quote:Op zondag 29 januari 2006 04:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tann je zou eens ergens heengaan, maar toen kreeg je ruzie met je ex, door wat er toen gebeurde kon je niet gaan.....
Waar zou je toen heengaan?
Het was ook een echt gekuisde versiequote:Op zondag 29 januari 2006 04:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Voeg er nog een vette ruzie tussen en je bent er![]()
Die heb ik nog niet gezien, maar zoiets zal het best zijn ja. Wij zijn beide Stierenquote:Op zondag 29 januari 2006 04:14 schreef Sjet het volgende:
Een vette ruzie Morwen?
Klinkt als 'My big fat griek wedding'![]()
aardig op dreef zou ik zeggenquote:Op zondag 29 januari 2006 04:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wel als je het in gekuisde taal doet.
"We gingen eten, eenmaal thuis sloeg iemand een deur te hard dicht, kreeg daar spijt van. Om het goed te maken gingen we intern kroelen"
Zoiets, ben niet helemaal op dreef, kan vele malen beter
Vond zelfs ik een kijkenswaardige film.quote:Op zondag 29 januari 2006 04:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien, maar zoiets zal het best zijn ja. Wij zijn beide Stieren![]()
Dan doen ze toch iets niet goedquote:Op zondag 29 januari 2006 04:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik lig op mijn kussen stil te dromen![]()
Verteld, dat weet je toch nog welquote:Op zondag 29 januari 2006 04:17 schreef tann het volgende:
[..]
heb ik dat in bb verteld of weet je dat omdat je me kent.........
Lijkt mij zo'n dozen film met Dove en Tissuesquote:Op zondag 29 januari 2006 04:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Vond zelfs ik een kijkenswaardige film.![]()
Hee!! Jij hebt vannacht nog in gedachte, sommige mensen liggen wel stil op hun kussen stil te dromenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |