus zit je goed in je vel..dan is het niet zo moeilijk om een mooi meisje te krijgen

dat is natuurlijk onzin, het is niet "makkelijker" of "moeilijker" om een mooi meisje te "krijgen" (erg respect volle benaming trouwens ). waarom zou een mooi meisje voorkeur geven aan een knappe gozer? en een "lelijke" niet? vinden "lelijke" meiden dat ze alleen maar lelijke gozer mogen ofzo?
  zondag 29 januari 2006 @ 21:39:21 #73
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_34594759
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:57 schreef fffan het volgende:

[..]

Heb je een punt..maar ik denk dat als je een oppervlakkige vriendschap hebt, jouw situatie helemaal klopt...maar met een hele hechte vriendschap zeg je ook de dingen die je dwarszitten..daar zijn vrienden nu eenmaal voor. Ik weet precies wat de onzekerheden zijn van mijn goede vrienden en vriendinnen...en ze zijn allemaal redelijk populair. Maar ik zou ook niet tegen bijvoorbeeld klasgenoten zeggen dat ik me kut voel door een bepaalde situatie. Dus het ligt aan de relatie die ze hebben met mensen. just my 2 cents...
bij ons op school stellen die "vriendschappen" ook weinig voor trouwens. als bij ons 1 iemand in het lichtstaat (theater productie oid) heeft die gene in 1x opvallend veel "vriendinnen". wat wel handig is voor hun, ze pikken immers ook wat aandacht mee. zodra deze theater productie over is, vallen die "vriendschappen" weer uit elkaar en vormen zich weer nieuwen. maar dat is een ander verhaal. maar zoals al gezegd, het is puur een sociaal-spelletje, en ik vind het kots maar dna ook kots misselijk
  zondag 29 januari 2006 @ 21:58:42 #74
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_34595586
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:35 schreef punkjunk het volgende:
dus zit je goed in je vel..dan is het niet zo moeilijk om een mooi meisje te krijgen

dat is natuurlijk onzin, het is niet "makkelijker" of "moeilijker" om een mooi meisje te "krijgen" (erg respect volle benaming trouwens ). waarom zou een mooi meisje voorkeur geven aan een knappe gozer? en een "lelijke" niet? vinden "lelijke" meiden dat ze alleen maar lelijke gozer mogen ofzo?
Jij slaat de spijker op z'n kop zeg!
Wat een onzin dat je als 'mooi' persoon dan ook een ander 'mooi' persoon moet zien te krijgen!

Ikzelf vind vaak juist de dingen die iemand anders maakt dan anderen aantrekkelijk. Maar dan heb ik het over bijzondere trekken in het gezicht of zo. Bij bijvoorbeeld brandwonden is het een ander verhaal. Ik moet voor mezelf toegeven dat ik daar wel moeite mee heb. Ik denk dat ik het heel moeilijk zou vinden om met iemand te praten die echt verminkt is in het gezicht.
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
pi_34596677
Vette wijven
Wijven met o-benen
Wijven met een scheef gebit
Mannen in het algemeen
Pimpen
Ongestelde wijven daar kunnen zij ook niks aan doen, sorry

[ Bericht 13% gewijzigd door t0y op 30-01-2006 07:29:15 ]
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')