Nee hoor blijf leekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 00:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
betekent dit dat ik nu moet vertrekken.
Ik behoor namelijk tot de dagploeg
Ja vind ik ook... je had een beeld van drankorgel voor HBB... maar ze is echt lief.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bonnie is![]()
Een van degenen die me positief opvalt in het huis.
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:42 schreef Talitha het volgende:
Prettige nacht iedereen. Ik ga ook op één oor![]()
![]()
![]()
Truste dan alvast (mocht je gaan slapen)quote:Op zondag 29 januari 2006 00:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ga je Barts bakkebaardjes om zeep helpen?quote:Op zondag 29 januari 2006 00:40 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz pakt het scheermes voor de bakkebaardjes
en ik dan? Ik behoor nergens bijquote:Op zondag 29 januari 2006 00:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
En ik laat me niet wegjagen dus ik blijf nog even.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Truste dan alvast (mocht je gaan slapen)![]()
Ik behoor tot beide![]()
Welterusten.quote:
Jij hoort bij het meubilair.quote:
Blijven is altijd goedquote:
Gezellig hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 00:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
En ik laat me niet wegjagen dus ik blijf nog even.
Vast wel en zitten ookquote:
Ik vermaak me kostelijk met de gesprekken nu, wat een verademing itt van de weekquote:Op zondag 29 januari 2006 00:49 schreef Athalon het volgende:
Hangen luitjes, uithangen die Tober
[afbeelding]
Barquote:Op zondag 29 januari 2006 00:49 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wat zal hij wezen stoel bank ofwat anders![]()
Persoonlijk vond ik het moment dat Tober kwam zingen het leukste moment van deze week, eindelijk gingen de beentjes is van de vloerquote:Op zondag 29 januari 2006 00:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vermaak me kostelijk met de gesprekken nu, wat een verademing itt van de week
dank u dank uquote:Op zondag 29 januari 2006 00:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gezellig hoor![]()
Van mij mag je blijven
Sowwy maar ik zie net dat ik veels te vroeg ben en een stukje van de dag/avond ploeg ben.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
En ik laat me niet wegjagen dus ik blijf nog even.
de mijne wel :tik tik tik tikquote:Op zondag 29 januari 2006 00:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Spatie zegt ook nix tegen me dus denk nooit aan hem![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |