Scherp opgemerktquote:Op zondag 29 januari 2006 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
Ik dacht dat er alleen nog maar in de rookhoek in de dinerzaal gerookt mocht worden?
[afbeelding]
regels zijn er om overtreden te worden.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
Ik dacht dat er alleen nog maar in de rookhoek in de dinerzaal gerookt mocht worden?
[afbeelding]
Gasten roken ook al de hele avond overalquote:Op zondag 29 januari 2006 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Maar er hangt dan ook regelmatig wat aan jequote:Op zondag 29 januari 2006 00:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een bar is niet leuk
loop ik de hele tijd met een bakje pinda's op mijn hoofd
een aapjequote:Op zondag 29 januari 2006 00:53 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Maar er hangt dan ook regelmatig wat aan je![]()
Das nou jammer, ik dans net zo graag op de barquote:Op zondag 29 januari 2006 00:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een bar is niet leuk
loop ik de hele tijd met een bakje pinda's op mijn hoofd
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Scherp opgemerkt![]()
Blijkbaar sluipt het roken er toch weer in (op de NIET toegestane plaatsen)
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
regels zijn er om overtreden te worden.
Tijd voor harde regels van Uber Meister Henkquote:Op zondag 29 januari 2006 00:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gasten roken ook al de hele avond overal
GMTAquote:Op zondag 29 januari 2006 00:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das nou jammer, ik dans net zo graag op de bar![]()
dronken mannenquote:Op zondag 29 januari 2006 00:53 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Maar er hangt dan ook regelmatig wat aan je![]()
Die pakt zijn deel nog welquote:Op zondag 29 januari 2006 00:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tijd voor harde regels van Uber Meister Henk![]()
nee, roken los ze samen op.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tijd voor harde regels van Uber Meister Henk![]()
zolang je je schoenen mar uit doetquote:Op zondag 29 januari 2006 00:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Mogen we nu wel op de bar dansen
of doet je hoofd zeer![]()
Dan is die ruim 5000 euro in de zak van Henk zelf verdwenenquote:Op zondag 29 januari 2006 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
Die tientjesaktie loopt totaal niet meer
Blijkbaar is het juridisch toch niet mogelijk een link op de officiële site te zetten, en spotjes in de tv uitzending te lanceren
Hmmm....het liep in het begin snel, maar de vaart is er idd wel een beetje uitquote:Op zondag 29 januari 2006 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
Die tientjesaktie loopt totaal niet meer
Blijkbaar is het juridisch toch niet mogelijk een link op de officiële site te zetten, en spotjes in de tv uitzending te lanceren
Wat logisch is, want het wordt niet uitbereid verderquote:Op zondag 29 januari 2006 00:56 schreef BONG4002 het volgende:
Hmmm....het liep in het begin snel, maar de vaart is er idd wel een beetje uit
Bongiequote:Op zondag 29 januari 2006 00:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze hebben ook een correctie van een paar duizend moeten doen afgelopen week. Was een lolbroek aan het werk geweest.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sorry... hadden ze hem maar beter moeten beveiligenquote:Op zondag 29 januari 2006 00:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze hebben ook een correctie van een paar duizend moeten doen afgelopen week. Was een lolbroek aan het werk geweest.![]()
Dat heb ik niet zoquote:Op zondag 29 januari 2006 00:57 schreef regenworm het volgende:
Het blijft schrikken als de camera's bewegen.
Whahahaha net of ze iets uit John's neus haaltquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sorry... hadden ze hem maar beter moeten beveiligen![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sorry... hadden ze hem maar beter moeten beveiligen![]()
kissaquote:
Doordrammer Viool is er nietquote:Op zondag 29 januari 2006 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Je kan dequote:
Ik zal maar niet vragen of het een spannend lesje is... dan heb ik gelijk TL weer op mijn dakquote:
sssttt... TL is er nu toch nietquote:Op zondag 29 januari 2006 01:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen of het een spannend lesje is... dan heb ik gelijk TL weer op mijn dak![]()
![]()
Wist ik ook niet... maar kende eigelijk heel Ronnie Tober niet. Alleen 'Breng die rozen naar Sandra' ken ik.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:02 schreef BONG4002 het volgende:
John zegt dat weinig mensen weten dat Tober een Amerikaan is van huis uit
Die moet ook nodigquote:Op zondag 29 januari 2006 01:02 schreef Foreverblue het volgende:
Monnie ziet er ook wel best moe uit...
[afbeelding]
Issie toch ook niet? Volgens mij is ie pas na z'n geboorte geemigreegrd.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:02 schreef BONG4002 het volgende:
John zegt dat weinig mensen weten dat Tober een Amerikaan is van huis uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |