Ze hebben ook een correctie van een paar duizend moeten doen afgelopen week. Was een lolbroek aan het werk geweest.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmmm....het liep in het begin snel, maar de vaart is er idd wel een beetje uit
Sorry... hadden ze hem maar beter moeten beveiligenquote:Op zondag 29 januari 2006 00:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze hebben ook een correctie van een paar duizend moeten doen afgelopen week. Was een lolbroek aan het werk geweest.![]()
Dat heb ik niet zoquote:Op zondag 29 januari 2006 00:57 schreef regenworm het volgende:
Het blijft schrikken als de camera's bewegen.
Whahahaha net of ze iets uit John's neus haaltquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sorry... hadden ze hem maar beter moeten beveiligen![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sorry... hadden ze hem maar beter moeten beveiligen![]()
kissaquote:
Doordrammer Viool is er nietquote:Op zondag 29 januari 2006 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
Ik dacht dat er alleen nog maar in de rookhoek in de dinerzaal gerookt mocht worden?
[afbeelding]
Je kan dequote:
Ik zal maar niet vragen of het een spannend lesje is... dan heb ik gelijk TL weer op mijn dakquote:
sssttt... TL is er nu toch nietquote:Op zondag 29 januari 2006 01:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen of het een spannend lesje is... dan heb ik gelijk TL weer op mijn dak![]()
![]()
Wist ik ook niet... maar kende eigelijk heel Ronnie Tober niet. Alleen 'Breng die rozen naar Sandra' ken ik.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:02 schreef BONG4002 het volgende:
John zegt dat weinig mensen weten dat Tober een Amerikaan is van huis uit
Die moet ook nodigquote:Op zondag 29 januari 2006 01:02 schreef Foreverblue het volgende:
Monnie ziet er ook wel best moe uit...
[afbeelding]
Issie toch ook niet? Volgens mij is ie pas na z'n geboorte geemigreegrd.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:02 schreef BONG4002 het volgende:
John zegt dat weinig mensen weten dat Tober een Amerikaan is van huis uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |