ook die ex,was gokverslaafd en drugsquote:Op zondag 29 januari 2006 04:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bedoel ik niet, ik bedoel letterlijk geld verslinden...
quote:Op zondag 29 januari 2006 04:38 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
'k heb ze al goed doorverkocht aan Beeker en Beertje
![]()
![]()
bedoel ik ook niet.....quote:
Ga ik wel een verdieping lagerquote:Op zondag 29 januari 2006 04:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
doe die knoflook maar op me vlees en hijg niet zo in me gezicht ajb![]()
Aan wie vraag je dat?quote:Op zondag 29 januari 2006 04:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
nog een vraagje...
Was jij (en je moeder) het niet eens dat ik me had op gegeven voor de date met sjankwal?
Och liefje toch...... ik denk dat Melke aan het bijkomen is van een enorm geslaagde dagquote:Op zondag 29 januari 2006 04:38 schreef doka het volgende:
melke?
Via webcam pics en users (wij dus) geven opdracht hoe je gezicht moet staan zodat we weten dat jij het bentquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 04:40 schreef Sjet het volgende:
[..]
Och liefje toch...... ik denk dat Melke aan het bijkomen is van een enorm geslaagde dag
idd en ik ben moe! maar er is geen dictee tijdens rechtenstudie slimmert!!quote:Op zondag 29 januari 2006 04:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kan het niet laten, je zegt dat je slimmer bent dan ik, maar als je je rechtenstudie gaat doen, red je het echt niet met deze schrijffouten. Of schrijf je nu hier op deze manier omdat het internet is?
Is hopelijk voor haar verlopen zonder dichtslaande deuren, dat moet veel later pas nodig zijn om er een geslaagde dag van te makenquote:Op zondag 29 januari 2006 04:40 schreef Sjet het volgende:
[..]
Och liefje toch...... ik denk dat Melke aan het bijkomen is van een enorm geslaagde dag
i feel good. nowquote:Op zondag 29 januari 2006 04:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ga ik wel een verdieping lager![]()
*koest, af, in je mand, foei![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 04:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
bedoel ik ook niet.....
Hint: geld van een vriend...
Ze moeten het wel kunnen lezen, dacht ikquote:Op zondag 29 januari 2006 04:41 schreef tann het volgende:
[..]
idd en ik ben moe! maar er is geen dictee tijdens rechtenstudie slimmert!!
ja, want je wou sjan niet echt, je was niet serieusquote:Op zondag 29 januari 2006 04:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
nog een vraagje...
Was jij (en je moeder) het niet eens dat ik me had op gegeven voor de date met sjankwal?
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:09 schreef BONG4002 het volgende:
Bart nam 5min geleden een slokje bier. Hij genoot ervan voor zover ik het heb kunnen zien.
Je wou toch een vraag, er staat er nog 1, die moet je weten hoor, was een grappig verhaalquote:Op zondag 29 januari 2006 04:42 schreef tann het volgende:
[..]
ja, want je wou sjan niet echt, je was niet serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |