quote:Op zondag 29 januari 2006 04:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tann je zou eens ergens heengaan, maar toen kreeg je ruzie met je ex, door wat er toen gebeurde kon je niet gaan.....
Waar zou je toen heengaan?
Het was ook een echt gekuisde versiequote:Op zondag 29 januari 2006 04:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Voeg er nog een vette ruzie tussen en je bent er![]()
Die heb ik nog niet gezien, maar zoiets zal het best zijn ja. Wij zijn beide Stierenquote:Op zondag 29 januari 2006 04:14 schreef Sjet het volgende:
Een vette ruzie Morwen?
Klinkt als 'My big fat griek wedding'![]()
aardig op dreef zou ik zeggenquote:Op zondag 29 januari 2006 04:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wel als je het in gekuisde taal doet.
"We gingen eten, eenmaal thuis sloeg iemand een deur te hard dicht, kreeg daar spijt van. Om het goed te maken gingen we intern kroelen"
Zoiets, ben niet helemaal op dreef, kan vele malen beter
Vond zelfs ik een kijkenswaardige film.quote:Op zondag 29 januari 2006 04:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien, maar zoiets zal het best zijn ja. Wij zijn beide Stieren![]()
Dan doen ze toch iets niet goedquote:Op zondag 29 januari 2006 04:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik lig op mijn kussen stil te dromen![]()
Verteld, dat weet je toch nog welquote:Op zondag 29 januari 2006 04:17 schreef tann het volgende:
[..]
heb ik dat in bb verteld of weet je dat omdat je me kent.........
Lijkt mij zo'n dozen film met Dove en Tissuesquote:Op zondag 29 januari 2006 04:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Vond zelfs ik een kijkenswaardige film.![]()
Hee!! Jij hebt vannacht nog in gedachte, sommige mensen liggen wel stil op hun kussen stil te dromenquote:
Dacht ik ook, maar geen Dove (ik hoop dat je de chocolade bedoelt) en geen tissues nodigquote:Op zondag 29 januari 2006 04:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lijkt mij zo'n dozen film met Dove en Tissues![]()
Wel voor NL zijn hoor a.s. WKquote:Op zondag 29 januari 2006 04:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Doka me wekker wordt gesloopt door je ip adres weer in beeld, en wordt er duitserig van![]()
Sure, sommige wel ja en die anderen geven Witte Reus hun bestaansrechtquote:Op zondag 29 januari 2006 04:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hee!! Jij hebt vannacht nog in gedachte, sommige mensen liggen wel stil op hun kussen stil te dromen![]()
met ex bedoel je de verwekker van Jos?? of mn ex waar ik een lange tijd mee ben geweest, je moet me ff op weg helpen, heb niet heel veel prive dingen verteld daarquote:
Nee joh, is gewoon een grappige film. Vond ik tenminste. Beetje apart.quote:Op zondag 29 januari 2006 04:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lijkt mij zo'n dozen film met Dove en Tissues![]()
Hahahahah, Witte Reus is een wasmiddel, ik dacht eerst dat je op iets ander doeldequote:Op zondag 29 januari 2006 04:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sure, sommige wel ja en die anderen geven Witte Reus hun bestaansrecht![]()
Ben jij gek, ben net aan de engelse chips begonnen, ben helemaal voor de britsquote:
kzit zwaar te denke pc, met de verwekker heb ik nooit ruzie gehad.....quote:Op zondag 29 januari 2006 04:21 schreef tann het volgende:
[..]
met ex bedoel je de verwekker van Jos?? of mn ex waar ik een lange tijd mee ben geweest, je moet me ff op weg helpen, heb niet heel veel prive dingen verteld daar
Mmm, toch maar eens kijken dan, net als die duizend andere films die ik ook ooit nog eens moet zienquote:Op zondag 29 januari 2006 04:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar geen Dove (ik hoop dat je de chocolade bedoelt) en geen tissues nodig
Na die film zal je het nooit met een griek, of griekse gaan doenquote:Op zondag 29 januari 2006 04:22 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee joh, is gewoon een grappige film. Vond ik tenminste. Beetje apart.
Je ex,die af en toe 'losse handjes' had, toen ook en daardoor kon je niet gaan...quote:Op zondag 29 januari 2006 04:21 schreef tann het volgende:
[..]
met ex bedoel je de verwekker van Jos?? of mn ex waar ik een lange tijd mee ben geweest, je moet me ff op weg helpen, heb niet heel veel prive dingen verteld daar
Of juist wel...................... tis maar net waar je van houdtquote:Op zondag 29 januari 2006 04:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Na die film zal je het nooit met een griek, of griekse gaan doen![]()
Geen Grieks meer voor Morwen dus???quote:Op zondag 29 januari 2006 04:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Na die film zal je het nooit met een griek, of griekse gaan doen![]()
In ieder geval niet van de griekse schoonmoedersquote:Op zondag 29 januari 2006 04:24 schreef Sjet het volgende:
[..]
Of juist wel...................... tis maar net waar je van houdt![]()
wadlopen, maar dat heb ik nooit verteldquote:Op zondag 29 januari 2006 04:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je ex,die af en toe 'losse handjes' had, toen ook en daardoor kon je niet gaan...
meer iets in deze trand??quote:Op zondag 29 januari 2006 04:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahah, ik had mijn taalgebruik iets wolliger willen maken, maar het kwam er nu niet even uit![]()
Ik krijg er een beetje een kwijl/dweil gevoel bij, maar goed.........ik ga hem wel kijken een keer dan.quote:Op zondag 29 januari 2006 04:22 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee joh, is gewoon een grappige film. Vond ik tenminste. Beetje apart.
Hahahahahah, zoiets jaquote:Op zondag 29 januari 2006 04:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
meer iets in deze trand??
Na de hordeur, die normaal altijd zo zachtjes fluisterend in de sponning gljidt, met het geluid van een, tijdens de oorkaan in het tropisch regenwoud, neerkletterende regenbui tegen de sponningen, zijn de eters naar binnen gegaan. Door de buurt klonk het geluid van een sterk afgassende pijp bij Pernis, waar het gehele dorp verschrikt van uit de slaap ontwaakte. Toen de kraan van het afgassen dichtgedraait was, slopen de eters als lieve donzige jonge katertjes naar boven waar ze al spinnend samen gingen spelen op hun dekentje bij de open haard.
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 04:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Na de hordeur, die normaal altijd zo zachtjes fluisterend in de sponning gljidt, met het geluid van een, tijdens de oorkaan in het tropisch regenwoud, neerkletterende regenbui tegen de sponningen, zijn de eters naar binnen gegaan. Door de buurt klonk het geluid van een sterk afgassende pijp bij Pernis, waar het gehele dorp verschrikt van uit de slaap ontwaakte. Toen de kraan van het afgassen dichtgedraait was, slopen de eters als lieve donzige jonge katertjes naar boven waar ze al spinnend samen gingen spelen op hun dekentje bij de open haard.
![]()
je bent ook wel een funz hequote:Op zondag 29 januari 2006 04:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
Als je Tan niet bent, heb je een goed geheugen (en ook weer niet, want ze had dat wel verteld) heb je het goed gevolgdquote:Op zondag 29 januari 2006 04:24 schreef tann het volgende:
[..]
wadlopen, maar dat heb ik nooit verteld
En mijn melizana-salade missenquote:Op zondag 29 januari 2006 04:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Geen Grieks meer voor Morwen dus???![]()
* A-en-M zingt.... de meeste dromen zijn bedrogquote:Op zondag 29 januari 2006 04:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
Dat weet je dus weer net nietquote:Op zondag 29 januari 2006 04:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
WC-eend, denk je nu met je ondervragingstechnieken alles van haar los te krijgen????
Maak jij lekker je filmpjes. OK?
Alleen het woord salade komt er hier al niet inquote:Op zondag 29 januari 2006 04:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
En mijn melizana-salade missenDacht het toch van niet
![]()
![]()
pc ik ben et echt, er is daar veel gepraat dus weet niet alles meer, maar ik ging op een bedrijfsuitje, bedrijf was een tabaksfabrikant (hoe toevallig...) ik ben wel gegaan omdat ik mn dag door hem niet wou verpeste, alleen aangekomen in DL moest ik aldaar naar het ZH en kwam met krukken terug, maar dat heb ik echt niet verteld, ben nie zo diep er op in gegaan, wou de jonge niet zwart maken, et is hem vergeefequote:Op zondag 29 januari 2006 04:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je Tan niet bent, heb je een goed geheugen (en ook weer niet, want ze had dat wel verteld) heb je het goed gevolgt
Weet je ook nog met wie, en waarom je niet kon?
'k moet het toch een beetje duidelijk over brengen voor Sjet, anders ligt ze de hele nacht (voor zolang die nog duurt) wakker te woelen in haar bed omdat ze niet weet hoe de avond is verlopenquote:Op zondag 29 januari 2006 04:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
je bent ook wel een funz he, maar je weet het erg leuk te verwoorden
![]()
Misschien ben je het welquote:Op zondag 29 januari 2006 04:31 schreef tann het volgende:
[..]
pc ik ben et echt, er is daar veel gepraat dus weet niet alles meer, maar ik ging op een bedrijfsuitje, bedrijf was een tabaksfabrikant (hoe toevallig...) ik ben wel gegaan omdat ik mn dag door hem niet wou verpeste, alleen aangekomen in DL moest ik aldaar naar het ZH en kwam met krukken terug, maar dat heb ik echt niet verteld, ben nie zo diep er op in gegaan, wou de jonge niet zwart maken, et is hem vergeefe
M- en -A is denk ik teleurgesteld in ons. Had twee vertaalcomputers aangeschaft om ons gister te kunnen lezen. Ik was er gister, alleen in heldere staat, en jij was helemaal niet op komen dagen.quote:Op zondag 29 januari 2006 04:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
En mijn melizana-salade missenDacht het toch van niet
![]()
![]()
Jij hebt eens een 'geldwolf' gehad, weet je wat ik bedoel?quote:
Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 29 januari 2006 04:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Alleen het woord salade komt er hier al niet in![]()
Goed excuus, moet ik onthoudenquote:Op zondag 29 januari 2006 04:31 schreef M-en-A het volgende:
[..]
'k moet het toch een beetje duidelijk over brengen voor Sjet, anders ligt ze de hele nacht (voor zolang die nog duurt) wakker te woelen in haar bed omdat ze niet weet hoe de avond is verlopen![]()
Of is dat te makkelijk, wisten de streamers dat trouwens ook, wat ze net vertelde?quote:Op zondag 29 januari 2006 04:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij hebt eens een 'geldwolf' gehad, weet je wat ik bedoel?
ja de verwekker, die was alleen uit op mn geld voor wierie te kopen en gebruik te maken van mn auto,nog een vraagje leuk manquote:Op zondag 29 januari 2006 04:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij hebt eens een 'geldwolf' gehad, weet je wat ik bedoel?
Waardeloos apparaat, ik heb er een telepathische functie op zittenquote:Op zondag 29 januari 2006 04:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
M- en -A is denk ik teleurgesteld in ons. Had twee vertaalcomputers aangeschaft om ons gister te kunnen lezen. Ik was er gister, alleen in heldere staat, en jij was helemaal niet op komen dagen.
Dus hij had niks aan zijn aankopen
Ik heb weer wat gemist vrees ik?quote:Op zondag 29 januari 2006 04:31 schreef M-en-A het volgende:
[..]
'k moet het toch een beetje duidelijk over brengen voor Sjet, anders ligt ze de hele nacht (voor zolang die nog duurt) wakker te woelen in haar bed omdat ze niet weet hoe de avond is verlopen![]()
ja man, je had mn moeder gebeld hihiquote:Op zondag 29 januari 2006 04:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja, ik heb een vraag... heeft u mij gebeld vanmiddag???
Kan het niet laten, je zegt dat je slimmer bent dan ik, maar als je je rechtenstudie gaat doen, red je het echt niet met deze schrijffouten. Of schrijf je nu hier op deze manier omdat het internet is?quote:Op zondag 29 januari 2006 04:31 schreef tann het volgende:
[..]
pc ik ben et echt, er is daar veel gepraat dus weet niet alles meer, maar ik ging op een bedrijfsuitje, bedrijf was een tabaksfabrikant (hoe toevallig...) ik ben wel gegaan omdat ik mn dag door hem niet wou verpeste, alleen aangekomen in DL moest ik aldaar naar het ZH en kwam met krukken terug, maar dat heb ik echt niet verteld, ben nie zo diep er op in gegaan, wou de jonge niet zwart maken, et is hem vergeefe
Bedoel ik niet, ik bedoel letterlijk geld verslinden...quote:Op zondag 29 januari 2006 04:35 schreef tann het volgende:
[..]
ja de verwekker, die was alleen uit op mn geld voor wierie te kopen en gebruik te maken van mn auto,nog een vraagje leuk man
doe die knoflook maar op me vlees en hijg niet zo in me gezicht ajbquote:Op zondag 29 januari 2006 04:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mistAuberginesalade met crimineel veel knoflook.......als voorgerecht heh
![]()
Daarna komt de souvlaki om de hoek met een berg tzaziki![]()
Nee PC eend dit stukje kende ik nietquote:Op zondag 29 januari 2006 04:31 schreef tann het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2006 04:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
M- en -A is denk ik teleurgesteld in ons. Had twee vertaalcomputers aangeschaft om ons gister te kunnen lezen. Ik was er gister, alleen in heldere staat, en jij was helemaal niet op komen dagen.
Dus hij had niks aan zijn aankopen
Bewijs eens dat jij de Tanja bentquote:Op zondag 29 januari 2006 04:37 schreef tann het volgende:
pc, kheb ook gezegd dat ik nooit zou liege, doe ik nu ook nie, nog een vraagje??
quote:Op zondag 29 januari 2006 04:37 schreef tann het volgende:
pc, kheb ook gezegd dat ik nooit zou liege, doe ik nu ook nie, nog een vraagje??
Bedoel ik niet, ik bedoel letterlijk geld verslinden...quote:Op zondag 29 januari 2006 04:35 schreef tann het volgende:
[..]
ja de verwekker, die was alleen uit op mn geld voor wierie te kopen en gebruik te maken van mn auto,nog een vraagje leuk man
ook die ex,was gokverslaafd en drugsquote:Op zondag 29 januari 2006 04:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bedoel ik niet, ik bedoel letterlijk geld verslinden...
quote:Op zondag 29 januari 2006 04:38 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
'k heb ze al goed doorverkocht aan Beeker en Beertje
![]()
![]()
bedoel ik ook niet.....quote:
Ga ik wel een verdieping lagerquote:Op zondag 29 januari 2006 04:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
doe die knoflook maar op me vlees en hijg niet zo in me gezicht ajb![]()
Aan wie vraag je dat?quote:Op zondag 29 januari 2006 04:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
nog een vraagje...
Was jij (en je moeder) het niet eens dat ik me had op gegeven voor de date met sjankwal?
Och liefje toch...... ik denk dat Melke aan het bijkomen is van een enorm geslaagde dagquote:Op zondag 29 januari 2006 04:38 schreef doka het volgende:
melke?
Via webcam pics en users (wij dus) geven opdracht hoe je gezicht moet staan zodat we weten dat jij het bentquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 04:40 schreef Sjet het volgende:
[..]
Och liefje toch...... ik denk dat Melke aan het bijkomen is van een enorm geslaagde dag
idd en ik ben moe! maar er is geen dictee tijdens rechtenstudie slimmert!!quote:Op zondag 29 januari 2006 04:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kan het niet laten, je zegt dat je slimmer bent dan ik, maar als je je rechtenstudie gaat doen, red je het echt niet met deze schrijffouten. Of schrijf je nu hier op deze manier omdat het internet is?
Is hopelijk voor haar verlopen zonder dichtslaande deuren, dat moet veel later pas nodig zijn om er een geslaagde dag van te makenquote:Op zondag 29 januari 2006 04:40 schreef Sjet het volgende:
[..]
Och liefje toch...... ik denk dat Melke aan het bijkomen is van een enorm geslaagde dag
i feel good. nowquote:Op zondag 29 januari 2006 04:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ga ik wel een verdieping lager![]()
*koest, af, in je mand, foei![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 04:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
bedoel ik ook niet.....
Hint: geld van een vriend...
Ze moeten het wel kunnen lezen, dacht ikquote:Op zondag 29 januari 2006 04:41 schreef tann het volgende:
[..]
idd en ik ben moe! maar er is geen dictee tijdens rechtenstudie slimmert!!
ja, want je wou sjan niet echt, je was niet serieusquote:Op zondag 29 januari 2006 04:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
nog een vraagje...
Was jij (en je moeder) het niet eens dat ik me had op gegeven voor de date met sjankwal?
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:09 schreef BONG4002 het volgende:
Bart nam 5min geleden een slokje bier. Hij genoot ervan voor zover ik het heb kunnen zien.
Je wou toch een vraag, er staat er nog 1, die moet je weten hoor, was een grappig verhaalquote:Op zondag 29 januari 2006 04:42 schreef tann het volgende:
[..]
ja, want je wou sjan niet echt, je was niet serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |